Maar het is toch geen crime om aan iemand te vragen of ze al een vriend heeft? Waarom moet je daar per se stiekem achter komen?quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:23 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Haha ja ik weet dat dat de instelling is. Maar ik heb ook een paar meiden uit de buurt waarvan ik altijd dacht dat ze nog single waren, blijken ze al paar jaar relatie te hebbenin dat geval is FB checken wel makkelijker.
Had dat dus ook op de sportschool bij groepsles laatst. Leuke meid begint uit het niets ineens een gesprek met me, paar keer daarna ook. Net op het punt dat ik wel wat meer wou en haar wou uitvragen ontdekte ik dat ze al 3 jaar een vriend heeftBleek ze gewoon aardig tegen me te doen. Maar dit maal begon ze zelf dus wel contact.

Heb jij een vriend?quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:27 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Maar het is toch geen crime om aan iemand te vragen of ze al een vriend heeft? Waarom moet je daar per se stiekem achter komen?

Dan toon/peil je dus haar interesse en loop je de kans een blauwtje te lopen... op zich niets om je voor te schamen... maar als het veiliger (kennis = macht) kan, waarom niet?quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:27 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Maar het is toch geen crime om aan iemand te vragen of ze al een vriend heeft? Waarom moet je daar per se stiekem achter komen?

Tja, maar je moet je uiteindelijk ook realiseren dat dat blauwtje tien minuten later alleen jou en je gekrenkte ego nog boeit... zij denkt waarschijnlijk, toch een compliment dat hij me uit wou vragenquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dan toon/peil je dus haar interesse en loop je de kans een blauwtje te lopen... op zich niets om je voor te schamen... maar als het veiliger (kennis = macht) kan, waarom niet?

Waarom had je geen interesse in haar dan?quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:26 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Overigens kan het nog steeds interesse zijn. 3 year itch?
Ik heb het andersom. Ik sta in de sportschool met muziek op en moet tot 2 keer mn earplug uit doen omdat een meisje me aantikt om me te vragen hoe een oefening moet. Ik: moet je een personal trainer vragen, die lopen hier rond. Zij: ow, ik dacht dat jij er 1 was. PT's hebben in mijn sportschool allemaal zelfde shirt aan en ik had totaal iets anders aan.
Ik heb gewoon mn earplugs weer ingedaan en even haar fijne fysiek in me opgenomen. Back to training!

Dat is niet waar, ik ben vrijgezelquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:57 schreef blondetrien het volgende:
[..]
De liefste
Zie, niks ergs gebeurt

Jammer dat je gelijk over je problemen begint, maar als je thuis uithuilt kunnen we het best nog leuk hebben vanavond ;-)quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:57 schreef blondetrien het volgende:
[..]
De liefste
Zie, niks ergs gebeurt

Ik ben er in algemene zin klaar mee. Teveel gezien, teveel gedaan. Overprikkelt en ondergeïnteresseerd. Voorspelbare shit allemaal en 9/10 keer gedoe. Maar heb het compliment aangenomen hoor, fitte sportschoolmeisjes +10quote:Op zondag 5 april 2015 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom had je geen interesse in haar dan?

Dat risico loop je altijd. Ik ging dat risico ook liever uit de weg aangezien ik er vaak (en nog steeds af en toe) en vooraf vanuit ga dat het een nee werd/word, en toch probeer ik nu veel meer dan een jaar of twee jaar geleden. En waarom? Heel simpel, omdat weinig vrouwen zelf mij aan zullen spreken of mij zullen versieren. En dus moet je dat ZELF doen als je iemand treft waar je interesse in hebt. Verder wat the odd one al zei.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dan toon/peil je dus haar interesse en loop je de kans een blauwtje te lopen... op zich niets om je voor te schamen... maar als het veiliger (kennis = macht) kan, waarom niet?
Dat ik vrijgezel ben?quote:
 Wat weet jij dat ik niet weet?
  Wat weet jij dat ik niet weet?  

Ja, een vliegje. Wie gaat er dan ook met dit weer langs de rivier wandelen?quote:

Ben meestal ook net voor de feestdagen (weer) single dus zit nu altijd met familie opgescheept ;')
 Ben meestal ook net voor de feestdagen (weer) single dus zit nu altijd met familie opgescheept ;') 

Wow...quote:Op maandag 6 april 2015 19:54 schreef Deezertje het volgende:
Vandaag tweede paasdag... nationale hangdag. Toch nog ff de stad ingeweest en wat was het drukkkkk... Bijna alleen maar stelletjes, maar op 90% totaal niet jaloers. Veel mannen liepen maar beetje achter hun meidje aan te slenteren in de winkels of werden uitgebuit voor ijsjes en ander vreten... Maar de andere wél leuke koppeltjes mis ik ook wel hoor om zo ff samen van het zonnetje te genietenBen meestal ook net voor de feestdagen (weer) single dus zit nu altijd met familie opgescheept ;')
Thuis opvallend veel matches op Tinder (veel mensen vervelen zich met Pasen). Paar leuke gesprekken, maar ik word idd wel moe van sommige foto's. Als je een beetje leuk gesprek hebt kan je ze zo op Facebook vinden en dat is wel aan te raden, want daar zie je meestal recentere foto's. Net ook weer eentje, bleken alle foto's op Tinder van 2012... 3 jaar oud dus, en dat was niet zonder reden zag ik. Ga voor nu ook echt kappen met het hele online dating gebeuren. Als je niet snel met iemand afspreekt valt het zo vaak tegen.. onder meer door oude foto's en gewoon geen interessante mensen / wachten op berichten.
Die meid van vorige week heeft ook niks meer laten horen maar is wel op andere sites actief. Vrees dat ik daar niks meer van ga horen, blijft hufterig natuurlijk maar goed kan er nu wel mee leven.
Voor nu gewoon beste van me leven maken en hopelijk ontmoet ik vanzelf dan iemand leuks en dan ook echt op het moment dat je er niet mee bezig bent..

Jaaa, dat heb je ook nog maar 3.000.000 keer eerder gezegd. Voor hoelang nu? Twee dagen?quote:Op maandag 6 april 2015 19:54 schreef Deezertje het volgende:
Ga voor nu ook echt kappen met het hele online dating gebeuren

Godsallemachtig.quote:Op maandag 6 april 2015 19:54 schreef Deezertje het volgende:
Vandaag tweede paasdag... nationale hangdag. Toch nog ff de stad ingeweest en wat was het drukkkkk... Bijna alleen maar stelletjes, maar op 90% totaal niet jaloers. Veel mannen liepen maar beetje achter hun meidje aan te slenteren in de winkels of werden uitgebuit voor ijsjes en ander vreten... Maar de andere wél leuke koppeltjes mis ik ook wel hoor om zo ff samen van het zonnetje te genietenBen meestal ook net voor de feestdagen (weer) single dus zit nu altijd met familie opgescheept ;')
Thuis opvallend veel matches op Tinder (veel mensen vervelen zich met Pasen). Paar leuke gesprekken, maar ik word idd wel moe van sommige foto's. Als je een beetje leuk gesprek hebt kan je ze zo op Facebook vinden en dat is wel aan te raden, want daar zie je meestal recentere foto's. Net ook weer eentje, bleken alle foto's op Tinder van 2012... 3 jaar oud dus, en dat was niet zonder reden zag ik. Ga voor nu ook echt kappen met het hele online dating gebeuren. Als je niet snel met iemand afspreekt valt het zo vaak tegen.. onder meer door oude foto's en gewoon geen interessante mensen / wachten op berichten.
Die meid van vorige week heeft ook niks meer laten horen maar is wel op andere sites actief. Vrees dat ik daar niks meer van ga horen, blijft hufterig natuurlijk maar goed kan er nu wel mee leven.
Voor nu gewoon beste van me leven maken en hopelijk ontmoet ik vanzelf dan iemand leuks en dan ook echt op het moment dat je er niet mee bezig bent..

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tjah die meid die ik op A State Of Trance tegenkwam die heeft niet meer gereageerd op mijn bericht op facebook terwijl ze beloofd had snel te reageren! Echt een hufter die meid.
Voor nu gewoon beste van me leven maken en hopelijk ontmoet ik vanzelf dan iemand leuks en dan ook echt op het moment dat je er niet mee bezig bent. ga ik gewoon open een gesprek met haar aan over dat ik haar wel beter wil leren kennen."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."

quote:Op maandag 6 april 2015 21:12 schreef ludovico het volgende:
Zoooo, vandaag tweede paasdag, nationale er-moet-veel-gebeuren-dag.
Ik ben voor de verandering eens in de stad geweest om mijn mobiele telefoon te fixen, daarnaast ook naar de mediamarkt geweest voor een scheerapparaat. Er waren alleen maar mannen die een scheerapparaat zochten!
Tjah die familie van mij die hoef ik niet persé te zien als ik bij ze ben, vind het allemaal wel prima dus dat ik weer eens langs ben geweest! Ik ben gewoon vrij om mijn eigen ding te doen namelijk!
Tjah tinder ben ik eigenlijk niet aan toe gekomen vandaag... Wel een poging gedaan tot date inplannen met een tindermeisje dat ik op whatsapp heb staan. Totaal niet bang voor hoe ze er uitziet, ik ontmoet immers mensen op de eerste plaats omdat ik dat leuk vind. Ik verwacht niet dat iemand er heel anders uitziet dan op de foto's die ik heb gezien.HeheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tjah die meid die ik op A State Of Trance tegenkwam die heeft niet meer gereageerd op mijn bericht op facebook terwijl ze beloofd had snel te reageren! Echt een hufter die meid.
Voor nu gewoon beste van me leven maken en hopelijk ontmoet ik vanzelf dan iemand leuks en dan ook echt op het moment dat je er niet mee bezig bent. ga ik gewoon open een gesprek met haar aan over dat ik haar wel beter wil leren kennen.

quote:Op maandag 6 april 2015 21:12 schreef ludovico het volgende:
Zoooo, vandaag tweede paasdag, nationale er-moet-veel-gebeuren-dag.
Ik ben voor de verandering eens in de stad geweest om mijn mobiele telefoon te fixen, daarnaast ook naar de mediamarkt geweest voor een scheerapparaat. Er waren alleen maar mannen die een scheerapparaat zochten!
Tjah die familie van mij die hoef ik niet persé te zien als ik bij ze ben, vind het allemaal wel prima dus dat ik weer eens langs ben geweest! Ik ben gewoon vrij om mijn eigen ding te doen namelijk!
Tjah tinder ben ik eigenlijk niet aan toe gekomen vandaag... Wel een poging gedaan tot date inplannen met een tindermeisje dat ik op whatsapp heb staan. Totaal niet bang voor hoe ze er uitziet, ik ontmoet immers mensen op de eerste plaats omdat ik dat leuk vind. Ik verwacht niet dat iemand er heel anders uitziet dan op de foto's die ik heb gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tjah die meid die ik op A State Of Trance tegenkwam die heeft niet meer gereageerd op mijn bericht op facebook terwijl ze beloofd had snel te reageren! Echt een hufter die meid.
Voor nu gewoon beste van me leven maken en hopelijk ontmoet ik vanzelf dan iemand leuks en dan ook echt op het moment dat je er niet mee bezig bent. ga ik gewoon open een gesprek met haar aan over dat ik haar wel beter wil leren kennen.

stalk d'r tegen die tijd toch gewoon op facebook joh, veel makkelijker

Stalken is het nieuwe elkaar leren kennen... echt!quote:Op dinsdag 7 april 2015 01:45 schreef blondetrien het volgende:
[..]

stalk d'r tegen die tijd toch gewoon op facebook joh, veel makkelijker

"Heb je een vriend?"quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:27 schreef blondetrien het volgende:
[..]

Je maakt het veel te ingewikkeld. Als ze je niet leuk vind kan je niks goed doen en is er altijd wel iets fout.quote:Op zondag 5 april 2015 00:36 schreef Deezertje het volgende:
En dat maakt daten / een relatie opbouwen toch best lastig. Als ik naar de winkel ga en een appel koop, is er niemand die aan mij vraagt waarom ik geen banaan heb gekozen. Als je aan iemand vraagt waarom hij of zij voor elkaar is gevallen hoor je ook nooit echt een duidelijk antwoord; ''Hij is zo lief, ze is zo knap''. Allemaal relatieve begrippen. Dat maakt daten ook kut. De een wijst je af op je uiterlijk en de ander op je karakter of misschien wel omdat je zwarte sokken draagt, je zou nooit de echte reden weten ook al vraag je het heel letterlijk. Want wat is lelijk? Waarom vind Truusje mij lelijk maar Mona mij wel knap? Totdat je blijkbaar niet diegene hebt gevonden blijft het gissen, en over een paar jaar lachen we ons waarschijnlijk allemaal slap dat we in dit topic posten toendertijd

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |