Die draaide ie gisteren nogquote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:09 schreef GlennQuagmire het volgende:
Toch slechts op plek 2 van meest gedraaide platen. Mando Diao staat er nog boven
twitter:3FM twitterde op dinsdag 17-03-2015 om 11:04:21Mister @jettrebel houdt een theatertour! Zonder extra's, puur Jett. Maak kans op tickets: http://t.co/J6jRBhEprW #3FM reageer retweet
quote:Jett Rebel duikt het theater in
Wajoo! Het kan niet op met Jett Rebel. De muzikale duizendpoot duikt het theater in! Vanaf oktober 2015 is hij te zien in zes verschillende theaters.
Mwah ik deed er wel een beetje een negatieve opmerking bij, moet gezegd worden.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:10 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
En toch heeft niemand hier er een hekel aan omdat ie kapot gedraaid zou zijn
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]twitter:3FM twitterde op dinsdag 17-03-2015 om 11:04:21Mister @jettrebel houdt een theatertour! Zonder extra's, puur Jett. Maak kans op tickets: http://t.co/J6jRBhEprW #3FM reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Ik stuur mijn slaaf gewoon.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
Ik lig al in m'n tentje voor het postkantoor hoor!
Ik ga niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]twitter:3FM twitterde op dinsdag 17-03-2015 om 11:04:21Mister @jettrebel houdt een theatertour! Zonder extra's, puur Jett. Maak kans op tickets: http://t.co/J6jRBhEprW #3FM reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Normaal doet ie te rustig. Doet ie eens iets, is t weer niet goed....quote:
Godverdomme.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:11 schreef Pino112 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik ben ze nooit kwijt geraakt.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een plaat is dit verdomme. Ik was Muse helemaal kwijt, maar met deze plaat hebben ze me wel te pakken hoor.
Die vorige 2 platen waren echt heel erg mwah. Follow Mequote:
Dat was wel eenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vorige 2 platen waren echt heel erg mwah. Follow Meom maar een voorbeeld te geven
Dat lukt me sowieso nooitquote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Binnen 3 min douchen dat lukt niet als ik mijn haar moet doen.
Heb je er zoveel haar zitten ja?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Binnen 3 min douchen dat lukt niet als ik mijn haar moet doen.
nou als wij dan samen bij Jett mogen daten wil ik wel hoorquote:
quote:
Geen idee, maar het zou wel eens een hitje kunnen worden denk ik zo.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand een idee hoe dit liedje heet? Nooit gehoord.
Van rat naar muis?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen ik krijg een nieuwe tv
Ik ga mijn dikke tv buis inruilen voor een platte slanke
Binnenkort ook eens kijken of dit ook voor mijn lichaam kan.
hoeveel inch?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen ik krijg een nieuwe tv
Ik ga mijn dikke tv buis inruilen voor een platte slanke
Binnenkort ook eens kijken of dit ook voor mijn lichaam kan.
Niet heel groot anders past het niet in mijn muizenholletje, maar wel groter dan die ik nu heb. Al is dat niet heel moeilijkquote:
21? 24?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet heel groot anders past het niet in mijn muizenholletje, maar wel groter dan die ik nu heb. Al is dat niet heel moeilijk
Ik niet weten, ik krijg hem gratis en ik zie hem van het weekend waarschijnlijk pas en ik kan er pas na Pasen na kijken.quote:
Fuck mijn dirty mind. Ik lees muizenholletje compleet andersquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet heel groot anders past het niet in mijn muizenholletje, maar wel groter dan die ik nu heb. Al is dat niet heel moeilijk
Mokkeltje weetquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:09 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Fuck mijn dirty mind. Ik lees muizenholletje compleet anders
Billenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:09 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Wat heeft Geer met je gedaan. Wil je er over praten?quote:
Men & Coffee is ookquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Sexy mannen met hond op instagramIk ben fan
lamabalquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:09 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Rock is meer van de Alabama hotpot.quote:
Wanneer kan dat? En zegt dat iets over je benen of het weer?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is pas lente als ik rokje/jurkje aan kan met blote benen.
Het is een combinatie.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:50 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Wanneer kan dat? En zegt dat iets over je benen of het weer?
Vrouwenbillenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:14 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Wat heeft Geer met je gedaan. Wil je er over praten?
Eens.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze mogen Psycho verdomme wel vaker draaien.
Als het aan mij ligt 10x op repeat.
Alsof hij nog niet genoeg verdiend!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:58 schreef ChatGirl het volgende:
https://www.facebook.com/gerardekdom/posts/836845786377278
Dat nieuwe nummer van Muse? Verschrikkelijkquote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze mogen Psycho verdomme wel vaker draaien.
Als het aan mij ligt 10x op repeat.
Ga direct naar 538, ga niet langs Start u ontvangt geen startgeld.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:22 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat nieuwe nummer van Muse? Verschrikkelijk
Heerlijk man, dat is hoe het hoort.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:22 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:22 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga direct naar 538, ga niet langs Start u ontvangt geen startgeld.
Daar ben ik het niet mee eensquote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heerlijk man, dat is hoe het hoort.
Samen met de single van Courtney Barnett mijn momentele favoriet.
Uiteraardquote:
Heerlijk dat soort plaatsenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik zit nu ook in die geweldige metropool
Meerzicht
Net als de afgelopen negen jaar op dit moment.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
nu komt er even een heftig verhaal
gr
MAD MAD MADquote:
Idem, heb maar voor de zekerheid in m'n tel gezet welke partij bji welke verkiezing hoortquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo de keuzes voor het stemmen van morgen zijn gemaakt.
Da's voor mij heel simpel, GL doet hier niet mee aan de Waterschapsverkiezingen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Idem, heb maar voor de zekerheid in m'n tel gezet welke partij bji welke verkiezing hoort
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Da's voor mij heel simpel, GL doet hier niet mee aan de Waterschapsverkiezingen.
En hij is gewoon over Avril Lavigne heengegaanquote:
Klopt. Ik stem graag voor de natuur. Bomen enzoquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
En hij is gewoon over Avril Lavigne heengegaandat had ik ook wel gewild
Nee.quote:
Ik ook van jou Jimmy.quote:
#sponsoredtweetquote:
Draaien ze Apres Ski?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:51 schreef SilentChaos het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Nee, een van de meest veelbelovende artiesten van Nederland....quote:
Geen last van eigen muziek opgezet: Brandy Clark.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, een van de meest veelbelovende artiesten van Nederland....
Dotan
Ze kunnen dat beter zeggen over de 3-cijferige overburen, die hebben een programma dat letterlijk 'trending tracks' heet...quote:
Niet gaan, dikke paaseieren kunnen ze krijgen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Tss eerst was ik niet uitgenodigd voor de babyshower van stiefzus en nu weken na het versturen naar de uitnodiging naar oa mijn moeder, ben ik ineens wel uitgenodigd
En het is ook nog eens op 1e Paasdag...
ik heb wel een beetje het gevoel dat 3FM weer aan het doen is wat het 5 jaar terug deed (of nog ietsje langer) Overdag echt voornamelijk hits. Het wordt pas na 22:00 uur interessant voor de liefhebber.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze kunnen dat beter zeggen over de 3-cijferige overburen, die hebben een programma dat letterlijk 'trending tracks' heet...
Niemand van mijn kant van de familie gaat. En ik kan trouwens ook nietquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Niet gaan, dikke paaseieren kunnen ze krijgen.
Babyshowers
Baby's
Showers
Dit er wordt nog maar weinig buiten de lijntjes gekleurd. Jammer.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb wel een beetje het gevoel dat 3FM weer aan het doen is wat het 5 jaar terug deed (of nog ietsje langer) Overdag echt voornamelijk hits. Het wordt pas na 22:00 uur interessant voor de liefhebber.
Houd je muizenpoot stijf, niet gaan. Baby merkt er toch niks van en als ze je gehaakte babyspulletjes niet weet te waarderen en ze het alleen doet om de extra cadeau's en een voller huis, dan zeg je gewoon dat je niet kan want het is Pasen en meneer Jezus wil dat je dan rust houdt.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niemand van mijn kant van de familie gaat. En ik kan trouwens ook niet
Het is gewoon allemaal ergomdat ik weet dat mijn stiefzus mij eigenlijk niet zo mag (ik ben te anders, te hippy, mezelf). Maar dat haar vriend mij bewust niet uitnodigd maar mijn moeder wel is nog klachtwaardiger. Alsof ik niet weet van mijn moeder of ze wel of niet uitgenodigd ergens voor is. En dat ik uiteindelijk wel uitgenodigd wordt, omdat er niet genoeg mensen op het feestje komen.
Ze kunnen dekrijgen, want ze was ook al helemaal anti mijn gehaakte babyspulletjes.
In de ochtend gaat hier de radio aan. Meestal word ik het zat tussen 3 en 4. C&S luister ik toch nooit. Teveel geklets, weinig muziek. Het is meer radio voor in de file dan voor thuis.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:49 schreef Againzender het volgende:
Misschien is het ook wel even een lastige periode voor 3FM. Je hebt een middagshow waarvan je weet dat die gaat verdwijnen, maar nog wel gewoon doordraait. Wat heeft dat voor invloed op het beleid? Als je luisteraars vasthoudt vanaf 6 uur 's ochtends tot na 2 uur (ik vind Paul nog steeds niet sterk) dan is de kans klein denk ik dat ze om 4 uur nog eens gaan zappen naar 538.
ik heb de radio op het werk eigenlijk steeds vaker op KX staan. Afwisselende muziek, en het komt van om de hoek in het Vondelparkquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In de ochtend gaat hier de radio aan. Meestal word ik het zat tussen 3 en 4. C&S luister ik toch nooit. Teveel geklets, weinig muziek. Het is meer radio voor in de file dan voor thuis.
Niet gaan. Lekker op de bank chocolade paaseieren eten.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Tss eerst was ik niet uitgenodigd voor de babyshower van stiefzus en nu weken na het versturen naar de uitnodiging naar oa mijn moeder, ben ik ineens wel uitgenodigd
En het is ook nog eens op 1e Paasdag...
En dit inderdaad.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Niet gaan, dikke paaseieren kunnen ze krijgen.
Babyshowers
Baby's
Showers
Ik luister 100x liever naar Paul dan naar Gerard met z'n belegen grappen elke dag.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:49 schreef Againzender het volgende:
(ik vind Paul nog steeds niet sterk)
Buzzfeed-quizzenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:14 schreef ieniminimuis het volgende:
http://www.buzzfeed.com/p(...)or-cheese#.naZENkdZ2
De moeilijkste quiz die ik ooit gedaan heb.
Hoe kun je nou kiezen tussen kaas en chocolade?quote:
Bij mij was de uitslag chocolade, maar ik houd niet van kaas in m'n etenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoe kun je nou kiezen tussen kaas en chocolade?
Ik had ook chocolade.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Bij mij was de uitslag chocolade, maar ik houd niet van kaas in m'n eten
Gerard heb ik ook al uit mijn programmering gegooid. Maar daar had hij langer voor nodig dan Paul.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik luister 100x liever naar Paul dan naar Gerard met z'n belegen grappen elke dag.
Louter waarheid.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:41 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat ze op twee benen hinken.
Aan de ene kant willen ze De Eerste zijn die [insert bandje/hit/artiest] draaiden. En daarvoor moet je snel zijn, veel nieuwe muziek ontdekken en het op heavy rotation draaien om het een hit te laten worden. Met als gevolg dat ze
a) iets kapot draaien en het door meer stations wordt opgepikt en het een hit wordt, dus accepteer je het sneller omdat het een hit is. Ik noem een Happy. Of;
b) iets kapot draaien maar het geen hit wordt, dus accepteer je het niet want dan voelt het alsof het je door de strot wordt geduwd. Ik noem een Jett Rebel.
Aan de andere kant willen ze ook 'veilig' zitten door veel luisteraars te trekken en dat haal je met standaard nummers die alle stations al draaien, veel schijtlol en het genereren van extra naamsbekendheid van het station door overal het credo '3fm presents' voor te plakken, je DJ's om te dopen tot iconen door ze op de publieke omroepen op te laten draven in tv-spelletjes, talkshows en af en toe door de commerciëlen uit te laten nodigen als het om een muziek-gerelateerd nieuws-item gaat. Dan krijgen ze de stempel 'muziekkenner' en gaat het grote publiek de DJ in kwestie ook weer wat serieuzer nemen en er beter/vaker naar luisteren.
Dat kan werken maar in het geval van 3fm gaat het richting overkill en 3fm-moeheid, tenminste bij mij.
Zo hé dat was een serieuze post.
Even een koe plaatsen:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 08:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
3FM Presents Mumford & Sons!!1#$55!!!@!
Als Wilbert eens goed naar de ontwikkeling van de luistercijfers kijkt, zou ie toch langzaam moeten concluderen dat men dat commerciële gedoe van 3FM inmiddels wel uitkotst.
Dat is toch geen kaas johquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:14 schreef ieniminimuis het volgende:
http://www.buzzfeed.com/p(...)or-cheese#.naZENkdZ2
De moeilijkste quiz die ik ooit gedaan heb.
Dit niet. Dit is gesmolten rubberquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amerikanen die overal vrachtwagenladingen rubber overheen gooien![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:12 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dit niet. Dit is gesmolten rubberLubberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amerikanen die overal vrachtwagenladingen rubber overheen gooien![]()
![]()
![]()
![]()
Grgr Leisure Suit Larry.lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:12 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dit niet. Dit is gesmolten rubberOveral ook voor de chocoladeoptie gekozen. Dit krijgt zelfs een muis niet weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amerikanen die overal vrachtwagenladingen rubber overheen gooien![]()
![]()
![]()
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
quote:Wat is er toch aan de hand met 3FM?
Luisteraars keren het 'hippe' 3FM de rug toe. En dan moet de aangekondigde verhuizing van sterkste troeven Coen en Sander naar marktleider Radio 538 nog plaatsvinden. Bij 3FM reageren ze nuchter, maar deskundigen zien een probleem.
De teleurstellende luistercijfers van afgelopen december en januari, tevens de periode van Serious Request en het Glazen Huis, waren geen uitzondering. Uit de laatste meting door het Nationaal Luisteronderzoek blijkt opnieuw dat 3FM luisteraars verliest. In januari en februari noteerde het station 9 procent marktaandeel. Dat was vorig jaar nog 10,3 procent. Opvallend, omdat 3FM nu voor het eerst in jaren moet inleveren.
Probleem
,,3FM heeft een probleem,'' concludeert mediastrateeg Evert Bronkhorst van Vizeum. ,,De zender is voorspelbaar geworden en moet meer verrassen.'' Bronkhorst wijst daarnaast naar de populariteit van een muzikaal streaming-platform als Spotify. ,,3FM richt zich op jongeren en juist die maken daar het eerst en meest gebruik van.''
De luistercijfers dalen vooral in de ochtend: bij 3FM het dagelijkse terrein van de daar al jaren actieve dj Giel Beelen. ,,De ochtendshow is de katalysator van de dag en daarmee misschien nog belangrijker dan de Coen en Sander Show 's middags,'' stelt Jasper van Doesselaar van mediabureau Universal.
3MF's paradepaardjes Coen Swijnenberg en Sander Lantinga verruilen na de zomer het publieke station voor het commerciële Radio 538. ,,Die nemen straks ongetwijfeld een deel van hun luisteraars mee,'' meent Van Doesselaar.
Zenderbaas Wilbert Mutsaers van 3FM ziet geen enkele reden voor paniek. ,,Laten we nou niet overdrijven.'' Maar ook hij zoekt naar redenen. ,,Giel Beelen kwam wat onhandig in het nieuws met enkele incidenten. Daar zou het iets mee te maken kunnen hebben.''
Mutsaers wijst verder op het recente vertrek van bekende dj's als Eric Corton en Claudia de Breij. ,,Maar daar wil ik niet per se het component luistercijfers aan koppelen. Dit najaar bestaat 3FM 50 jaar, dat is wel een mooi moment om wat nieuwe dingen uit te proberen. Wij zijn er ook om risico's te nemen.''
Drie opties
Neemt Mutsaers ook een risico met de opvolgers van Coen en Sander? Kenners denken vooral aan het 3FM-duo Timur Perlin en Rámon Verkoeijen. ,,Ik heb drie opties in mijn hoofd die ik nu rustig bekijk,'' zegt de zenderbaas. Hij kijkt daarbij niet alleen naar duo's.
Radiokenner Sieb Kroeske zegt zich suf te piekeren over de luistercijfers. ,,Ik zie een enorme terugval, maar vooralsnog denk ik dat het komt door de sterke concurrentie.'' Hij doelt op marktleider Radio 538 Volgens mediastrateeg Evert Bronkhorst gaat Radio 538 zelfs zo goed dat hij twijfelt of het binnenhengelen van Coen en Sander nou wel zo nodig was.
Stephen Merchantquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:37 schreef ieniminimuis het volgende:
http://www.buzzfeed.com/j(...)make-your#.abx7kxAWL
Dit moet je zien! Hilarisch nieuw programma in USA.
NEEEEEEEEEEquote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:43 schreef Pino112 het volgende:
Mutsaers wijst verder op het recente vertrek van bekende dj's als Eric Corton en Claudia de Breij. ,,Maar daar wil ik niet per se het component luistercijfers aan koppelen. Dit najaar bestaat 3FM 50 jaar, dat is wel een mooi moment om wat nieuwe dingen uit te proberen. Wij zijn er ook om risico's te nemen.''
Die vier uur radio per week die zij maakten maakt ook niet uit
Hij is prima, maar het programma gaat bij mij het ene oor in, het andere oor uit.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Paul zit al 10 jaar op hetzelfde slot. Die moeten ze echt iets anders gaan laten doen of van mijn part naar radio 2 door gaan sluizen. Maar die zit al 7 jaar hetzelfde programma te presenteren. En hij heeft betrekkelijk weinig fans hoewel ik hem prima vind, maar wel veel haters als ik het zo lees.
Dat zegt hij toch ook?quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:43 schreef Pino112 het volgende:
Die vier uur radio per week die zij maakten maakt ook niet uit
Muziek bij Paul vind ik vaak best oke. Wel een iets jonger levensjaar gemiddeld per plaat ja.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:26 schreef Bronson het volgende:
[..]
Hij is prima, maar het programma gaat bij mij het ene oor in, het andere oor uit.
De muziek zelf is ook altijd weinig boeiends.
Als het nou meer de muziek van MetMichiel had vind ik het prima.
Het is allemaal heel braaf. Nergens geen uitschieters of wat. Alleen met de uit-je-dip-tip kan hij nog wel eens gaan voor Rage Against The Machine of iets dergelijks.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Muziek bij Paul vind ik vaak best oke. Wel een iets jonger levensjaar gemiddeld per plaat ja.
Michiels uitschieters zijn classics, Pauls uitschieters zijn platen van de afgelopen 10 jaar. Daarnaast wil hij nog wel eens opvallendere actjes pluggen dan andere DJ's, al komt die Gavinquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:53 schreef Bronson het volgende:
[..]
Het is allemaal heel braaf. Nergens geen uitschieters of wat. Alleen met de uit-je-dip-tip kan hij nog wel eens gaan voor Rage Against The Machine of iets dergelijks.
Ja maar wel vaak classics welke je zelden hoort. Geen "classics" als op een radio Veronica.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Michiels uitschieters zijn classics, Pauls uitschieters zijn platen van de afgelopen 10 jaar. Daarnaast wil hij nog wel eens opvallendere actjes pluggen dan andere DJ's, al komt die GavinJames
ook van hem
Wat is het geworden?quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo mijn democratisch recht vandaag ook weer uitgesproken.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo mijn democratisch recht vandaag ook weer uitgesproken.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien ben ik nu een afstudeeropdracht voor jan lul aan het doen.
Leg mij eens uit waarom ik WaterNatuurlijk moet stemmen?quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
GroenLinks en WaterNatuurlijk.
Misschien ga ik deze studie 'bevriezen' om een tweede studie te kunnen doen, daar eerst mijn propedeuse halen en dan pas afstuderenquote:
Waarom zou je deze studie dan willen uitstellen?quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien ga ik deze studie 'bevriezen' om een tweede studie te kunnen doen, daar eerst mijn propedeuse halen en dan pas afstuderen
Of ik zou helemaal kunnen stoppen maar da's zo zonde. In ieder geval is men niet bereidwillig om de boel te rekken qua diploma uitreiken ed.
Omdat het de partij is die het beste voor heeft voor de natuur. En waterbeleid is belangrijk voor de natuur.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:16 schreef Bronson het volgende:
[..]
Leg mij eens uit waarom ik WaterNatuurlijk moet stemmen?
Omdat het zonde is om 8000 euro neer te tikken terwijl je ook voor wettelijk tarief kunt studeren en dan per jaar 2x1800 kwijt bent.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:18 schreef Bronson het volgende:
[..]
Waarom zou je deze studie dan willen uitstellen?
Maar waarom zou je nu al aan een andere studie beginnen dan?quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien ga ik deze studie 'bevriezen' om een tweede studie te kunnen doen, daar eerst mijn propedeuse halen en dan pas afstuderen
Of ik zou helemaal kunnen stoppen maar da's zo zonde. In ieder geval is men niet bereidwillig om de boel te rekken qua diploma uitreiken ed.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Maar waarom zou je nu al aan een andere studie beginnen dan?
Ze doen er van alles tegen om je een tweede studie te laten doen, maar ik ben niet echt tevreden met mn huidige studie, zodoende.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat het zonde is om 8000 euro neer te tikken terwijl je ook voor wettelijk tarief kunt studeren en dan per jaar 2x1800 kwijt bent.
Ah zo.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Ze doen er van alles tegen om je een tweede studie te laten doen, maar ik ben niet echt tevreden met mn huidige studie, zodoende.
Ah, duidelijk.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat het de partij is die het beste voor heeft voor de natuur. En waterbeleid is belangrijk voor de natuur.
Door bijvoorbeeld het waterpeil in bepaalde periodes weer omhoog te doen, komen bepaalde plantensoorten terug die weer insecten en vogels aantrekken. Daarbij door het grondpeil hoog te houden voorkom je inzinking van de bodem en beter natuur.
Ja ik weet het, hoor ik vaak ditdat. Werken ga ik niet, dan zou ik meteen master doen alleen weet ik nog niet welke. HBO met WO Master is wel gunstig perspectief, da's het voordeel. Maar mijn interesse is het laatste jaar gewoon echt weg.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Mex maak gewoon je HBO bachelor af, ga werken ook al is het maar het domste kut baantje wat je kunt vinden, ga een WO master doen van 1 jaar met mss 1 jaar schakeljaar. Klaar.
De toekomst is dat iedereen onder zijn niveau gaat werken dus met een WO master kom je vanzelf om HBO niveau te recht. En daarbij zijn ze gek op hbo'ers die Master hebben gedaan.
Owja en 50% van de mensen komt mss terecht in een baan die relevant is voor hun studie.
North by northeastquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:23 schreef Bronson het volgende:
Waar was ik zonder south by southwest!!???
Dan gewoon deze studie afronden, heb je tenminste een diploma. Kun je later altijd nog bekijken of je iets anders wil gaan doen. Je bent nog jong, je hebt nog vele jarenquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik weet het, hoor ik vaak ditdat. Werken ga ik niet, dan zou ik meteen master doen alleen weet ik nog niet welke. HBO met WO Master is wel gunstig perspectief, da's het voordeel. Maar mijn interesse is het laatste jaar gewoon echt weg.
Als je gaat werken gebeurt dat niet meer zomaar.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan gewoon deze studie afronden, heb je tenminste een diploma. Kun je later altijd nog bekijken of je iets anders wil gaan doen. Je bent nog jong, je hebt nog vele jaren
Hier in Wageningen zijn er genoeg studenten die na jaren werken er achter komen dat ze liever wat anders doen en weer gaan studeren.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je gaat werken gebeurt dat niet meer zomaar.
Maar dat is dan toch debiel duur? Waar betalen ze dat van?quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hier in Wageningen zijn er genoeg studenten die na jaren werken er achter komen dat ze liever wat anders doen en weer gaan studeren.
Zolang je voor je 30ste nog begint, geld eventuele stufi nog of kun je nog lenen bij DUO en kun je nog voor het goedkope tarief studeren. Maar dat laatste weet ik niet zeker, is volgens mij afhankelijk van een aantal factoren.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar dat is dan toch debiel duur? Waar betalen ze dat van?
Meuk, juiste woord.quote:
Andere bewoording heb ik er ook niet voor.quote:
Heb je al besloten wat je gaat stemmen?quote:
Het zou voor Ekdom niet verkeerd zijn.quote:wo 18 mrt 2015, 11:06
Gerard Ekdom naar Radio 2?
door Marcel Frost
Opnieuw hangt een transfer in radioland in de lucht. NPO 3FM-deejay Gerard Ekdom overweegt om over te stappen naar Radio 2, zo melden goed ingevoerde bronnen.
Een woordvoerster van de NPO bevestigt dat er gesprekken gaande zijn met omroepen en zenders en dat inderdaad "de intentie bestaat" dat Ekdom naar Radio 2 verhuist.
Ekdom zou dan tevens van lunchtijd naar de ochtend gaan. De deejay wisselt niet alleen van zender: volgens ingewijden verruilt hij ook AvroTros voor BNN-VARA. Ekdoms contract bij AVROTROS loopt over enkele maanden af.
Aan de programmering van 3FM wordt al enige tijd gesleuteld. Eric Corton stopte einde vorig jaar met zijn programma That’s Life en Claudia de Breij liet afgelopen november weten dat zij het welletjes vond geweest. "Zo komt er weer ruimte voor nieuw talent, dat voortkomt uit onze eigen opleiding", benadrukt de NPO-zegsvrouw.
Los van die wijzigingen vertrekken Coen & Sander, die nu nog een middagprogramma maken op 3FM, na de zomer naar het commerciële Radio 538. Ook Radio 2 is bezig met een vernieuwingsslag.
Jett Rebel Rebelquote:
Geen fan zijn van Jett Rebelquote:
Neen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb je al besloten wat je gaat stemmen?
Ik vind Raspberry Beret wel primaquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Zowel vader als zoon Rebel vind ik niets.
Over moeder kan ik geen uitspraak doen, want die is onbekend.
Je bepaald pas in stemhokje?quote:
Wel horizontaal geprogrammeerd anders past het niet.quote:
Tquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bepaald pas in stemhokje?
Je bent een van de mensen die zorgt voor een file in het stemlokaal, omdat ze maar niet kunnen kiezen?
Nee ik ga straks nog even vluchtig wat sites van die waterverkiezingen bekijken, en daarop mijn besluit nemen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bepaald pas in stemhokje?
Je bent een van de mensen die zorgt voor een file in het stemlokaal, omdat ze maar niet kunnen kiezen?
quote:
Er is maar één De Kaak en dat is Erik-Jan.quote:
Correct.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:03 schreef Sersjee het volgende:
[..]
[..]
Er is maar één De Kaak en dat is Erik-Jan.
Daar twijfel ik ook nog aan.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:04 schreef Pandaplint het volgende:
Ik denk dat ik voor het eerst in mijn leven blanco ga stemmen.
twitter:radiofreak twitterde op woensdag 18-03-2015 om 12:08:16Inmiddels melden meerdere bronnen de overstap van @gerardekdom van #3fm naar #radio2, later vandaag officieel http://t.co/bnJgwUDwie reageer retweet
Hoe toevallig zou het zijn als Living Doll in de T2K precies tijdens de shift van Gekdom komtquote:
Welk nieuw talent?quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:11 schreef Holenmens het volgende:
Wordt een bijzonder saaie programmering met het nieuwe talent.
Sander H, niks mis mee.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:15 schreef Holenmens het volgende:
[..]
Straks krijg je mensen als Sander, Frank en Barend in de weekprogrammering
Met Hoitjes ook nietquote:
Ik zou Domien lekker laten zitten op 19-22. Sinds SR is ie razend populair bij schoolmeisjes en die luisteren niet tussen 12 en 14.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:24 schreef Holenmens het volgende:
Lekker Domien naar 12-14, T&R op 16-19 en Sander H. 19-22. Als ze safe willen spelen tenminste.
Timur en Ramon van 12 tot 19quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:24 schreef Holenmens het volgende:
Lekker Domien naar 12-14, T&R op 16-19 en Sander H. 19-22. Als ze safe willen spelen tenminste.
Inderdaadquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:25 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik zou Domien lekker laten zitten op 19-22. Sinds SR is ie razend populair bij schoolmeisjes en die luisteren niet tussen 12 en 14.
Dat hoofd.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:25 schreef Pandaplint het volgende:
BJ doet een Domientje [ afbeelding ]
Ik ben voor.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:30 schreef Bronson het volgende:
Tevens Sander H op 12-14 en T&R op 16-19.
Tja.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:25 schreef Pandaplint het volgende:
BJ doet een Domientje [ afbeelding ]
Mwa, Ekdom gaat gewoon Frits Spits achterna.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik kan geen reden bedenken behalve geld waarom Ekdom dit zou doen. Naar radio 2 overstappen is je doodvonnis tekenen, want radio 2 is een volgende stap richting de uitgang. Daarna kun je alleen nog bij MAX terecht. Snap het gewoonweg niet.
En wel n behoorlijke steek naar Sander de H. Weet niet waar hij nou nog terecht kan.
Alleen Staverman is kut.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:35 schreef themauster het volgende:
Ik verhuis met Ekdom mee naar Radio 2. Ekdom-Arens-Staverman-Roodbeen-Van der Goes is bijna een perfecte radiodag. Daarnaast ben ik 3FM ontgroeid qua muziek en het glazen huis zonder Ekdom is 3x niks.
Zet daar Michiel neer en ik ben ook weg bij 3.quote:
Waarom deze onterechte haat richting radioheld Gijs Staverman??quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zet daar Michiel neer en ik ben ook weg bij 3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |