abonnement Unibet Coolblue
pi_150806865
quote:
12s.gif Op donderdag 19 maart 2015 11:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Verlagen tot welk niveau? FOK! of het beschuldigen van de gidsen (wat er maar een paar hier geweest zijn en waar ik dan ook fel op inhakte)?

[..]

Je kan Facebook en Twitter (beide internationaal) toch niet vergelijken met FOK! (puur Nederlands met af en toe een gekopieerd tekstje in Spaans of Engels)?
Ik vergelijk helemaal niets. En ja, het niveau van mensen beschuldigen omdat we hun naam gelezen en hun foto gezien hebben. Er zijn ook users van hier die een account bij boquete.ning hebben en daar ook posten. Soms wordt er in een post een vraag gesteld die hier van het forum komt.
Daar komt nooit enige reactie op en ik denk dat het bewust genegeerd wordt.
pi_150806952
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 11:37 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

dat niveau ?
dat is een grove onderhuidse belediging van de users hier
JMO
Ik vind het openlijk beschuldigen van mensen zonder enig bewijs van een laag niveau ja.
Helemaal geen onderhuidse belediging, gewoon open en duidelijk lijkt me.
Ik heb dat maanden geleden al eens vergeleken met middeleeuwse volksgerichten en heksenjachten.
pi_150807136
quote:
6s.gif Op donderdag 19 maart 2015 08:52 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Vertel eens over dat café in Amersfoort :7
Nou, het is mijn stamkroeg en daar kwamen Kris en Lisanne ook weleens. Ze werkten er niet zoals Mata zegt. Heb ze zelf nooit gezien volgens mij.

Over het cafe: Ze hebben er bier _O_
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_150807156
quote:
12s.gif Op donderdag 19 maart 2015 11:34 schreef El_Matador het volgende:
Verlagen tot welk niveau? FOK! of het beschuldigen van de gidsen (wat er maar een paar hier geweest zijn en waar ik dan ook fel op inhakte)?
Het niveau van totaal onnodige sneren uitdelen en zogenaamd 'grappige' opmerkingen over (de familie en betrokkenen van) 2 slachtoffers van een tragedie. Het niveau van fel inhakken op iedereen die het niet met je eens is tot grove beledigingen aan toe. Dat niveau.

En je dan nog gedragen alsof je beter bent dan de rest en je handen wassen in onschuld nadat je hatelijkheden al verwijderd zijn. :N
pi_150807170
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 11:53 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Nou, het is mijn stamkroeg en daar kwamen Kris en Lisanne ook weleens. Ze werkten er niet zoals Mata zegt. Heb ze zelf nooit gezien volgens mij.

Over het cafe: Ze hebben er bier _O_
Hey hallo, welkom. Ok, heb ik het verkeerd begrepen, dank voor de correctie.

Bier. :9
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150807200
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 11:53 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Nou, het is mijn stamkroeg en daar kwamen Kris en Lisanne ook weleens. Ze werkten er niet zoals Mata zegt. Heb ze zelf nooit gezien volgens mij.

Over het cafe: Ze hebben er bier _O_
:)
pi_150807213
Ik post hier niet om vriendjes te zijn met F, I of P.
Zij dragen zorg voor hun klanten, jonge klanten soms naïeve klanten waaraan zij een goede boterham verdienen. Als je je werk niet goed doet wordt je ontslagen en een eigen ondernemer wordt zo op de vingers getikt, schandalige fouten...

Het feit is dat K&L dood zijn na een wandeling over het Pianista-pad.

Je mag dingen niet zeggen want dan gaan ze de volgende keer niet meer zoeken, nog bij dat zoeken zet ik ook grote vraagtekens...

feit:
P heeft ze gezien om 12:00 uur op dat pad
en heeft hierover tegenstrijdige verklaringen gedaan.

feit:
I bleef vasthouden aan de verklaring dat ze om 13:10 in e taalschool waren terwijl de foto's uitwezen dat de op de Mrador stonden. En het ergste vind ik dat ze die uitspraken deed terwijl ze zelf niet in Panama was. Ze sprak dus namens een ander.

feit:
F heeft geroepen dat hij al bij de paddocks had gezocht maar dat ze daar niet waren.

Ik beschuldig niemand van moord of betrokkenheid maar hoop inderdaad dat ze bij een volgende verdwijning daar goed nadenken voordat ze wat zeggen, roepen en doen.
Dat geen van de drie hierboven verantwoordelijk is voor de dood van de meiden, klopt.
Dat ze zeer domme uitspraken hebben gedaan en dat daardoor een hele zoektocht fout beïnvloed is. Staat zo vast als een huis.

En dan over die Rambo- pose, lekker serieus. Vronie vond vannacht een foto ongepast, ik vind deze foto zeer ongepast.
pi_150807262
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 11:54 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Het niveau van totaal onnodige sneren uitdelen en zogenaamd 'grappige' opmerkingen over (de familie en betrokkenen van) 2 slachtoffers van een tragedie. Het niveau van fel inhakken op iedereen die het niet met je eens is tot grove beledigingen aan toe. Dat niveau.

En je dan nog gedragen alsof je beter bent dan de rest en je handen wassen in onschuld nadat je hatelijkheden al verwijderd zijn. :N
Jij sneert nooit, dat scheelt. _O-

En grappen maken over mensen is hartstikke normaal op FOK!, dat is niet uniek aan dit topic. Met Halcon hilarische nachtjes in het begin gehad. Als je daar niet tegen kan, kan je sowieso beter niet op internet zitten lijkt me.

Mijn kritiek op de familie is alleen beperkt gebleven tot hun "we hebben het wel gezien", wat me gezien de ernst en de vreemde verre vondsten volledig verdedigbaar lijkt.

En ja, op mensen die die gidsen beschuldigen (zeker als ze ze gewoon zelf kunnen aanschrijven) hak ik in, shoot me. :*
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150807407
quote:
14s.gif Op donderdag 19 maart 2015 11:54 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Bier. :9
Geen Club Colombia Dorada -O-
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_150807422
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 11:55 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik post hier niet om vriendjes te zijn met F, I of P.
Zij dragen zorg voor hun klanten, jonge klanten soms naïeve klanten waaraan zij een goede boterham verdienen. Als je je werk niet goed doet wordt je ontslagen en een eigen ondernemer wordt zo op de vingers getikt, schandalige fouten...

Het feit is dat K&L dood zijn na een wandeling over het Pianista-pad.

Je mag dingen niet zeggen want dan gaan ze de volgende keer niet meer zoeken, nog bij dat zoeken zet ik ook grote vraagtekens...

feit:
P heeft ze gezien om 12:00 uur op dat pad
en heeft hierover tegenstrijdige verklaringen gedaan.

feit:
I bleef vasthouden aan de verklaring dat ze om 13:10 in e taalschool waren terwijl de foto's uitwezen dat de op de Mrador stonden. En het ergste vind ik dat ze die uitspraken deed terwijl ze zelf niet in Panama was. Ze sprak dus namens een ander.

feit:
F heeft geroepen dat hij al bij de paddocks had gezocht maar dat ze daar niet waren.

Ik beschuldig niemand van moord of betrokkenheid maar hoop inderdaad dat ze bij een volgende verdwijning daar goed nadenken voordat ze wat zeggen, roepen en doen.
Dat geen van de drie hierboven verantwoordelijk is voor de dood van de meiden, klopt.
Dat ze zeer domme uitspraken hebben gedaan en dat daardoor een hele zoektocht fout beïnvloed is. Staat zo vast als een huis.

En dan over die Rambo- pose, lekker serieus. Vronie vond vannacht een foto ongepast, ik vind deze foto zeer ongepast.
Het gedrag van F is op z'n minst zeer eigenaardig
Waarom zou een gids ( die pas de volgende dag) afgesproken heeft ,zich de dag ervoor
al zorgen maken waar ze zich op die dag bevinden ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  donderdag 19 maart 2015 @ 12:03:44 #261
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150807466
Nou, klaar. Iedereen even een stapje naar achter doen en aan leuke dingen denken en straks weer fris verder posten, dat gekibbel gaat nergens over.

Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_150807476
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 11:55 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik post hier niet om vriendjes te zijn met F, I of P.
Zij dragen zorg voor hun klanten, jonge klanten soms naïeve klanten waaraan zij een goede boterham verdienen. Als je je werk niet goed doet wordt je ontslagen en een eigen ondernemer wordt zo op de vingers getikt, schandalige fouten...

Het feit is dat K&L dood zijn na een wandeling over het Pianista-pad.

Je mag dingen niet zeggen want dan gaan ze de volgende keer niet meer zoeken, nog bij dat zoeken zet ik ook grote vraagtekens...

feit:
P heeft ze gezien om 12:00 uur op dat pad
en heeft hierover tegenstrijdige verklaringen gedaan.

feit:
I bleef vasthouden aan de verklaring dat ze om 13:10 in e taalschool waren terwijl de foto's uitwezen dat de op de Mrador stonden. En het ergste vind ik dat ze die uitspraken deed terwijl ze zelf niet in Panama was. Ze sprak dus namens een ander.

feit:
F heeft geroepen dat hij al bij de paddocks had gezocht maar dat ze daar niet waren.

Ik beschuldig niemand van moord of betrokkenheid maar hoop inderdaad dat ze bij een volgende verdwijning daar goed nadenken voordat ze wat zeggen, roepen en doen.
Dat geen van de drie hierboven verantwoordelijk is voor de dood van de meiden, klopt.
Dat ze zeer domme uitspraken hebben gedaan en dat daardoor een hele zoektocht fout beïnvloed is. Staat zo vast als een huis.

En dan over die Rambo- pose, lekker serieus. Vronie vond vannacht een foto ongepast, ik vind deze foto zeer ongepast.
Dat jij zeer domme conclusies trekt staat als een huis.

Als er beter door de autoriteiten naar de locals geluisterd was, had het anders af kunnen lopen.
Maar helaas, er is niet goed naar ze geluisterd.

Wat weet jij van de getuigen, waarom ze gezegd hebben wat ze gezegd hebben?
Spraken ze misschien juist wel de waarheid, of zijn ze gemanipuleerd of geïntimideerd?

We weten het niet toch :?
pi_150807477
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 11:55 schreef ootjekatootje het volgende:
feit:
P heeft ze gezien om 12:00 uur op dat pad
en heeft hierover tegenstrijdige verklaringen gedaan.
Is dat een feit? Hij heeft 1 keer in de media gezegd dat hij "mogelijk Kris en Lisanne gezien zou hebben". Misschien vergiste hij zich in de meiden? En hoe kom je aan die tijd??

quote:
feit:
I bleef vasthouden aan de verklaring dat ze om 13:10 in e taalschool waren terwijl de foto's uitwezen dat de op de Mrador stonden. En het ergste vind ik dat ze die uitspraken deed terwijl ze zelf niet in Panama was. Ze sprak dus namens een ander.
I geeft ook alleen maar door wat haar medewerkers zeggen en zij is verantwoordelijk voor haar school. Dat Sigrid en Eileen allebei extreem verkeerde tijden hebben genoemd vind ik ook vreemd en heeft eigenlijk alles in de war geschopt (zoeken aan de verkeerde kant van de berg).

quote:
Dat ze zeer domme uitspraken hebben gedaan en dat daardoor een hele zoektocht fout beïnvloed is. Staat zo vast als een huis.
F. ook? Ik vrees dat je de macht van die man overschat. Als hij werkelijk zoveel invloed had gehad, zouden ze toch niet rond de Barú zijn gaan zoeken? :?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150807585
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:01 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Het gedrag van F is op z'n minst zeer eigenaardig
Waarom zou een gids ( die pas de volgende dag) afgesproken heeft ,zich de dag ervoor
al zorgen maken waar ze zich op die dag bevinden ?
Nou dat vind ik, na veel uitleg hier nog wel begrijpelijk.

Waar ik meer moeite mee heb is dat P met geen woord rept over het feit dat hij ze is tegengekomen op de Pianista en dus ook iedereen had kunnen vertellen of ze alleen waren of in gezelschap. En hoe laat ze waar liepen.

Waar ik aan denk, dat scenario weet iedereen, dat hij een paar minuten na K&L nog wat bekenden naar boven heeft zien gaan. En dat daarover niet gepraat wordt.

Maar dat laatste wordt dan blijkbaar niet gelezen en worden mijn woorden verdraait tot een beschuldiging aan het adres van P

Voor degene dit contacten hebben in Boquete, die weten de verhalen ook. En inderdaad denken vele daar niet aan een verdwaling.
pi_150807633
quote:
7s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:04 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Dat jij zeer domme conclusies trekt staat als een huis.

Als er beter door de autoriteiten naar de locals geluisterd was, had het anders af kunnen lopen.
Maar helaas, er is niet goed naar ze geluisterd.

Wat weet jij van de getuigen, waarom ze gezegd hebben wat ze gezegd hebben?
Spraken ze misschien juist wel de waarheid, of zijn ze gemanipuleerd of geïntimideerd?

We weten het niet toch :?
Correctie, ik weet wat ik weet en ik weet niet wat jij weet, jij weet niet wat ik weet en ik weet niet wat ik niet weet
pi_150807751
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:07 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nou dat vind ik, na veel uitleg hier nog wel begrijpelijk.

Waar ik meer moeite mee heb is dat P met geen woord rept over het feit dat hij ze is tegengekomen op de Pianista en dus ook iedereen had kunnen vertellen of ze alleen waren of in gezelschap. En hoe laat ze waar liepen.

Waar ik aan denk, dat scenario weet iedereen, dat hij een paar minuten na K&L nog wat bekenden naar boven heeft zien gaan. En dat daarover niet gepraat wordt.

Maar dat laatste wordt dan blijkbaar niet gelezen en worden mijn woorden verdraait tot een beschuldiging aan het adres van P

Voor degene dit contacten hebben in Boquete, die weten de verhalen ook. En inderdaad denken vele daar niet aan een verdwaling.
Waar komt dat toch vandaan dat P niets gezegd zou hebben? Er was van het begin af aan toch bekend dat ze vermoedelijk nog door een gids gezien waren? Of was dat een andere gids dan?

En mijn reacties waren een reactie op de foto's die jij vannacht postte, waarbij je ze als een stel gevaarlijke criminelen neerzette zonder erbij te vertellen dat het om 3 mannen van de zoekaktie ging.
pi_150807819
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:09 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Correctie, ik weet wat ik weet en ik weet niet wat jij weet, jij weet niet wat ik weet en ik weet niet wat ik niet weet
Ik weet wel dat jij niet weet waarom de getuigen gezegd hebben wat ze gezegd hebben.
pi_150807938
quote:
7s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:13 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Waar komt dat toch vandaan dat P niets gezegd zou hebben? Er was van het begin af aan toch bekend dat ze vermoedelijk nog door een gids gezien waren? Of was dat een andere gids dan?

En mijn reacties waren een reactie op de foto's die jij vannacht postte, waarbij je ze als een stel gevaarlijke criminelen neerzette zonder erbij te vertellen dat het om 3 mannen van de zoekaktie ging.
Ja, ze zoeken daar naar K&L, totaal ongepast om zo te poseren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator donderdag 19 maart 2015 @ 12:24:00 #269
249559 crew  Lavenderr
pi_150808061
quote:
7s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:13 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Waar komt dat toch vandaan dat P niets gezegd zou hebben? Er was van het begin af aan toch bekend dat ze vermoedelijk nog door een gids gezien waren? Of was dat een andere gids dan?

En mijn reacties waren een reactie op de foto's die jij vannacht postte, waarbij je ze als een stel gevaarlijke criminelen neerzette zonder erbij te vertellen dat het om 3 mannen van de zoekaktie ging.

Dat maakt het onnodig verdacht. Met opzet dingen weglaten.
  Moderator donderdag 19 maart 2015 @ 12:24:57 #270
249559 crew  Lavenderr
pi_150808085
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:20 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja, ze zoeken daar naar K&L, totaal ongepast om zo te poseren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En weer een ongepaste vergelijking. Je gaat lekker.
pi_150808106
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:07 schreef ootjekatootje het volgende:
Waar ik meer moeite mee heb is dat P met geen woord rept over het feit dat hij ze is tegengekomen op de Pianista en dus ook iedereen had kunnen vertellen of ze alleen waren of in gezelschap. En hoe laat ze waar liepen.
Als mijn theorie over de 'verhoren' door de privé detective klopt, dan is het helemaal niet vreemd dat P zijn 'getuigenis' niet van de daken heeft geschreeuwd.

In een notendop:
De privé detective is ingehuurd door de expat gemeenschap in Boquete onder leiding van... I.!
I heeft hem direct een solide getuigenis gegeven dat ze om 13:00 vertrokken vanaf de taalschool.
De privé detective heeft de getuigen eerder gehoord dan de instanties want die zoeken niet actief naar getuigen: getuigen moeten zichzelf melden bij een kantoortje (ik geloof dat dat niet eens in Boquete was) en kunnen alleen in het Spaans hun getuigenis afleggen.
Opvallend is dat ALLE getuigenissen kloppen met de tijd van I maar niet met de tijd van de foto's, behalve die van P.
Mijn conclusie is dan dat het zeer waarschijnlijk is dat deze privé detective heeft gestuurd op die tijden en daarmee P. in verwarring heeft gebracht en doen twijfelen aan zijn eigen getuigenis.

Als jij denkt dat jij je hebt vergist.. omdat het gewoon niet kan.. Ga jij dan je getuigenis van de daken schreeuwen?
pi_150808109
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:20 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja, ze zoeken daar naar K&L, totaal ongepast om ze te poseren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergeet niet dat ze toen, begin april nog dachten de meiden veilig thuis te kunnen brengen.
Op dat moment vermoedde niemand nog dat het zo dramatisch zou aflopen.

Dan is die pose niet zo gek, gepaste kleding en uitrusting voor een zoektocht in de koude natte bergen/jungle en gewoon wat stoere mannen.

En waar je het in de spoiler mee vergelijkt zegt meer over jezelf dan wat anders.
Probeer eens buiten je beschermde wereldje te denken, nogmaals het is Panama.
pi_150808150
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:25 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Als mijn theorie over de 'verhoren' door de privé detective klopt, dan is het helemaal niet vreemd dat P zijn 'getuigenis' niet van de daken heeft geschreeuwd.

In een notendop:
De privé detective is ingehuurd door de expat gemeenschap in Boquete onder leiding van... I.!
I heeft hem direct een solide getuigenis gegeven dat ze om 13:00 vertrokken vanaf de taalschool.
De privé detective heeft de getuigen eerder gehoord dan de instanties want die zoeken niet actief naar getuigen: getuigen moeten zichzelf melden bij een kantoortje (ik geloof dat dat niet eens in Boquete was) en kunnen alleen in het Spaans hun getuigenis afleggen.
Opvallend is dat ALLE getuigenissen kloppen met de tijd van I maar niet met de tijd van de foto's, behalve die van P.
Mijn conclusie is dan dat het zeer waarschijnlijk is dat deze privé detective heeft gestuurd op die tijden en daarmee P. in verwarring heeft gebracht en doen twijfelen aan zijn eigen getuigenis.

Als jij denkt dat jij je hebt vergist.. omdat het gewoon niet kan.. Ga jij dan je getuigenis van de daken schreeuwen?
Goeie post, Ouder. _O_
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150808235
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:24 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En weer een ongepaste vergelijking. Je gaat lekker.
Ja, we waren op zoek naar de orginele foto van P op de Mirador en dan zie je dit.
pi_150808286
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:24 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En weer een ongepaste vergelijking. Je gaat lekker.
Is ook ongepast
-edit-

[ Bericht 26% gewijzigd door Lavenderr op 19-03-2015 12:32:28 ]
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')