Gijs zelf niet maar het programma zelf boeit mij eigenlijk niet. Bart Arens op Radio 2 vind ik zeer goed .quote:
+1.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:40 schreef Againzender het volgende:
Nou, dan gaat de radio 's ochtends naar 2. Ik geef Gerard een herkansing, en Giel kan ik toch niet hebben.
Wat heeft Ekdom in je UI trouwens nog een dikke plofkopquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:41 schreef themauster het volgende:
Ik hoop dat Pietertje lekker weg blijft bij Radio 2 trouwens.
S avonds is radio 2 gewoon saai. Eerst met het theater vh sentiment, nu met een avondprogramma met Stefan Stasse. En daarna de EO om je dag mee af te sluiten, daar raak ik niet echt opgewonden van.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:42 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Wat heeft Ekdom in je UI trouwens nog een dikke plofkop
Als ik die van Pino af heb kan ik er wel een makenquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:43 schreef themauster het volgende:
[..]Hij is nodig aan vervanging toe maar ik zou niet weten hoe ik een nieuwe UI moet maken
.
Welke Michel?quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:46 schreef Jason22 het volgende:
Grotere kans op Michel in het glazen huisWaarschijnlijk dan met Giel en Domien.
Dit is toch Ekdom die het zingtquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:54 schreef Holenmens het volgende:
"They don't know. Duurt niet lang meer."
Heb zitten puzzelen met Disciples. Maar ik kan er geen Gerard Ekdom van makenquote:
jaquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
VINDEN JULLIE HET OOK ZO SPANNEND?
wordt er gevoetbald?quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
VINDEN JULLIE HET OOK ZO SPANNEND?
Kan ie daar zijn woordgrappen repetoire weer tot in de treurnis gaan herhalen.quote:Gerard Ekdom mogelijk opvolger van Sander de Heer op Radio 2
Gerard Ekdom mogelijk opvolger van Sander de Heer op Radio 2Gerard Ekdom volgt mogelijk Sander de Heer op in de ochtend van Radio 2. De Telegraaf meldt vandaag dat Ekdom mogelijk overstapt naar Radio 2, de NPO bevestigt aan de krant dat die intentie er is. Eerder melden bronnen aan RadioFreak.nl dat Sander de Heer zou moeten vertrekken uit de ochtend van Radio 2.
De 3FM-dj moet het tij gaan keren op Radio 2. Vorige week kwam naar buiten dat de zender vorig jaar een vijfde van haar luisteraars zag vertrekken uit de ochtend.
Een woordvoerster van de NPO bevestigt aan de Telegraaf dat er gesprekken gaande zijn met omroepen en zenders en dat inderdaad "de intentie bestaat" dat Ekdom naar Radio 2 verhuist. Hij zou daardoor ook overstappen van omroep van AVROTROS naar BNN-VARA. Het contract van Ekdom loopt binnenkort af.
Ekdom moet op 3FM volgens de woordvoerster worden opgevolgd door eigen talent van 3FM.
Update 12:00 uur
Meerdere bronnen bevestigen inmiddels aan RadioFreak dat de deal rond is en dat er waarschijnlijk later vandaag een officiëlebevestiging komt.
onderhalingen zijn gestart óf naar radio óf van Avro/Tros naar BNN.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:06 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
onderhalingen zijn gestart óf naar radio óf van Avro/Tros naar BNN.
Ik moet wel zeggen dat 3FM één van de weinige bedrijven is die durven door te selecteren en te vernieuwen.
RIP aan de nabestaanden.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik voorspel einde van 3FM.
Was leuk jullie gekend te hebben.
T is maar net wat je met je leven wil doen..quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb al een KLB topic klaarstaan voor als het nieuws officieel wordt
Soggen. Ik moet eigenlijk een theoretisch kader schrijvenquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
T is maar net wat je met je leven wil doen..
Maar kunnen bij 3FM op een prettig slot met een groter bereik eigenlijk dezelfde show makenquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee, die verdienen bij Q-Music veel meer.
lol goeie XDquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:11 schreef Pandaplint het volgende:
Overigens blijft het origineel van glee beter
Hihahoquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:11 schreef Pandaplint het volgende:
Overigens blijft het origineel van glee beter
Ik wist het welquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maar kunnen bij 3FM op een prettig slot met een groter bereik eigenlijk dezelfde show maken
Nee.quote:
Wie is Pietertje? Ik ken geen Pietertje op Radio 2quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:41 schreef themauster het volgende:
Ik hoop dat Pietertje lekker weg blijft bij Radio 2 trouwens.
Sidekick bij Ekdom op 3FMquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:21 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wie is Pietertje? Ik ken geen Pietertje op Radio 2
Ik dacht al: is het al kwart voor 2quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hee dokter pop is wel heel vroeg
VERDACHT!1!!1
Faxradio?quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:25 schreef SilentChaos het volgende:
ik ga wel tussen 12:00 en 14:00 radio maken
Met alleen maar schijtmuziekquote:
Fok!Radioquote:
Dank je wist ik niet.. Ik luister al 20 jaar naar Radio 2 !! Zal leuk zijn als Gerard top 2000 mag presenteren.quote:
Op een pleelist.quote:
ik dacht ook opeens: ik ben mn massage vergeten!quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik dacht al: is het al kwart voor 2Ik op de klok kijken nee toch niet, Ekdom is gewoon vroeg.
quote:
De pleelist wordt dan gedrukt op pleepapier whahahahaaquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben voor FaxRadio met alleen maar schijtmuziek.
Geeft niksquote:
giel moet opdonderenquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zou wel mooi zijn als Ekdom keihard tegenover Giel komt in de ochtend.
Jep, was eeuwig kut dat Ekdom een uur moest inleveren op Giel.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zou wel mooi zijn als Ekdom keihard tegenover Giel komt in de ochtend.
Luister je arbeidsvitaminen nog steeds?quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:30 schreef Bronson het volgende:
[..]
Jep, was eeuwig kut dat Ekdom een uur moest inleveren op Giel.
Toen Arbeidsvitaminen nog drie uur was.
Idd Giel mag ook wel eens van de radio af. Schijtirritante show.quote:
Neen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Luister je arbeidsvitaminen nog steeds?
Dat iemand van de dj's 'spontaan' een vraag stelt aan Gerard zeker?quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik gok dat ze het aan gaan kondigen bij Holy Moly. VERRASSING.
QFTquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Idd Giel mag ook wel eens van de radio af. Schijtirritante show.
FAXradio is ook schijtirritant.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
BJ Cune heeft z'n BREEEEKING bericht al klaar staan.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat iemand van de dj's 'spontaan' een vraag stelt aan Gerard zeker?
shots firedquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wedden dat ie er om 14.00 mee opent?quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:32 schreef Bronson het volgende:
[..]
BJ Cune heeft z'n BREEEEKING bericht al klaar staan.
die is in de ban yo!quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik blijf nog steeds die banjo missen...
Dan zit je adoratie niet zozeer bij t feit dat arbeidsvitaminen nog drie uur had, maar dat je drie uur naar Ekdom kon luisteren.quote:
twitter:NPORadio2 twitterde op woensdag 18-03-2015 om 13:34:07Stem nu je radio af op @NPORadio2 of blijf luisteren naar @GijsStaverman. Binnen een half uur brengen we groot nieuws! #NPORadio2 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |