SPOILER: KlimatenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Je kan de hele stad hun eigen poep laten drinken.
Must have mods voor nog meer stadplezier
ChirpFilter, alleen belangrijke chirps, de rest blijft weg
Zonebare wandelpaden
Commercial demand fix
Elevated train tracks
Meer opties om je al aangelegde wegen aan te passen
Traffic Query tool
Geen verdwijnende auto's
Proper hardness (Niet te combineren met despawn)
First person camera
Dynamic resolution
Automatic bulldoze
25 tile unlock mod
Mods en toch achievements
Tree Brush Mod
Isometric camera(Niet te combineren met first person camers)
Plaatjes van users op FOK!
Binamin
over_hedge
timp0e
Sylv3se
Surveillance-Fiets
Divje
DutchTrain
Kriebelhoest
Marcus_Zaagius
Drizzt_DoUrden
Wat doe je hier nog? Ga spelen.
[ Bericht 23% gewijzigd door jogy op 19-03-2015 11:32:26 ]Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
Oeh, die is lastig.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:25 schreef Scrummie het volgende:
Is er ook een mod voor als 90% van de mods niet laden?
Ja. de tweakers.nl mod. En dan bij pricecheck een nieuwe pc uitzoeken.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:25 schreef Scrummie het volgende:
Is er ook een mod voor als 90% van de mods niet laden?
.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. de tweakers.nl mod. En dan bij pricecheck een nieuwe pc uitzoeken.
Kan je me hiermee even op weg helpen? Zit er een bug in het spel dan met het afval? Welke mod/ waar plaatsen?quote:
http://www.reddit.com/r/C(...)k_one_musthave_mods/quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:25 schreef jogy het volgende:
Iedereen even gillen welke mod het leukst is, ik ga de openingspost aanpassen. Graag met workshop linkje .
Het is geen bug, het is gewoon heel veel. Je hebt in de workshop een mod die de hoeveelheid afval halveertquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:28 schreef Ratsnest89 het volgende:
`
[..]
Kan je me hiermee even op weg helpen? Zit er een bug in het spel dan met het afval? Welke mod/ waar plaatsen?
Ik zou het niet doen. Het enige wat trager gaat is de educatie van de cims, 1/4 is fijner.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:33 schreef Binamin het volgende:
Ik ga ook voor de aging mod spelen (1/16).
Dat is een goeie.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:42 schreef over_hedge het volgende:
Nu nog een mod dat je vuilnis en kerkhof gewoon kan verplaatsen ook al zijn ze nog niet leeg.
http://www.reddit.com/r/C(...)k_one_musthave_mods/quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:25 schreef jogy het volgende:
Iedereen even gillen welke mod het leukst is, ik ga de openingspost aanpassen. Graag met workshop linkje .
Even serieus, ben je serieus? Ligt het aan de specificaties hoeveel mods er in geladen worden? Of loop je te dollen?quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. de tweakers.nl mod. En dan bij pricecheck een nieuwe pc uitzoeken.
Nou geen idee. Maar ik heb 16 mods aan staan oid en heb nergens last van. Waar onder die resolutie mod op 300%quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Even serieus, ben je serieus? Ligt het aan de specificaties hoeveel mods er in geladen worden? Of loop je te dollen?
Mods hebben effect op de speelbaarheid. Het is mogelijk de maan uit zijn baan om de aarde te halen door alle mods te laden in Cities Skylines.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Even serieus, ben je serieus? Ligt het aan de specificaties hoeveel mods er in geladen worden? Of loop je te dollen?
Ze gaan dan toch ook langzamer dood? Dan kunnen ze 60/80 ingame jaren mee i.p.v. 4.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. Het enige wat trager gaat is de educatie van de cims, 1/4 is fijner.
Mijn cities skylines start ook wel een beetje langzamer op sinds ik er 9 mods in heb gedonderd .quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Even serieus, ben je serieus? Ligt het aan de specificaties hoeveel mods er in geladen worden? Of loop je te dollen?
Ja, maar als jij 6 ingame jaren wil wachten voor de kleuters zijn opgeleidt, 8 jaar wil wachten voor ze van highschool zijn en nog een 7 jaar wil wachten voor ze de universiteit hebben doorlopen moet je het zelf weten maar dat gaat een hele lange tijd duren. Iedereen die de stad binnen komt komt uit een derp-potje en is uneducated.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:01 schreef Binamin het volgende:
[..]
Ze gaan dan toch ook langzamer dood? Dan kunnen ze 60/80 ingame jaren mee i.p.v. 4.
Meh, ik zie liever een betere anti-aliasing, het liefste FXAA.quote:
Dat is wel een goeie. Leuk projectje voor vanavond. Heb er zo'n 150 (assets) ofzo gepakt..quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Mijn cities skylines start ook wel een beetje langzamer op sinds ik er 9 mods in heb gedonderd .
Maar ik zou in ieder geval (is even werk maar dan heb je ook wat) even de mods één voor één uitzetten en een map opstarten om te kijken of je misschien gewoon een rotte mod ergens hebt draaien. Het blijft hobbywerk natuurlijk.
150 mods? Bedoel je niet assets?quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie. Leuk projectje voor vanavond. Heb er zo'n 150 ofzo gepakt..
Als je spel door assets crasht is het heel knap.quote:
Ik heb ook geen crashes.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als je spel door assets crasht is het heel knap.
Assets voor residential, commercial en industry buildings zouden gewoon vanzelf te voorschijn moeten komen. Is bij mijn spel tenminste wel zo.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb ook geen crashes.
Assets worden gewoon niet getoond. Enige wat ik zie ingame wat ik kan plaatsen zijn parkjes en intersections. Rest van assets worden niet geladen, niet de door jezelf te plaatsen zoals een recycle center, en ik heb nog niet 1 keer een custom gebouw zien opkomen (die je dus niet zelf plaatst)
Ooh, nee, gewoon alleen de echte mods, niet de building assets, dat lijkt me niet echt een realistische mogelijkheid .quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie. Leuk projectje voor vanavond. Heb er zo'n 150 (assets) ofzo gepakt..
Die dingen kan je ook niet selecteren en neerzetten, ze worden gewoon atje random geplaatst door middel van zoning. Het is dus voor de variatie van je 'growable' buildings.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb ook geen crashes.
Assets worden gewoon niet getoond. Enige wat ik zie ingame wat ik kan plaatsen zijn parkjes en intersections. Rest van assets worden niet geladen, niet de door jezelf te plaatsen zoals een recycle center, en ik heb nog niet 1 keer een custom gebouw zien opkomen (die je dus niet zelf plaatst)
Gek, ik heb al best veel custom models in de game zien groeien. Vooral die russische flat wordt vaak gekozen door de game engine.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb ook geen crashes.
Assets worden gewoon niet getoond. Enige wat ik zie ingame wat ik kan plaatsen zijn parkjes en intersections. Rest van assets worden niet geladen, niet de door jezelf te plaatsen zoals een recycle center, en ik heb nog niet 1 keer een custom gebouw zien opkomen (die je dus niet zelf plaatst)
Ik gebruik ze zelf niet, doe het lekker zonder modsquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:25 schreef jogy het volgende:
Iedereen even gillen welke mod het leukst is, ik ga de openingspost aanpassen. Graag met workshop linkje .
Ja dat kan.; Als je de zoning tool klikt, heb je linksonderin 4 symbolotjes...quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:47 schreef Kreator het volgende:
Het zal wel een kutnewbievraag zijn, maar kan ik ook meerdere stukjes grond in 1x geschikt maken voor woningbouw? Zit me nu af en toe de tering te klikken. Je zou verwachten dat je ook een gebied kunt slepen en dan in 1x bam, alles groen.
Jup. als je de zone selecteerd heb je vul opties. Emmertje, een vierkant en een paar van die rondjes.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:47 schreef Kreator het volgende:
Het zal wel een kutnewbievraag zijn, maar kan ik ook meerdere stukjes grond in 1x geschikt maken voor woningbouw? Zit me nu af en toe de tering te klikken. Je zou verwachten dat je ook een gebied kunt slepen en dan in 1x bam, alles groen.
Hij is niet zo kreatief.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Jup. als je de zone selecteerd heb je vul opties. Emmertje, een vierkant en een paar van die rondjes.
Als je het vierkantje selecteert kan je het gewoon over je gebied slepen en klaar is Krea.
Echt toeristengebied krijg je door monumenten te bouwen. Zonder monumenten komen er al toeristen (zie public transport info scherm).quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:46 schreef nils7 het volgende:
Ben het nergens tegen gekomen, een ski gebied of echt een touristen gebied?
Ik zag wel een nummertje bij inwoners staan. Alleen was niet heel erg hoogquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:13 schreef Trebo het volgende:
Ik heb ook ergens gelezen dat de treinen niet gebruikt worden door je inwoners, maar alleen door toeristen.
Het dekkingsgebied voor een station (dus de groene smileys) is dan ook erg klein.quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:14 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik zag wel een nummertje bij inwoners staan. Alleen was niet heel erg hoog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |