SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SproetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BarreltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HilzillahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MaJoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bottoms_upSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KapiteinCupcakeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bloes85SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.StroopwafelmeisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fien10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FelinecatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MazouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.USERS: (bezig sinds XX/20XX)
Bloesem. (01-2014)
Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.
Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G en wensen hun gezonde plakkers toe![]()
Bloesem en Kuukske!!!
Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)SPOILER: hoe het niet moet..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Spelletjes)meet 18 april 2015 in Almere. Wie komen er?
Zeker:
Cassandra87
Stroopwafelmeisje
Majo
Misschien
Joycie88
[ Bericht 3% gewijzigd door SQ op 29-03-2015 11:22:37 ]![]()
Hmm, misschien dan toch het overwegen waard... Ik wacht deze ronde maar af en kijk dan even.
Hier sinds zaterdag menstruatieklachten (neerslachtig, krampen/steken in mijn buik, snel geïrriteerd en vooral erg moe). Meestal begint het feest dan een paar uur later, maar nu nog niks te zien.. Omdat ik mijn eisprong niet heb kunnen vinden, weet ik niet goed wat mijn NOD is, dus ik durf nog niet te testen uit angst voor een negatieve test.
Al had ik gister en vandaag wel opeens een hogere temperatuur! Dus wellicht is dit gewoon een heel lange cyclus? Al verklaart dat niet mijn klachten van de afgelopen dagen.. Een klein stemmetje in me zegt dat ik ze gewoon zelf verzin ofzo
pssst, we hebben ook gezwaaid naar Kuukske!![]()
dankjewel ik heb het aangepastquote:Op woensdag 18 maart 2015 08:04 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Hmm, misschien dan toch het overwegen waard... Ik wacht deze ronde maar af en kijk dan even.
Hier sinds zaterdag menstruatieklachten (neerslachtig, krampen/steken in mijn buik, snel geïrriteerd en vooral erg moe). Meestal begint het feest dan een paar uur later, maar nu nog niks te zien.. Omdat ik mijn eisprong niet heb kunnen vinden, weet ik niet goed wat mijn NOD is, dus ik durf nog niet te testen uit angst voor een negatieve test.
Al had ik gister en vandaag wel opeens een hogere temperatuur! Dus wellicht is dit gewoon een heel lange cyclus? Al verklaart dat niet mijn klachten van de afgelopen dagen.. Een klein stemmetje in me zegt dat ik ze gewoon zelf verzin ofzo
pssst, we hebben ook gezwaaid naar Kuukske!
En de snelle Jongensmix is echt een aanrader en dan ben je tenminste niet de enige die vitamines loopt te slikken![]()
![]()
Hij zit al aan de multi en vitamine d. Dus dan kunnen die andere twee er ook nog wel bijquote:Op woensdag 18 maart 2015 08:09 schreef Daui het volgende:
[..]
dankjewel ik heb het aangepast
En de snelle Jongensmix is echt een aanrader en dan ben je tenminste niet de enige die vitamines loopt te slikkenIk heb mijn eigen inname iets naar beneden geschroefd, trouwens. Kwam er achter dat ik zo ver boven de aangeraden hoeveelheid vitamine a (was het a?) zat dat het mogelijk schadelijk werd, omdat ik zo'n mama-alles-in-een nam en een multivitamine. Maar die laatste is zo lekker (kauwtablet
)
![]()
![]()
Ja mijnslikt braaf mee, haha! Ik ga 'n beetje als enige allerhande supplementen slikken, doei!
![]()
Het lijkt misschien wat overdreven allemaal, maar ik was zo gefrustreerd dat de HA niet wilde helpen, dat ik zelf ging kijken wat kon helpen![]()
![]()
Haha net als die vitamine C pilletjesquote:Op woensdag 18 maart 2015 08:21 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]
Hij zit al aan de multi en vitamine d. Dus dan kunnen die andere twee er ook nog wel bijIk heb mijn eigen inname iets naar beneden geschroefd, trouwens. Kwam er achter dat ik zo ver boven de aangeraden hoeveelheid vitamine a (was het a?) zat dat het mogelijk schadelijk werd, omdat ik zo'n mama-alles-in-een nam en een multivitamine. Maar die laatste is zo lekker (kauwtablet
)
gelukkig kun je daar je buikje rond aan eten
![]()
![]()
Mag mijn NOD en 'verhaaltje' eruit. Na een MK en de zut erna ben ik niet meer in een 'we zien wel' stadiumquote:![]()
![]()
Gefeliciteerd Bloesem en Daui ! En dank voor het warme welkom. Ik lurk lekker mee!![]()
Preseed dus... Ik heb vorige maand 'Conceive plus' gekocht en deze maand ook gebruikt. Maar daar zitten geen applicatoren bij en het is heel vloeibaar dus extra lastig op de juiste plaats te krijgen.![]()
Mijn NOD is 25 maart, als ik ervan uit ga dat de lichte streepjes op de ovutesten wel degelijk een piek aangaven... Kan dus daarna pas vertellen of dat spul (ook) goed werkt.![]()
Ben nu niet helemaal lekker maar vrees dat het gewoon een verkoudheid is... (Maar beetje hopen dat het komt door wat er nu in onderlijf gebeurt mag best toch?)![]()
na 3 maanden met action ovulatietesten slechts 1x een licht streepje gezien en deze maand met CB ovulatietesten (wel duur) aan de gang. En vanochtend een lachend gezichtje. Looks like we found it
![]()
![]()
moet je nod er helemaal uit?quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:13 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Mag mijn NOD en 'verhaaltje' eruit. Na een MK en de zut erna ben ik niet meer in een 'we zien wel' stadium![]()
Kun je mijn NOD op 31 maart zetten? 8 maart klopt niet echt meerquote:Op woensdag 18 maart 2015 08:09 schreef Daui het volgende:
[..]
dankjewel ik heb het aangepast
En de snelle Jongensmix is echt een aanrader en dan ben je tenminste niet de enige die vitamines loopt te slikken
Had vandaag een heel licht streepje op de ovutest tegenover een veel donkerdere gisteren dus ga er vanuit dat mijn eisprong gisteren was. Dat komt mooi uit want gisteren en 2 dagen ervoor nog gebatst
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Goed bezig MaJo!
Hier nog steeds heel erg vermoeid, en barstende hoofdpijn. Het kan natuurlijk ook een beginnend griepje zijn, ofzo. Vanavond maar even een vitamine d capsule nemen
Stroopwafel, snap dat je nog even voorzichtig bent met testen. Lekker doen als het goed voelt (en je de nieuwsgierigheid niet langer kan bedwingen!)![]()
![]()
Hopelijk word je niet ziek kapitein en is er gewoon iets anders aan de hand
Over vitamines gesproken, wat slikken jullie allemaal? Van stippel begreep ik dat teunisbloemolie voor mij een uitkomst kan zijn dus dat ga ik maar eens proberen. Daarnaast slik ik multivitaminen, foliumzuur, lysine en cranberrytabletten. Dus daar kan ik best nog een rits aan toevoegen
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Als je gisteren een positieve ovulatietest had is het waarschijnlijker dat je vandaag of morgen je eisprong hebt. Die komt zo'n 24-48 uur na je lh-piek.quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kun je mijn NOD op 31 maart zetten? 8 maart klopt niet echt meer
Had vandaag een heel licht streepje op de ovutest tegenover een veel donkerdere gisteren dus ga er vanuit dat mijn eisprong gisteren was. Dat komt mooi uit want gisteren en 2 dagen ervoor nog gebatst
Heb je misschien een foto van je testjes?![]()
![]()
Oh dat wist ik nietquote:Op woensdag 18 maart 2015 16:48 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Als je gisteren een positieve ovulatietest had is het waarschijnlijker dat je vandaag of morgen je eisprong hebt. Die komt zo'n 24-48 uur na je lh-piek.
Heb je misschien een foto van je testjes?Ik zal vanavond even een foto posten, die van gisteren ligt thuis
Goeie tip dan, moet je vanavond wel weer je vriend lastig vallenquote:Op woensdag 18 maart 2015 16:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh dat wist ik nietIk zal vanavond even een foto posten, die van gisteren ligt thuis
![]()
![]()
Ware het niet dat meneer vandaag dacht wel even met zichzelf te kunnen spelen omdat we morgen pas weer "moesten"quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:02 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Goeie tip dan, moet je vanavond wel weer je vriend lastig vallen![]()
![]()
Sowieso handig om dat spelen te laten op zo'n kort termijn, tis t beste als zaad een dag heeft om bij te komen![]()
![]()
Majo, ik heb hier nog Teunisbloemtabletten liggen. Stuur me even een PM! Ik heb er nu toch niets meer aanquote:Op woensdag 18 maart 2015 16:42 schreef MaJo het volgende:
Over vitamines gesproken, wat slikken jullie allemaal? Van stippel begreep ik dat teunisbloemolie voor mij een uitkomst kan zijn dus dat ga ik maar eens proberen. Daarnaast slik ik multivitaminen, foliumzuur, lysine en cranberrytabletten. Dus daar kan ik best nog een rits aan toevoegen![]()
Schijnt inderdaad een positief effect te hebben op je cyclus. Dus baat het niet....
En als ik iemand nog blij kan maken met mijn, en Gevalletjes magic sticks? PM of DM me even!Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.![]()
Ik ben ook benieuwd naar wat jullie allemaal voor vitaminen/pillen slikken![]()
Ik blijf voorlopig ff meelezen weinig te melden weinig romantiek ook hier met die stress... tot nu toe alleen maar afwijzingen voor werk![]()
![]()
Hier een foto van mijn twee ovulatietesten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cassandra vriendlief wist niet dat dat beter was, hij voelt zich flink schuldig nu.
Joycie wat lief! Ik zal je mijn adres pmen
Deadly wat balen dat het niet lukt met werk vindenhopelijk kun je snel ergens anders aan de slag!
Even opletten met vitamine A in reguliere multivitaminen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:42 schreef MaJo het volgende:
Over vitamines gesproken, wat slikken jullie allemaal? Van stippel begreep ik dat teunisbloemolie voor mij een uitkomst kan zijn dus dat ga ik maar eens proberen. Daarnaast slik ik multivitaminen, foliumzuur, lysine en cranberrytabletten. Dus daar kan ik best nog een rits aan toevoegen![]()
Goeie, ik heb het meteen even gecheckt. Ik zie dat je als zwangere 3000 microgram vitamine A binnen mag krijgen, in mijn tablet zit 800 microgramquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:37 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Even opletten met vitamine A in reguliere multivitaminen.Zodra ik zwanger ben zal ik overgaan op van die zwangerschapsvitaminen
En als je overgaat op zwangerschapsvitamines. Pak ze dan met visolie of visolie apart, voor de hersentjes (volgens mij). Ik had ze eerst zelf van de etos maar ben overgegaan op davitamon. Is maar 1 pil per dag, en alles zit in 1. Ik slik dan nog wel extra foliumzuur, gewoon voor de zekerheid... Is mij de prijs meer dan waard, en als je het omrekent valt het wel mee omdat je van de meeste andere 2 pillen moet slikken op een dag.quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Goeie, ik heb het meteen even gecheckt. Ik zie dat je als zwangere 3000 microgram vitamine A binnen mag krijgen, in mijn tablet zit 800 microgramZodra ik zwanger ben zal ik overgaan op van die zwangerschapsvitaminen
Verder zou ik me niet te druk maken over het "spelen" van je vriend. Gewoon nog even samen gezellig maken!
Je weet toch niet wat wel of niet werkt. En niet geschoten (ha-ha-ha) is altijd mis!Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.![]()
Ik zou me ook niet druk maken over het 'spelen' van je vriend hoor... Je wil er toch ook niet teveel druk op leggen.
Mijn NOD is aankomende vrijdag en ik heb, ondanks dat we flink ons best hebben gedaan, het gevoel dat ik gewoon ongesteld ga worden. Afwachten maar!![]()
Visolie wist ik al wel, niet dat het ook in die vitamine verwerkt zit, dat is helemaal handig!quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:48 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
En als je overgaat op zwangerschapsvitamines. Pak ze dan met visolie of visolie apart, voor de hersentjes (volgens mij). Ik had ze eerst zelf van de etos maar ben overgegaan op davitamon. Is maar 1 pil per dag, en alles zit in 1. Ik slik dan nog wel extra foliumzuur, gewoon voor de zekerheid... Is mij de prijs meer dan waard, en als je het omrekent valt het wel mee omdat je van de meeste andere 2 pillen moet slikken op een dag.
Verder zou ik me niet te druk maken over het "spelen" van je vriend. Gewoon nog even samen gezellig maken!
Je weet toch niet wat wel of niet werkt. En niet geschoten (ha-ha-ha) is altijd mis!
En ach ik moet hem ook niet zo op de nek zitten inderdaad, maar baalde er even vanSpannend! Waarom denk je dat je ongesteld wordt?quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:55 schreef Mazou het volgende:
Ik zou me ook niet druk maken over het 'spelen' van je vriend hoor... Je wil er toch ook niet teveel druk op leggen.
Mijn NOD is aankomende vrijdag en ik heb, ondanks dat we flink ons best hebben gedaan, het gevoel dat ik gewoon ongesteld ga worden. Afwachten maar!
Hier nog even herhalen wat joycie me vertelde en ik nu ook op internet lees: teunisbloemolie is een goeie om de cyclus te reguleren (bij langere cycli) maar mag alleen tot de eisprong geslikt worden. Daarna is tarwekiemolie goed om te slikken om de innesteling te bevorderen
Ik heb de gebruikelijke klachten helaasZwaar gevoel in m'n onderbuik, gevoelige borsten, en een onstilbare honger (in chocola, koekjes en andere ongezonde troep, niet in bijv. komkommer of tomaatjes, jammer is dat).
![]()
Tuurlijk baal je daarvan. Want je wilt ontzettend graag!quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Visolie wist ik al wel, niet dat het ook in die vitamine verwerkt zit, dat is helemaal handig!
En ach ik moet hem ook niet zo op de nek zitten inderdaad, maar baalde er even van
[..]
Spannend! Waarom denk je dat je ongesteld wordt?
Hier nog even herhalen wat joycie me vertelde en ik nu ook op internet lees: teunisbloemolie is een goeie om de cyclus te reguleren (bij langere cycli) maar mag alleen tot de eisprong geslikt worden. Daarna is tarwekiemolie goed om te slikken om de innesteling te bevorderenEn alles wat er wordt geadviseerd wil je naleven. Maar je moet niet vergeten dat er altijd uitzonderingen zijn, en niet alles voor iedereen werkt.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.![]()
ah dat is balenquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:15 schreef Mazou het volgende:
Ik heb de gebruikelijke klachten helaasZwaar gevoel in m'n onderbuik, gevoelige borsten, en een onstilbare honger (in chocola, koekjes en andere ongezonde troep, niet in bijv. komkommer of tomaatjes, jammer is dat).
Maar wie weet zijn dit gewoon zwangerschapskwaaltjes die bij jou horen, je weet het nooit
Dat is ook zo, maar wil ook niet zo'n zeikerd wordenquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:20 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Tuurlijk baal je daarvan. Want je wilt ontzettend graag!En alles wat er wordt geadviseerd wil je naleven. Maar je moet niet vergeten dat er altijd uitzonderingen zijn, en niet alles voor iedereen werkt.
Maar vriend snapte me wel gelukkig, het is ook zo'n schatje
Gaat de goede kant op gelukkig! Gisteren had ik nog controle en het zag er allemaal goed uit. Het blijft nog wel even gevoelig, vooral als ik eraan zit (als het jeukt bijvoorbeeld), maar dat schijnt normaal te zijn. Lief dat je het vraagtquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:26 schreef Mazou het volgende:
Majo, hoe is het eigenlijk met je neus? Heb je daar nu nog veel last van?
Wat heb ik al weer veel mooie strepen gemist! Sorry lieve dames dat ik helemaal niks meer post de laatste tijd, het schiet er gewoon bij in. Ik probeer wel 1/2x per week bij te lezen maar zelfs dat lukt niet meer altijd. Het is hier de laatste tijd wat hectisch met werk maar ook prive.
Ik ben zelf inmiddels alweer 2NODS verder, dus die in de OP mag aangepast worden naar 14 april.
Ik ga nu echt maar eens beginnen met temperaturen, al was ik het vanmorgen alweer vergeten en dus eigenlijk te laat (al opgestaan namelijk)![]()
Aah lieve sproetjes, ik mis jou hier! Snap dat je het druk hebt, maar toch!quote:Op donderdag 19 maart 2015 08:30 schreef sproetjes het volgende:
Wat heb ik al weer veel mooie strepen gemist! Sorry lieve dames dat ik helemaal niks meer post de laatste tijd, het schiet er gewoon bij in. Ik probeer wel 1/2x per week bij te lezen maar zelfs dat lukt niet meer altijd. Het is hier de laatste tijd wat hectisch met werk maar ook prive.
Ik ben zelf inmiddels alweer 2NODS verder, dus die in de OP mag aangepast worden naar 14 april.
Ik ga nu echt maar eens beginnen met temperaturen, al was ik het vanmorgen alweer vergeten en dus eigenlijk te laat (al opgestaan namelijk)![]()
![]()
Sproetjes!ik hoop dat je snel een plakker hebt
en ook wat meer rust!
Ik heb de uitslag van mijn urinekweek binnen en er zit toch wel een ontsteking dus ik kan aan de antibiotica. Verklaart in ieder geval het vele plassen, pijn in de onderbuik en jeukerig gevoel van onderen
Lang leve blaasontstekingen, Majo! Sinds mijn blaasontstekingen in september en oktober en de bijbehorende antibiotica ben ik niet meer ongesteld geweest![]()
En ik kan bijna de HA weer bellen.. nog maar 4 dagen!
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!![]()
misschien ook eens teunisbloemolie proberen? Dat schijnt goed te zijn voor lange cycli. Ik ga zo tarwekiemolie halen omdat je teunisbloemolie niet mag slikken na je eisprong en denk dat die een dezer dagen is (geweest).quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:14 schreef SilverSjoiis het volgende:
Lang leve blaasontstekingen, Majo! Sinds mijn blaasontstekingen in september en oktober en de bijbehorende antibiotica ben ik niet meer ongesteld geweest![]()
En ik kan bijna de HA weer bellen.. nog maar 4 dagen!26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Bizar! Ben benieuwd wat de huisarts zegt..quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:14 schreef SilverSjoiis het volgende:
En ik kan bijna de HA weer bellen.. nog maar 4 dagen!![]()
Ik zat er inderdaad over te denken om het te halenquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
misschien ook eens teunisbloemolie proberen? Dat schijnt goed te zijn voor lange cycli. Ik ga zo tarwekiemolie halen omdat je teunisbloemolie niet mag slikken na je eisprong en denk dat die een dezer dagen is (geweest).![]()
Ik weet dus alleen niet of ik al een eisprong heb gehad en wanneer ie komt.. Ik wilde mijn volgende cyclus ook beginnen met ovulatietesten
Vanmiddag weer een ovutest gedaan maar die is niet goed, de achtergrond wordt niet helemaal wit maar blijft roze aan de kant waar een streepje moet verschijnen. Daar lijkt wel een streepje te staan maar denk dat ik deze test gewoon als mislukt moet zien? Anders is het wel raar dat er na het donkere streepje eergisteren en het hele lichte streepje eergisteren weer een donkere streep verschijnt
dat is dan wel weer onhandig inderdaad. Ik ben benieuwd wat je huisarts te zeggen heeft! Hoe waren je cycli hiervoor, ook wel wisselend geloof ik?quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:22 schreef SilverSjoiis het volgende:
[..]
Ik zat er inderdaad over te denken om het te halen![]()
Ik weet dus alleen niet of ik al een eisprong heb gehad en wanneer ie komt.. Ik wilde mijn volgende cyclus ook beginnen met ovulatietesten
Ik ben in juli gestopt met de pil en mijn eerste 'cyclus' was toen 28 dagen, vervolgens 35 dagen en daarna 29 dagen en dan nu deze cyclusachtigietsquote:Op donderdag 19 maart 2015 17:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
dat is dan wel weer onhandig inderdaad. Ik ben benieuwd wat je huisarts te zeggen heeft! Hoe waren je cycli hiervoor, ook wel wisselend geloof ik?Dus ik heb ook nog niet echt de kans gekregen om lekker in het ritme te komen haha
daarvoor was het dus redelijk regelmatig. Verrot is dat die lange rare cycliquote:Op donderdag 19 maart 2015 17:30 schreef SilverSjoiis het volgende:
[..]
Ik ben in juli gestopt met de pil en mijn eerste 'cyclus' was toen 28 dagen, vervolgens 35 dagen en daarna 29 dagen en dan nu deze cyclusachtigietsDus ik heb ook nog niet echt de kans gekregen om lekker in het ritme te komen haha
op welke dag zit je dan inmiddels, 125 ofzo?
Inmiddels op dag 163quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
daarvoor was het dus redelijk regelmatig. Verrot is dat die lange rare cycliop welke dag zit je dan inmiddels, 125 ofzo?
Voor het stoppen met de pil heb ik nog geen 3 jaar aan de pil gezeten, maar daarvoor was ik ook de ene periode ontzettend regelmatig en soms ook plusminus een half jaar niet ongesteld. Maar dat was altijd in stressvolle periodes in mijn leven.. Oke, dat waren er gelukkig maar 2. En verder nooit aandacht aan geschonken, want nog jong en geen vriend en geen open praatcultuur thuis
En het grappige van alles is.. voor zover het grappig is.. dan ik wel elke 4 weken een puistenaanval heb, moodswings heb, lage rugpijn etc. etc. Waardoor ik continue denk; JAAA!Maar in al die maanden nog geen druppel bloed gezien..
[ Bericht 11% gewijzigd door SilverSjoiis op 19-03-2015 18:11:52 ]Life is what happens to you, while you're busy making other plans!![]()
Ik heb jullie ook gemist damesmaar ik ga echt echt echt proberen een aantal keer per week mee te posten!
![]()
Dat is helemaal raar die kwaaltjesquote:Op donderdag 19 maart 2015 17:40 schreef SilverSjoiis het volgende:
[..]
Inmiddels op dag 163Voor het stoppen met de pil heb ik nog geen 3 jaar aan de pil gezeten, maar daarvoor was ik ook de ene periode ontzettend regelmatig en soms ook plusminus een half jaar niet ongesteld. Maar dat was altijd in stressvolle periodes in mijn leven.. Oke, dat waren er gelukkig maar 2. En verder nooit aandacht aan geschonken, want nog jong en geen vriend en geen open praatcultuur thuis
En het grappige van alles is.. voor zover het grappig is.. dan ik wel elke 4 weken een puistenaanval heb, moodswings heb, lage rugpijn etc. etc. Waardoor ik continue denk; JAAA!Maar in al die maanden nog geen druppel bloed gezien..
Alsof je ongesteld bent zonder bloedverlies
Ik hoop echt dat de huisarts uitkomst kan bieden, misschien kun je medicijnen krijgen om de menstruatie op te wekken.
Ik ben benieuwd hoe het met Fien is! Die zit nu aan die medicatie/is misschien al ongesteld. Laat even wat van je horen FienZou leuk zijn! Maar alleen als het jou ook uitkomt natuurlijkquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:36 schreef sproetjes het volgende:
Ik heb jullie ook gemist damesmaar ik ga echt echt echt proberen een aantal keer per week mee te posten!
Ben je ook minder met zwanger worden bezig nu je zo druk bent?
Yeah!quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:36 schreef sproetjes het volgende:
Ik ben ook geen fanatiekeling hoor, want ook druk druk druk..
Opzich wel iets minder, als is elke maand wel weer beetje balen. Vooral manlief baalt want is bang dat t aan hem ligt. In januari was ik 4 dagen te laat, waren we heel hoopvol maar de test bleef omo wit, en een uur later werd ik ongesteldquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zou leuk zijn! Maar alleen als het jou ook uitkomt natuurlijkBen je ook minder met zwanger worden bezig nu je zo druk bent?
Ik ga vanaf nu toch maar temperaturen, want 1 juni (dan zijn we een jaar bezig) komt steeds sneller in de buurt... Weet niet of we meteen naar de huisarts stappen dan. Maar zou ook wel willen weten of er iets "is" waardoor t nog niet gelukt is.![]()
Het is sowieso balen als je ongesteld wordt wanneer je een kinderwens hebt. Maar het helpt misschien wel om er iets relaxter in te staanquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:55 schreef sproetjes het volgende:
[..]
Opzich wel iets minder, als is elke maand wel weer beetje balen. Vooral manlief baalt want is bang dat t aan hem ligt. In januari was ik 4 dagen te laat, waren we heel hoopvol maar de test bleef omo wit, en een uur later werd ik ongesteld
Ik ga vanaf nu toch maar temperaturen, want 1 juni (dan zijn we een jaar bezig) komt steeds sneller in de buurt... Weet niet of we meteen naar de huisarts stappen dan. Maar zou ook wel willen weten of er iets "is" waardoor t nog niet gelukt is.Ik heb wel besloten om naar de huisarts te gaan wanneer het na een jaar nog niet is gelukt, maar ik ben tegen die tijd ook 33 dus de tijd begint steeds meer te dringen
Dan zijn wij van dezelfde leeftijd ongeveerquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is sowieso balen als je ongesteld wordt wanneer je een kinderwens hebt. Maar het helpt misschien wel om er iets relaxter in te staanIk heb wel besloten om naar de huisarts te gaan wanneer het na een jaar nog niet is gelukt, maar ik ben tegen die tijd ook 33 dus de tijd begint steeds meer te dringen
Als het hier na een jaar nog niet gelukt zou zijn, wil ik ook naar de huisarts gaan denk ik.
Momenteel op het wachtbankje tot mijn NOD van 29 maart. Dus duurt nog ff. Gelukkig ben ik volgende week met collega's op pad en heb ik geen tijd om erover na te denken
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.![]()
Ik geef het hier nog 2 maanden..
Dan is het 8 maanden.. maar de tijd dringt hier nog iets meer..![]()
En ik wil dan gewoon weten dat alles in orde is.. dan proberen we prima verder.. maar ik wil er niet te laat achterkomen dat we iets anders hadden kunnen doen..Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje![]()
Ik kom afscheid van jullie nemen.
Vandaag de eerste echo gehad en een mooi kloppend hartje kunnen zien! Tijd dus om
defintief door te schuiven naar het volgende topic. Hopelijk zie ik jullie daar allemaal snel!![]()
![]()
Dat snap ik wel Barreltje, ook zo zonde als later blijkt dat er toch "iets" is, dan heb je toch die tijd weggegooid. Ik zou dolgraag twee kindjes willen dus dan begint de tijd wel meer te dringen. Maar goed, eerst maar eens kijken of ik sowieso zwanger kan raken
Welkom terug sproetjes!En als ik dan toch bezig ben, nog maar officieel zwaaien naar silliegirl
![]()
Hopelijk tot heel snel!
Mazou, hoe is het nu met je klachten? Wanneer is eigenlijk je NOD?
Ik zou ook wel graag zekerheid willen dat alles medisch gewoon in orde is, maar ik denk dat een arts niet veel verder gaat dan "kijk het maar een jaar aan", zeker omdat er hier nog geen dringende tijd is (al dacht ik vroeger altijd dat ik jong moeder zou worden. Nu kan ik hooguit nog voor gemiddeld gaanmaar dat zegt zo'n arts niks natuurlijk). Dus ga ik maar 1000 x per dag van 'ik ben zeker zwanger' naar 'ik beeld me vanalles in, het is vast nog niet raak'
![]()
Maar als iemand het geheime recept heeft van "er minder mee bezig zijn, staat mijn pm open!!![]()
![]()
^ + 1
En jah.. ik ben sowieso minstens 36 bij de eerste.. en jah ik wil ook het liefste 2 kindjes.. en ik kan heul niet nog een jaar "zomaar" proberen..Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Je kunt ook tegen je huisarts zeggen dat je al een jaar bezig bent, kan ie moeilijk controleren
Ja, dat heb ik me ook al eens zitten bedenken, hoe gaan ze dat controleren? Of verwachten ze een perfect bijgehouden schriftje/app of zo?quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:44 schreef MaJo het volgende:
Je kunt ook tegen je huisarts zeggen dat je al een jaar bezig bent, kan ie moeilijk controlerenHave you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.![]()
Nee snap ik.. Dan zou ik ook wel graag wat eerder een check willen om zeker te weten of alles goed zit..quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:29 schreef Barreltje het volgende:
^ + 1
En jah.. ik ben sowieso minstens 36 bij de eerste.. en jah ik wil ook het liefste 2 kindjes.. en ik kan heul niet nog een jaar "zomaar" proberen..Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.![]()
Ik heb alleen gezegd dat we een jaar met anticonceptie gestopt waren. Niets aan gelogen trouwens. Kreeg zo de doorverwijzing.
Heb wel mijn cyclus duur in excel gezet en aan de gyn gegeven![]()
ik neem aan dat ze je wel op je woord zullen geloven. Lastiger lijkt me dat bij de gynquote:Op donderdag 19 maart 2015 21:49 schreef Zoe_Hart het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik me ook al eens zitten bedenken, hoe gaan ze dat controleren? Of verwachten ze een perfect bijgehouden schriftje/app of zo?maar een paar maanden minder lijkt me niet zo'n drama.
Zou kunnen.. ware het niet dat zij mn spiraaltje er uitgehaald heeft..quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:44 schreef MaJo het volgende:
Je kunt ook tegen je huisarts zeggen dat je al een jaar bezig bent, kan ie moeilijk controleren
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 06:58 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Zou kunnen.. ware het niet dat zij mn spiraaltje er uitgehaald heeft..dat wordt lastig dan! Maar als je open kaart speelt, kan ze vast wel iets doen.
![]()
Tuurlijk. . En mijn huisarts is erg meegaand dus ik maak me niet zo'n zorgen..
Bij een eerdere poging (met m'n ex man) begon ze al over samenlevingstest etc.. nu doen we het gewoon rustig aan.. ik heb een redelijk regelmatige cyclus.. Dus daar maak ik me dan weer minder zorgen om..Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Het wordt spannend deze week. Overmorgen nod en al de hele week misselijk, vaak hoofdpijn en last van maagzuur (voor de eerste keer in mijn leven). Test van gisteren echter negatief...
Nu thuis aan het werk en concentratie echt 0,0![]()
Hoe lang ben je destijds bezig geweest met je ex-man? Misschien dat je dan ook wel sneller terecht kan bij een gyn omdat je al ervaring hebt op dit gebied. En wat is een samenlevingstest?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 07:44 schreef Barreltje het volgende:
Tuurlijk. . En mijn huisarts is erg meegaand dus ik maak me niet zo'n zorgen..
Bij een eerdere poging (met m'n ex man) begon ze al over samenlevingstest etc.. nu doen we het gewoon rustig aan.. ik heb een redelijk regelmatige cyclus.. Dus daar maak ik me dan weer minder zorgen om..Oeh dat klinkt heul spannend! Ik ga voor je duimenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:28 schreef Bottoms_up het volgende:
Het wordt spannend deze week. Overmorgen nod en al de hele week misselijk, vaak hoofdpijn en last van maagzuur (voor de eerste keer in mijn leven). Test van gisteren echter negatief...
Nu thuis aan het werk en concentratie echt 0,0
Ik kan weer op de wachtbank. Wel goed gebruik gemaakt van de (vermoedelijke) eisprong, om de dag gebatst en nu aan de tarwekiemolie
helaas heb ik dt toen niet bijgehoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en de samenlevingstestRabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Spannend! Wil het werken een beetje lukken?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:28 schreef Bottoms_up het volgende:
Nu thuis aan het werk en concentratie echt 0,0
Ik kan me ook helemaal niet concentreren.. Ergens diep van binnen heb ik blijkbaar besloten dat ik zwanger ben (, totdat ik bedenk dat ik helemaal (nog) geen test heb gedaan
, waarna ik misselijk word van de zenuwen, omdat ik bang ben dat ik me alles in beeld. Volgens mij durf ik pas te testen als ik weeën heb
![]()
![]()
[quote[
Ja, dat heb ik me ook al eens zitten bedenken, hoe gaan ze dat controleren? Of verwachten ze een perfect bijgehouden schriftje/app of zo?
[/quote]
Dat kan ook tegen je gebruikt worden...
Ik heb 2 jaar geleden, na anderhalf jaar proberen de stap naar de huisarts gezet. Netjes voorbereid dmv templijsten en ovutesten in de maanden ervoor. Vond ze dat ik er teveel mee bezig was en dat ik het maar los moest laten. Gelukkig kon ik haar wel overtuigen dat ik een doorverwijzing kreeg. Laatst was ik er voor iets anders en vroeg ik na aanleiding van mijn lange cyclus, wanneer er evt een vervolgstap gezet kon worden, gaf ze aan dat 1 kindje toch ook leuk is, als het niet spontaan mocht lukken. En bedankt huisarts.
Bottoms-up spannend!
Stroopwafelmeisje hoe is het bij jou?
Majo fijn dat het beter gaat met je neus en ontopic, dat je je eisprong wrs gevonden hebt.
Silversjois pff je hebt al wel heel lang geen cyclus.
Fien heb je de kuur om bloeding op te wekken er bijna opzitten?
[ Bericht 6% gewijzigd door Sethiwe op 20-03-2015 16:28:05 ]![]()
Nou, geen idee eigenlijk! Volgens mijn app vorig weekend, maar ik heb geen eisprong kunnen vinden met de thermometer (of de ovulatietesten, waar ik na twee weken maar mee gestopt was omdat ze me alleen maar onzekerder maakten). Dus het kan zijn dat ik nog middenin een lange cyclus zit.
Vorig weekend veel pms-klachten en sindsdien regelmatig steekjes in mijn buik, maar nog altijd geen bloed..![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:21 schreef Sethiwe het volgende:
Dat kan ook tegen je gebruikt worden...
Ik heb 2 jaar geleden, na anderhalf jaar proberen de stap naar de huisarts gezet. Netjes voorbereid dmv templijsten en ovutesten in de maanden ervoor. Vond ze dat ik er teveel mee bezig was en dat ik het maar los moest laten. Gelukkig kon ik haar wel overtuigen dat ik een doorverwijzing kreeg. Laatst was ik er voor iets anders en vroeg ik na aanleiding van mijn lange cyclus, wanneer er evt een vervolgstap gezet kon worden, gaf ze aan dat 1 kindje toch ook leuk is, als het niet spontaan mocht lukken. En bedankt huisarts.
Bottoms-up spannend!
Stroopwafelmeisje hoe is het bij jou?
Majo fijn dat het beter gaat met je neus en ontopic, dat je je eisprong wrs gevonden hebt.wat een rare huisarts! Heeft ze je nog wel kunnen helpen, of ben je nu nog geen steek verder?
ik haal steeds allemaal mensen door elkaar. Ik probeer op iedereen te reageren, maar bij de tijd dat ik het juiste verhaal aan de juiste persoon heb gekoppeld, voelt het al zo spuit-11. Sorry dus als je je verhaal pas geleden nog uitgebreid hebt gedaan![]()
![]()
Ben nadien ongesteld geworden en heb het er maar bij gelaten. Ben nu ook pas een half jaar bezig en wil het nog even aankijken.
En ik heb ook moeite om het verhaal van iedereen te onthouden en reageren via de telefoon vind ik al helemaal lastig, want dan vergeet ik de helft.![]()
Neen, dus nu pas klaarquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:09 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]
Spannend! Wil het werken een beetje lukken?
Ik kan me ook helemaal niet concentreren.. Ergens diep van binnen heb ik blijkbaar besloten dat ik zwanger ben (, totdat ik bedenk dat ik helemaal (nog) geen test heb gedaan
, waarna ik misselijk word van de zenuwen, omdat ik bang ben dat ik me alles in beeld. Volgens mij durf ik pas te testen als ik weeën heb
![]()
Ik zit in dezelfde situatie. Ook niet zeker dat ik wel een eisprong heb gehad. Maar ik heb al bijna een week hoofdpijn, rugpijn en misselijk. Maar minder pijnlijke borsten dan anders.
Ik dacht eerst aan een griepje, maar dan is het vreemd dat ik na een week nog niet echt ziek ben geworden. Maar andere andere kant had ik ook al positief moeten testen.
Ik heb in elk geval al nieuwe ovulatietesten voor de volgende ronde, is mn vriend in de action gaan halen voor mij![]()
Meisje aan de kassa wenste hem veel succes. Dat gaat t hem doen ja![]()
Veel sterkte aan iedereen op het wachtbankje!![]()
Vervelend, zeg! Maar, als de klachten begonnen met de innesteling, kan het wel zijn dat je nog niet positief test, toch? Vanaf wanneer na de innesteling test je eigenlijk positief? In mijn hoofd zit een week, maar eigenlijk weet ik het niet...quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:58 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
Neen, dus nu pas klaar![]()
Ik zit in dezelfde situatie. Ook niet zeker dat ik wel een eisprong heb gehad. Maar ik heb al bijna een week hoofdpijn, rugpijn en misselijk. Maar minder pijnlijke borsten dan anders.
Ik dacht eerst aan een griepje, maar dan is het vreemd dat ik na een week nog niet echt ziek ben geworden. Maar andere andere kant had ik ook al positief moeten testen.
Ik heb in elk geval al nieuwe ovulatietesten voor de volgende ronde, is mn vriend in de action gaan halen voor mij![]()
Meisje aan de kassa wenste hem veel succes. Dat gaat t hem doen ja![]()
Veel sterkte aan iedereen op het wachtbankje!![]()
Oh, en heb even iets opgezocht. Ook omdat ik me nog ruim voor de innesteling "anders" voelde. Blijkbaar begin je twee dagen na de ovulatie in geval van een bevruchting al een stofje aan te maken. Dit stofje heet "early pregnancy factor", en werkt blijkbaar als onderdrukker van je immuunsysteem. Misschien dat ik me daardoor wat minder fit voelde, mijn immuunsysteem was toen blijkbaar dus niet op volle kracht bezig. Had het gevoel "iets onder de leden te hebben", zonder dat ik echt ziek werd.
Toch fijn om te weten dat vrouwen die al voor de innesteling iets menen te voelen misschien toch niet knettergek zijn. En dat je voor de innesteling misschien niet onpasselijk bent van de HCG, maar wel van een virusje wat net niet lekker weggewerkt wordt tijdens de eerste dagen....
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/9196793
http://pregnant.sg/articl(...)ure-pregnancy-tests/
http://en.wikipedia.org/wiki/Early_pregnancy_factor![]()
Gisteravond besloten dat ik vanmorgen zou gaan testen. Gevolg: bagger geslapen, meerdere keren wakker en niet meer kunnen slapen van de zenuwen.
En dan een omowitte test. Het is dat er een controlestreep op verscheen, anders hadden ze zo de verpakking weer in gekund.![]()
Dus nu weer terug naar de onzekerheid. Want wat betekend deze buikkramp dan? Stiekem hoop ik nu dat die kleine temperatuursprong van afgelopen maandag dan mijn eisprong was. Dan word ik komende week gewoon ongesteld en dan mag mijn lichaam volgende maand weer gewoon doen![]()
/egopost![]()
He bah, stroopwafelmeisjestom is dat.
Ik had vanochtend ook een witte test. Mijn NOD was gisteren maar ik ben dus overtijd. Ik zal vandaag of morgen dan wel ongesteld worden.![]()
Ik ben hier ook maar heel af en toe geweest maar vanmorgen getest en het 2e streepje was er. Dus helemaal happy. En eigenlijk was het nu gelukt op het moment dat we er niet zo mee bezig waren omdat ik met vrienden op wintersport ging en op de ochtend van vertrek was het raak. Dus zo zie je maar weer dat er niet zo heel erg mee bezig zijn ook kan helpen.
Succes aan iedereen die nog wacht op het 2e streepje.![]()
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:50 schreef Stansfield het volgende:
Ik ben hier ook maar heel af en toe geweest maar vanmorgen getest en het 2e streepje was er. Dus helemaal happy. En eigenlijk was het nu gelukt op het moment dat we er niet zo mee bezig waren omdat ik met vrienden op wintersport ging en op de ochtend van vertrek was het raak. Dus zo zie je maar weer dat er niet zo heel erg mee bezig zijn ook kan helpen.
Succes aan iedereen die nog wacht op het 2e streepje.![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:50 schreef Stansfield het volgende:
Succes aan iedereen die nog wacht op het 2e streepje.Life is what happens to you, while you're busy making other plans!![]()
Dit kan trouwens wel. Een dubbele golf hormoon.quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:22 schreef MaJo het volgende:
Vanmiddag weer een ovutest gedaan maar die is niet goed, de achtergrond wordt niet helemaal wit maar blijft roze aan de kant waar een streepje moet verschijnen. Daar lijkt wel een streepje te staan maar denk dat ik deze test gewoon als mislukt moet zien? Anders is het wel raar dat er na het donkere streepje eergisteren en het hele lichte streepje eergisteren weer een donkere streep verschijnt
Ik had het een ronde en toen dacht ik ook dat ik gek was geworden of dubbel zagMaar volgens mij gaf Sara toen een mooie link dat het helemaal niet gek was. Ik kan het alleen even niet meer terug vinden.
Je kunt in die ronde ook prima zwanger raken. Dat was bij mij ook het geval toen alleen was die niet blijven plakken
Schudden voor gebruik![]()
Gefeliciteerd Stansfield![]()
Overigens: Er niet mee bezig zijn is altijd zo makkelijk gezegd
Schudden voor gebruik![]()
Balen stroopwafel en MazouMaar geef de hoop nog niet op, geen bloed is goed
Gefeliciteerd Stansfield! Hoe lang ben je uiteindelijk bezig geweest?
Stippel, goed om te weten dat het kan fluctueren. Zal zo nog een ovutestje doen, hopelijk is die dan wit. Ben namelijk verkouden geworden dus hopelijk was het gebats van afgelopen dagen voldoende
Hoe laat doen jullie de ovutesten trouwens? Ik doe het nu steeds om een uur of 3 omdat ik las dat 's middags de LH piek is.
En inderdaad er niet mee bezig zijn is best lastig. Al heb ik wel het idee dat ik het wat meer los kan laten dan in het begin
Stansfield gefeliciteerd![]()
Mazou en stroopwafelmeisje, wat balen, jullie hadden er zo'n goed gevoel over![]()
![]()
Witte ovutestMijn eisprong lag tussen woensdag en donderdag gok ik dus ik hou 31 maart aan als NOD
In eind December begonnen. En nu is het dus eind februari gelukt. Dus al met al nog niet echt lang. Maar ik merkte wel dat het steeds meer een dingetje werd. En dat is natuurlijk in een korte tijd makkelijker gezegd dan gedaan van er niet te veel aan denken. Maar ik kan me voorstellen als je er al veel langer mee bezig bent dat dat een stuk lastiger is.
Dus ik hoop dat hier iedereen snel zijn 2e streepje ziet.![]()
Dat is niet echt lang nee, eerder heel snelquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:59 schreef Stansfield het volgende:
In eind December begonnen. En nu is het dus eind februari gelukt. Dus al met al nog niet echt lang. Maar ik merkte wel dat het steeds meer een dingetje werd. En dat is natuurlijk in een korte tijd makkelijker gezegd dan gedaan van er niet te veel aan denken. Maar ik kan me voorstellen als je er al veel langer mee bezig bent dat dat een stuk lastiger is.
Dus ik hoop dat hier iedereen snel zijn 2e streepje ziet.Ik merk zelf juist dat ik er in het begin veel meer mee bezig was en dat het nu wat afneemt. Maar het blijft nog steeds wel heel belangrijk en blijf er wel veel mee bezig hoor, alleen niet zo obsessief als de eerste maanden
Bij ons was het bij de 1e gelijk in 1x raak. Dus ik dacht met mijn naïeve hoofd dat dit bij de volgende ook wel zo zijn zou. Maar toen duurde het dus wat langer en toen gingen we al denken van shit dat gaat langer duren enz. Dus juist de keer dat we er niet mee bezig waren was het wel zo.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is niet echt lang nee, eerder heel snelIk merk zelf juist dat ik er in het begin veel meer mee bezig was en dat het nu wat afneemt. Maar het blijft nog steeds wel heel belangrijk en blijf er wel veel mee bezig hoor, alleen niet zo obsessief als de eerste maanden
Hopelijk lukt het jou ook snel.![]()
2 rondes is toch nog steeds hartstikke snel? Je kunt dan niet echt spreken van stress over dat het niet gaat lukken ofzoquote:Op zondag 22 maart 2015 12:26 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Bij ons was het bij de 1e gelijk in 1x raak. Dus ik dacht met mijn naïeve hoofd dat dit bij de volgende ook wel zo zijn zou. Maar toen duurde het dus wat langer en toen gingen we al denken van shit dat gaat langer duren enz. Dus juist de keer dat we er niet mee bezig waren was het wel zo.
Hopelijk lukt het jou ook snel.Sterker nog, mijn cyclus nu duurt al langer dan die 2 rondes bij jou
ik weet niet hoor, maar als het na de 1e ronde al een dingetje wordtquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:59 schreef Stansfield het volgende:
Dus ik hoop dat hier iedereen snel zijn 2e streepje ziet.![]()
![]()
Tja, iedereen ervaart het natuurlijk anders. Zeker als het bij de eerste in ronde 1 al raak was, snap ik wel dat het nu een reality-check is als dat niet gebeurt.
Bovendien: er is altijd iemand die het "erger" heeft, betekent dat dan dat onze situatie niet "erg" is? Het weerhoud mij er regelmatig van even te klagen/luchten hier. Want hoewel mijn lange en onregelmatige cyclus mij onzeker maakt, zijn er hier een aantal met veel langere en onregelmatigere cycli. Als ik het nou toch eindelijk wel tijd vind (we zijn tenslotte al bijna 7 maanden bezig), bedenk ik me dat er hier mensen zitten die verlangend terugkijken naar toen zij pas 7 maanden bezig waren, of aan mijn broer, waar het ruim 5 jaar in de mmm heeft gekost. Wie ben ik dan om te klagen?
Desalniettemin steekt het natuurlijk wel een beetje. Want waarom lukt het anderen wel zo snel? En waarom lukt het anderen wel om "er niet zo mee bezig te zijn"? (en wat betekent dat eigenlijk? Hoe doe ik dat?)
Maar gelukkig zitten hier alleen maar lieve mensen die toch een steuntje geven als je dan wel eens klaagt.Heeft
ook eens een pauze
(want: nee, ik ben er niet minder mee bezig, al zou ik dat best willen!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind het ook lastig hoor. Ik probeer er niet zo mee bezig te zijn maar in de praktijk spookt het best vaak door m'n hoofd. Ik probeer het maar te negeren maar soms ga ik dan maar even babykleertjes kijken bij de wehkamp enzo![]()
En dit moet toch juist wel een plek zijn waar je af en toe even je hart kan luchten als dingen tegenzitten? Hoe lang of kort je ook bezig bent.![]()
Het maakt toch helemaal niet uit wie hoe erg hoe lang ect ectals je in klaagmodus bent mag je gerust klagen!
Ik ben 2 dagen overtijd..met een spierwitte test![]()
![]()
quote:Op zondag 22 maart 2015 20:25 schreef deadly_kiss het volgende:
Het maakt toch helemaal niet uit wie hoe erg hoe lang ect ectals je in klaagmodus bent mag je gerust klagen!
Ik ben 2 dagen overtijd..met een spierwitte testben je normaal wel regelmatig?
![]()
Er heerst hier een virus denk ik. Het overtijd-zijn-maar-toch-wit-testen-virus. Al onze cyclussen lopen nu volgens mij anders dan anders![]()
![]()
Ja daar lijkt het wel op![]()
Vorige maand na een week alsnog ongesteld geworden. .. het lijkt wel hoe langer ik bezig ben hoe meer mijn menstruatie van het padje gaat![]()
![]()
quote:Op zondag 22 maart 2015 17:04 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Tja, iedereen ervaart het natuurlijk anders. Zeker als het bij de eerste in ronde 1 al raak was, snap ik wel dat het nu een reality-check is als dat niet gebeurt.
Bovendien: er is altijd iemand die het "erger" heeft, betekent dat dan dat onze situatie niet "erg" is? Het weerhoud mij er regelmatig van even te klagen/luchten hier. Want hoewel mijn lange en onregelmatige cyclus mij onzeker maakt, zijn er hier een aantal met veel langere en onregelmatigere cycli. Als ik het nou toch eindelijk wel tijd vind (we zijn tenslotte al bijna 7 maanden bezig), bedenk ik me dat er hier mensen zitten die verlangend terugkijken naar toen zij pas 7 maanden bezig waren, of aan mijn broer, waar het ruim 5 jaar in de mmm heeft gekost. Wie ben ik dan om te klagen?
Desalniettemin steekt het natuurlijk wel een beetje. Want waarom lukt het anderen wel zo snel? En waarom lukt het anderen wel om "er niet zo mee bezig te zijn"? (en wat betekent dat eigenlijk? Hoe doe ik dat?)
Maar gelukkig zitten hier alleen maar lieve mensen die toch een steuntje geven als je dan wel eens klaagt.Heeft
ook eens een pauze
(want: nee, ik ben er niet minder mee bezig, al zou ik dat best willen!)
Iedereen mag hier zijn hart luchten! Maar heb er een beetje moeite mee als Stanfield zegt dat ze er even niet mee bezig was en het maar 2 ronden heeft geduurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik blijf er ook mee in mijn hoofd zitten hoor, absoluutAlleen wel iets minder obsessief dan in het begin. Al heb ik wanneer ik kwaaltjes heb wel veel meer dat ik er mee bezig ben, kan het dan ook echt niet van me afzetten. Zoals 2 weken geleden, ik was er echt van overtuigd dat het zover was
Spannend!quote:Op zondag 22 maart 2015 20:25 schreef deadly_kiss het volgende:
Ik ben 2 dagen overtijd..met een spierwitte test
Daar lijkt het wel op jaquote:Op zondag 22 maart 2015 21:35 schreef Mazou het volgende:
Er heerst hier een virus denk ik. Het overtijd-zijn-maar-toch-wit-testen-virus. Al onze cyclussen lopen nu volgens mij anders dan andersIk ben inmiddels alweer 13 dagen overtijd, maar ja je kunt ook geen pijl trekken op mijn cycli
Ik hoop dat het je deze keer bespaart blijft! Jij hebt toch die gruwelijke menstruatie steeds?quote:Op zondag 22 maart 2015 22:47 schreef deadly_kiss het volgende:
Ja daar lijkt het wel op![]()
Vorige maand na een week alsnog ongesteld geworden. .. het lijkt wel hoe langer ik bezig ben hoe meer mijn menstruatie van het padje gaat26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Ja?het doet me eigenlijk niks meer, erg he
dat bloed komt toch wel
Ja dat was ik! Dat is pas sinds nov![]()
![]()
Dat herken ik ook wel. Ook al denk ik van alles te voelen, ik kan me gewoon niet voorstellen een keer een positieve test te hebbenquote:Op zondag 22 maart 2015 22:52 schreef deadly_kiss het volgende:
Ja?het doet me eigenlijk niks meer, erg he
dat bloed komt toch wel
Ja dat was ik! Dat is pas sinds novIk ga denk ik alleen nog maar testen als ik al een paar dagen overtijd ben, scheelt me ook weer wat teleurstelling
Gaan ze daar nou nog iets mee/tegen doen?26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Ik heb na de tweede ronde, dat we echt aan de slag konden, ook besloten er wat minder mee bezig te zijn. Elke dag op het forum kijken had nou niet echt een positief effect. Mijn nieuwe baan was ook een bron van afleiding. En bij het feit neerleggen dat je zo een jaar bezig kan zijn.
En gefeliciteerd Stansfield!![]()
![]()
Nou zeg ik er minder mee bezig te zijn maar heb de halve nacht wakker gelegen omdat ik er wél aan dachtIk was ontzettend misselijk en het lijkt me niet dat dat klachten zijn die zwangerschapsgerelateerd zijn maar steeds als ik in slaap viel droomde ik dat het wel zo was en schrok ik daar weer wakker van en ging ik erover malen
Dat is ook niet zo erg maar het is meer de suggestie van er lang mee bezig zijn en dat het uiteindelijk lukte wanneer er minder aan gedacht werd en het dan in totaal 2 maanden wasquote:Op maandag 23 maart 2015 07:01 schreef Daui het volgende:
Ik heb na de tweede ronde, dat we echt aan de slag konden, ook besloten er wat minder mee bezig te zijn. Elke dag op het forum kijken had nou niet echt een positief effect. Mijn nieuwe baan was ook een bron van afleiding. En bij het feit neerleggen dat je zo een jaar bezig kan zijn.
En gefeliciteerd Stansfield!
Desalniettemin vind ik het supertof voor Stansfield dat ze zwanger is want hoe meer zwangeren hier hoe blijer ik word
Sjezusssminaaaaa! ik dacht ik pies ff een strippie gewoon om zeker te weten... ik loop de trap af en leg hem op een witte envelop, kijk na een minuut in mn ooghoek en ik zag 2 strepenik haal stotterend heel diep adem pak die strip..mijn vriend kijkt om en dacht dat ik zowat stikte! Dat alles gebeurde in amper een seconde.. Ik kijk rechtstreeks op de strip...en er is maar 1 streep
wtf man!!
ik zweer dat ik een lichte 2e zag
![]()
![]()
Zou het niet zo kunnen zijn, deadly? Dat het een heeeel licht streepje is?
Verder, Stansfield, gefeliciteerd! Ik ben ook in 2 rondes zwanger geraakt, en ik snap wel wat je zegt over er niet mee bezig zijn. De eerste ronde voelde ik alles wat ik maar kon voelen. De 2 ronde waren we in de wachtweken op familiebezoek en vrienden bezoek en waren we 2 weken niet thuis. Dat maakte ook dat ik er niet veel aan gedacht had, wat wel erg fijn is.
Maar goed, dat is natuurlijk makkerlijk gezegd dan gedaan, het er niet zoveel bezig mee zijn...![]()
Joh ik heb die strip 100x bekeken, gedraaid, met of zonder licht...nope![]()
Echt zo raar... ik zweer dat ik het zag
![]()
Wat een kut week is het ook.. de hele week vaste gasten op mn werk vragen naar of we al werk hebben gevonden..
En "gelukkig hebben jullie geen kinderen dat scheelt weer"![]()
Soms hebben mensen geen idee wat ze zeggen..![]()
Wat balen deadlyKan me voorstellen dat je er dan even doorheen zit
Kan het eigenlijk dat zo'n streepje weer verdwijnt of is dat onmogelijk? Ik zou de hoop sowieso niet opgeven, je bent nog niet ongesteld dus wie weet pies je over een paar dagen een mooie tweede streep
Bah deadly hoe erg![]()
ik heb ook dat virus te pakken. Dag 36 al en geen ongesteldheid in zicht maar testen blijven negatief. Cyclus van gemiddeld 33 dagen maar vorige maand ook 42.
Ik wacht nog 2 weken en dan bel ik de huisarts maar. Cyclus wordt steeds langer lijkt het wel.![]()
Deadly, zijn dat strips van eBay? Daar heb ik het ook al een paar keer mee gehad, echt een paar seconden een tweede streep, zelfs op de foto weten te krijgen maar toch echt omowit even later.
Rotgrapjes zijn dat![]()
![]()
+1, stom is dat..quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:14 schreef L0t.. het volgende:
Deadly, zijn dat strips van eBay? Daar heb ik het ook al een paar keer mee gehad, echt een paar seconden een tweede streep, zelfs op de foto weten te krijgen maar toch echt omowit even later.
Rotgrapjes zijn dat
ik zag je naam hier en was even heel hoopvol dat je streepjes gepost had.
![]()
Hmm. Vanmorgen voelde ik me prima..
Maar net bruine afscheiding ontdekt en meteen beginnen de krampjes![]()
Waardeloos verhaal want nu 9 dagen na vermoedelijke ovulatie..
Ik zit vandaag nog even in de ontkenningsfase en hoop dat het innesteling bloed is..
Ik heb ze gewoon van een website maar zijn wel diezelfde soort strips ja. Het leek op een lichte ovu streep die ik de hele maand heb.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:14 schreef L0t.. het volgende:
Rotgrapjes zijn dat
Je ziet een streep maar hij is niet ingekleurd, ofzoiets![]()
![]()
Je ziet een streep?
Mijn eerste test voor nod verscheen een duidelijke streep die later wegtrok, en na twee minuten toch zichtbaar was, heel licht. Paar dagen na nod was het een knaller![]()
Ja het was maar heel even! Maar ik heb daarna dat ding de helr avond laten liggen en hij kwam echt niet meer terug![]()
![]()
Nopezquote:Op dinsdag 24 maart 2015 06:39 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
+1, stom is dat..
ik zag je naam hier en was even heel hoopvol dat je streepjes gepost had.
. Maaarrrrr misschien eind van de week!
![]()
Deadly, Balen zeg!!
Als je voor je NOD zit kun je wel beter testen met ochtend urine. Voor mijn NOD had ik 's ochtends wel een (lichte)streep en als ik er in de middag 1 deed niet.Life is what happens while you are busy making other plans...![]()
Ik had afgelopen zaterdag ongesteld moeten worden![]()
Getest met een actiontest en zo'n strip.
Maar vorige maand werd ik alsnog na een week ongesteld dus misschien krijg ik nu een 5weekse cyclus ofzo
[ Bericht 1% gewijzigd door deadly_kiss op 24-03-2015 10:06:59 ]![]()
He bah, Deadly, alsof we nog niet onzeker genoeg zijn!![]()
Lekker nog even struisvogelen, Barreltje! Als het toch doorbreekt, kun je daarna altijd nog balen.![]()
![]()
Toch nog eens proberen met ochtendurine Deadly..?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:15 schreef Skoap het volgende:
Deadly, Balen zeg!!
Als je voor je NOD zit kun je wel beter testen met ochtend urine. Voor mijn NOD had ik 's ochtends wel een (lichte)streep en als ik er in de middag 1 deed niet.
Wij willen strepen zien!![]()
![]()
Gevoelige borsten, check!
Misselijkheid, check!
Aanhankelijke kat van ouders, check!
Vreemde krampjes in onderbuik, check!
Vreemde geluiden uit onderbuik, check!
Hoofdpijn, check!
Extreme vermoeidheid, check!
Einde van de week ga ik strepen plassen, want ik wil niet ziek worden nu.
![]()
ik ben er juist achter gekomen dat ik pas vanaf gister maar een beetje symptonen kan hebben..
(er van uitgaand dat een innesteling 8 dagen duurt)
het lijkt me niet dat je misselijk bent als dat ei nog helemaal niet ingenesteld is, toch?
het helpt wel om de kwaaltjes enigszins te relativeren.
wat ik wel maf vind is dat mijn cyli ook een cyclus lijkt te hebben ..![]()
30-31-32-29-28Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Dat wisselt echt heel erg Barreltje. Sillie was heel vroeg misselijk, ruim voor haar nod. I heb met bijna tien weken nog steeds geen noemenswaardige klachten![]()
Maar theoretisch.. Hoe kan je misselijk zijn voor je innesteling? Dan wordt er toch nog geen hgc aan gemaakt en kan je toch nog niet zwangerschaps-gerelateerd misselijk zijn?
Ik ben al 10 keer misselijk geweest.. maar dat zit vooral in mijn hoofd..Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
De beste vriendin van mijn man was al misselijk vanaf haar eisprong. Geen idee hoe het kan maar het gebeurd![]()
Ik was al misselijk /had buikkramp voor mijn eisprongquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:52 schreef Barreltje het volgende:
Maar theoretisch.. Hoe kan je misselijk zijn voor je innesteling? Dan wordt er toch nog geen hgc aan gemaakt en kan je toch nog niet zwangerschaps-gerelateerd misselijk zijn?
Ik ben al 10 keer misselijk geweest.. maar dat zit vooral in mijn hoofd..Het verschil moet er zijn
![]()
Spannend, cupcake! Klinkt veelbelovend!
Hier nu lichtroze afscheiding en zo'n 8 dagen geleden had ik een lichte temperatuurpiek. Ik denk dat ik mijn eisprong heb gevonden![]()
![]()
Ik hing 2 dagen na mijn eisprong al boven de wc. Bleek toch raak te zijn, dus het moet wel kunnen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:52 schreef Barreltje het volgende:
Ik ben al 10 keer misselijk geweest.. maar dat zit vooral in mijn hoofd..![]()
ALS ik zwanger bent, heeft de innesteling voor het weekend plaatsgevonden (mits mijn cyclus verloopt zoals ik denk dat hij deze maand verloopt, maar hee, mijn lichaam houdt van een eigen plan trekken). In dat geval zou misselijkheid niet zo vreemd zijn, vooral omdat mijn NOD zich twee dagen eerder zou moeten aandienen dan ik nu in de OP heb laten zetten.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:52 schreef Barreltje het volgende:
Ik ben al 10 keer misselijk geweest.. maar dat zit vooral in mijn hoofd..
Maar, misselijk zijn is bij mij net zo goed een pre-menstruatie symptoom. Ik post echter nauwelijks nog mijn kwaaltjes in dit topic (volgens mij, anders; zwangerschapsdementie, CHECK!). Desalniettemin vond ik het leuk om eens kwaaltjes te posten, maar ik voel me lichtelijk aangesproken nu
.
![]()
Wil je ruilen? Ik ben die misselijkheid inmiddels spuugzatquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:44 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat wisselt echt heel erg Barreltje. Sillie was heel vroeg misselijk, ruim voor haar nod. I heb met bijna tien weken nog steeds geen noemenswaardige klachten. Pardon voor de achterlijke woordkeuze ook..
![]()
Oh nee..! Je hoeft je niet aangesproken te boeken kaptein!
Ik vroeg me gewoon af hoe het KAN..
Want.. in principe is het toch zo dat de kwaaltjes komen Door de hgc? Maar die komt pas als de innesteling is geweest..
Ik probeer eea gewoon te begrijpen..
Iemand postte hier pas al over EPF (early pregnancy factor) wat direct na de bevruchting door je lijf wordt aangemaakt. Dat verklaart de vroege symptomen dan ook.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:54 schreef Barreltje het volgende:
Want.. in principe is het toch zo dat de kwaaltjes komen Door de hgc? Maar die komt pas als de innesteling is geweest..
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Early_pregnancy_factor![]()
Ja sorry, ik las ook terug en dacht: mens, doe eens niet zo je aangesproken voelen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:54 schreef Barreltje het volgende:
Ik weet het niet, het lijkt mij ook. Wordt HCG pas opgebouwd als de eicel zich heeft ingenesteld? Wellicht dat sommige vrouwen sneller HCG aanmaken (daarom plassen sommige vrouwen voor NOD knalstrepen en andere een paar dagen na NOD nog steeds vage streepjes) of er gevoeliger voor zijn? Ik kan bijvoorbeeld ook totaal niet tegen de pil.
Aan de andere kant heb je ook vrouwen die bij de ene zwangerschap heel misselijk en beroerd zijn en bij de volgende zwangerschap er fluitend doorheen fietsen.
Oke, aan dit antwoord heb je ook niks. Ik ga eens Google aanslingeren![]()
![]()
Staat me nog wel vaag iets van bij ja!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:59 schreef silliegirl het volgende:
Jullie moeten even in dit topic dat EPF verhaal terugzoeken :p![]()
begint bij mij langzaam te komen, ik heb vast een helse bevalling en jij een keer niezenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:53 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Wil je ruilen? Ik ben die misselijkheid inmiddels spuugzat. Pardon voor de achterlijke woordkeuze ook..
![]()
![]()
Bij mij ook weer misselijkheid de laatste 2 dagen, mijn NOD is volgende week dinsdag of woensdag pasIk denk dat het bij mij vooral een kwestie is van psychisch, al probeer ik er niet al te veel mee bezig te zijn momenteel. Ik heb nu echt zoiets van eerst zien dan geloven
Jammer zegquote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:15 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nopez. Maaarrrrr misschien eind van de week!
ik duim voor je!
![]()
Morgen een afspraak bij de HA![]()
Vanochtend had ik alle moed weer verzameld en toen ik belde kreeg een assistente-stagiaire aan de lijn. Moest ik daar voor het eerst out and in the open vertellen dat we bezig zijn.. Vervolgens ging ze overleggen met de vaste assistente waarop ik kreeg te horen; Het kan tot een jaar duren voor de cyclus normaal is.. Gelukkig was ad-rem genoeg om te zeggen; Maar vind u het normaal dan om zes maanden gewoon níet ongesteld te zijn?![]()
Gelukkig is ze ook heel erg meedenkend en wilde ze een afspraak voor me inplannen. Ze stelde voor om het wel bij een arts in opleiding te doen, omdat deze ook een gynaecologische achtergrond heeft. Mooi meegenomen dus dat ik niet bij het kreng van een praktijkeigenaarhuisarts terecht kom!
Succes morgen Sjois! Goed dat je voet bij stuk hebt gehouden, het is inderdaad niet normaal zo'n lange cyclus!
Ik ben zo benieuwd hoe het met Fien is maar die heb ik al een tijdje niet gezien hier. Laat wat van je horen Fien!26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
+1 op alle symptomen!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:30 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Gevoelige borsten, check!
Misselijkheid, check!
Aanhankelijke kat van ouders, check!
Vreemde krampjes in onderbuik, check!
Vreemde geluiden uit onderbuik, check!
Hoofdpijn, check!
Extreme vermoeidheid, check!
Einde van de week ga ik strepen plassen, want ik wil niet ziek worden nu.
Alleen zit ik nu op zakenreis in Duitsland, is het elke avond veel te laat en eet ik anders dan ik gewend ben, dus kan ook bijna allemaal daar vandaan komenZelfs de koffie heb ik laten staat gisteren. Maar ik herinner me van vorige keer dat die ook gewoon echt niet lekker was, al kreeg ik hem toen wel weg. Nog een paar dagen tot NOD!
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.![]()
Fijn dat je een afspraak krijgt!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:58 schreef SilverSjoiis het volgende:
Morgen een afspraak bij de HA![]()
Vanochtend had ik alle moed weer verzameld en toen ik belde kreeg een assistente-stagiaire aan de lijn. Moest ik daar voor het eerst out and in the open vertellen dat we bezig zijn.. Vervolgens ging ze overleggen met de vaste assistente waarop ik kreeg te horen; Het kan tot een jaar duren voor de cyclus normaal is.. Gelukkig was ad-rem genoeg om te zeggen; Maar vind u het normaal dan om zes maanden gewoon níet ongesteld te zijn?![]()
Gelukkig is ze ook heel erg meedenkend en wilde ze een afspraak voor me inplannen. Ze stelde voor om het wel bij een arts in opleiding te doen, omdat deze ook een gynaecologische achtergrond heeft. Mooi meegenomen dus dat ik niet bij het kreng van een praktijkeigenaarhuisarts terecht kom!Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.![]()
Hier ben ik!![]()
En het is een wonder, maar ik begin ongesteld te worden. Ik denk dat het later vandaag of morgen goed doorzet. Mag de vlag uit?
Wij hebben een kitten gekocht. Ze moet voorlopig nog even bij d'r moeder blijven maar wat een afleiding geeft dat zeg. Op deze manier ben ik er zoveel minder mee bezig en dat voelt wel echt heel fijn.
Jouw verhaal lijkt heel erg op het mijne Silver. Ik werd ook niet meer ongesteld na het stoppen met de pil. En alle gynaecologen in het ziekenhuis die ik gezien heb zeiden ook, het mag tót een half jaar duren dat je niet ongesteld wordt, maar als het langer duurt is het vaak een andere oorzaak. Bij mij dus PCOS.
Succes bij de HA en ik hoop dat er iets nuttigs uitkomt voor je!!![]()
Succes Silversjoiis bij de huisarts, hopelijk nemen ze je serieus en kunnen ze je helpen.
Fien eindelijk kun je echt van start!
Succes voor de wachtende dames!![]()
Ja hoi, ik ben ongesteld hoor. Kan alle bovengenoemde symptomen wederom wegschrijven als menstruatie symptomen..
![]()
*flirt met fles wijn die netjes achter slot en grendel staat vanaf het wachtbankje en graait ondertussen naar chocola en pijnstillers*
**en heeft iets gelezen in Z&G over roze wolken met glitters en mooie mannen die perziksnoepjes komen voeren en vraagt zich af of wij niet ook zoiets op het wachtbankje kunnen invoeren**![]()
Eergisteren hard en pijnlijk van het wachtbankje gevallen.Voelde het midden tijdens het geven van een les (ben leerkracht) en kon dus ook niet meteen naar de wc om te checken. Kon wel janken.
Gelukkig heb ik wel een 'normale' cyclus, dus over 2 weken weer een nieuwe kans...
Wel fijn dat de onzekerheid van lichamelijke ongemakjes, daags na NOD zijn maar toch maar 1 streepje zien me deze maand bespaard is gebleven!
Fien, gefeliciteerd met kitten! Wat leuk! (En nu snel zwanger worden, heb je goed excuus om de kattenbak niet te hoeven verschonen)
Wacht met smart op ieders klaagzang om gebrek aan/vreugde om verschijnen van 2e streepje!
Edit: KCupcake, shit! Sterkte! *proost (met chocola)*![]()
De toxoplasmose heeft toch geen effect op het zwanger worden?
Anders moet poes eens ergens anders gaan slapen (en ik weet niet of IK dat fijn vind)
Anyway.. Hier doen mn boobs PIJN!
Komt wellicht Door de volleybal training van gister.. maar vooruit..
Afscheiding is nog steeds wit en morgen is de NOD..
*duimt even verder*Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
toxoplasmose kun je krijgen als je kattenfecaliën in je mond krijgt. Geen reden om je kat dus bij voorbaat te verbannen, alleen goed opletten met handen wassenquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:23 schreef Barreltje het volgende:
De toxoplasmose heeft toch geen effect op het zwanger worden?
Anders moet poes eens ergens anders gaan slapen (en ik weet niet of IK dat fijn vind)
Anyway.. Hier doen mn boobs PIJN!
Komt wellicht Door de volleybal training van gister.. maar vooruit..
Afscheiding is nog steeds wit en morgen is de NOD..
*duimt even verder*
disclaimer![]()
Vreemd om te zeggen, maarvoor de
Cupcake en Leonietje, maar
voor die van Fien. Hopelijk komt er nu een beetje regelmaat in voor je!
En die roze wolk kunnen we hier ook implementeren hoor! *droomt vast weg *
Vanavond heb ik een etentje. Bij de Japanner. Ik verwacht mijn menstruatie zo'n beetje vandaag (volgens de app vandaag en de huilbui midden in de sportschool gister was een sterk signaal), maar vooralsnog niks. Dus dat wordt kwijlen bij het eten van mijn collega's!
![]()
![]()
Tot die laatste zin dacht ik: dat gebeurt dus nooit. Wie krijgt er nou kattenpoep in zijn mond?!quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
toxoplasmose kun je krijgen als je kattenfecaliën in je mond krijgt. Geen reden om je kat dus bij voorbaat te verbannen, alleen goed opletten met handen wassen![]()
Overigens gebruik ik dit ook als excuus om het konijnenhok niet te mogen schoonmaken![]()
![]()
Hmm.. je kan toch best vis eten bij de Japanner?
Ik heb vorige week nog heerlijk sushi gegeten hoor. .
En de kattenbak moet ik ook gewoon zelf doen..
Arme ik..
Kattenbak zou ik echt niet doen als je het tweede streepje eenmaal gezien hebt hoor!![]()
Er staat ook op verschillende sites dat je dan én handschoenen moet dragen, én daarna alsnog je handen heel goed moet wassen...![]()
Nee, dat klopt! Als je je handen goed wast is er ook niks aan de hand. Het is meer dat kittens soms last hebben van hun darmen, dus gewoon extra opletten. Inderdaad geen effect op zwanger worden, maar als je net zwanger bent kan je het beter niet oplopen, want dat is niet goed voor de baby.
Als we het hebben over toxoplasmose schijn je als zwangere zelfs op te moeten letten met het eten van sla (weliswaar ongewassen, maar toch).
Ooh stroopwafel! Sushi is zo lekker! Als je bij een goede Japanner gaat eten kan je het er op zich wel op wagen, toch?![]()
Zo wat een opluchting is dat! Een hele fijne huisarts in opleiding die ook vroeg waarom ik zo lang gewacht had![]()
Morgen of vrijdag even bloedprikken en dan dinsdag weer een afspraak met deze dokter voor de uitslag en dan gaan we verdere stappen nemen.Life is what happens to you, while you're busy making other plans!![]()
Fien waarschijnlijk ongesteldNiet iets om normaal om te jompelen maar in jouw geval wel. En post eens even een foto van die kitten
Balen KapiteinEn eens met de roze wolk met mooie mannen en snoep, die mogen wij hier ook invoeren! Ik kreeg echt spontaan zin in perzikjes en dat net terwijl ik weer op mijn lijn aan het letten ben
Maar chocola tijdens de menstruatie moet kunnen!
Jij ook al ongesteld Leonietje![]()
De kattenbak laat ik al maanden door vriend verschonen want "wat nou als ik zwanger blijk te zijn"
Fijn Sjois dat er nu eindelijk iets aan gedaan wordt! En ook dat er gezegd werd dat je lang hebt gewacht, alleen maar een geruststelling dat je je niet aanstelt
Hier weer ploftetten vandaagMaar ik ga echt pas weer dingen denken als ik een paar dagen na mijn NOD ben want dat onnodige gestress hoeft van mij niet meer
Sjois wat fijn!
Wat kan er uit zo'n bloedonderzoek gehaald worden mbt vruchtbaarheidsproblemen?Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Ze laat de schildklier controleren ivm overgewicht en de vrouwelijke hormonen en er zijn ook nog wat andere hokjes aangekruist op het formulier
Ahh op die fiets! Spannend!Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Ben benieuwd of er iets uit komt.. Toch fijn dat je een goed gevoel van je huisarts hebt gekregen!quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:19 schreef SilverSjoiis het volgende:
Ze laat de schildklier controleren ivm overgewicht en de vrouwelijke hormonen en er zijn ook nog wat andere hokjes aangekruist op het formulier![]()
Ik moet hier elke keer weer om lachen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:07 schreef Stippelrientje het volgende:
Fien heeft de ultieme zwangerschapstest straks in huis!
Over je kat plassen![]()
![]()
Ik ookquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:07 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik moet hier elke keer weer om lachen.En het lijkt wel alsof iedereen hier een kat heeft
Ga je meedoen met Round Robin?
Fijn Fien, nu kun je door! Slik je nu ook iets om e.a. te stimuleren, of is daar nog geen sprake van?![]()
Ja.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ookEn het lijkt wel alsof iedereen hier een kat heeft
Ga je meedoen met Round Robin?![]()
![]()
Ben benieuwd naar morgen Barreltje! Vooral omdat je ook gekke spotting had. Had ik ook.![]()
Hoop het zo, hoop het zo!
En Silver, supernaais dat je zo'n fijne huisarts had. Hopelijk kunnen ze je snel weer resetten!
[ Bericht 14% gewijzigd door Sara82 op 25-03-2015 23:56:30 ]![]()
Is het mogenlijk dat ik heel HEEL licht een 2e streep zie.. maar die is niet roze? Ik zie ook niks in negatief zo raar! Ik heb een kwartier zitten kijken en als ik hem in een bepaalde manier naar het licht hou zie ik het![]()
Welke test moet ik kopen????
Ben nu 5 dagen overtijd![]()
![]()
![]()
![]()
Klinkt een beetje als een indrooglijntje. Kruidvat 2 voor 5 testen geven het beste resultaat. Wat heb je nu gebruikt?disclaimer![]()
Dat dacht ik ook! Maar maandag had ik ook al zoiets raars dus ik wil het graag uitsluiten![]()
Ik denk van niet.. ben heel nuchter! maar wil wel een andere soort test ook bevestigd hebben haha!
Dit was gewoon zo'n pies strip weet niet wat voor merk![]()
Kruidvat 2 voor 5 euro halen inderdaad!quote:Op donderdag 26 maart 2015 07:42 schreef deadly_kiss het volgende:
Dat dacht ik ook! Maar maandag had ik ook al zoiets raars dus ik wil het graag uitsluiten![]()
Ik denk van niet.. ben heel nuchter! maar wil wel een andere soort test ook bevestigd hebben haha!
Dit was gewoon zo'n pies strip weet niet wat voor merk![]()
Ben benieuwd Deadly.. zouden indrooglijntjes kunnen zijn (hoelang hebben ze gelegen voor je iets zag?).
Even langs het kruidvat voor de 2v5. En moet zeggen dat ik zelf de early van KV ook fijn vind.
Die gaf sowieso heel vroeg al een streep bij mij. Want achteraf niet 4 dagen voor NOD begonnen met testen maar bijna 7 dagen.Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.![]()
Gezien het rare testje van maandag had ik deze extra extra laten absorberenwas gewoon weer binnen 5min zichtbaar.
Misschien zijn de strips wel van mindere kwaliteit ofzo![]()
![]()
Ik ga pas zaterdag testen hoor..![]()
Ik KAN een cyclus van 32 dagen hebben.. Dus we zien wel..
Oh en deadly.. ik ben benieuwd naar jouw testen!Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Deadly, nu de spanning er bij mij voorlopig weer even af is, merk ik dat de testen van anderen weer extra spannend worden (plaatsvervangende spanning voel ik echt!), dus zit met smart te wachten op jouw testuitslag met kv test...![]()
![]()
Tis al bijna zaterdagquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:17 schreef Barreltje het volgende:
Ik ga pas zaterdag testen hoor..![]()
Ik KAN een cyclus van 32 dagen hebben.. Dus we zien wel..![]()
![]()
Gister geen tijd meer gehad om te reageren. Maar ik pas inderdaad op met de kattenbak. Zodra er een vermoeden van een zwangerschap is mag vriend de kattenbak doen.
Iemand vroeg ook naar volgende medicatie, ik moet op de 3e dag van m'n mentruatie starten met clomid. Morgen dus.
Spannend Deadly!! Zo'n test met zwanger of niet zwanger proberen morgen ochtend?![]()
Spannend deadly! Je kunt ook een clearblue gebruiken, dan staat het duidelijk in beeld![]()
Barreltje ook al spannend, ik ga voor je duimen!
Hier weer tettenpijn 3.0 op de schaal van risu, toen ik thuiskwam meteen mijn bh uitgetrokkenzit nu 5 dagen voor NOD dus zal wel weer niets zijn
ik vind het wel extra spannend deze ronde omdat ik nu weet dat we precies op mijn vruchtbare dagen gebatst hebben, dat was de meeste rondes niet het geval. Nog even in spanning dus!
Ik ook! Al kan ik me gewoon niet voorstellen of dat ooit zal gebeuren, veel te veel witte testen gehadquote:Dat is wel een les geweest, ik ga voortaan niet meer zo veel testen
Je mag morgen beginnen met clomid toch? Spannend! Zorgt die ook voor een regelmatige cyclus of staat dat er helemaal los van?26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Ja maar dat is ook zo lastig lijkt mij! Die spanning van wel of niet raak.. Maar misschien kun je soms beter weten waar je aan toe bent toch? Als je niet gaat testen krijg je heel veel hoop en mocht je dan ongesteld worden dan is de teleurstelling er net zo als bij een witte test denk ik. Die dagen in spanning als je overtijd bent lijken mij ook killing. Maar bloed of een witte test is allebei stom!!quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ook! Al kan ik me gewoon niet voorstellen of dat ooit zal gebeuren, veel te veel witte testen gehadDat is wel een les geweest, ik ga voortaan niet meer zo veel testen
Je mag morgen beginnen met clomid toch? Spannend! Zorgt die ook voor een regelmatige cyclus of staat dat er helemaal los van?
Als de 50mg aanslaat dan moet ik een cyclus binnen de 35 dagen krijgen. En ik hoop dat het aanslaat. Hoewel m'n lichaam nu best raar doet. Ik zou denken dat ik na 225 dagen geen menstruatie dat de sluizen wel open zouden gaan.. Nou 3 druppels en een beetje is het. Dus weet niet of het allemaal gaat zoals het hoort. Afwachten maar..![]()
Jongens, ik voel een streepjesregen aan komen!Kom op, meiden!
Let it rain!quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:11 schreef SilverSjoiis het volgende:
![]()
![]()
Ja dat is ook weer waar, het blijft hoe dan ook spannend. Grote kans dat ik me toch niet in kan houden en toch voor mijn NOD ga testenquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:59 schreef Fien10 het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook zo lastig lijkt mij! Die spanning van wel of niet raak.. Maar misschien kun je soms beter weten waar je aan toe bent toch? Als je niet gaat testen krijg je heel veel hoop en mocht je dan ongesteld worden dan is de teleurstelling er net zo als bij een witte test denk ik. Die dagen in spanning als je overtijd bent lijken mij ook killing. Maar bloed of een witte test is allebei stom!!
Als de 50mg aanslaat dan moet ik een cyclus binnen de 35 dagen krijgen. En ik hoop dat het aanslaat. Hoewel m'n lichaam nu best raar doet. Ik zou denken dat ik na 225 dagen geen menstruatie dat de sluizen wel open zouden gaan.. Nou 3 druppels en een beetje is het. Dus weet niet of het allemaal gaat zoals het hoort. Afwachten maar..Maar ik ga mijn best doen!
Raar he die wisselende menstruaties? Hoe lang je niet ongesteld bent zegt overigens niks, na een cyclus van 25 dagen had ik een zware menstruatie van 12 (!!) dagen en laatst na 60 dagen een lichte menstruatie van 5 dagenGeen pijl op te trekken dus. Ik ga voor je duimen dat je cyclus een stuk korter is deze keer!
quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:34 schreef deadly_kiss het volgende:
Geen foto waardige test hier.. had ook niks anders verwacht dus op naar maand 16 hierMaar geen bloed is goed
Oh dat zou wel weer leuk zijnquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:11 schreef SilverSjoiis het volgende:
Maar dan wij ALLEMAAL
Ja, dan moeten jullie nog even geduld hebben hoor, want ik ben niet zó snelquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:49 schreef MaJo het volgende:
Oh dat zou wel weer leuk zijnMaar dan wij ALLEMAAL
En nu heb ik ook weer een blaasontsteking en een zieke vriend, dus er wordt ook niet geklust.Life is what happens to you, while you're busy making other plans!![]()
Helemaal tegelijk zal niet lukken maar binnen een maand danquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:51 schreef SilverSjoiis het volgende:
[..]
Ja, dan moeten jullie nog even geduld hebben hoor, want ik ben niet zó snel
En nu heb ik ook weer een blaasontsteking en een zieke vriend, dus er wordt ook niet geklust.
Ik heb mijn kuur afgesloten maar vermoed ook nog niet genezen te zijn dus morgen maar weer wat urine inleveren
Welk kuurtje heb jij gekregen?quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Helemaal tegelijk zal niet lukken maar binnen een maand dan
Ik heb mijn kuur afgesloten maar vermoed ook nog niet genezen te zijn dus morgen maar weer wat urine inleveren
Ik kreeg volgens mij weer dezelfde als altijd, maar nu moest er ineens per se uitleg bijgegeven worden. Ik denk dat het voornamelijk te maken had met dat er geen hond, behalve de mijne, in de apotheek was
Waarom eigenlijk "geen bloed is goed"? Dan moet ik toch alleen maar langer wachten op mijn volgende eisprong?ik geloof er niet meer in hoor.. nog 2 maanden en dan mag ik weer terug naar mijn beste vriendin denietzoaardige gyn omdat mijn "halfjaar verlengtijd" verlopen is
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:56 schreef deadly_kiss het volgende:
Waarom eigenlijk "geen bloed is goed"? Dan moet ik toch alleen maar langer wachten op mijn volgende eisprong?ik geloof er niet meer in hoor.. nog 2 maanden en dan mag ik weer terug naar mijn beste vriendin denietzoaardige gyn omdat mijn "halfjaar verlengtijd" verlopen is
Omdat we het altijd van de positieve kant bekijkenquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:56 schreef deadly_kiss het volgende:
Er zijn genoeg dames die heel laat positief testte!
Oeh geen flauw idee, doosje net weggegooidquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:56 schreef SilverSjoiis het volgende:
[..]
Welk kuurtje heb jij gekregen?
Ik kreeg volgens mij weer dezelfde als altijd, maar nu moest er ineens per se uitleg bijgegeven worden. Ik denk dat het voornamelijk te maken had met dat er geen hond, behalve de mijne, in de apotheek wasIets met een a volgens mij
Ik krijg altijd zo'n bijsluiter van 100 pagina's
Omdat je dan alsnog zwanger kunt zijnquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:56 schreef deadly_kiss het volgende:
Sommige vrouwen maken weinig hcg aan en testen pas laat positief. Sommigen maken zo weinig aan dat het alleen in het bloed te zien is de eerste weken. Dus het laatste beetje hoop zeg maar
Iemand hier het boek "het nieuwe zwanger worden" in huis? Ben geen boekenwurm maar het spreekt me wel aan![]()
ik heb het eens gegoogled.. en het spreekt mij niet echt aan..quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:28 schreef deadly_kiss het volgende:
Iemand hier het boek "het nieuwe zwanger worden" in huis? Ben geen boekenwurm maar het spreekt me wel aanmaar misschien over een jaartje wel ofzo,, geen idee
Ken het niet maar spreekt me ook wel aan! Ik heb nog een cadeaubon van bol voor 20 euro, denk dat ik deze daarmee ga bestellenquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:28 schreef deadly_kiss het volgende:
Iemand hier het boek "het nieuwe zwanger worden" in huis? Ben geen boekenwurm maar het spreekt me wel aan
Fien succes met de clomid, hopelijk werkt het voor je!
Majo en silversjoiis sterkte met de blaasontsteking. Kan het amoxicilline zijn geweest?
Deadly hopelijk is het bezoek aan de gyn niet nodig. Ken het boek niet. Wat gek dat de testen zo raar doen.
Barreltje ik hoop dat jij de streepjes regen in gaat zetten!![]()
Er kwam een gesponsorde pagina langs mn facebookquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ken het niet maar spreekt me ook wel aan! Ik heb nog een cadeaubon van bol voor 20 euro, denk dat ik deze daarmee ga bestellenboek is net uit! Maar 25,- beetje jammer
![]()
![]()
Het was geen amoxi, dat weet ik omdat ik dat laatst had voor mijn neus en ik vond ze erg lekkerquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:11 schreef Sethiwe het volgende:
Majo en silversjoiis sterkte met de blaasontsteking. Kan het amoxicilline zijn geweest?
Deadly hopelijk is het bezoek aan de gyn niet nodig. Ken het boek niet. Wat gek dat de testen zo raar doen.
Barreltje ik hoop dat jij de streepjes regen in gaat zetten!
Ik vind het ook vrij duur (wel mooie stijl trouwensquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:15 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
Er kwam een gesponsorde pagina langs mn facebookboek is net uit! Maar 25,- beetje jammer
) maar met mijn cadeaubon is het goed te doen
Net snoepjesquote:Was wel even spannend want er staat al mijn hele leven in mijn medisch dossier dat ik mogelijk een amoxi allergie zou hebben (dat had mijn oma). Vanwege andere medicatie bleef er echter alleen amoxi over als mogelijkheid dus toen ging ik dat proberen. Was wel even bang maar uiteindelijk ging het goed
Nou zeg dat wel! Mijn grootste angst was dat ik dan niet meer goed zou kunnen ademen aangezien mijn neus ook geblokkeerd wasquote:Maar het viel dus mee
Dat klinkt wel angstig idd. Had je oma zo'n heftige allergische reactie gehad, dat het bij de rest van de familie in het dossier kwam te staan?
Om het ontopic te houden, fijn dat je tegen amoxici kan, want dat is er een die volgens mij bij zwangerschap(swens) ook gebruikt mag worden.![]()
Zo, mijn week Duitsland zit er weer bijna op, dadelijk naar huis rijden. Had de laatste dagen steeds jeukende borsten, dat is irritant tijdens een vergaderingNog nooit eerder gehad.
Maar vanochtend wel een klein beetje lichtroze afscheiding. En aangezien mijn NOD ook ergens deze dagen is, ben ik er al wel een beetje bang voor dat er zich toch weer een menstruatie aandient
En een +1 hierop.. Lastig om op iedereen te reageren mobielquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:11 schreef Sethiwe het volgende:
Barreltje ik hoop dat jij de streepjes regen in gaat zetten!
Blaasontstekingen lijken me echt heel vervelend. Zelf geen ervaring mee, maar wat ik van anderen hoor heb ik zeker niks gemist. Beterschap meiden!Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.![]()
Nou.. De duimen kunne voor mij in de kast.. en mn lijf pakt me na de hoop lekker terug, ik lig zowat met mn hoofd op het toetsenbord van de pijn..
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:06 schreef Barreltje het volgende:
Nou.. De duimen kunne voor mij in de kast.. en mn lijf pakt me na de hoop lekker terug, ik lig zowat met mn hoofd op het toetsenbord van de pijn..hè bah!
Kun je lekker vroeg naar huis vandaag?
![]()
Hopelijk werkt de feminax snel (meestal helpt dat)
Maar mn emoties zijn ook een beetje gekneusd..
Ik heb tot 14.00 vergadering.. als het niet beter is ga ik daarna weg..
Anyway.. op naar de volgende ronde..
Dat wordt pre-NY batsen. .
Maar nu eerst dit weekend een wijntje..
He wat klotequote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:32 schreef Barreltje het volgende:
Maar nu eerst dit weekend een wijntje..![]()
Ik heb van de week wel wijn op op het wachtbankje
Ik ben nu een week overtijd.. mijn menstruatie is afgelopen jaar al vaker overgeslagen dus nou weet ik nog niks :pquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Omdat je dan alsnog zwanger kunt zijnSommige vrouwen maken weinig hcg aan en testen pas laat positief. Sommigen maken zo weinig aan dat het alleen in het bloed te zien is de eerste weken. Dus het laatste beetje hoop zeg maar
![]()
Blijkbaar wel ja, geen idee eigenlijk wat er precies met haar gebeurd is toen. En goed om te weten dat het zwangerschapsproof is!quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:40 schreef Sethiwe het volgende:
Dat klinkt wel angstig idd. Had je oma zo'n heftige allergische reactie gehad, dat het bij de rest van de familie in het dossier kwam te staan?
Om het ontopic te houden, fijn dat je tegen amoxici kan, want dat is er een die volgens mij bij zwangerschap(swens) ook gebruikt mag worden.Het kan altijd nog een innestelingsbloeding zijn he, de hoop is dus nog niet helemaal vergevenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:17 schreef Zoe_Hart het volgende:
Zo, mijn week Duitsland zit er weer bijna op, dadelijk naar huis rijden. Had de laatste dagen steeds jeukende borsten, dat is irritant tijdens een vergaderingNog nooit eerder gehad.
Maar vanochtend wel een klein beetje lichtroze afscheiding. En aangezien mijn NOD ook ergens deze dagen is, ben ik er al wel een beetje bang voor dat er zich toch weer een menstruatie aandientAch blaasontstekingen kunnen ook meevallen, ze komen in alle soorten en maten. Ik heb er 2-3 per jaar dus het wentquote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:19 schreef Zoe_Hart het volgende:
[..]
En een +1 hierop.. Lastig om op iedereen te reageren mobiel
Blaasontstekingen lijken me echt heel vervelend. Zelf geen ervaring mee, maar wat ik van anderen hoor heb ik zeker niks gemist. Beterschap meiden!De meeste blaasontstekingen bij mij zijn vooral ongemakkelijk maar ik word er niet heel ziek van. Zo af en toe heb ik wel een gruwelijke met pijn en alles maar meestal valt het mee
He wat balenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:06 schreef Barreltje het volgende:
Nou.. De duimen kunne voor mij in de kast.. en mn lijf pakt me na de hoop lekker terug, ik lig zowat met mn hoofd op het toetsenbord van de pijn..Lekker na de vergadering naar huis en met chocola en een dekentje op de bank
Ik heb ook wel eens gedronken op het wachtbankjequote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:06 schreef Zoe_Hart het volgende:
[..]
He wat klote![]()
Ik heb van de week wel wijn op op het wachtbankjeHet wachtbankje wisselt zo af bij mij namelijk dat ik af en toe wel eens smokkel
Klinkt een beetje als deze ronde bij mij. Dacht dat het een cyclus zou worden van 40 dagen en had ook alle symptomen van pre-menstruatie.zwangerschap 3 weken geleden maar had vorige week weer een positieve ovutest. Soort van 2 cycli in 1 zonder te menstruerenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:44 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
Ik ben nu een week overtijd.. mijn menstruatie is afgelopen jaar al vaker overgeslagen dus nou weet ik nog niks :p
Wat doet je temperatuur?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als deze ronde bij mij. Dacht dat het een cyclus zou worden van 40 dagen en had ook alle symptomen van pre-menstruatie.zwangerschap 3 weken geleden maar had vorige week weer een positieve ovutest. Soort van 2 cycli in 1 zonder te menstrueren![]()
niksquote:ik ga vanaf volgende ronde temperaturen
Even tussendoor met een huishoudelijke mededeling; hoe staan we ervoor qua spelletjesmeet? 18 april in Almere dus?
Ik sta niet (meer) op de ja-lijst omdat ik had gemist dat het was verplaatst en omdat ik nog niet helemaal weet hoe ik zit qua tijd. Dus komen er nog meer mensen?
Anders hebben we wel een perfect clubje om te hartenjagen/klaverjassen![]()
![]()
Aw Barrelquote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:32 schreef Barreltje het volgende:
Maar nu eerst dit weekend een wijntje..![]()
Lekker wijntje drinken, en ik hoop dat de feminax snel inwerkt.![]()
Huuuu bloed bij het vegen netDat zou dan een innestelingsbloeding moeten zijn want mijn eisprong was tussen vorige week dinsdag en donderdag en NOD dus volgende week. Als ik maar niet opeens de kortste LF ooit heb
Dat vroeg ik me ook al af! Ik ben nog steeds wel er voor inquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:21 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Even tussendoor met een huishoudelijke mededeling; hoe staan we ervoor qua spelletjesmeet? 18 april in Almere dus?
Ik sta niet (meer) op de ja-lijst omdat ik had gemist dat het was verplaatst en omdat ik nog niet helemaal weet hoe ik zit qua tijd. Dus komen er nog meer mensen?
Anders hebben we wel een perfect clubje om te hartenjagen/klaverjassen
Ik hoop voor je dat het een innestelingsbloeding is!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:36 schreef MaJo het volgende:
Huuuu bloed bij het vegen netDat zou dan een innestelingsbloeding moeten zijn want mijn eisprong was tussen vorige week dinsdag en donderdag en NOD dus volgende week. Als ik maar niet opeens de kortste LF ooit heb
[..]
Dat vroeg ik me ook al af! Ik ben nog steeds wel er voor in
Bij mij inmiddels wel iets meer afscheiding maar (nog) niet zoveel als normaal op dag 1 van de menstruatie. Ook niet echt rood, alleen wat bruin en wat roze (sorry voor de details...).
Maar ik zit wel op dag 24 in mijn cyclus en heb al wel eerder een cyclus gehad van 24 dagen dus misschien alsnog pech.. Is een innestelingsbloeding met 24 dagen niet laat?Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.![]()
Bij mij is het dag 59 vandaag dus lijkt me niet laat neequote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:01 schreef Zoe_Hart het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het een innestelingsbloeding is!
Bij mij inmiddels wel iets meer afscheiding maar (nog) niet zoveel als normaal op dag 1 van de menstruatie. Ook niet echt rood, alleen wat bruin en wat roze (sorry voor de details...).
Maar ik zit wel op dag 24 in mijn cyclus en heb al wel eerder een cyclus gehad van 24 dagen dus misschien alsnog pech.. Is een innestelingsbloeding met 24 dagen niet laat?Maar zonder te dollen, het hangt natuurlijk van je cyclus af. Een innestelingsbloeding is 5 tot 8 dagen na de bevruchting. Stel dat je een normale cyclus hebt van 14 dagen dan zal de innestelingsbloeding dus ongeveer tussen de 19e en de 22e dag plaatsvinden. Als je cyclus een paar dagen langer duurt dan is dag 24 dus helemaal niet zo gek.
Ik hoop echt dat het een innestelingsbloeding is want anders dan klopt er óf niks van de ovutest óf ik heb een bizar korte luteale fase. Beiden zouden behoorlijk ruk zijn
Ook met een hele korte luteale fase kun je zwanger zijnIk ben het bewijs
Maar majo jij hebt wel de meest rare cyclussen die ik ooit ben tegen gekomen met je vele streepjes en bloedingen tussendoorIk zou volgende ronde gewoon lekker gaan tempen inderdaad, en eventueel een doorverwijzing vragen om eea te laten controleren. Al is het maar voor je eigen gemoedsrust.
![]()
Jij had toch ook twee keer een (semi) positieve ovu-testen deze ronde MaJo? Ben bang dat ze bij jou niet betrouwbaar zijn, waardoor je niet je eisprong ermee kan vinden. Temperaturen is wel een heel betrouwbare methode. Het nadeel alleen is dat je daarmee pas je eisprong hebt gevonden als deze al plaats heeft gevonden. Cassandra, ik dacht dat jij aan het begin ook temperatuurde en daarmee wel duidelijk je eisprong kon vinden, wat niet wees op een korte LF?No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante![]()
Klopt Mariposas maar dan heeft ze wel duidelijk een eisprong, al is het een paar dagen later, en niet 1 of 2 of 3 keer binnen een cyclus het idee dat ze haar ei heeft gehad, en dus binnen korte termijn ongesteld moet worden om vervolgens weer van alles te voelen rond die periode..
Ik heb met mijn huidige partner nooit getemperatuurd. Wel ovulatietesten gebruikt, die wel positief werden, op basis daarvan leek ik een LF te hebben van +- 8 dagen.
Uiteindelijk met echo's tijdens een fertiliteitsonderzoek erachter gekomen dat mijn ei op dag 21/22 is gesprongen, met een gemiddelde cyclus van 27 dagen. Omdat ik gelijk die ronde zwanger werd zullen we nooit weten of ik daadwerkelijk een langere cyclus zou hebben gehad, maar aangezien ik 14 cyclussen vrij regelmatig ben geweest ga ik er niet van uit dat dit inderdaad een uitschieter was.
En als je uitgaat van de ovulatietesten, dat mijn ei 48 uur later zou springen, kwam ik dus inderdaad al vaker uit op een lf van minder dan een week![]()
Enige wat we deze ronde anders hebben gedaan, is dat we bijna geen seks hebben gehad, tot de dag voor mijn eisprong.
Ohja edit, met mijn vorige partner in 2008/2009 heb ik wel getemperatuurd, toen had ik mooi 14 om 14 dagen maandelijks.![]()
Ik kan niet komen op de spelletjes meet.. Helaas.
Verder ben ik een beetje in de war.. ik heb geen bloed meer..
Zou de feminax te goed werken oid?Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Klopt, je hebt idd een duidelijk beeld, alleen voor de timing is het lastig als je een wisselende cyclus hebt, dat bedoelde ik ermee als nadeel. Dat je pas achteraf weet of je op het juiste moment seks hebt gehad. Maar daarvoor kan je weer vruchtbaar slijm in de gaten houden of de stand van je baarmoedermond meten.No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante![]()
Ik heb inderdaad een bizarre cyclus, het doet echt aan als een fibonacci reeks(25-39-40-60-?)
De eerste keer in deze ronde heb ik testen gehad van Klackstar, ik vond die wel moeilijk te lezen maar daar had ik inderdaad een streep die uiteindelijk minder werd. Vorige week heb ik die van Sensitest gebruikt, die vertrouw ik toch iets meer. Mijn lichaam voelt ook echt alsof het nu naar een menstruatie toewerkt (pijnlijke tetten vooralquote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:03 schreef Mariposas het volgende:
Jij had toch ook twee keer een (semi) positieve ovu-testen deze ronde MaJo? Ben bang dat ze bij jou niet betrouwbaar zijn, waardoor je niet je eisprong ermee kan vinden. Temperaturen is wel een heel betrouwbare methode. Het nadeel alleen is dat je daarmee pas je eisprong hebt gevonden als deze al plaats heeft gevonden. Cassandra, ik dacht dat jij aan het begin ook temperatuurde en daarmee wel duidelijk je eisprong kon vinden, wat niet wees op een korte LF?)
Hoe zit dat eigenlijk met zo'n korte luteale fase, test je dan ook eerder zwanger?Als mijn LF ook maar een week is zou ik nu al over tijd zijn namelijk
Ah jammer, misschien een volgende keer?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:34 schreef Barreltje het volgende:
Zou de feminax te goed werken oid?
Dat is wel vreemd ja maar ik heb ook soms een paar uur geen bloedverlies (then again moet je misschien maar niet uitgaan van mijn rare lichaam) Is het al de hele dag of nu een klein poosje?
nee gemiddeld 10-14 dagen na eisprong ookquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:09 schreef MaJo het volgende:
Ik heb inderdaad een bizarre cyclus, het doet echt aan als een fibonacci reeks(25-39-40-60-?)
[..]
Hoe zit dat eigenlijk met zo'n korte luteale fase, test je dan ook eerder zwanger?Als mijn LF ook maar een week is zou ik nu al over tijd zijn namelijk
[..]![]()
![]()
MaJo, ik stuur je zo snel mogelijk het pakketje. Het komt er steeds niet vanMaar ik ben je niet vergeten!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.![]()
Spelletjesmeet.. ik wil best wel, maar ik heb gewoon een wedstrijd de 18eDus ik kan niet, al stond ik niet meer hier op de Misschien-lijst
![]()
Hier ook al 4 uur geen bloed meer en het was tot nu toe al niet zo veelquote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:34 schreef Barreltje het volgende:
Zou de feminax te goed werken oid?
Kan me niet herinneren dat dat normaal zo is... Zit me nu wel op te vreten hier..Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.![]()
Ik weet niet of ik sowieso in aanmerking zou komen voor de spelletjesmeet, maar de 18e heb ik al andere plannen. Spelletjes zijn wel leuk
Ik heb hier nog wat ovulatietesten liggen, iemand interesse? Deze reeks heeft mij alleen maar knallers gegeven (meteen LHpiek en daarna vond ik het gewoon geinig dat ze zo ontzettend knallen bij zwangerschap). Ik heb géén idee hoe weinig ik nog heb, zal zo even tellen.
Ik had ook een korte LF, 7-10 dagen en het begon met spotting op dag 3-6 na eisprong. Mijn zwangere ronde had ik spotting op dag 8 (volgens berekening gyn) en een forse bloeding op dag 12 en 13. Ik testte positief met 4 weken en 2 dagen. (12 en 15dpo negatief)![]()
Barreltje en Zoe_Hart is het bloeden weggebleven bij jullie?
Majo in hoeverre kan de OK nog invloed hebben op je cyclus, want dat hadden ze toch gezegd dat dat je cyclus kon beïnvloeden?
Welke cyclus dag zit je nu?
Hier zijn degearriveerd. En nog netjes op de dag dat mijn app voorspelde, voor het eerst volgens mij.
![]()
Dames, hadden we niet een streepjesregen besteld?![]()
Hier ziet het er ook niet best uit, beetje oud bloed. Toch blijf ik stug met mijn hoofd in het zand tot er echt rood bloed te zien is![]()
![]()
Hier is het verder weggebleven tot nu toe... Na 3 uur vanmiddag niks meer gezien. Wel menstruatie-achtige krampen blijven voelen op een aantal momenten, dus ben wel regelmatig gaan checken maar er was niks te zien. Ben echt heel benieuwd wat ik morgen aantref als ik wakker wordquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:47 schreef Sethiwe het volgende:
Majo in hoeverre kan de OK nog invloed hebben op je cyclus, want dat hadden ze toch gezegd dat dat je cyclus kon beïnvloeden?
Hier zijn degearriveerd. En nog netjes op de dag dat mijn app voorspelde, voor het eerst volgens mij.
Zou ik ook doen, we willen streepjesquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:33 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Dames, hadden we niet een streepjesregen besteld?![]()
Hier ziet het er ook niet best uit, beetje oud bloed. Toch blijf ik stug met mijn hoofd in het zand tot er echt rood bloed te zien is
Vanochtend trouwens mijn urine weer laten controleren en ben blaasontsteking vrij, de klachten lijken echter erger te worden (veel plassen, pijn in mijn onderrug) maar ik moest het even aankijken.
Daarnaast er achter gekomen dat ik weer vocht vasthoud, na een uur in bad zag ik nog de afdruk van mijn sokken in mijn beenGrote kans dan dat mijn menstruatie er toch aan zit te komen, volgens mijn huisarts houden vrouwen dan vocht vast. Geen idee hoe dat met zwangerschap zit eigenlijk
En inderdaad niet de bedoeling dat iedereen nu ongesteld wordt
Streepje is een streepje op de test toch, hoe kam dat niet duidelijk zijn? Ze waren bij mij in elk geval erg duidelijk, dus ik kan me er even niets bij voorstellen. Maar het klinkt alsof de eerste eisprong niet is gelukt, dus dat je lichaam zich wel klaarmaakt (LH aanmakrn) maar dat er geen ei vrijkomt. Dan gaat je lichaam gewoon nog een poging doen. Gezien de lengte van je cyclussen klopt dat dan ook helemaal. Kan op zich geen kwaad en komt vaker voor (Google maar op 'multiple Lh surges in one cycle') alleen vervelend dat je cyclussen daardoor langer worden. En dat je er niet op kan vertrouwen dmv die tests dat er een eisprong is geweest.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
De eerste keer in deze ronde heb ik testen gehad van Klackstar, ik vond die wel moeilijk te lezen maar daar had ik inderdaad een streep die uiteindelijk minder werd. Vorige week heb ik die van Sensitest gebruikt, die vertrouw ik toch iets meer. Mijn lichaam voelt ook echt alsof het nu naar een menstruatie toewerkt (pijnlijke tetten vooral)
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante![]()
het streepje werd nooit zo donker als op de controlestreep, maar werd wel minder na een paar dagen. Misschien duidt dat inderdaad wel op enige mate van LH maar dan geen eisprong. Met sensitest vond ik het duidelijker, maar ook daar geen knalstreep. Maar qua symptomen klopt het wel helemaal denk ik, vorige week eisprong, vandaag innesteling en volgende week NODquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:57 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Streepje is een streepje op de test toch, hoe kam dat niet duidelijk zijn? Ze waren bij mij in elk geval erg duidelijk, dus ik kan me er even niets bij voorstellen. Maar het klinkt alsof de eerste eisprong niet is gelukt, dus dat je lichaam zich wel klaarmaakt (LH aanmakrn) maar dat er geen ei vrijkomt. Dan gaat je lichaam gewoon nog een poging doen. Gezien de lengte van je cyclussen klopt dat dan ook helemaal. Kan op zich geen kwaad en komt vaker voor (Google maar op 'multiple Lh surges in one cycle') alleen vervelend dat je cyclussen daardoor langer worden. En dat je er niet op kan vertrouwen dmv die tests dat er een eisprong is geweest.
Hier vanochtend toch weer bloed
+1quote:Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Wat stom barrel en zoe.
Ik kan ook aan de wijn dit weekend. Nog geen bloed maar test witter dan wit. Ik denk nu dat ik nog geen eisprong heb gehad. De ovulatietesten werden ook nooit heel donker. Ik zit nu op dag 40 dus ik baal er echt van. Ik meet nu al twee weken ook mijn temperatuur. Hopelijk vind ik mijn eisprong nog.![]()
hier helemaal overheen gelezen! Sinds de operatie niet ongesteld geweest nog, zit inmiddels op dag 60.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:47 schreef Sethiwe het volgende:
Vanochtend een zwangerschapstest gedaan op aanraden van de huisarts vanwege blaasklachten maar die was negatief, had ik ook wel verwacht. Ik voel nu dat mijn lichaam zich klaarmaakt voor menstruatie of zwangerschap. Komende week wordt dus spannend!
Balen dat het nu bij iedereen doorzet
Als ik nu terugkijk naar deze cyclus zou het ook kunnen dat het bloedverlies op dag 22 en 23 toch een hele korte menstruatie was. Dan zou ik nu op dag 38 zitten. Alleen snap ik dan die ovulatietesten van toen niet
Nee die zou ik dan ook niet kunnen plaatsen eigenlijk. Vervelend zeg, die onzekerheid...quote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:34 schreef MaJo het volgende:
Als ik nu terugkijk naar deze cyclus zou het ook kunnen dat het bloedverlies op dag 22 en 23 toch een hele korte menstruatie was. Dan zou ik nu op dag 38 zitten. Alleen snap ik dan die ovulatietesten van toen niet
Hier inmiddels flinke krampen en hoofdpijn. Bleh
Boh dat is niet leukquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:00 schreef Zoe_Hart het volgende:
[..]
Nee die zou ik dan ook niet kunnen plaatsen eigenlijk. Vervelend zeg, die onzekerheid...
Hier inmiddels flinke krampen en hoofdpijn. Blehlekker met een dekentje en chocolade op de bank?
Wij hebben vanavond een verjaardag in Limburg. Hotelletje geboekt dus we maken er een uitje vanalleen jammer van het weer dit weekend!
Geen chocola, wel taco chips met salsadipquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Boh dat is niet leuklekker met een dekentje en chocolade op de bank?
Wij hebben vanavond een verjaardag in Limburg. Hotelletje geboekt dus we maken er een uitje vanalleen jammer van het weer dit weekend!
![]()
Klinkt als een leuk weekend Majo! Het weer kon wel beter ja.Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.![]()
Taco chips met salsaquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:33 schreef Zoe_Hart het volgende:
[..]
Geen chocola, wel taco chips met salsadip![]()
Klinkt als een leuk weekend Majo! Het weer kon wel beter ja.Vind ik de lekkerste chips die er is
Ik zou mijnessies wegknikkeren Majo. Als ze bij jou ook al zo raar doen...
Wederom wachtbankje. Maar om nou deze maand weer dat kleed uit te rollen en de kaasjes met stokbrood uit te pakken![]()
De wijn was gister heerlijk![]()
Zo ook de Franse kaasjes..
Even een relax momentje moet af en toe ook..
Nu bij vrienden en die vertellen net dat ze in verwachting zijn..
Hoewel ik ze het gun is het toch iedere keer slikken. .
Volgens mij sporen de testen inderdaad niet hilz, beetje jammer!
Oeh Franse kaasjes, zin in! Ik ben al 2 weken op zoek naar Münster kaas maar kan het nergens vinden![]()
Zo een feestje en ga denk ik wel een wijntje drinkentot nu toe is het toch steeds vals alarm en toch moet ik het steeds mezelf ontzeggen.
Balen is dat barrel, ik snap het gevoel helemaal
Zonde. Chinese meuk(uit Engelsenland) Majo
Rot gevoel hè Barrel. Het iemand gunnen maar toch dat jaloerse beessie naar beneden duwen![]()
![]()
HooiIk post even met een kloon in dit topic. Ik volg de topics al lang, al kijk ik niet te vaak om niet te obsessief bezig te raken... Ik zit in ronde 8, tot op heden nog geen succes gehad. Wel een keurig consequente cyclus; als het volle maan is, reken maar dat ik ongesteld ben. (29 dagen, soms 30) Komende NOD is 4 april, heb verder geen symptomen dus zal wel weer niks worden. Bleeh, begin zo langzaamaan wel pessimistisch te worden....
Warempel, een drempel.![]()
Welkom!Je bent nu dus ook zo'n beetje 8 maanden bezig?
Geen symptomen hoeft niks te zeggen, hè! Zijn genoeg zwangeren die geen/pas laat symptomen hadden.
Sterkte nog op het wachtbankje!
Kan de op nog aangepast worden? Mijn NOD mag naar 1 mei.
Edit: ik weet niet of Daui nog meeleest. Ik wacht wel tot het volgende deel. Kan makkelijk, zo lang duurt het nog![]()
![]()
Ik lees mee. Alleen ik mag het niet meer aanpassen. Even wachten tot er een nieuw topic geopend wordtquote:Op zondag 29 maart 2015 11:18 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Geen symptomen hoeft niks te zeggen, hè! Zijn genoeg zwangeren die geen/pas laat symptomen hadden.
Kan de op nog aangepast worden? Mijn NOD mag naar 1 mei.
Edit: ik weet niet of Daui nog meeleest. Ik wacht wel tot het volgende deel. Kan makkelijk, zo lang duurt het nog![]()
![]()
Jup, augustus 2014 1e x ongesteld geworden na het stoppen met de nuvaring. Nu dus bijna april.... Ik doe niet aan ovulatietesten, ben tussentijds nog voor iets anders bij de HA geweest en die gaf al aan dat ik een eisprong had vanwege het slijm exact toen mijn app het ook aangaf, dus ga er vanuit dat dat klopt. Maar dan nog, al zou mijn ei eerder of later zijn, de 'werkzaamheden' gaan toch wel doorquote:Op zondag 29 maart 2015 11:18 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Warempel, een drempel.![]()
Welkom rotonde! Wel fijn dat je zulke regelmatige cycli hebt. Ik ben ook in augustus begonnen maar ik zit nog in ronde 5. Dat gevoel van pessimisme zulken de meesten wel begrijpen maar geef de hoop niet op. Gemiddeld duurt het een jaar om zwanger te raken en zo ver zijn we nog lang niet
Gisteren leuk feestje gehadpaar wijntjes op en nu best brak, ben het niet meer gewend
ik ga nog lekker even een middagtukkie doen
Ik lees iets over de donkerte van het streepje op ovutesten. Het is best makkelijk je piek te missen met testen. Ik had maar sommige rondes dat ik echt een knal streep op de ovutest had.
Wel werd elke ronde de streep donkerder en dan weer lichter.
De ronde dat het hier raak was heb ik geen knalstreep gezien op de ovutest.Life is what happens while you are busy making other plans...![]()
Ben ik weer,
Gister of vandaag ongesteld moeten worden, tot op heden niks. Vrijdag avond negatief getest. Niet echt bezig geweest rond ei, alleen op dag 19 en later. Zinloos om morgen te testen?
Vorige cyclus was 27 dagen, vandaag dag 28.![]()
het zou kunnen dat je een langere cyclus had! Zou even een paar dagen wachten nog. Spannend hoor!quote:Op zondag 29 maart 2015 20:24 schreef Kiwisoep het volgende:
Ben ik weer,
Gister of vandaag ongesteld moeten worden, tot op heden niks. Vrijdag avond negatief getest. Niet echt bezig geweest rond ei, alleen op dag 19 en later. Zinloos om morgen te testen?
Vorige cyclus was 27 dagen, vandaag dag 28.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
De kans op menstruatie is gestegen naar 99,9% ik ben namelijk echt niet te genieten![]()
ik vind werkelijk alles stom wat vriend doet en zegt
zelden zo chagrijnig geweest uit het niets
ik probeer hier ook wat vaker te posten maar daarnaast merk ik dat ik vooral op het wachtbankje flink meelees hierInmiddels in ronde 5, en NOD zou 1 april moeten zijn. Afgelopen maand met CB ovulatietesten getest en eindelijk mijn eisprong gevonden, dus in principe goed geklust, dus afwachten maar weer
![]()
Wel allemaal rare kwaaltjes, vorige week dag ziek geweest, afgelopen dagen erg duizelig, maar ik vrees dat ik weer een hoop dingen inbeeld.![]()
grote kans dat je te vroeg bent! Als je rond dag 19 geklust hebt is dat nog niet terug te vinden op een test natuurlijkquote:Op maandag 30 maart 2015 08:33 schreef Kiwisoep het volgende:
Negatief natuurlijk. Ik ga maar in een hoekje zitten wachten tot ik begin te bloeden
Hier weer volop kwaaltjes. Naast zere tetten ook weer kotsmisselijkik weet dat we op de goeie dagen hebben gebatst dus zou het nu eindelijk eens een keer?
ik wacht het nog even ongeduldig af
Spannend ook bloes! Het zou te maken kunnen hebben met verminderde weerstand rondom de eisprong (stond laatst een linkje hier). Wat dat betreft kloppen je kwaaltjes misschien?26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Ik post hier niet vaak, maar wil toch even van me af schrijven.
Ik heb streepjes getest. Donderdag voor het eerst een heeeeelll licht streepje, eigenlijk alleen voor mijzelf zichtbaar. Vrijdag was mijn NOD en jawel, bloed. Bloeden heeft het hele weekend aangehouden.
Echter toch blijven testen en de testen werden steeds duidelijker. Dus toch wel goede hoop dat het goed ging. Misschien toch een innestelingsbloeding ofzo. Zie foto hieronder voor de test van gisteren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaas, vanochtend is de test ineens een heel stuk lichter, met nauwelijks zichtbaar streepje. Ook het bloeden blijft aanhouden. Niet veel, maar het is er wel.
Nou heb ik in december een miskraam gehad met 7 weken. Ook toen ben ik gewoon 'ongesteld' geworden en ben ik er pas een week na die bloeding erachter gekomen dat ik zwanger was. Toen is het vruchtje dus wel blijven plakken in eerst instantie maar is het toch mis gegaan.
Mijn lf is ook (te) kort, meestal 9 dagen, een paar rondes terug zelfs maar 7 dagen. Heb het idee dat mijn lichaam al gaat afstoten voor het überhaupt kan registreren dat er een zwangerschap is. Ga hier in ieder geval wel met de huisarts over praten maar misschien hebben jullie nog ideeën hierover of hoe ik m'n lf langer kan maken.
Nouja en het is gewoon allemaal kut. Ben er even he-le-maal klaar mee na bijna 1,5 jaar inmiddels.![]()
![]()
Spannend Majo, bloes en deadly!
Ik snap hier niet zoveel van mijn menstruatie op het moment. Normaal dient hij zich aan en is het meteen veel, dit duurt 3,5 dag en daarna wordt het minder en de 5e (of soms 6e) dag is voor de laatste beetjes zeg maar. Deze keer begon het vrijdagochtend met een heel klein beetje bruinverlies en wat roze afscheiding gedurende de dag (nog nooit eerder gehad), vanaf zaterdagochtend 1,5 dag een voor mij normale hoeveelheid, en sinds gisteren eind van de middag weer ineens veel minder. Vandaag is het nog niet helemaal voorbij, maar het mag al bijna geen naam meer hebben. Telt dit nog steeds als een normale menstruatie? Het is voor mijn doen echt best weinig, maar voor mijn gevoel wel teveel om als innestelingsbloeding te zien.
Manlief had op internet de term pseudo-menstruatie voorbij zien komen, waarbij je toch ongesteld wordt doordat je te weinig HCG aan zou maken waardoor je hersenen te laat doorhebben dat je toch zwanger bent. In dat geval duurt het vaak ook minder lang. Geen idee of het zoiets zou kunnen zijn?
Ik wil mezelf niet onnodig blij maken met een dode mus, maar omdat deze menstruatie zo anders verloopt (dit heb ik nog niet eerder zo gehad), ben ik toch geneigd om later in de week een test te doen...Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.![]()
Nouja Zoë, mijn verhaal is geen succesverhaal natuurlijk maar je kunt dus wel degelijk 'ongesteld' zijn terwijl je wel zwanger bent.
Zou er wel een testje aan wagen als ik jou was.
![]()
Ik herken veel van mezelf in jouw post... ik had ook elke maand kwaaltjes die op zwangerschap duidde, tot (je raad t al) het echt raak was, niks noppes nada en volledig overtuigd dat ik ongesteld zou worden.... naja en t resultaat is inmiddels 8 maanden oudquote:Op maandag 30 maart 2015 10:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
grote kans dat je te vroeg bent! Als je rond dag 19 geklust hebt is dat nog niet terug te vinden op een test natuurlijk
Hier weer volop kwaaltjes. Naast zere tetten ook weer kotsmisselijkik weet dat we op de goeie dagen hebben gebatst dus zou het nu eindelijk eens een keer?
Spannend ook bloes! Het zou te maken kunnen hebben met verminderde weerstand rondom de eisprong (stond laatst een linkje hier). Wat dat betreft kloppen je kwaaltjes misschien?
Lot, wat rot zeg die onzekerheid, zou idd eens een bezoek aan de huisarts brengen.S. 2014
J. 2016![]()
quote:Op maandag 30 maart 2015 12:48 schreef L0t.. het volgende:
Ik heb streepjes getest. Donderdag voor het eerst een heeeeelll licht streepje, eigenlijk alleen voor mijzelf zichtbaar. Vrijdag was mijn NOD en jawel, bloed. Bloeden heeft het hele weekend aangehouden.
Echter toch blijven testen en de testen werden steeds duidelijker. Dus toch wel goede hoop dat het goed ging. Misschien toch een innestelingsbloeding ofzo. Zie foto hieronder voor de test van gisteren:Een dikke knuffel voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaas, vanochtend is de test ineens een heel stuk lichter, met nauwelijks zichtbaar streepje. Ook het bloeden blijft aanhouden. Niet veel, maar het is er wel.
Nou heb ik in december een miskraam gehad met 7 weken. Ook toen ben ik gewoon 'ongesteld' geworden en ben ik er pas een week na die bloeding erachter gekomen dat ik zwanger was. Toen is het vruchtje dus wel blijven plakken in eerst instantie maar is het toch mis gegaan.
Mijn lf is ook (te) kort, meestal 9 dagen, een paar rondes terug zelfs maar 7 dagen. Heb het idee dat mijn lichaam al gaat afstoten voor het überhaupt kan registreren dat er een zwangerschap is. Ga hier in ieder geval wel met de huisarts over praten maar misschien hebben jullie nog ideeën hierover of hoe ik m'n lf langer kan maken.
Nouja en het is gewoon allemaal kut. Ben er even he-le-maal klaar mee na bijna 1,5 jaar inmiddels.en dat er eentje mag blijven plakken
![]()
quote:Op maandag 30 maart 2015 12:48 schreef L0t.. het volgende:
Echter toch blijven testen en de testen werden steeds duidelijker. Dus toch wel goede hoop dat het goed ging. Misschien toch een innestelingsbloeding ofzo. Zie foto hieronder voor de test van gisteren:L0t..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaas, vanochtend is de test ineens een heel stuk lichter, met nauwelijks zichtbaar streepje. Ook het bloeden blijft aanhouden. Niet veel, maar het is er wel.
Nouja en het is gewoon allemaal kut. Ben er even he-le-maal klaar mee na bijna 1,5 jaar inmiddels.![]()
Geen tips hoe je jouw lf kan verlengen.. Kunnen bepaalde zwangerschapsvitaminen dit niet stimuleren?
Zou trouwens wel met de huisarts bespreken, maar hoe dan ook een doorverwijzing naar de gynaecoloog aanvragen. Veel huisartsen hebben gewoon niet voldoende kennis hierover. Zeker als je al 1,5 jaar aan het proberen bent is het een doorverwijzing waard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 30 maart 2015 14:25 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
L0t..![]()
Geen tips hoe je jouw lf kan verlengen.. Kunnen bepaalde zwangerschapsvitaminen dit niet stimuleren?
Zou trouwens wel met de huisarts bespreken, maar hoe dan ook een doorverwijzing naar de gynaecoloog aanvragen. Veel huisartsen hebben gewoon niet voldoende kennis hierover. Zeker als je al 1,5 jaar aan het proberen bent is het een doorverwijzing waard.DankjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja wij hebben al een dochter. Ze wordt over 2 weken 2 jaar. We waren al snel toe aan een tweede.
Mijn cyclus was toen ook onregelmatig met veel tussentijds bloedverlies. Daar is toen wel naar gekeken door de gyn, vooral om evt ernstige dingen uit te sluiten maar dat zag er allemaal normaal uit. Uiteindelijk toen binnen een half jaar zwanger dus allemaal no problemo.
Ik ga me iig eens verdiepen in teunisbloemolie/tarwekiemolie. Wellicht dat een huisarts/gyn utrogestan voor zou willen schrijven.
Nouja, ik heb er verder wel vertrouwen in dat het goed komt hoor, het is immers al een keer gelukt en het zwanger worden an sich lukt dus ook wel, nu nog een keer blijven.
/klaag, sorry![]()
![]()
Nee niet sorry! Je moet het kwijt, en dit is echt de uitgewezen plaats ervoorquote:Op maandag 30 maart 2015 14:40 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dankje.
Ja wij hebben al een dochter. Ze wordt over 2 weken 2 jaar. We waren al snel toe aan een tweede.
Mijn cyclus was toen ook onregelmatig met veel tussentijds bloedverlies. Daar is toen wel naar gekeken door de gyn, vooral om evt ernstige dingen uit te sluiten maar dat zag er allemaal normaal uit. Uiteindelijk toen binnen een half jaar zwanger dus allemaal no problemo.
Ik ga me iig eens verdiepen in teunisbloemolie/tarwekiemolie. Wellicht dat een huisarts/gyn utrogestan voor zou willen schrijven.
Nouja, ik heb er verder wel vertrouwen in dat het goed komt hoor, het is immers al een keer gelukt en het zwanger worden an sich lukt dus ook wel, nu nog een keer blijven.
/klaag, sorry. Snap wel dat het frustrerend is om zwanger te raken en dat het dan niet blijft plakken. Je weet dat het lukt, maar je lichaam werkt niet mee.
Teurnisbloemolie is een goeie inderdaad! Hoor meer mensen die dit ook gebruiken om een regelmatige cyclus te krijgen, dus wellicht doet dit ook veel goeds voor de luteale fase. Ik heb ondertussen Google even aangeslingerd en krijg een combinatie van zwangerschapsvitaminen met visolie, foliumzuur en extra vitamine E terug.. Ik weet niet wat je al slikt, maar wellicht interessant om je te verdiepen in vitamine E?
Ik ben weliswaar de grootste noob in dit forum volgens mij, maar ik had daar echt nog nooit van gehoord!![]()
Hoef je geen sorry voor te zeggen, hoor!quote:Op maandag 30 maart 2015 14:40 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dankje.
/klaag, sorry![]()
Zoe: mijn menstruatie was tijdens de pil heel voorspelbaar. Ik had altijd dezelfde klachten op dezelfde momenten en daarna vrijwel altijd even lang bloed. Sinds ik gestopt ben, lijkt het nergens meer op. De vorige ronde was het zelfs 3 dagen spotting, wat ik nog nooit gehad had. En ook deze ronde gaat het weer anders.
Over bloedingen bij zwangerschap kan ik niet meepraten, maar als je twijfelt kun je natuurlijk even een testje doen.
Verder nogvoor (de vriend van) MaJo en de onzekerheid van bloes, Kiwi en Deadly. En als ik iemand ben vergeten, die natuurlijk ook!
![]()
quote:Op maandag 30 maart 2015 08:33 schreef Kiwisoep het volgende:
Negatief natuurlijk. Ik ga maar in een hoekje zitten wachten tot ik begin te bloeden*aai over het bolletje*
![]()
zou kunnen inderdaad, positieve ovulatietest op 18 en 19 maart, en 4 dagen later was ik hondsberoerd. En afgelopen weekend inderdaad redelijk duizelig. Vooralsnog denk ik dat het allemaal toeval is. Kan mezelf gelukkig nog steeds dwingen om pas na mijn NOD te testenquote:Op maandag 30 maart 2015 10:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
grote kans dat je te vroeg bent! Als je rond dag 19 geklust hebt is dat nog niet terug te vinden op een test natuurlijk
Spannend ook bloes! Het zou te maken kunnen hebben met verminderde weerstand rondom de eisprong (stond laatst een linkje hier). Wat dat betreft kloppen je kwaaltjes misschien?
Sowieso fijn om te weten dat je op het goede moment hebt gebatst
Sterkte L0t & Kiwi![]()
![]()
Wat balen L0t! Ik kan me voorstellen dat je het beu bent na anderhalf jaar proberen.
Ik heb me niet verdiept in een korte lf enzo, en ik weet niet of de vroege miskramen daardoor komen? Maar ik ben zelf drager van een chromosoom afwijking en daardoor heb ik iedere zwangerschap die ontstaat een zeer verhoogde kans op een miskraam. Wij hebben voordat we voor een kindje gingen een afspraak gehad bij de afdeling klinische genetica waar alles nog eens uitgebreid is uitgelegd. De miskraam vindt vaak al plaats als je nog niet positief getest hebt, of als je dat net hebt. Omdat het zo pril al fout gaat. Zij zei ook, veel mensen komen er pas achter dat ze een chromosoomafwijking hebben omdat ze na een aantal miskramen eens naar de dokter gaan en die ze vaak doorstuurt om te kijken of ze drager ergens van zijn. Ik wil je natuurlijk absoluut niet bang maken, maar kan het misschien zijn dat dit bij jullie ook het geval is? Komen er misschien erfelijke aandoeningen voor in een van jullie familie's en kan het zo zijn dat een van jullie ook drager is waardoor er een verhoogd risico is op miskramen?
Sterkte ermee meid!![]()
Verder nog even spannend voor MaJo, ik hoop op een goede ronde!
Hier is de menstruatie gestopt. Morgen de laatste climid en dan maar flink ons best doen! Ik heb m'n NOD op 23 april gezet. Dan zou ik een cyclus van 30 dagen hebben. Maar alleen als de clomid doet wat hij moet doen.![]()
Is toch geen sorry voor nodig? Kan me voorstellen dat je het ff van je af wil schrijven, lijkt me erg frustrerend!quote:Op maandag 30 maart 2015 14:40 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dankje.
/klaag, sorry
Hier is de menstruatie volgens mij opgehouden. Laatste tampon was zo goed als leeg, die daarvoor was ook al niet zoveel. Maar heb wel al heel de avond menstruatie achtige krampen alsof er flink wat uit komt. Die heb ik normaal alleen de eerste anderhalve dag of zo, wanneer het net bezig is, daarna niet meer. Uiteindelijk heb ik nu dus 1 dag wat lichte afscheiding gehad, 2,5 dag ongesteld en nu weer klaar. Echt kort voor mijn doen. Misschien morgen toch maar eens testen.. Ben alleen ook wel een beetje bang dat het alsnog negatief is
Je moet er vanuit gaan dat 'ie negatief is, dan kan het alleen maar meevallen!quote:Op maandag 30 maart 2015 21:24 schreef Zoe_Hart het volgende:
[..]
Is toch geen sorry voor nodig? Kan me voorstellen dat je het ff van je af wil schrijven, lijkt me erg frustrerend!
Hier is de menstruatie volgens mij opgehouden. Laatste tampon was zo goed als leeg, die daarvoor was ook al niet zoveel. Maar heb wel al heel de avond menstruatie achtige krampen alsof er flink wat uit komt. Die heb ik normaal alleen de eerste anderhalve dag of zo, wanneer het net bezig is, daarna niet meer. Uiteindelijk heb ik nu dus 1 dag wat lichte afscheiding gehad, 2,5 dag ongesteld en nu weer klaar. Echt kort voor mijn doen. Misschien morgen toch maar eens testen.. Ben alleen ook wel een beetje bang dat het alsnog negatief is![]()
L0t je hoeft je niet te verontschuldigen, je hart luchten kan juist hier! Wat fien zegt is wel een goeie, misschien eens laten testen of er iets aan de hand is? Dat je al een dochter hebt betekent dat het ook goed kan gaan dus dat is al een goed teken lijkt me. Maar kan me goed voorstellen dat je er na 1,5 jaar wel doorheen zit![]()
GM zo zie je maar dat kwaaltjes alleen niks zeggen. Wanneer begon dat tijdens je zwangerschap of heb je helemaal nooit echt ergens last van gehad?
Stroopwafel bedankt voor de sterkte aan mijn vriend, hij had het nodigvanavond weer de volle laag gekregen maar hij zegt dat ie het wel snapt, de lieverd
Zoe doe eens een testje voor de zekerheid? Je weet het nooital zijn mijn menstruaties ook vaag
Ik was vandaag dus weer strontchagrijnig, ben dus bang dat mijn menstruatie eraan komt (zo voelt mijn onderrug ook al dagen). Maar zo lang er geen bloed is houd ik nog een beetje hoop. Een dezer dagen misschien weer eens een testje eraan wijden.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Lot wat verdrietig. Hier zwanger met een korte lf (< dan een week) maar weet van de gyn dat het zeker iets is om te onderzoeken, zeker als je al zo lang bezig bent!
Majo over kwaaltjes, hier nu ruim 10 weken, misschien drie keer misselijk geweest, nooit gespuugd, buiten vermoeidheid en sinds kort ook chagrijnig nergens last van. Hoe dichter bij de twaalf weken hoe minder zwanger ik mij voel. Ik wist voor mijn nod stiekem al dat het raak was, maar niet door de 'klachten' die ik maandelijks meende te herkennen.
Hopelijk heb je toch gelijk, en is het voor iedereen snel raak.![]()
Heb vanmorgen een test gedaan. Als ik er gewoon van bovenaf op kijk, dan zie ik geen tweede streepje. Maar als ik hem een beetje draai en in het licht hou, dan zie ik wel heel vaag een (schaduwachtig) streepje. Geen idee of dit soort van telt of dat hij gewoon negatief isIk krijg het ook niet echt op de foto. Mijn man moest ook 2 keer kijken voordat hij zag wat ik bedoelde.
Ik test vrijdag wel nog een keer of zo
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: