Daar heb je wel gelijk in, maar het voelt een beetje alsof ik op het matje geroepen word en moet verantwoorden als ik bijvoorbeeld "Nice" zeg als iemand op de PVV stemt. Durf te wedden dat als ik bij jouw post had gezegd waarin je zegt dat je op GL gaat stemmen de reacties niet zouden komen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 01:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar waarom doe je niet een beetje je best om het te onderbouwen dan, als je dat blijkbaar prima kan? Dat je op het schoolplein geen zin hebt om dat soort verhalen tegen je vriendjes te vertellen snap ik wel, maar FOK! is een discussieplatform, helemaal niet raar om hier iets meer aandacht te steken aan het posten van je mening en standpunten.
Als je een roofoverval pleegt heeft dat gewoon consequenties, iemand denkt wel twee keer na voordat hij daar aan begint.quote:Op woensdag 18 maart 2015 01:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nu speelt ook niemand volgens de regeltjes. Je punt?
jawelquote:Op woensdag 18 maart 2015 01:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in, maar het voelt een beetje alsof ik op het matje geroepen word en moet verantwoorden als ik bijvoorbeeld "Nice" zeg als iemand op de PVV stemt. Durf te wedden dat als ik bij jouw post had gezegd waarin je zegt dat je op GL gaat stemmen de reacties niet zouden komen.
Omdat alleen dp cared over zoietsquote:Op woensdag 18 maart 2015 01:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in, maar het voelt een beetje alsof ik op het matje geroepen word en moet verantwoorden als ik bijvoorbeeld "Nice" zeg als iemand op de PVV stemt. Durf te wedden dat als ik bij jouw post had gezegd waarin je zegt dat je op GL gaat stemmen de reacties niet zouden komen.
Dat kan ook prima zonder overheid geregeld wordenquote:Op woensdag 18 maart 2015 01:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je een roofoverval pleegt heeft dat gewoon consequenties, iemand denkt wel twee keer na voordat hij daar aan begint.
lolwatquote:Op woensdag 18 maart 2015 01:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Maar hij mag dat zeggen, daar gaat het om.quote:Op woensdag 18 maart 2015 01:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
die gast op 0:55 zegt genoeg over "vrijheid van meningsuiting"
mag ik ook zeggen dat de holocaust niet zo erg was als men doet voorkomen?quote:Op woensdag 18 maart 2015 01:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar hij mag dat zeggen, daar gaat het om.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 01:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat kan ook prima zonder overheid geregeld worden
quote:
Nee.quote:Op woensdag 18 maart 2015 01:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mag ik ook zeggen dat de holocaust niet zo erg was als men doet voorkomen?
quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 01:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
is toch gewoon vrijheid van meningsuiting
Waarom niet?quote:
15quote:Op woensdag 18 maart 2015 01:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zijn er volgens jou in de holocaust doodgegaan?
Wat een kut vraag.quote:Op woensdag 18 maart 2015 01:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zijn er volgens jou in de holocaust doodgegaan?
Aangegeven.quote:
joden zijn geen mensen tog??quote:Op woensdag 18 maart 2015 01:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en dan rond je al af naar boven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |