Ik ook 2X nogwel, waterschappen blanco.quote:
Je twijfelde tussen D66 en PVV en ging uiteindelijk voor SP? Oke, kan allemaal.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:26 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik ook 2X nogwel, waterschappen blanco.
En ik condoleer de rest!
Ach, qua 'schreeuwerigheid' en simplisme zijn D66, SP, PVV eigenlijk ook één pot nat.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:49 schreef De_Kaas het volgende:
[..]
Je twijfelde tussen D66 en PVV en ging uiteindelijk voor SP? Oke, kan allemaal.
Net zoals jouw schreeuwerigheid en simplisme als het om politieke kennis gaat zeker.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:41 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ach, qua 'schreeuwerigheid' en simplisme zijn D66, SP, PVV eigenlijk ook één pot nat.
D66 heb ik helemaal niet overwogen zeg, je weet wel gedoogpartner.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:49 schreef De_Kaas het volgende:
[..]
Je twijfelde tussen D66 en PVV en ging uiteindelijk voor SP? Oke, kan allemaal.
Precies. Want als men aan een schreeuwerige simplistische partij denkt, denkt men meteen aan de banale populisten van D66.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:41 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ach, qua 'schreeuwerigheid' en simplisme zijn D66, SP, PVV eigenlijk ook één pot nat.
Verbaast mij ook. Terwijl het gros van het volk de nadelen wel heeft ondervonden.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:25 schreef Webschip het volgende:
Het blijft me steeds verbazen dat de markt aanbiddende partijen steeds weer als grootste eindigen.
Precies. Wat heeft de doorgeslagen privatiseringen allemaal ons opgeleverd?quote:Op zondag 22 maart 2015 15:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Verbaast mij ook. Terwijl het gros van het volk de nadelen wel heeft ondervonden.
Soms wel. Als je kijkt naar hoe D66 zich profileert t.o.v. de PVV.quote:Op zondag 22 maart 2015 11:53 schreef Ryon het volgende:
[..]
Precies. Want als men aan een schreeuwerige simplistische partij denkt, denkt men meteen aan de banale populisten van D66.
Boeiender zou het tussen Samsom en Roemer zijn geweest. Want daar zijn over en weer wel kiezers over te halen.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Soms wel. Als je kijkt naar hoe D66 zich profileert t.o.v. de PVV.
Sterker nog, dat debat tussen D66 en PVV bij EenVandaag was ook zoiets. Blijkbaar zijn er dus kiezers die overtuigd moeten worden tussen Wilders en Pechtold.
Precies.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:57 schreef Webschip het volgende:
[..]
Boeiender zou het tussen Samsom en Roemer zijn geweest. Want daar zijn over en weer wel kiezers over te halen.
Tussen D66 en PVV natuurlijk niet.
Daar zitten doorgaans de figuren die nog enigszins snugger kunnen overkomen.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:25 schreef Webschip het volgende:
Het blijft me steeds verbazen dat de markt aanbiddende partijen steeds weer als grootste eindigen.
Ik denk dat het om de kijkcijfers ging inhoudelijk zegt het natuurlijk niks omdat het om de PS ging toch?quote:Op zondag 22 maart 2015 16:29 schreef De_Kaas het volgende:
Wie denkt dat dat Pechtold vs. Wilders debat werd georganiseerd om tussen die twee fractievoorzitters twijfelende stemmers te laten kiezen voor een van beide heeft het spelletje niet helemaal door. Zowel de media als de spindoctors van de politieke partijen zijn op zoek naar een interessante tweestrijd. De media omdat de kijkers ervan smullen, de politieke partijen omdat het erin kan resulteren dat beide partijen groeien. Het debat draait enkel om het uitvergroten van de tegenstellingen. Wie weet stemmen er dan wel wat extra D66-haters op Wilders en wat extra PVV-haters op Pechtold.
Nee??? Echt?!?!quote:Op zondag 22 maart 2015 16:29 schreef De_Kaas het volgende:
Wie denkt dat dat Pechtold vs. Wilders debat werd georganiseerd om tussen die twee fractievoorzitters twijfelende stemmers te laten kiezen voor een van beide heeft het spelletje niet helemaal door. Zowel de media als de spindoctors van de politieke partijen zijn op zoek naar een interessante tweestrijd. De media omdat de kijkers ervan smullen, de politieke partijen omdat het erin kan resulteren dat beide partijen groeien. Het debat draait enkel om het uitvergroten van de tegenstellingen. Wie weet stemmen er dan wel wat extra D66-haters op Wilders en wat extra PVV-haters op Pechtold.
Ik begrijp je reactie, maar kijk maar eens een paar posts boven me. Dat ontgaat een boel mensen dus gewoon.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:34 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Nee??? Echt?!?!
Gaat een wereld voor mij open.
Natuurlijk gaat het daarover en dat was ook precies het bezwaar ertegen. Ze hebben elkaar nodig en zetten de samenleving weer even op scherp.
Mediacratie toneelstuk.
Misschien doen die ook wel gewoon mee met de show, weet jij immers wie ze zijn?quote:Op zondag 22 maart 2015 16:35 schreef De_Kaas het volgende:
[..]
Ik begrijp je reactie, maar kijk maar eens een paar posts boven me. Dat ontgaat een boel mensen dus gewoon.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |