Ik denk niet dat het wat kan worden, we verschillen te veel van uiterlijk.quote:
hey ik ben ook lelijk, daten?quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:39 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik denk dat het wat kan worden, we verschillen te veel van uiterlijk.
Gelukkig weet ik niet waar je het over hebtquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
echter niggers weten waar ik het over heb
Alleen maar gangster rap.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Even zodat ik mijn beeld over jou kan volledigen, wat voor muziek luister je?
ik wil alleen niet in dezelfde ruimte zijn als we gaan haxballen, dat zou onze relatie erniste schade toebrengenquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:39 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik denk dat het wat kan worden, we verschillen te veel van uiterlijk.
is goed je moet wel je eigen big mac betalenquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:41 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja leuk, gaan we dan naar de mac?
words i never said tochquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
lupe fiasco blijft mijn favoriete rapper geengrap
Zie edit, ik was niet vergeten er tussen te plaatsen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik wil alleen niet in dezelfde ruimte zijn als we gaan haxballen, dat zou onze relatie erniste schade toebrengen
ik laat ze altijd alles betalenquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
is goed je moet wel je eigen big mac betalen
uitkering is net binnen toch, wil even boven mijn stand levenquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik laat ze altijd alles betalen
waar het hart vol van is... maar ja je durft niet zo in 't openbaar, dat snap ik hoorquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Zie edit, ik was niet vergeten er tussen te plaatsen.
Hoeveel kost dat dan? Ik moet wel eerst even aan mn moeder vragenquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
is goed je moet wel je eigen big mac betalen
vertel je me even hoe dat was voor je? ontbijten?quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
uitkering is net binnen toch, wil even boven mijn stand leven
wat studeer jij dan?quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:43 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hoeveel kost dat dan? Ik moet wel eerst even aan mn moeder vragen
Eindelijk een keer geen bukshag.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vertel je me even hoe dat was voor je? ontbijten?
quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waar het hart vol van is... maar ja je durft niet zo in 't openbaar, dat snap ik hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |