Nou, hij moet toch onderhand wel naar bed hoor.quote:
Daarom. Je weet toch dat ik (bijna) nooit argumenten geef, over geen enkel iets. Dat betekent niet dat ik ze niet heb.quote:
vechten tegen de bierkaai ditquote:Op woensdag 18 maart 2015 01:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nou, hij moet toch onderhand wel naar bed hoor.
Oh zoals dp al zei, filosofie.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
een begeerte naar wijsheid hebben
Eigenlijk betekent dat wel dat je ze niet hebt, gezien in al die reacties die jij nu hebt gepost je net zo goed argumenten kon geven ipv zeggen dat je geen zin hebtquote:Op woensdag 18 maart 2015 01:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
Daarom. Je weet toch dat ik (bijna) nooit argumenten geef, over geen enkel iets. Dat betekent niet dat ik ze niet heb.
een overheid is helemaal niet nodig dus dat zal wel meevallenquote:Op woensdag 18 maart 2015 01:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Stemt niemand meer en raken we stuurloos.
net wilders wat dat betreftquote:Op woensdag 18 maart 2015 01:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
Daarom. Je weet toch dat ik (bijna) nooit argumenten geef, over geen enkel iets. Dat betekent niet dat ik ze niet heb.
anarchiequote:Op woensdag 18 maart 2015 01:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
een overheid is helemaal niet nodig dus dat zal wel meevallen
bonne nuit mademoisellequote:Op woensdag 18 maart 2015 01:04 schreef SideEffect het volgende:
Ik ga maar eens slapen, truste mensen
Je mening delen is echter best wel zinloos wanneer je te lui bent om daarbij ook je argumenten te geven wanneer iemand daar om vraagt. Dan krijgen mensen het idee dat je mening op niks is gebaseerd en zou je net zo ver zijn als wanneer je je mening niet deelde.quote:Op woensdag 18 maart 2015 01:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
Anarchisme, goed idee welquote:Op woensdag 18 maart 2015 01:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
een overheid is helemaal niet nodig dus dat zal wel meevallen
truste baequote:Op woensdag 18 maart 2015 01:04 schreef SideEffect het volgende:
trquote:Op woensdag 18 maart 2015 01:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Anarchisme, goed idee wel![]()
Mag iedereen jou morgen neersteken voor je centen.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 01:04 schreef SideEffect het volgende:
Mja, dit ja.quote:Op woensdag 18 maart 2015 01:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je mening delen is echter best wel zinloos wanneer je te lui bent om daarbij ook je argumenten te geven wanneer iemand daar om vraagt. Dan krijgen mensen het idee dat je mening op niks is gebaseerd en zou je net zo ver zijn als wanneer je je mening niet deelde.
In Djibouti werkt het ook goed, zie dus niet in waarom het hier niet zou werkenquote:Op woensdag 18 maart 2015 01:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
want de overheid is de enige mogelijke oplossing tegen steekpartijenquote:Op woensdag 18 maart 2015 01:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon iedereen die iemand neersteekt onthoofden dan leren ze het wel af.quote:Op woensdag 18 maart 2015 01:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
want de overheid is de enige mogelijke oplossing tegen steekpartijen
haha lolbertariėr gespot ga lekker naar somaliė danquote:Op woensdag 18 maart 2015 01:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
want de overheid is de enige mogelijke oplossing tegen steekpartijen
eindelijk mijn buren af kunnen knallen danquote:Op woensdag 18 maart 2015 01:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik wil gewoon kunnen zeggen wat ik wil en waar ik iets van vind zonder dat ik me moet gaan verantwoorden waarom ik dat vindquote:Op woensdag 18 maart 2015 01:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je mening delen is echter best wel zinloos wanneer je te lui bent om daarbij ook je argumenten te geven wanneer iemand daar om vraagt. Dan krijgen mensen het idee dat je mening op niks is gebaseerd en zou je net zo ver zijn als wanneer je je mening niet deelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |