Ik ben te druk met werk, strand en terrasquote:
Niet eens? Watje.quote:Op maandag 4 mei 2015 20:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sorry, ik stond vanochtend op een vulkaan.
Niet in Chili though.
Auto nog gewassen?quote:
In het midden van de Atlantische Oceaan, jonguh.quote:
Nee, dat heb ik gemerktquote:Op maandag 4 mei 2015 21:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In het midden van de Atlantische Oceaan, jonguh.
Malta ging dus weer niet door dit keer.
Als mijn vrouw een schone auto wil, mag ze hem zelf wassen. Mij boeit dat namelijk voor geen meter. Maar ik had de auto de avond daarvoor nog wel snel afgedekt met een autopyama en dat hielpquote:
4 mei he, dan krijg je datquote:
quote:Op maandag 4 mei 2015 23:52 schreef kurk_droog het volgende:
wat is de nederlandse cupmaat voor de zuid amerikaanse 46?
Ik ben onze ontKAAing aan het voorbereiden. Het valt op zich mee, want als je om het jaar verhuist is er niet zoveel uit te zoekenquote:
Heb je nog garantie op je kinderen? Zo snel zouden ze niet uit elkaar moeten vallen....quote:Op dinsdag 5 mei 2015 05:06 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Ik ben onze ontKAAing aan het voorbereiden. Het valt op zich mee, want als je om het jaar verhuist is er niet zoveel uit te zoekenMaar het is toch altijd een beetje gedoe... Verder vallen m'n kinderen en m'n katten uit elkaar en is het zomer.
Na, ik denk dat het garantiebewijs is kwijtgeraakt bij een verhuizing. Ze gaan al een tijdje mee... En de katten zijn wel heel nieuw, maar waren uit de uitverkoop.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 06:31 schreef Xtreem het volgende:
Heb je nog garantie op je kinderen? Zo snel zouden ze niet uit elkaar moeten vallen....
Je weet iig wie de fabrikant is, misschien kun je nog wat regelen met haar? :pquote:Op dinsdag 5 mei 2015 06:56 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Na, ik denk dat het garantiebewijs is kwijtgeraakt bij een verhuizing. Ze gaan al een tijdje mee... En de katten zijn wel heel nieuw, maar waren uit de uitverkoop.
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 08:45 schreef Jagärtrut het volgende:
Hier ook druk bezig met een verhuizing regelen, morgen komt de verhuiswagen spullen halen om richting Berlijn te brengen. Daar kwamen we gister pas achter (verhuizer belde, "ik ben morgen in Stockholm, komt het dan ook uit?"
Uiteindelijk komt het ons veel beter uit,en dankzij een flexibele baan kan ik vandaag de hele dag spullen inpakken...Wat verzamelt een mens toch veel zut...
Die zegt dat ze nog niet af warenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 08:06 schreef nixxx het volgende:
Je weet iig wie de fabrikant is, misschien kun je nog wat regelen met haar? :p
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 08:57 schreef Gaoxing het volgende:
[..]Ik kan met het moment van het telefoontje wel voorstellen
En vaak is het idd een geval van 'sneller is beter'.
[..]
Die zegt dat ze nog niet af waren
Het is trouwens geheel naar verwachting en heel logisch (afgezien van de gebroken pols van zoon dan, dat was een bonus): we weten dat er meer stress is, en dat we dan makkelijk last krijgen van kwaaltjes. De kinderen zijn ook allebei met dansuitvoeringen en sporttoernooien bezig enzo, en dat helpt ook niet. Dus zere pezen, zere knieën en zo af en toe een verkoudheid of een griepje....
Och arme uk. Mijne was erg into bomen klimmen afgelopen paasvakantie, ik ben al lang blij dat het niet tot meer dan 1 breuk is gekomen. En deze kwam doordat hij geduwd werd; hij had geen tijd om goed te vallen (judo is wel een fijne investering met dit soort kinderenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 09:27 schreef nixxx het volgende:
Ken het wel, onze middelste was gevallen met klimmen op een soort raar gevormd zitje in een mall. Bij clinic moest hij een xray. Flink gekneusde vingers en ze zagen nu dat hij ook een breukje had dat kwam doordat hij in februari een bowlingbal op zijn vinger had laten vallen. Doh! Moeten het in verband houden want hij is nog te klein voor gips en het is ook geen dwars door breuk... Ik zie hem als hij ouder is ook wel meer botten breken, onvoorzichtig en aardig klunzig is hij
Als ik een aanbod zou krijgen voor een baan op mars, dan zou ik die zeker aannemen. En ik zou nog steeds zin in haring hebben.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:04 schreef qwerty_x het volgende:
Eigenlijk zijn we met z'n allen hier een saai zooitje: het is warm/koud/nat/droog, we hebben zin in drop/frikandellen/shoarma/arme ons zonder deze lekkernijen of wellicht zelfs ik ga verhuizen van A naar B.
Al met al is het nou niet echt van "zie ons eens het uithangbord van de vrijen van geest, AKA de KAA's, zijn" ...
Niet dat ik nou de energie heb om dit alles te veranderen, maar wellicht zijn er vrijwilligers....
Wat voor interessants heb je toe te voegen?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:04 schreef qwerty_x het volgende:
Eigenlijk zijn we met z'n allen hier een saai zooitje: het is warm/koud/nat/droog, we hebben zin in drop/frikandellen/shoarma/arme ons zonder deze lekkernijen of wellicht zelfs ik ga verhuizen van A naar B.
Al met al is het nou niet echt van "zie ons eens het uithangbord van de vrijen van geest, AKA de KAA's, zijn" ...
Niet dat ik nou de energie heb om dit alles te veranderen, maar wellicht zijn er vrijwilligers....
KAA's zijn ook gewoon maar mensen hoor.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:04 schreef qwerty_x het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |