Weet ik, is ook een zeer toffe band.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Velvet Revolver luisteren![]()
Is G 'N R zonder Axl.
hokjesdenkenquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:53 schreef deadprez het volgende:
Als veel mensen het voor elkaar krijgen om PVV, VVD en SGP bovenaan de stemwijzer te krijgen, wat blijft er dan nog over van het argument dat de PVV links zou zijn?
#durftevragen
Nicequote:Op woensdag 18 maart 2015 00:53 schreef datismijnmening het volgende:
Morgen PS: PVV stemmen en WS: PvdD stemmen
Ik ga hierna mondzorgkunde studeren, maar ik weet niet of ik daarna nog tandheelkunde wil gaan doen. Het is allemaal zo moeilijk.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je wordt tandartsassistente, geen matroos
Wat stemmen jouw ouders?quote:
Moet dat?quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, leg even uit waarom jij dat vindt?..
Ik was benieuwd omdat je daar misschien door beïnvloed wordt, aangezien je zelf geen enkel politiek besef lijkt te hebben.quote:
ohja, nja je hebt nog wel even de tijd om na te denken hèquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:55 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik hierna mondzorgkunde studeren, maar ik weet niet of ik daarna nog tandheelkunde wil gaan doen. Het is allemaal zo moeilijk.
Jij studeert accountancy?
Maar Thieme is wel kaolo lekker.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:56 schreef Catkiller het volgende:
PvdD.Straks mag niemand meer vissen van die malloten.
Pleziervisserij is dan ook barbaarsquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:56 schreef Catkiller het volgende:
PvdD.Straks mag niemand meer vissen van die malloten.
Okquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Pleziervisserij is dan ook barbaars
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |