twitter:robin_haase twitterde op dinsdag 27-01-2015 om 13:21:28Bezig met de voorbereiding voor het #abnamrowtt. Wie komen er kijken? http://t.co/FMmMw0Q9BS reageer retweet
twitter:maat84213088 twitterde op dinsdag 27-01-2015 om 13:28:58@robin_haase Ik kom vanaf de tweede ronde kijken, maar helaas ben je er dan niet:( reageer retweet
Ja ik was al bezig, wat een pareltje.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:43 schreef BobW het volgende:
De Robin Hood gifjes moeten nog in de OP. Maar hopelijk komen er zo nog een paar bij.
Edit: ah daar is ie al
En dat waren ook nog eens MP tegen allemaal. Indrukwekkend wel van Haase dit.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:44 schreef Mykonos het volgende:
BP 0/0 tegen 0/6 en dan toch de set winnen. Koning
Mentaal ijzersterk, die man in je UI zou er nog een voorbeeld aan kunnen nemen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:46 schreef erkel het volgende:
[..]
En dat waren ook nog eens MP tegen allemaal. Indrukwekkend wel van Haase dit.
?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:00 schreef Crocmaz het volgende:
Gewoon weer top 30 na dit toernooi. Hoeft het alleen maar te winnen.
Vanaf plek 30 is natuurlijk top 40. Jammer dit.quote:
Ik snap dat je wat in de war bent door wat er nu gebeurt.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:02 schreef Crocmaz het volgende:
[..]
Vanaf plek 30 is natuurlijk top 40. Jammer dit.
Je verwacht bij zo'n speler natuurlijk ook dat hij top 30 heeft gestaan. Maar inderdaad, alhoewel ik nog steeds een Roowbin verwacht richting het einde.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:03 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik snap dat je wat in de war bent door wat er nu gebeurt.
Robin speelt altijd alleen maar beetje pisballen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:30 schreef Gruisman het volgende:
Robin wel erg afhankelijk van de fouten van Rosol hoor
Deze game ook, 3 punten en alle drie door het falen van Rosolquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:30 schreef BobW het volgende:
[..]
Robin speelt altijd alleen maar beetje pisballen.
ditquote:
21=5quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:05 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens, maar niet 100%
Zijn trackrecord kennende: neequote:Op woensdag 18 maart 2015 09:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Was Robin een beetje terecht aan het klagen?
quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:56 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Wellicht doen die tegenstanders van Rooowbin wel bewust dit soort dingen, omdat ze weten dat hij daar niet tegen kan en zich begint te ergeren, waardoor de kans groter is dat-ie gewoon puur daarop de wedstrijd uit handen geeft.
Klinkt als een totaal overspannen reactie van Haase, en als zoiets je al uit je spel kan halen dan ben je echt geen top 100 materiaal....quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:44 schreef TennispeRFect het volgende:
Tijdens de eerste set had Haase al meermaals bij umpire Cedric Mourier geklaagd over het gedrag van zijn opponent en in de pauze tussen de twee bedrijven door deed hij ook zijn beklag bij de supervisor van de ATP.
Haase vond dat zijn tegenstander niet op tijd klaar stond om zijn service te ontvangen, waardoor hij gehinderd werd tijdens het serveren.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:56 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Wellicht doen die tegenstanders van Rooowbin wel bewust dit soort dingen, omdat ze weten dat hij daar niet tegen kan en zich begint te ergeren, waardoor de kans groter is dat-ie gewoon puur daarop de wedstrijd uit handen geeft.
Ik ga voor het Ouahab-dieet, lijkt me ideaal.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:24 schreef DeeBee het volgende:
Net alsof wat je eet op zijn niveau uitmaakt.
3x per dag shoarmarolquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:14 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ik ga voor het Ouahab-dieet, lijkt me ideaal.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:24 schreef DeeBee het volgende:
Net alsof wat je eet op zijn niveau uitmaakt.
Tussen alle positieve dingen toch nog iets gevondentwitter:robin_haase twitterde op dinsdag 17-03-2015 om 00:22:21@Mentalcoaching ik zou het erg waarderen als je mij niks meer stuurt. reageer retweet
Al die retweets van zijn partij tegen die Rosolquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:53 schreef Peterselieman het volgende:
kwam deze nog tegen:Tussen alle positieve dingen toch nog iets gevondentwitter:robin_haase twitterde op dinsdag 17-03-2015 om 00:22:21@Mentalcoaching ik zou het erg waarderen als je mij niks meer stuurt. reageer retweet
Zo voorkomt ie blessures bij het trainen.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:27 schreef wimderon het volgende:
In het voetbal zeggen ze wel eens: 'Hij heeft de dozen nog om z'n schoenen zitten.'
Is dit dan het tennis equivalent 'Hij heeft de dozen nog om z'n handen zitten.' ?
[ afbeelding ]
Welnee, begin dit jaar nog.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:25 schreef de_boswachter het volgende:
Kickje;
Haase zo de baan op voor zijn eerste qualies in een ATP toernooi sinds jaren (toch?).
misschien thiemo met zijn chickquote:Op maandag 23 maart 2015 23:11 schreef de_boswachter het volgende:
Goede statistieken in set 2 en 3 trouwens. Jammer van die faalset. Met een beetje pech kost zoiets je de qualificatie.zat er een lekker wijf langs de baan ofzo?
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:02 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
Nog even en er is gewoon weer een derde ronde in een Masters 🙈
Mooie jinxquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:02 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
Nog even en er is gewoon weer een derde ronde in een Masters 🙈
twitter:robin_haase twitterde op zaterdag 28-03-2015 om 14:22:36I wanted to enter Egypt challenger..... Cancelled!!! reageer retweet
twitter:robin_haase twitterde op zaterdag 28-03-2015 om 14:24:03I wanted to enter Tunis challenger......Cancelled!!! reageer retweet
twitter:robin_haase twitterde op zaterdag 28-03-2015 om 14:24:03I wanted to enter Raqqa challenger......Cancelled!!! reageer retweet
arrogant mannetjequote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:48 schreef Pino112 het volgende:
twitter:robin_haase twitterde op zaterdag 28-03-2015 om 14:22:36I wanted to enter Egypt challenger..... Cancelled!!! reageer retweet
twitter:robin_haase twitterde op zaterdag 28-03-2015 om 14:24:03I wanted to enter Tunis challenger......Cancelled!!! reageer retweet
quote:Het plan van de internationale tennisfederatie (ITF) om vanaf 2016 in de vijfde set een tiebreak in te voeren in de Davis Cup wordt gematigd positief ontvangen. Robin Haase en Thiemo de Bakker kunnen zich vinden in de eventuele maatregel, maar beschouwen het als een speldenprik.
"Ik ben zelf voor het in stand houden van tradities, maar voor de spelers is dit positief", reageert Haase, met 37 partijen een ervaringsdeskundige op Davis Cup-gebied. "Iemand die op vrijdag een slopende vijfsetter speelt, krijgt het de rest van het weekend heel zwaar. Dus ik begrijp het idee, maar ik vind het niet ingrijpend."
quote:"De ITF wilde in Indian Wells of Miami nog met mij van gedachten wisselen over verschillende zaken, maar het kwam er niet van", vertelt Haase, die tussen 2012 en 2014 in de spelersraad van de ATP zat.
Hey, dat kan ik ook!quote:
Mooi kort bij het net, in een keer dood, dus onhaalbaarquote:
Een van de meest pijnlijke nederlagen was hier tegen deze Ouahab die zeker 15 kilo overgewicht meezeulde toen.quote:
Hield hij zijn tennistas de hele wedstrijd over z'n schouder?quote:Op zondag 5 april 2015 12:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Een van de meest pijnlijke nederlagen was hier tegen deze Ouahab die zeker 15 kilo overgewicht meezeulde toen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |