Doe je dat dan ook 1 a 2 keer per dag?quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
True, maar leuke modelletjes maken vergt wat meer moeite.
Je hebt kleine gebreken en grote gebreken.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar dat geeft niet, iedereen heeft wel ''iets''
Ja natuurlijk, je moet het ook goed wassen hè? Dus daarna moet het wel weer gestyled worden uiteraard. Anders loop je voor schutquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Doe je dat dan ook 1 a 2 keer per dag?
Ik heb een paar ENORMEquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hebt kleine gebreken en grote gebreken.
Ik moet met een doekje eroverheen lopen, dus maakt het ook niet zoveel uit hoe het zitquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, je moet het ook goed wassen hè? Dus daarna moet het wel weer gestyled worden uiteraard. Anders loop je voor schut
oh, hier is Ess, wat leuk: hoiquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, je moet het ook goed wassen hè? Dus daarna moet het wel weer gestyled worden uiteraard. Anders loop je voor schut
Bloemkolen?quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb een paar ENORMEmaar ja je moet roeien met de riemen die je hebt
Nou, als jij er bent dan weten wie volgt.quote:
Ja, ik ben hierquote:
Hahaquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou, als jij er bent dan weten wie volgt.
Hebben 40 plussers wel meer last van, helaas de een meer dan de anderquote:
Dat klinkt desperate MM, voel je je zo alleen?quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Hebben 40 plussers wel meer last van, helaas de een meer dan de ander
Ik? Verre van. Ik vis zelf niet eens.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat klinkt desperate MM, voel je je zo alleen?
Hij heeft zin in visquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat klinkt desperate MM, voel je je zo alleen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |