Nee, want het is vrijheid van meningsuiting. De holocaust is feitelijk gezien één van de ergste dingen die de mensheid is overkomen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 01:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mag ik ook zeggen dat de holocaust niet zo erg was als men doet voorkomen?
weenie is een lastige vraagquote:Op woensdag 18 maart 2015 01:17 schreef wietparkiet het volgende:
joden zijn geen mensen
[..]
joden zijn geen mensen tog??
Op zo'n kut vraag ga ik niet eens reageren.quote:Op woensdag 18 maart 2015 01:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Geef eens antwoord dan?
Is toch simpel?
Kom nou toch eens met je eigen mening man.quote:Op woensdag 18 maart 2015 01:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Omdat het bagatelliseren van de Holocaust in Nederland verboden is.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 01:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Op zo'n kut vraag ga ik niet eens reageren.
ja, het is mijn mening dat de holocaust een opgeblazen fenomeen isquote:Op woensdag 18 maart 2015 01:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee, want het is vrijheid van meningsuiting. De holocaust is feitelijk gezien één van de ergste dingen die de mensheid is overkomen.
Als jij zegt dat je vindt dat Geert Wilders afgeschoten mag worden, prima
Ik zeg gewoon wat er in het Wetboek staat.quote:Op woensdag 18 maart 2015 01:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kom nou toch eens met je eigen mening man.
Maar dan ben je alsnog met bemoeienis bezig en is het al geen anarchisme meer.quote:Op woensdag 18 maart 2015 01:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor een one tier board
je bent aan het haatzaaien, dat mag ook nietquote:Op woensdag 18 maart 2015 01:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon wat er in het Wetboek staat.
Wat zijn de aantallen die vast staan dan?quote:Op woensdag 18 maart 2015 01:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik vind het "volgens jou" nergens op slaat als de aantallen gewoon vast staan.
ik heb het woord anarchisme ook nooit in de mond gehad..... wel opletten hèquote:Op woensdag 18 maart 2015 01:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar dan ben je alsnog met bemoeienis bezig en is het al geen anarchisme meer.
Dat mag jij lekker zelf gaan opzoeken, hoef ik niet voor jou te doen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 01:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wat zijn de aantallen die vast staan dan?
Ik heb al van minstens 20 mensen gelezen dat hun opa van de toren is gekankerd dus dat aantal staat al vast.quote:Op woensdag 18 maart 2015 01:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wat zijn de aantallen die vast staan dan?
oftewel je weet het nietquote:Op woensdag 18 maart 2015 01:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat mag jij lekker zelf gaan opzoeken, hoef ik niet voor jou te doen.
Zijn meerdere stromingen binnen het anarchisme en libertarisme hè.quote:Op woensdag 18 maart 2015 01:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar dan ben je alsnog met bemoeienis bezig en is het al geen anarchisme meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |