Moet de wedstrijd straks zeker overgespeeld worden terwijl Curaçao bijna door was?quote:
Zo begrijp ik het wel ja. Hoe zit dat dan met die rode kaart?quote:Op zondag 14 juni 2015 23:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Moet de wedstrijd straks zeker overgespeeld worden terwijl Curaçao bijna door was?
Keeper had die gekregen vlak voor rust, waarschijnlijk doorgebroken speler buiten de 16 ofzoquote:Op zondag 14 juni 2015 23:32 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Zo begrijp ik het wel ja. Hoe zit dat dan met die rode kaart?![]()
Rain delayquote:Op zondag 14 juni 2015 23:34 schreef bamibij het volgende:
Wat is er gebeurd dan? Regen of rellen ofzo?
Knap lullig dan voor Curaçao, tegen 10 man en bij deze stand door.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Keeper had die gekregen vlak voor rust, waarschijnlijk doorgebroken speler buiten de 16 ofzo
twitter:DanielOude twitterde op zondag 14-06-2015 om 23:34:45In Curacao zegt men dat scheids wedstrijd tegen Cuba stopt. Morgen HELEMAAL OPNIEUW (met 11 vs 11) reageer retweet
Gaat toch nergens overquote:Op zondag 14 juni 2015 23:36 schreef Sked het volgende:
twitter:DanielOude twitterde op zondag 14-06-2015 om 23:34:45In Curacao zegt men dat scheids wedstrijd tegen Cuba stopt. Morgen HELEMAAL OPNIEUW (met 11 vs 11) reageer retweet
Dat weet ik nietquote:Op zondag 14 juni 2015 23:37 schreef kalinhos het volgende:
Is dit Cubaanse of Curacaoaanse (?) tv wat ik nu kijk?
Ziggo 75? Heb ik ook opstaan, geen idee waarom eigenlijkquote:Op zondag 14 juni 2015 23:37 schreef kalinhos het volgende:
Is dit Cubaanse of Curacaoaanse (?) tv wat ik nu kijk?
Whehe waar slaat dat opquote:Op zondag 14 juni 2015 23:36 schreef Sked het volgende:
Nog steeds geen bevestiging wat er lijkt te gebeuren. Nu meteen doorspelen zit er niet in, dus even afwachten maar.twitter:NSenseFootball twitterde op zondag 14-06-2015 om 23:40:11Confirmando que #Cuba 1-1 #Curaçao foi suspenso pela forte chuva em Havana. Não temos informação ainda se o jogo recomeça hoje ou amanhã. reageer retweet
We wachten nog op een beslissingtwitter:EdsonEvertsz twitterde op zondag 14-06-2015 om 23:50:13According to Curaçao FA, no decision has been made yet on continuation of match between Curaçao and Cuba reageer retweet
http://www.telegraaf.nl/t(...)duel_Kluivert__.htmlquote:Het play-offduel tussen Cuba en het Curaçao van bondscoach Patrick Kluivert is zondagavond alles behale vlekkeloos verlopen.
Vlak voor rust, bij een 1-1 stand ging de doelman van het thuisland volledig over de schreef. Ver buiten zijn eigen zestien metergebied torpedeerde Sandy Sanchez een speler van Curaçao. Geheel terecht werd de goalie van het veld gestuurd.
Het bleek een van de laatste voorlopige wapenfeiten aangezien de wedstrijd in de rust werd gestaakt vanwege een tropische storm. Het water kwam met bakken uit de hemel en de bliksem sloeg vlak bij het stadion in.
Het is nog onduidelijk wanneer de wedstrijd wordt uitgespeeld.
Thanks. Dat is die wat ik ook op tv heb geloof ik.quote:Op maandag 15 juni 2015 01:11 schreef kalinhos het volgende:
tis voorlopig nog een reclame voor koffers en riemen.
quote:Op maandag 15 juni 2015 01:14 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Thanks. Dat is die wat ik ook op tv heb geloof ik.
Volgens de berichtgeving wordt er gespeeld, maar camerabeelden, geen ideequote:Op maandag 15 juni 2015 01:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Deze?
Er is geen uitzending vanwege de regen wordt er net gezegd. Ze kunnen geen signaal ontvangen. Weetniet of er wel gespeeld wordt.
Ja, ziggo kanaal 75 is dat.quote:Op maandag 15 juni 2015 01:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Deze?
Er is geen uitzending vanwege de regen wordt er net gezegd. Ze kunnen geen signaal ontvangen. Weetniet of er wel gespeeld wordt.
Volgens Freek Jansen (VI) is dat niet mogelijk door het weer. Cuba sterker met een man minder volgens hem.quote:Op maandag 15 juni 2015 01:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Volgens de berichtgeving wordt er gespeeld, maar camerabeelden, geen idee
Er is geen verbinding, dus kan zijn dat er wel gespeeld wordt maar het niet kan worden uitgezonden.quote:Op maandag 15 juni 2015 01:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Volgens de berichtgeving wordt er gespeeld, maar camerabeelden, geen idee
Nou, dan is het nog 40 minuutjes hopen op een goed resultaat voor Curaçaoquote:Op maandag 15 juni 2015 01:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens Freek Jansen (VI) is dat niet mogelijk door het weer. Cuba sterker met een man minder volgens hem.
ik lees het idd. 1e helft gemist en zat me al vanaf 2245 te verheugen op de 2e helft, wekker voor morgenochtend al verschoven, krijg je ditquote:Op maandag 15 juni 2015 01:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens Freek Jansen (VI) is dat niet mogelijk door het weer. Cuba sterker met een man minder volgens hem.
twitter:FreekJansenVI twitterde op maandag 15-06-2015 om 01:22:17Het veld in Havana is veranderd in een zwembad en het begint al donker te worden. Curacao moet overleven om WK-droom levend te houden... reageer retweet
twitter:FreekJansenVI twitterde op maandag 15-06-2015 om 01:25:23Kluivert gooit er een extra verdediger bij. Jason Wall komt erin om defensie te versterken #cubcur reageer retweet
Lekker lange ballen gooien naar vorenquote:Op maandag 15 juni 2015 01:25 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:FreekJansenVI twitterde op maandag 15-06-2015 om 01:25:23Kluivert gooit er een extra verdediger bij. Jason Wall komt erin om defensie te versterken #cubcur reageer retweet
Ze trekken een muurtje op dus?quote:Op maandag 15 juni 2015 01:25 schreef Ajacied422 het volgende:
1-1 vasthouden is belangrijk met Cuba als beterequote:
Duh.quote:Op maandag 15 juni 2015 01:27 schreef Sked het volgende:
[..]
1-1 vasthouden is belangrijk met Cuba als betere
Curaçao heeft ook geen fysiek voordeel meer van die man meer door de twee uur rust
En terecht.quote:
Begonnen, wat een beeld- en geluidskwaliteit.quote:[quote]Op maandag 15 juni 2015 01:25 schreef heiden6 het volgende:
Wedstrijd van Aruba (return tegen Barbados) begint zo, zou live te zien moeten zijn via http://telearuba.aw/
Dat soort slechte puns negeer ik lieverquote:Op maandag 15 juni 2015 01:29 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Duh.
Muurtje optrekken, Jason Wall...
Helemaal niets in Havanaquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |