Enige nuance is jou blijkbaar niet bekend.quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dan wist ik het wel, dan zou ik gewoon je vriendin over laten komen, de banen liggen schijnbar voor Brazilianen die Engels praten voor het oprapen
Als je wil, bel je inderdaad morgen nog. Daar is geen woord aan gelogen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik lees weinig nuance in het verhaal van je.
Dit barst van de nuance bijvoorbeeld: Als je wil bel je morgen nog.
Ook voor een Braziliaanse die Engels spreekt?quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je wil, bel je inderdaad morgen nog. Daar is geen woord aan gelogen.
Ik meen gelezen te hebben dat haar Engels erg goed is. Dat is dan inderdaad geen probleem. Ik kan haar zelf morgen nog geplaatst hebbenquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ook voor een Braziliaanse die Engels spreekt?
Persoonlijk lijkt me een baantje te vinden in je branche voor de zomer in Portugal een wat betere optie, maar als de banen voor het oprapen liggen zou ik de dame in kwestie vandaag nog invliegenquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:08 schreef Jagärtrut het volgende:
Het lijkt me sowieso lastig. Je komt voor de liefde naar een vreemd land, kent daar geen mens behalve je man/vriend, en gaat vanuit huis aan het werk. Wat zal je dan een lastig leven hebben.
Dat ging ik vandaag nog een ticket kopen als ik die gozer wasquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik meen gelezen te hebben dat haar Engels erg goed is. Dat is dan inderdaad geen probleem. Ik kan haar zelf morgen nog geplaatst hebben
Een vriend van me regelt trouwens telefonisch thuiswerk voor tal van talen. Hij is gevestigd in Brazilie
Lijkt mij inderdaad niet ideaal. Je moet als immigrant juist onder de mensen komen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:08 schreef Jagärtrut het volgende:
Het lijkt me sowieso lastig. Je komt voor de liefde naar een vreemd land, kent daar geen mens behalve je man/vriend, en gaat vanuit huis aan het werk. Wat zal je dan een lastig leven hebben.
Ga ik je vandaag nog per DM verzendenquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:33 schreef Barbusse het volgende:
Dven, wat voor werk doe je precies en waar?
Isgoe kerel.quote:
Vanwaaruit gereageerd weet ik niet, maar inderdaad kunnen Bakker-Hillegom, ING en Achmea via een callcenter terugmailen. Misschien is dat een van de redenen dat je af en toe een formulier over je ervaring mag invullen. In één zo'n verzoek het formulier in te vullen hadden ze het over callcenter. Van Bakker heb ik een paar keer 's nachts direct antwoord gekregen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook inderdaad. Maar er zitten nog genoeg centers in NL hoor. En er wordt genoeg van huis uit gebeld. Zijn hele detacheringsbureau's voor die callcenterpersoneel vanuit huis regelen.
Waarom zo geheimzinnig?quote:
Op FOK! is al genoeg bekend over mij, niet alles hoeft op straat te liggen. Buiten dat dat zijn we druk bezig met het opstarten van een aantal werkzaamheden, waarvan ik niet nodig vindt het dat nu allemaal al aan de grote klok wordt gehangen.quote:
Sofia, Boekarest, Praag, Johannesburg, Paramaribo, Istanbul en een aantal Marokkaanse steden zitten vol met callcenters die voor tal van grote multinationals de klantendienst en verkoopswerkzaamheden verrichten..quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:03 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Vanwaaruit gereageerd weet ik niet, maar inderdaad kunnen Bakker-Hillegom, ING en Achmea via een callcenter terugmailen. Misschien is dat een van de redenen dat je af en toe een formulier over je ervaring mag invullen. In één zo'n verzoek het formulier in te vullen hadden ze het over callcenter. Van Bakker heb ik een paar keer 's nachts direct antwoord gekregen.
Daarom kan je ook het beste naar Portugal gaan, in de zomer moet je wel een tijdelijke baan kunnen vinden in een hotel of zoiets dergelijks. Dan kan je daar gewoon een paar keer naartoe, kan ze een paar keer komen en kan je daarna verder kijken en kan jij gewoon doorgaan met wat je aan het doen bentquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:43 schreef kurk_droog het volgende:
Wat heeft een callcenter te maken met haar? Ze heeft een master op een universiteit in sao paulo, Europees paspoort en ervaring op het vliegveld. Ia Nederland dan echt alleen werk te vinden voor Nederlanders. Engels kan iedereen hier...
Portugees sprekenden genoeg in Nederlandquote:Op dinsdag 14 april 2015 22:19 schreef rogier21 het volgende:
Mijn vrouw spreekt geen Nederlands en heeft jaren in Nederland gewerkt, en echt niet bij een gaar callcenter. Er zijn zat expat temp agencies of uitzendbureau's. Zeker de taal is handig omdat ze vaak bij grote bedrijven bv order processing of customer relations willen in een specifieke taal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |