Die garantie heb ik niet. Wel weet ik dat views een paar jaar geleden voor de hele FP 3 tot 4 keer hoger liggen dan nu omdat daar een boel ruis bijzat. Die is er nu uit, dus er zitten wel degelijk veel unieke views bij. Stel dat je er 1000 af moet halen omdat ik graag F5 (wat al een zeer hoge schatting is), dan zit je nog steeds bij die items op 3000+ mensen die het begluren.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat is machtig interessant. En hoeveel van die views zijn unieke views? Welke garantie geef jij mij dat Fylax (of de respectievelijke weblogger) niet gewoon aan iedereen tot vervelens toe 10/20 keer zijn entry laat zien?
Wat is het weblog?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:25 schreef Netsplitter het volgende:
Klaar met dat Fylax geneuzel. Het gaat om het Weblog, niet om Fylax.
Weblog?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:25 schreef Netsplitter het volgende:
Klaar met dat Fylax geneuzel. Het gaat om het Weblog, niet om Fylax.
quote:
Zie de OPquote:
Daar zal hij wel heel blij mee zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind jou wel profi, jou mag ik wel.
Ik hoop het, ik zeg het lang niet tegen iedereen.quote:
Heb jii dat plaatje van de weblog met die puppy in high res?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:44 schreef Paxlie het volgende:
Inmiddels kennen velen van jullie de weblog wel. Het hoekje van FOK! voor allerlei geestige grappen, grollen, video's en plaatjes. Tenminste, dat is de bedoeling. We hebben echter hard nieuwe redactieleden nodig. En waar kan je die beter vinden dan tussen de lolbroeken hier?
Dus krijg jij vaak te horen dat je hílárisch bent, ben jij wel de leukste thuis en weet je dat ook goed te uiten? Meld je aan! Het liefst met leuke ideeën om te lachen gieren brullen, zodat de weblog vol met FOK!eigen dingen staat.
Mocht je nu helemaal verdrietig zijn omdat jij niet zo hilarisch bent en je thuis een zusje hebt wat leuker is, weest niet getreurd. Je hoeft gelukkig helemaal niet grappig te zijn voor de weblog, als je maar gevoel voor humor hebt. Op alle uithoeken van het internet zijn namelijk mensen te vinden die wél grappig zijn en het enige wat je dan nog hoeft te doen is dat filmpje/plaatje etc op de weblog te gooien. Een korte beschrijving erbij en gaan met die handel.
Denk je dat het wat voor je is? Stuur dan een proefberichtje naar weblog@fok.nl en je hoort zo spoedig mogelijk van ons. Vergeet in dit bericht niet je FOK!username te vermelden!
Misschien een vlog? Dat schijnt hip te zijn deze dagenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een weblog is sowieso niet meer van deze tijd.
Zou de hele dag Fylax op repeat zetten.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien een vlog? Dat schijnt hip te zijn deze dagen
Ja, maar als je enigszins talent hebt doe je dat voor jezelf, niet voor FOK.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien een vlog? Dat schijnt hip te zijn deze dagen
Same as weblog.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar als je enigszins talent hebt doe je dat voor jezelf, niet voor FOK.
True.quote:
Conclusie?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
True.
Plus iedereen die een beetje kan schrijven (of waarvan bepaalde mensen vinden dat hij/zij kan schrijven) die schrijven nieuws voor de FP om zo hun meestal kortzichtige mening te ventileren, dus dat kan ook niet meer op de weblog.
De Weblog heeft geen toekomst.quote:
Eens.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
De Weblog heeft geen toekomst.
1000 tot 2000 views is ook niet zo veel. Een gemiddeld topic heeft meer views.
Omdat je op een topic vaker klikt en een Weblog maar 1x bekijkt.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
De Weblog heeft geen toekomst.
1000 tot 2000 views is ook niet zo veel. Een gemiddeld topic heeft meer views.
Live-topics die je meestal maar één keer aanklikt en niet teruggelezen worden hebben gemiddeld al 1000 tot 1500 views.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Omdat je op een topic vaker klikt en een Weblog maar 1x bekijkt.
Als je daar een leuk item van weet te maken zou dat prima kunnenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:46 schreef eend112 het volgende:
Mag je het ook gebruiken om bijvoorbeeld je klacht te droppen die je normaal in KLB zou doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |