Gijs zelf niet maar het programma zelf boeit mij eigenlijk niet. Bart Arens op Radio 2 vind ik zeer goed .quote:
+1.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:40 schreef Againzender het volgende:
Nou, dan gaat de radio 's ochtends naar 2. Ik geef Gerard een herkansing, en Giel kan ik toch niet hebben.
Wat heeft Ekdom in je UI trouwens nog een dikke plofkopquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:41 schreef themauster het volgende:
Ik hoop dat Pietertje lekker weg blijft bij Radio 2 trouwens.
S avonds is radio 2 gewoon saai. Eerst met het theater vh sentiment, nu met een avondprogramma met Stefan Stasse. En daarna de EO om je dag mee af te sluiten, daar raak ik niet echt opgewonden van.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:42 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Wat heeft Ekdom in je UI trouwens nog een dikke plofkop
Als ik die van Pino af heb kan ik er wel een makenquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:43 schreef themauster het volgende:
[..]Hij is nodig aan vervanging toe maar ik zou niet weten hoe ik een nieuwe UI moet maken
.
Welke Michel?quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:46 schreef Jason22 het volgende:
Grotere kans op Michel in het glazen huisWaarschijnlijk dan met Giel en Domien.
Dit is toch Ekdom die het zingtquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:54 schreef Holenmens het volgende:
"They don't know. Duurt niet lang meer."
Heb zitten puzzelen met Disciples. Maar ik kan er geen Gerard Ekdom van makenquote:
jaquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
VINDEN JULLIE HET OOK ZO SPANNEND?
wordt er gevoetbald?quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
VINDEN JULLIE HET OOK ZO SPANNEND?
Kan ie daar zijn woordgrappen repetoire weer tot in de treurnis gaan herhalen.quote:Gerard Ekdom mogelijk opvolger van Sander de Heer op Radio 2
Gerard Ekdom mogelijk opvolger van Sander de Heer op Radio 2Gerard Ekdom volgt mogelijk Sander de Heer op in de ochtend van Radio 2. De Telegraaf meldt vandaag dat Ekdom mogelijk overstapt naar Radio 2, de NPO bevestigt aan de krant dat die intentie er is. Eerder melden bronnen aan RadioFreak.nl dat Sander de Heer zou moeten vertrekken uit de ochtend van Radio 2.
De 3FM-dj moet het tij gaan keren op Radio 2. Vorige week kwam naar buiten dat de zender vorig jaar een vijfde van haar luisteraars zag vertrekken uit de ochtend.
Een woordvoerster van de NPO bevestigt aan de Telegraaf dat er gesprekken gaande zijn met omroepen en zenders en dat inderdaad "de intentie bestaat" dat Ekdom naar Radio 2 verhuist. Hij zou daardoor ook overstappen van omroep van AVROTROS naar BNN-VARA. Het contract van Ekdom loopt binnenkort af.
Ekdom moet op 3FM volgens de woordvoerster worden opgevolgd door eigen talent van 3FM.
Update 12:00 uur
Meerdere bronnen bevestigen inmiddels aan RadioFreak dat de deal rond is en dat er waarschijnlijk later vandaag een officiëlebevestiging komt.
onderhalingen zijn gestart óf naar radio óf van Avro/Tros naar BNN.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:06 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
onderhalingen zijn gestart óf naar radio óf van Avro/Tros naar BNN.
Ik moet wel zeggen dat 3FM één van de weinige bedrijven is die durven door te selecteren en te vernieuwen.
RIP aan de nabestaanden.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik voorspel einde van 3FM.
Was leuk jullie gekend te hebben.
T is maar net wat je met je leven wil doen..quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb al een KLB topic klaarstaan voor als het nieuws officieel wordt
Soggen. Ik moet eigenlijk een theoretisch kader schrijvenquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
T is maar net wat je met je leven wil doen..
Maar kunnen bij 3FM op een prettig slot met een groter bereik eigenlijk dezelfde show makenquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee, die verdienen bij Q-Music veel meer.
lol goeie XDquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:11 schreef Pandaplint het volgende:
Overigens blijft het origineel van glee beter
Hihahoquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:11 schreef Pandaplint het volgende:
Overigens blijft het origineel van glee beter
Ik wist het welquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maar kunnen bij 3FM op een prettig slot met een groter bereik eigenlijk dezelfde show maken
Nee.quote:
Wie is Pietertje? Ik ken geen Pietertje op Radio 2quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:41 schreef themauster het volgende:
Ik hoop dat Pietertje lekker weg blijft bij Radio 2 trouwens.
Sidekick bij Ekdom op 3FMquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:21 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wie is Pietertje? Ik ken geen Pietertje op Radio 2
Ik dacht al: is het al kwart voor 2quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hee dokter pop is wel heel vroeg
VERDACHT!1!!1
Faxradio?quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:25 schreef SilentChaos het volgende:
ik ga wel tussen 12:00 en 14:00 radio maken
Met alleen maar schijtmuziekquote:
Fok!Radioquote:
Dank je wist ik niet.. Ik luister al 20 jaar naar Radio 2 !! Zal leuk zijn als Gerard top 2000 mag presenteren.quote:
Op een pleelist.quote:
ik dacht ook opeens: ik ben mn massage vergeten!quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik dacht al: is het al kwart voor 2Ik op de klok kijken nee toch niet, Ekdom is gewoon vroeg.
quote:
De pleelist wordt dan gedrukt op pleepapier whahahahaaquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben voor FaxRadio met alleen maar schijtmuziek.
Geeft niksquote:
giel moet opdonderenquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zou wel mooi zijn als Ekdom keihard tegenover Giel komt in de ochtend.
Jep, was eeuwig kut dat Ekdom een uur moest inleveren op Giel.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zou wel mooi zijn als Ekdom keihard tegenover Giel komt in de ochtend.
Luister je arbeidsvitaminen nog steeds?quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:30 schreef Bronson het volgende:
[..]
Jep, was eeuwig kut dat Ekdom een uur moest inleveren op Giel.
Toen Arbeidsvitaminen nog drie uur was.
Idd Giel mag ook wel eens van de radio af. Schijtirritante show.quote:
Neen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Luister je arbeidsvitaminen nog steeds?
Dat iemand van de dj's 'spontaan' een vraag stelt aan Gerard zeker?quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik gok dat ze het aan gaan kondigen bij Holy Moly. VERRASSING.
QFTquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Idd Giel mag ook wel eens van de radio af. Schijtirritante show.
FAXradio is ook schijtirritant.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
BJ Cune heeft z'n BREEEEKING bericht al klaar staan.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat iemand van de dj's 'spontaan' een vraag stelt aan Gerard zeker?
shots firedquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wedden dat ie er om 14.00 mee opent?quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:32 schreef Bronson het volgende:
[..]
BJ Cune heeft z'n BREEEEKING bericht al klaar staan.
die is in de ban yo!quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik blijf nog steeds die banjo missen...
Dan zit je adoratie niet zozeer bij t feit dat arbeidsvitaminen nog drie uur had, maar dat je drie uur naar Ekdom kon luisteren.quote:
twitter:NPORadio2 twitterde op woensdag 18-03-2015 om 13:34:07Stem nu je radio af op @NPORadio2 of blijf luisteren naar @GijsStaverman. Binnen een half uur brengen we groot nieuws! #NPORadio2 reageer retweet
1 +1 = 3quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:34 schreef Holenmens het volgende:
twitter:NPORadio2 twitterde op woensdag 18-03-2015 om 13:34:07Stem nu je radio af op @NPORadio2 of blijf luisteren naar @GijsStaverman. Binnen een half uur brengen we groot nieuws! #NPORadio2 reageer retweet
Fusie met radio 2 topic.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:35 schreef SilentChaos het volgende:
Dus wij verhuizen mee? ook met hjet topic?
TV / NPO Radio 2 #7 Top 100 vandaag, de laatste loodjesquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:35 schreef SilentChaos het volgende:
Dus wij verhuizen mee? ook met hjet topic?
Hoi Pippiquote:
quote:
Tijd om naar een ander station te verkassen, lijkt me.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:38 schreef Pandaplint het volgende:
Ekdom stelde mijn vraag overigens verkeerd
Niet zo zeuren, je bent een BP'er (Bekende Panda).quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:38 schreef Pandaplint het volgende:
Ekdom stelde mijn vraag overigens verkeerd
Heb net een broodje bal op met pindasausquote:
vetklepquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb net een broodje bal op met pindasaus
Hejquote:
twitter:BartRadio2 twitterde op woensdag 18-03-2015 om 13:44:22Wat zal ik eens aanzetten... @NPORadio2 of @3FM. reageer retweet
presenteerdquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:45 schreef ConscienceNL het volgende:
http://www.radio2.nl/nieu(...)om-naar-radio-2.html
twitter:NPORadio2 twitterde op woensdag 18-03-2015 om 13:45:08Groot nieuws! @gerardekdom komt naar #NPORadio2: http://t.co/o72rPOPjbe http://t.co/RROunfqiy4 reageer retweet
Contracten. Lijkt mij.quote:
Nieuw talenttwitter:3FM twitterde op woensdag 18-03-2015 om 13:47:35We gaan @GerardEkdom missen. Hij vertrekt naar @NPORadio2 en maakt plek voor nieuw talent op #3FM. Bye bye, man: http://t.co/xCO0Gmoonf reageer retweet
Ze kunnen het moeilijk nu al afzeiken hequote:Op woensdag 18 maart 2015 13:49 schreef Pino112 het volgende:
Nieuw talenttwitter:3FM twitterde op woensdag 18-03-2015 om 13:47:35We gaan @GerardEkdom missen. Hij vertrekt naar @NPORadio2 en maakt plek voor nieuw talent op #3FM. Bye bye, man: http://t.co/xCO0Gmoonf reageer retweet
Barendquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:49 schreef de_boswachter het volgende:
Na de zomer.
Dus begin september krijgen we de Barends en Wijnand ervoor terug.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het is eigenlijk allemaal niets.
Beetje zelfde situatie als toen Studio Brussel dj's en masse naar MNM gingen (waaronder Peter van de Veire). Maar StuBru is er ook bovenop gekomen.quote:
Jep. Zeer zeker.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:50 schreef de_boswachter het volgende:
Zou Giel trouwens al spijt hebben dat hij niet voor 538 koos een jaar of 2 geleden?
Nu iedere respectabele jock (althans, de uithangborden van 3FM) kiezen voor andere stations.
Dan nog. Moet je als 3FM ook niet willen.quote:
Wat doet MNM nog tegenwoordig in Belgie?quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Beetje zelfde situatie dan toen Studio Brussel dj's en masse naar MNM gingen (waaronder Peter van de Veire). Maar StuBru is er ook bovenop gekomen.
Giel is te laat geweest. Nu mag hij blij zijn met een baan bij Radio Urk. Kan ie boten naar binnen loodsen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:50 schreef Bronson het volgende:
[..]
Jep. Zeer zeker.
Vandaar dat hij ook niets over C&S wilde zeggen over hun transfer.
Giel heeft de boot gemist.
Een hoop standaardpop draaien, strijd om de jongeren (16-25) verloren van StuBruquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat doet MNM nog tegenwoordig in Belgie?
Nope. Dan moet je ook nieuw talent erin gooien, zodat ze bekendheid krijgen bij NL publiek.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, GH dit jaar wordt Giel-Domien-Michiel, meer is er niet over
Is het ook niet eerder bekendgemaakt (net als Coen en Sander) omdat de Telegraaf het al bracht vanmorgen?quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan nog. Moet je als 3FM ook niet willen.
Als hier op kantoor iemand aankondigt dat ie weggaat, wil ik ook niet dat die nog een halfjaar blijft zitten. Heeft niemand iets aan.
Kost een beetje veel geld om Gerard naar huis te sturen en een ander op z'n plek te zetten, denk niet dat men dat wil. Zeker gezien het vergrootglas waar men toch wel een beetje onder ligt wat de kosten betreft.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan nog. Moet je als 3FM ook niet willen.
Als hier op kantoor iemand aankondigt dat ie weggaat, wil ik ook niet dat die nog een halfjaar blijft zitten. Heeft niemand iets aan.
veel mensen kiezen niet voor de DJ's een station, dat is de fout die men vaak maakt.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Een hoop standaardpop draaien, strijd om de jongeren (16-25) verloren van StuBru
Dat wordt geen record dit jaar.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, GH dit jaar wordt Giel-Domien-Michiel, meer is er niet over
In z'n dagelijkse show wel, maar buiten die dagelijkse shows (Ekstra Weekend en Serious Request) vind ik hem juist wel die DJ die echt het programma maakt en je het direct merkt als iemand anders het doet.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
veel mensen kiezen niet voor de DJ's een station, dat is de fout die men vaak maakt.
Maakt toch geen fuck uit wie het presenteert, laten we eerlijk zijn.
Ekdom is net zo'n eenheidsworst als bijvoorbeeld een Staverman of wie dan ook.
En Rob.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar 3fm en R2 zijn ook geen concurrenten he. Er zijn ook jocks die bij allebei draaien (Paul)
Draait Rabbering bij R2 ?quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar 3fm en R2 zijn ook geen concurrenten he. Er zijn ook jocks die bij allebei draaien (Paul)
Ik zie toch een hoop mensen hier die daar anders over denken.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
veel mensen kiezen niet voor de DJ's een station, dat is de fout die men vaak maakt.
Maakt toch geen fuck uit wie het presenteert, laten we eerlijk zijn.
Ekdom is net zo'n eenheidsworst als bijvoorbeeld een Staverman of wie dan ook.
Jij ziet dat.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik zie toch een hoop mensen hier die daar anders over denken.
Denk dat toch ook graag willen dat mensen "gewoon" weer veel doneren. En dan helpt het wel als er bekende koppen in dat huis zitten. En daarvan houd je nu alleen Giel over.. (Veenstra Veenstra is qua radio inmiddels wel een belangrijke naam, maar denk niet dat veel SR-volgers hem echt kennen)quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nope. Dan moet je ook nieuw talent erin gooien, zodat ze bekendheid krijgen bij NL publiek.
Dus hete bois of chicks. En geen oud gedienden.
Geloof je het zelf?quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:55 schreef CPS2000 het volgende:
Dit biedt kansen. Nu wat meer de randjes op gaan zoeken qua muziek en die MOR-muziek en Serious ongeTalententeerden eruit tyfen. Net als Giel graag.
Pietertje klonk MADquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:55 schreef opperkleurder het volgende:
Ik denk niet dat Pietertje mee gaat.
Serious Talent zal wel niet stoppen nee, maar een scheutje meer 3voor12 in de dagprogrammering moet kunnen lijkt me.quote:
Ik wist eigenlijk nooit dat k3 dirty teksten had ja.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:56 schreef ChatGirl het volgende:
En dan zometeen ook nog de persconferentie waar bekend wordt gemaakt dat K3 stopt.
Het houdt niet op, niet vanzelf.
quote:Ik wil jou
Jij wil mij
Ik weet een plekje waar ze ons niet vinden
Jij mag me verslinden
Doe het heel zachtjes
Geen kreetjes en geen lachjes
Heel zachtjes
Het wordt een leuke zomer
Lieve mooie dromer
Elger en Rachid zitten bij SXSW en die slapen nog denk ik.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:57 schreef Againzender het volgende:
Volgens mij is het een hoax. Heb nog geen push bericht van de NOS.
Dat was de eerste hit, voordat ze kinderband waren.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:58 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik wist eigenlijk nooit dat k3 dirty teksten had ja.
[..]
Dit.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:57 schreef Marcoss het volgende:
Het is eigenlijk ook best wel apart dat zowat alle dag-DJ's (allemaal misschien wel) van een jongerenstation 35+ zijn..
Dat zal idd de enige afweging zijn.. Denk dat het overigens vooral om het naar huis sturen van De Heer gaat. Ekdom zou zo morgen bij 2 aanschuiven als ie kon.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:52 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Kost een beetje veel geld om Gerard naar huis te sturen en een ander op z'n plek te zetten, denk niet dat men dat wil. Zeker gezien het vergrootglas waar men toch wel een beetje onder ligt wat de kosten betreft.
Maar de ochtendshow zal toch ongetwijfeld een gevecht om de luistercijfers zijn. Vooral omdat je dan blijft hangen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nooit gewetenquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:58 schreef CPS2000 het volgende:
[..]
Dat was de eerste hit, voordat ze kinderband waren.
Dat hoop ik idd niet. En z'n jingleapparaat ook niet.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:55 schreef opperkleurder het volgende:
Ik denk niet dat Pietertje mee gaat.
twitter:sanderdeheer twitterde op woensdag 18-03-2015 om 13:58:25Wat een meesterzet! @GerardEkdom komt naar @NPORadio2! Ik heb er vrede mee en ben ergens wel blij dat ik weer eens wat langer kan slapen. reageer retweet
Duidelijk dat t niet uit vrije wil is..quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:00 schreef Pino112 het volgende:
twitter:sanderdeheer twitterde op woensdag 18-03-2015 om 13:58:25Wat een meesterzet! @GerardEkdom komt naar @NPORadio2! Ik heb er vrede mee en ben ergens wel blij dat ik weer eens wat langer kan slapen. reageer retweet
Ja, dat viel even tegen...quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Paul dacht een leuk grapje te kunnen maken.
Dat was wel een faal ja.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Paul dacht een leuk grapje te kunnen maken.
zeer duidelijk. wel eerlijk.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Duidelijk dat t niet uit vrije wil is..
Maar hij snapt het wel. Da's bij Ruud de Wild vs C&S andersquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Duidelijk dat t niet uit vrije wil is..
Ga mee naar radio 2. Toch veel leuker.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:01 schreef MaJo het volgende:
Godver Ekdom ook al wegAl mijn favorieten verdwijnen
Neequote:Op woensdag 18 maart 2015 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ga mee naar radio 2. Toch veel leuker.
Ja maar RdW is een passé jankmuilquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Maar hij snapt het wel. Da's bij Ruud de Wild vs C&S anders.
Ik zeg maar niks...quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
NeeBehalve de top2000 vind ik radio2 echt voor oude lullen
Dat zou nu wel eens kunnen bijtrekken...quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waar was jij toen het gebeurde?quote:
Ja eigenlijk pas ik qua doelgroep steeds beter bij radio 2quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zeg maar niks...![]()
Maar ik vind dat 3fm steeds meer voor 15-jarige kindjes wordt.
Dat was zo.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gielquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja eigenlijk pas ik qua doelgroep steeds beter bij radio 2misschien nog maar eens een kans geven, en kijken wat er tegenover komt te staan op 3fm. Is het al bekend wie Coen&Sander gaan vervangen?
Hopelijk de Kaak en zijn makker.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja eigenlijk pas ik qua doelgroep steeds beter bij radio 2misschien nog maar eens een kans geven, en kijken wat er tegenover komt te staan op 3fm. Is het al bekend wie Coen&Sander gaan vervangen?
Nee.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is het al bekend wie Coen&Sander gaan vervangen?
Ja, ze kunnen dan lekker Michiel 9-12 doen. Want wat Giel nu tussen 9:00 en 10:00 doet slaat ook nergens op.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:04 schreef Marcoss het volgende:
Misschien dat Giel wel gewoon van 6.00 tot 19.00 een programma gaat maken straks
Dat gevoel had ik al een poosquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zeg maar niks...![]()
Maar ik vind dat 3fm steeds meer voor 15-jarige kindjes wordt.
Nee, Wilbert gaf aan dat hij 3 opties voor ogen had en dat hij later ging beslissen welke het zou worden.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
StuBru. En Pinguin radioquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik voel mij genegeerd door radioland. Er is geen fatsoenlijke zender voor 20'ers en 30'ers die graag naast de hits ook alternatief geluid uit de speakers horen komen.
Giel naar de middag (C&S tijdslot), Timur & Ramon in de ochtendquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee, Wilbert gaf aan dat hij 3 opties voor ogen had en dat hij later ging beslissen welke het zou worden.
Spotify.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik voel mij genegeerd door radioland. Er is geen fatsoenlijke zender voor 20'ers en 30'ers die graag naast de hits ook alternatief geluid uit de speakers horen komen.
Ik denk de kaak en wijnand, timur en ramon en frans van der lende + sidekick.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee, Wilbert gaf aan dat hij 3 opties voor ogen had en dat hij later ging beslissen welke het zou worden.
Is Wilbert z'n schuld. Die roept wel dat gemiddelde 3FM-luisteraar tegen de dertig is, maar richt zich vervolgens met z'n commerciële shit op pubers.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Giel blijft in de ochtend zei hij pas, iets met "hoogst haalbare onder de DJ's"quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Giel naar de middag (C&S tijdslot), Timur & Ramon in de ochtend
Ja maar.... GH in Schiedam dan?quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:06 schreef Holenmens het volgende:
Glazen Huis kan dit jaar nog wel met Giel, Domien en Michiel. Maar daarna moeten ze echt stoppen.
Allemaal de schuld van de Rabobank!quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is Wilbert z'n schuld. Die roept wel dat gemiddelde 3FM-luisteraar tegen de dertig is, maar richt zich vervolgens met z'n commerciële shit op pubers.
Misschien toch maar eens een tweede kans geven met Ekdom danquote:
Wiequote:Op woensdag 18 maart 2015 14:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk de Kaak en zijn makker.
Maar ik denk Timur en Ramon
Wilbert?quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Daarmee pakt het vertrek van Gerard op alle vlakken gunstig uit.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:06 schreef Holenmens het volgende:
Glazen Huis kan dit jaar nog wel met Giel, Domien en Michiel. Maar daarna moeten ze echt stoppen.
Nee man wordt episch in schiedam in 2016quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:06 schreef Holenmens het volgende:
Oh sorry. Wilbert Mutsaers, de "baas" van 3FMquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Misschien toch maar eens een tweede kans geven met Ekdom dan
[..]
Wie
Timur en Ramon vind ik wel leuk
[..]
Wilbert?
Zullen we samen gaan?quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee man wordt episch in schiedam in 2016
Radio 2 zou nu haar eigen GH kunnen doen, met Stenders, Van Der Goes en Ekdom bnnen de zender.quote:
Origineel.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Radio 2 zou nu haar eigen GH kunnen doen, met Stenders, Van Der Goes en Ekdom bnnen de zender.
Ben eigenlijk sowieso wel benieuwd (los van deze ontwikkelingen) hoe lang het concept SR nog houdbaar blijft.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:06 schreef Holenmens het volgende:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:08 schreef wolfrolf het volgende:
mijn tt was wel voorspellend he
mijn glazen bol is baas
Wilbert wil het omgooien las ik pas.. Eventueel een aparte ruimte voor de artiesten in het huis ofzo, wat meer rust.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ben eigenlijk sowieso wel benieuwd (los van deze ontwikkelingen) hoe lang het concept SR nog houdbaar blijft.
Dit jaar is hopelijk het laatste jaar. Het is wel voldoende uitgemolken vind ik.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ben eigenlijk sowieso wel benieuwd (los van deze ontwikkelingen) hoe lang het concept SR nog houdbaar blijft.
Er komt sowieso nog een editie 2016quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dit jaar is hopelijk het laatste jaar. Het is wel voldoende uitgemolken vind ik.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dit jaar is hopelijk het laatste jaar. Het is wel voldoende uitgemolken vind ik.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Top 2000 in een glazen huis. Met sapjes.
quote:
Het is m.i. al even geleden begonnen met verrotten.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee, tijdloos concept.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vinden jullie dat de Top 2000 moet stoppen eigenlijk?
3 jaar over datum...quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze moeten het hernoemen naar de top tweeduuzendquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eigenlijk hadden ze na Enschede moeten stoppen. Dat was het topjaar. Beter kon het niet meer worden, wist je eigenlijk al.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:10 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het is m.i. al even geleden begonnen met verrotten.
Den Haag met Veenstra, Ekdom en Stenders.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eigenlijk hadden ze na Enschede moeten stoppen. Dat was het topjaar. Beter kon het niet meer worden, wist je eigenlijk al.
Nee, maar iets minder eigengeilerij mag wel. Dus geen sms-jes e.d. voorlezen met hoe geweldig en gezellig iedereen het vindt. Focussen op de muziek. En een bredere keuzelijst zou ook errug fijn zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee dat maakt het juist interactief. En bredere keuzelijst iddquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee, maar iets minder eigengeilerij mag wel. Dus geen sms-jes e.d. voorlezen met hoe geweldig en gezellig iedereen het vindt. Focussen op de muziek. En een bredere keuzelijst zou ook errug fijn zijn.
Den Haag is altijd EPISCHquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Den Haag met Veenstra, Ekdom en Stenders.
Kers op de taart.
Niks meer aan doen.
Die editie was EPISCH.
Enschedequote:Op woensdag 18 maart 2015 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eigenlijk hadden ze na Enschede moeten stoppen. Dat was het topjaar. Beter kon het niet meer worden, wist je eigenlijk al.
Maar zoals ik vanmorgen al zei, Paul is ook aan vernieuwing toe. Deze showquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Paul baalt dat hij niet gevraagd is...
Deze man weet dingen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee, maar iets minder eigengeilerij mag wel. Dus geen sms-jes e.d. voorlezen met hoe geweldig en gezellig iedereen het vindt. Focussen op de muziek. En een bredere keuzelijst zou ook errug fijn zijn.
Paul zal niet worden gevraagd, staat onder luisteraars en in dj-land bekend als n matig dj.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Paul baalt dat hij niet gevraagd is...
quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee Den Haag is een lelijke sfeerloze stad.
Fruitmachinequote:Op woensdag 18 maart 2015 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar zoals ik vanmorgen al zei, Paul is ook aan vernieuwing toe. Deze show
DJ Freequote:Op woensdag 18 maart 2015 14:14 schreef de_boswachter het volgende:
Eigenlijk moeten alle DJ's weg bij 3FM.
Dat wisten we al een tijdje.quote:
Want jij kent die wereldquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Paul zal niet worden gevraagd, staat onder luisteraars en in dj-land bekend als n matig dj.
Voorspelbaar.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
DEN HAAGBazenstad voor echte bazen
Rotterdam
Just trollingquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
DEN HAAGBazenstad voor echte bazen
Rotterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |