Operatie Toto: Begin decemberquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:36 schreef Toto69 het volgende:
Dus, vanochtend rond een uur of 11 (ik was speciaal al wakker, Etsu had me verteld dat er iets aan de deur zou komen) ging de bel. Na een nacht vol vermoedens (
) strompel ik m'n bed uit en zie ik de koerier met een enorme doos staan
na wat uitpakwerk kwam ik er al snel achter wat het was en daar ben ik ontzettend blij mee
(ik teken best graag, dus goed sherlock werk mensen.)
De usernames zijn allemaal leesbaar op het kaartje, maar toch, ik wil iedereen ontzettend bedanken voor deze ontzettend leuke en lieve actie! Het doet me veel goed!(Lijst is op willekeurige volgorde, geen zorgen, jullie zijn allemaal even tof) Maar wel in het bijzonder Etsu bedankt (ik denk toch dat hij het brein achter de actie is)
- Etsu
- Lavenderr
- Paxcon
- Johannes_Vermeer
- Cat22
- Queller
- Maily
- Lucky-Strike
- Ace-Eleven
- Egeltje1985
- Knoblaucha6
- Vannelle
- Ingrid
- Lienekien
- JGPeggeman
- Brighteyes
- Amarantha
- Waterdrinker
- Robin007bond
- TimeJumper
- Frozen-Assassin
- OProg
- Pizzalucht
- DancingPhoebe
- Maraca
- Anoniem (Ik denk dat ik wel weet welke user dit is, maar ik weet het niet 100% zeker, DM me desnoods even want ook jij wordt heel erg bedankt!)
Als het goed is, heb ik dan iedereen genoemd.
Heel erg bedankt allemaal en zodra ik het ding onder de knie heb zal ik natuurlijk een tekening posten
En ook het doosje + inhoud heeft een goed tehuis gekregen.
Ik denk dat de meeste mensen dat wel hebben.quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:16 schreef Toto69 het volgende:
Blugh, wat heb ik toch eenhekel aan kotsen
@ egeltje: denk het welquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:24 schreef Paxcon het volgende:
Zit er een lange slang aan dat ding? Zodat je straks nog wel normaal door de woonkamer en keuken kan lopen.
Bedoel je fistels? Wat is er allemaal weggehaald ? Wild vlees ?quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
@ egeltje: denk het wel
Ja er zit een lange slang aan. Je ziet continu alles afgevoerd worden.
De chirurg belde mij net persoonlijk vanuit huis. Hij was veel meer tegengekomen dan hij gedacht had. Waarschijnlijk ook sinusgangetjes die huj bij de 1e operatie over t hoofd heeft gezien. Tot aan de rechterheup zo'n beetje. Alles is nu weg volgena hem.
Sowieso, want als dit niet helpt helpt niksquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:07 schreef Maraca het volgende:
Tootsje tochHopelijk was dit echt de laatste operatie
Ik bedoelde het natuurlijk in de zin dat dit de operatie wasquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sowieso, want als dit niet helpt helpt niks
Allemaal oudjesquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik bedoelde het natuurlijk in de zin dat dit de operatie wasMaar snap dat je nog nergens vanuit gaat
Zijn er een beetje leuke verpleegsters in het ziekenhuis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tijd voor nwe dosis toch?quote:Op donderdag 19 maart 2015 06:26 schreef Toto69 het volgende:
En zo te voelen is de pijnstilling nu uitgewerkt. Autsj.
Daar heb je toch zo'n rode knop voorquote:Op donderdag 19 maart 2015 06:26 schreef Toto69 het volgende:
Thanks ama en rodawa.
Nacht zit erop. 3.5 uur slaap omdat er een hyena naast me ligt. Vrouw die snurkt en enorm zwaar ademhaalt. En de tv aan laat staan.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:30 schreef Toto69 het volgende:
Geen reden, gewoon een luchtige opmerking tussendoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou mooi zijn als je vandaag naar huis mag, dat is toch écht de beste plek om te herstellen.![]()
Jeetje, wel klote om dan zo'n allergische reactie te krijgen als het goed werkt.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:20 schreef Bamba het volgende:
Hoi toto! Heel veel sterkte de komende tijd! Ik weet hoe zo'n vaccuumtherapie in zn werk gaat, mijn man heeft dit 8 jaar geleden ook gehad na heel veel operaties aan fistels. Zijn wond ging er heel snel van dicht, alleen had hij de pech om een (zeldzame) allergische reactie op de pleister te krijgen, waardoor hij de therapie niet kon afmaken.
Heel fijn dat je pijnstilling bij het verwisselen krijgt! De eerste keer verwisselen was erg pijnlijk bij mijn man. Bij hem hielp het om de spons eerst flink nat te maken, zodat hij makkelijker loslaat. De eerste keer hadden ze dat dus niet gedaan.
Nogmaals veel sterkte! Ik duim dat de wond eieindelijk dicht gaat!
Ah okéquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:54 schreef vannelle het volgende:
[..]
Geen reden, gewoon een luchtige opmerking tussendoor.
Zou mooi zijn als je vandaag naar huis mag, dat is toch écht de beste plek om te herstellen.
hij werkt ook continuquote:Op donderdag 19 maart 2015 11:43 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
En je hoort dat kreng continu.
Thanksquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:17 schreef Northernlights86 het volgende:
Goed dat je weer thuis bent na de heftigere operatie dan verwacht. Ik las op een ander forum een reactie van iemand dat hij een doek over die pomp heen gooide 's nachts om het geluid te dempen. Lijkt me zwaar vervelend om weken daar aan vast te zitten! Maar laten we hopen dat het nu eens echt iets op lost. Bij mij is de wond wat kleiner geworden de laatste dagen dus ik hou nog hoop gelukkig. Veel succes de komende tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |