Klopt, maar ik denk dat de hierboven genoemde dingen ook met 1 jaar al leuk zijnquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
Maar jouw uk is een jaar ouder dan de hare dan he.
Slaapt ze nooit in de kinderwagen dan?quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoe doe je dat met slaapje(s) dan?Wij nemen Noor echt nog niet mee naar iets waar ze niet kan slapen. Dat gaat echt niet goed.
Auto wel, maar andersquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Slaapt ze nooit in de kinderwagen dan?
In de Efteling komen wij niet, maar ik plan mijn dag niet om zijn slaapje heen. Hij valt als hij het nodig heeft gewoon onderweg in slaap (in de auto, kinderwagen, draagzak, zelfs achterop de fiets).
Nee?quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Auto wel, maar anders. En je gaat de Efteling ook niet onderbreken om rondjes over het parkeerterrein te rijden
. Dus wij plannen wel om haar middagslaap heen. We gaan of in de ochtend, of in de middag weg, als er geen gelegenheid is tot slapen.
En je draagdoek mee! Dan kan ie tussendoor lekker bij je slapen terwijl je in zo'n zwanenbootje schommelt of een extra rondje wandelt door het sprookjesbos of zoquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:19 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
http://www.eenaanmeldleeftijd.nl/
dit is hoe t nu werkt in den haag.
Bedankt voor de feedback allemaal! ik ga gewoon kaartjes kopen, en dan gaan we ergens in oktober buiten de vakantie lekker een dagje eftelingen. Holle bolle gijs voeren
Als ik zie hoe hij nu al geniet van dingen bekijken enzo, denk ik dat het wel leuk wordt voor hem.
Sticker kan dat! Maar Sticker kan ook zijn dag om 4 uur smorgens beginnenquote:Op woensdag 18 maart 2015 16:26 schreef elamanilo het volgende:
Ja, zo kan Sticker nu soms al een hele nacht doorslapen, terwijl er hier nog steevast 2-3x gedronken wordt 's nachts. En 's avonds slapen is ook al voor baby's...
Hier kun je goud geld mee verdienen johquote:Op woensdag 18 maart 2015 16:42 schreef Burdie het volgende:
Mijn schoonouders wonen om de hoek bij de Efteling, dus daar slaapt kuiken dan 's middags.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |