quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Pleziervisserij is dan ook barbaars
En waarom zou je dat willen weten? Je vraagt je normaal nooit af als ik ergens iets van vind.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
niks moet maar ik wil wel weten wat jij zo "nice" vindt aan de pvv, ja?
Oud wijf is het.quote:
Ja gelukkig wel!quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ohja, nja je hebt nog wel even de tijd om na te denken hè
nee ik studeer bedrijfseconomie, wijsbegeerte en geschiedenis
Kerel, als je zoiets post is het niet meer dan normaal dat je enigszins kunt onderbouwen waarom je dat vindt. Dat je het niet wilt zegt mijns inziens ook wel weer genoeg; die buitenlanders moeten oprotten.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
En waarom zou je dat willen weten? Je vraagt je normaal nooit af als ik ergens iets van vind.
omdat je normale gedachtegangen geen invloed hebben op mijn levenquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
En waarom zou je dat willen weten? Je vraagt je normaal nooit af als ik ergens iets van vind.
Filosofie en dat soort linkse hobby's.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel!
Wijsbegeerte? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Neo-nazi's en de PVV gelijk stellenquote:
dan heeft ie alsnog geen invloed hoorquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
omdat je normale gedachtegangen geen invloed hebben op mijn leven
mocht je ooit gaan stemmen, en stem je voor de pvv, dan heb je dat wel
zodoende
een begeerte naar wijsheid hebbenquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel!
Wijsbegeerte? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Dat ik iets niet wil onderbouwen betekent niet gelijk dat ik iets niet kan onderbouwen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kerel, als je zoiets post is het niet meer dan normaal dat je enigszins kunt onderbouwen waarom je dat vindt. Dat je het niet wilt zegt mijns inziens ook wel weer genoeg; die buitenlanders moeten oprotten.
En iedereen moet zijn bek houden over je moeder, ja toch?quote:Op woensdag 18 maart 2015 01:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat ik iets niet wil onderbouwen betekent niet gelijk dat ik iets niet kan onderbouwen.
En buitenlanders hoeven niet op te rotten, dan zou mijn moeder ook het land uit moeten.
Maar waarom weiger je het dan? We zitten hier niet in POL en je hoeft geen heel betoog te typen, maar gewoon weigeren om het te onderbouwen vind ik nogal zwak.quote:Op woensdag 18 maart 2015 01:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat ik iets niet wil onderbouwen betekent niet gelijk dat ik iets niet kan onderbouwen.
En buitenlanders hoeven niet op te rotten, dan zou mijn moeder ook het land uit moeten.
Als ik gekozen kon worden wel hoor.quote:Op woensdag 18 maart 2015 01:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
sowieso is stemmen irrelevant, er verandert toch niets
ik zie een mogelijke stookopeningquote:Op woensdag 18 maart 2015 01:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En iedereen moet zijn bek houden over je moeder, ja toch?
Als iedereen dat denktquote:Op woensdag 18 maart 2015 01:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
sowieso is stemmen irrelevant, er verandert toch niets
Omdat ik daar geen zin in heb. Doe ik normaal ook niet dus snap niet waarom ik het nu wel zou moeten doen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 01:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar waarom weiger je het dan? We zitten hier niet in POL en je hoeft geen heel betoog te typen, maar gewoon weigeren om het te onderbouwen vind ik nogal zwak.
sorry, stem al op theo maassenquote:Op woensdag 18 maart 2015 01:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als ik gekozen kon worden wel hoor.
Je moet helemaal niks.quote:Op woensdag 18 maart 2015 01:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
Omdat ik daar geen zin in heb. Doe ik normaal ook niet dus snap niet waarom ik het nu wel zou moeten doen.
laf, zoals altijdquote:Op woensdag 18 maart 2015 01:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
Omdat ik daar geen zin in heb. Doe ik normaal ook niet dus snap niet waarom ik het nu wel zou moeten doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |