Die draaide ie gisteren nogquote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:09 schreef GlennQuagmire het volgende:
Toch slechts op plek 2 van meest gedraaide platen. Mando Diao staat er nog boven
twitter:3FM twitterde op dinsdag 17-03-2015 om 11:04:21Mister @jettrebel houdt een theatertour! Zonder extra's, puur Jett. Maak kans op tickets: http://t.co/J6jRBhEprW #3FM reageer retweet
quote:Jett Rebel duikt het theater in
Wajoo! Het kan niet op met Jett Rebel. De muzikale duizendpoot duikt het theater in! Vanaf oktober 2015 is hij te zien in zes verschillende theaters.
Mwah ik deed er wel een beetje een negatieve opmerking bij, moet gezegd worden.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:10 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
En toch heeft niemand hier er een hekel aan omdat ie kapot gedraaid zou zijn
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]twitter:3FM twitterde op dinsdag 17-03-2015 om 11:04:21Mister @jettrebel houdt een theatertour! Zonder extra's, puur Jett. Maak kans op tickets: http://t.co/J6jRBhEprW #3FM reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Ik stuur mijn slaaf gewoon.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
Ik lig al in m'n tentje voor het postkantoor hoor!
Ik ga niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]twitter:3FM twitterde op dinsdag 17-03-2015 om 11:04:21Mister @jettrebel houdt een theatertour! Zonder extra's, puur Jett. Maak kans op tickets: http://t.co/J6jRBhEprW #3FM reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Normaal doet ie te rustig. Doet ie eens iets, is t weer niet goed....quote:
Godverdomme.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:11 schreef Pino112 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik ben ze nooit kwijt geraakt.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een plaat is dit verdomme. Ik was Muse helemaal kwijt, maar met deze plaat hebben ze me wel te pakken hoor.
Die vorige 2 platen waren echt heel erg mwah. Follow Mequote:
Dat was wel eenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vorige 2 platen waren echt heel erg mwah. Follow Meom maar een voorbeeld te geven
Dat lukt me sowieso nooitquote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Binnen 3 min douchen dat lukt niet als ik mijn haar moet doen.
Heb je er zoveel haar zitten ja?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Binnen 3 min douchen dat lukt niet als ik mijn haar moet doen.
nou als wij dan samen bij Jett mogen daten wil ik wel hoorquote:
quote:
Geen idee, maar het zou wel eens een hitje kunnen worden denk ik zo.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand een idee hoe dit liedje heet? Nooit gehoord.
Van rat naar muis?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen ik krijg een nieuwe tv
Ik ga mijn dikke tv buis inruilen voor een platte slanke
Binnenkort ook eens kijken of dit ook voor mijn lichaam kan.
hoeveel inch?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen ik krijg een nieuwe tv
Ik ga mijn dikke tv buis inruilen voor een platte slanke
Binnenkort ook eens kijken of dit ook voor mijn lichaam kan.
Niet heel groot anders past het niet in mijn muizenholletje, maar wel groter dan die ik nu heb. Al is dat niet heel moeilijkquote:
21? 24?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet heel groot anders past het niet in mijn muizenholletje, maar wel groter dan die ik nu heb. Al is dat niet heel moeilijk
Ik niet weten, ik krijg hem gratis en ik zie hem van het weekend waarschijnlijk pas en ik kan er pas na Pasen na kijken.quote:
Fuck mijn dirty mind. Ik lees muizenholletje compleet andersquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet heel groot anders past het niet in mijn muizenholletje, maar wel groter dan die ik nu heb. Al is dat niet heel moeilijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |