geeft niet, zijn alle jongens als ze een kusje van mij krijgenquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben wel beetje verlegen hoor
met announcement boeit het ook niemand buiten se en mortaxxquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
wat een baas die drake
dropt gwn album zonder announcing
ben je knap?quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:35 schreef SideEffect het volgende:
[..]
geeft niet, zijn alle jongens als ze een kusje van mij krijgen
ik luister altijd marvins roomquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
met announcement boeit het ook niemand buiten se en mortaxx
zijn vorig album was behoorlijk baas, moet ik zeggenquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
met announcement boeit het ook niemand buiten se en mortaxx
phaggotquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik luister altijd marvins room
ik vond illmatic net iets beter maar zeker het tweede beste album ooit gemaakt jaquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:35 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
zijn vorig album was behoorlijk baas, moet ik zeggen
nasquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vond illmatic net iets beter maar zeker het tweede beste album ooit gemaakt ja
quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vond illmatic net iets beter maar zeker het tweede beste album ooit gemaakt ja
van wie word je nep agressief dan?quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik word echt agressief van jou af en toe [ afbeelding ]
ik ben die stier tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |