nog niet nuquote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij wilt wel in het vuige slot van het desbetreffende meisje friemelen, of niet dan
Ja die moete ff komenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vond de mensen in het vorige topic leuker
quote:
Op fok? In onz? In een topic van jou?quote:
Kansloosquote:
kan jaquote:Op dinsdag 17 maart 2015 01:01 schreef tailfox het volgende:
Misschien ballen groeien.
En gewoon doen waar je zin in hebt.
nee nee zij is eerst 15 en dan ik pas 18 (zit maand tussen)quote:Op dinsdag 17 maart 2015 01:02 schreef Scuidward het volgende:
Beetje raar wel. Klein beetje. Over 2 jaar ben jij bijna 18 en is zij pas 14. Dat is ook raar. Als jij 21 bent en zij 17 is het wat meer 'normaal'. Dus ik zou haar laten wachten. Tenzij ze over 3 jaar ontzettend populair gaat worden, dan moet je er nu bij zijn natuurlijk.
Ja ik ben niet meer op mijn scherpst momenteel.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 01:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
nee nee zij is eerst 15 en dan ik pas 18 (zit maand tussen)
Ja weet ik zekerquote:Op dinsdag 17 maart 2015 01:03 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja ik ben niet meer op mijn scherpst momenteel.
Enfin. Je moet doen waar jij je goed bij voelt. Maar weet je zeker dat je haar leuk vindt?
Nou dan je kan je gewoon aan de slag. Af en toe een kusje o.i.d.quote:
we hebben wel al eens gekust, niet in het openbaar thoquote:Op dinsdag 17 maart 2015 01:04 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Nou dan je kan je gewoon aan de slag. Af en toe een kusje o.i.d.
Beetje kijken hoe de omgeving reageert.
wil weten of t normaal of raar isquote:Op dinsdag 17 maart 2015 01:06 schreef tailfox het volgende:
[..]
nou wat verwacht je van ons?
We gaan je niet helpen met je meisje
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 01:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
we hebben wel al eens gekust, niet in het openbaar tho
Verliefdheid etc. is normaal. Kan op de basisschool al voorkomen.quote:
;Dquote:Op dinsdag 17 maart 2015 01:07 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Verliefdheid etc. is normaal. Kan op de basisschool al voorkomen.
Of jij normaal bent is een 2e.
In het vorige topic heb je toch al tig antwoorden gehad? Wil je het allemaal nog een keer overnieuw doen?quote:
opnieuw*quote:Op dinsdag 17 maart 2015 01:09 schreef mootie het volgende:
[..]
In het vorige topic heb je toch al tig antwoorden gehad? Wil je het allemaal nog een keer overnieuw doen?
Overnieuw mag ookquote:Op dinsdag 17 maart 2015 01:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
opnieuw*
hihihihi
Uh ja en ook voor de mensen die pas straks wakker worden enzo
Dan tautoligie maar zou niet weten waaromquote:
huhquote:Op dinsdag 17 maart 2015 01:14 schreef AF_ het volgende:
[..]
Dan tautoligie maar zou niet weten waarom
Ohnee bedoelde pleonasmequote:
weet nietquote:Op dinsdag 17 maart 2015 01:19 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ohnee bedoelde pleonasme
Je bedoelt toch hetzelfde als uitprinten? -> uitdraaien of printen
Wat is mis met overnieuw?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 01:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
weet niet
het is opnieuw of over niet overnieuw
en is duur en niet kost duur ofzo
Niks mis mee volgens mijquote:
Google is geen bronquote:Op dinsdag 17 maart 2015 01:25 schreef Fylax het volgende:
is spreektaal
contaminatie
is nu wel beetje geaccepteerd
maar meesten vinden het fout
kijk google
op google zie je allemaal sites ik heb geen zin om op tezoekenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 01:25 schreef AF_ het volgende:
[..]
Google is geen bron
Wikipedia trouwens ook neit
Okequote:Op dinsdag 17 maart 2015 01:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
op google zie je allemaal sites ik heb geen zin om op tezoeken
quote:
huhquote:Op dinsdag 17 maart 2015 01:27 schreef Scuidward het volgende:
Homofiel
of verkeerde kant
kan niet beide
homofiel van de verkeerde kant
is straight.
ofzo
ahh okequote:Op dinsdag 17 maart 2015 01:27 schreef Scuidward het volgende:
[..]
contaminatie ofzo
staat niet op google
is mijn mening gewoon
ja maar tochquote:Op dinsdag 17 maart 2015 01:29 schreef jasperte het volgende:
Wat maakt t eigenlijk uit wat wij er van vinden. Het gaat er toch om wat zij er van vind en wat je er zelf van vind
HUHquote:Op dinsdag 17 maart 2015 01:30 schreef AF_ het volgende:
Mensen die nog maagd zijn en hetero zijn zijn niet heterosexueel maar heterofiel
#feitjesdinsdag
quote:
Leuke wel ja. Moest even 5 keer nadenken.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 01:30 schreef AF_ het volgende:
Mensen die nog maagd zijn en hetero zijn zijn niet heterosexueel maar heterofiel
#feitjesdinsdag
Maagd? Dan heterofielquote:
Ik zou als ik jou was banger zijn voor een pedoseksueel dan voor een pedofielquote:
jaquote:Op dinsdag 17 maart 2015 01:32 schreef tailfox het volgende:
[..]
hydrofiel?
Je valt op hydro water dus?
snap er helemaal geen kut vanquote:Op dinsdag 17 maart 2015 01:32 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was banger zijn voor een pedoseksueel dan voor een pedofiel
nooit gezegf dat ik bi benquote:Op dinsdag 17 maart 2015 01:33 schreef tailfox het volgende:
[..]
u sure?
Want je bent wel eens gezegd dat je bi was.
Sws liefde voor je 16 e
Omdat je seksueel alleen mag gebruiken als iemand het ook praktiseert.quote:
oooooooooooquote:Op dinsdag 17 maart 2015 01:35 schreef AF_ het volgende:
[..]
Omdat je seksueel alleen mag gebruiken als iemand het ook praktiseert.
Aseksuelen voelen zich niet seksueel aangetrokken tot ietsquote:Op dinsdag 17 maart 2015 01:36 schreef Fylax het volgende:
hoe zit dat dan met aseksueel
zijn dat dan afielen?![]()
![]()
weet ii maar moet je ze dan afiel noemen omdat ze geen praktiseringen doen met iemandquote:Op dinsdag 17 maart 2015 01:39 schreef AF_ het volgende:
[..]
Aseksuelen voelen zich niet seksueel aangetrokken tot iets
Mmm ik heb een foutje gemaakt volgens mij wacht even zoekenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 01:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
weet ii maar moet je ze dan afiel noemen omdat ze geen praktiseringen doen met iemand
Ik faalde een beetje in m'n uitlegquote:Heterofiel zijn is emotioneel aangetrokken voelen tot de andere sekse en heteroseksualiteit is je seksueel aangetrokken voelen tot het andere geslacht
asexual slaat op het niet genieten van sexquote:Op dinsdag 17 maart 2015 01:36 schreef Fylax het volgende:
hoe zit dat dan met aseksueel
zijn dat dan afielen?![]()
![]()
Dan ben je dus bischierigquote:
Alles?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 01:45 schreef Scuidward het volgende:
Ik zou alles met een hartslag wel doen. Of ik er van geniet is een 2e.
alle mensen is panseksueelquote:Op dinsdag 17 maart 2015 01:45 schreef Scuidward het volgende:
Ik zou alles met een hartslag wel doen. Of ik er van geniet is een 2e.
Je moet btw ff die slashes corrigeren in je signature.quote:
Deksels. Jij bent uitgekookt vanavond.quote:
ja kloptquote:Op dinsdag 17 maart 2015 01:47 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Je moet btw ff die slashes corrigeren in je signature.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 01:46 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Moet te doen zijn. Wel een gezond konijn, ik wil geen rabies.
Dudequote:
kutpartijquote:Op dinsdag 17 maart 2015 01:51 schreef Scuidward het volgende:
Denk er ook over om Partij voor de Dieren te stemmen.
Echt iets voor mij.
one issue partijen bahquote:Op dinsdag 17 maart 2015 01:51 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Heb je ook argumenten?
Vind dat ze er een prima ethos op na houden m.b.t. de bio-industrie.
Ze hebben wel meer issues hoor.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 01:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
one issue partijen bah
sowieso dieren in je naam hebben
dieren
Hoe ze over relaties met kinderen denken weet ik niet. Even zoeken. Nee hebben ze geen mening over.quote:Duurzame groene energie moet gestimuleerd worden - dat geldt ook voor windenergie. De Partij voor de Dieren wil dat er een gecoördineerde aanpak komt voor de ontwikkeling van de elektriciteitsinfrastructuur op zee. Zo kan windenergie mogelijk gemaakt worden op locaties waar dieren en natuur er geen hinder van ondervinden.
Homo?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:43 schreef timmmmm het volgende:
ik niet trouwens, schei eens uit joh. Dat je alleen al zo naar 12-jarige meisjes kijktIk vind het maar eng.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:38 schreef darkmond het volgende:
Hoe wil je met haar over moeilijkere wiskunde praten
Als je op twaalfjarige meisjes valt als puber, meisjes met nog haast geen secundaire geslachtskenmerken? Dat zou kunnen ja, hoe dan ook vind ik het foutquote:
Verschillende fasequote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:38 schreef darkmond het volgende:
Val je uberhaubt wel op zo'n klein meisje? Of is 't meer dat je het gewoon wil omdat ze er toch wel is.
Ik vind het raar ja, jullie zitten in verschillende fases. Hoe wil je met haar over moeilijkere wiskunde praten als zij 't nog nooit heeft gehad bv. Ze zit pas in de eerste zekerZelf zou ik er niet op kunnen vallen, alhoewel ik soms wel een gezicht zie van een wat jonger meisje en ik denk dat die als ze wat ouder wordt zeker wel wat geflirt krijgt, maar erop vallen? Nee joh ... Lijkt wel m'n zusje of zo.
Okay.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:44 schreef Fopje het volgende:
Kan toch gewoon? Zo'n enorm verschil is het nou ook weer niet.
Zo eng is het toch nietquote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:43 schreef timmmmm het volgende:
ik niet trouwens, schei eens uit joh. Dat je alleen al zo naar 12-jarige meisjes kijktIk vind het maar eng.
Lekker boeiend, een onschuldige relatie op je 15e. Wil niet zeggen dat je dr gelijk anaal moet gaan uitwonen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je op twaalfjarige meisjes valt als puber, meisjes met nog haast geen secundaire geslachtskenmerken? Dat zou kunnen ja, hoe dan ook vind ik het fout
Ja, verschillende fase. Ik ben super volwassen en mijn zusje van bijna 14 is echt een kleutertje (quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Verschillende fase?
Is maar 3 jaar verschil. Ik had ook een chickie van 13 op mijn 15e
Ieder persoon is verschillend hoor,heeft niet zozeer met je leeftijd te maken.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:30 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ja, verschillende fase. Ik ben super volwassen en mijn zusje van bijna 14 is echt een kleutertje ().
Nee even serieus, zo'n meisje is gewoon nog een klein meisje, terwijl je als 15/16 jarige wat meer gaat begrijpen van alles wat om je heen gebeurt.
Maar je bent een FOK!ker en dus heb je 30cm, hoezo durf je dat niet...quote:
Alsnog een klein verschil. Ik ken meiden die op 12-13 jarige leeftijd al sex hebben gehad en 15 jarigen die nog buiten spelen. Die chick zit al in de tweede klas.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:30 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ja, verschillende fase. Ik ben super volwassen en mijn zusje van bijna 14 is echt een kleutertje ().
Nee even serieus, zo'n meisje is gewoon nog een klein meisje, terwijl je als 15/16 jarige wat meer gaat begrijpen van alles wat om je heen gebeurt. Er is gewoon verschil, daarmee wil je toch geen shit gaan doen...
Deze post verklaard alles Fylaxje.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:49 schreef Fylax het volgende:
Hoi ik ben 15 en in juli 16 en een meisje vindt mij al een jaar leuk, nu vind ik haar ook leuk. Ze is 12 en wordt in juni 13.
Mijn vraag; Kan dit wel, of is het leeftijdsverschil van 12-15/13-16 te groot?
uh hoezoquote:Op vrijdag 20 maart 2015 04:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Deze post verklaard alles Fylaxje.![]()
Pas maar op, voor ik je een draai om je oren geef.![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:21 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
je pikt z'n slachtoffertjes in.
Godverquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:21 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Dit doet mij denken aan mijn jeugd, toen ik zelf 16 was (inmiddels 10 jaar geleden).quote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:49 schreef Fylax het volgende:
Hoi ik ben 15 en in juli 16 en een meisje vindt mij al een jaar leuk, nu vind ik haar ook leuk. Ze is 12 en wordt in juni 13.
Mijn vraag; Kan dit wel, of is het leeftijdsverschil van 12-15/13-16 te groot?
Wat een onzin, is totaal niks mis mee, mits ze geestelijk (en het liefst lichamelijk ^^) wel wat verder is natuurlijk. Hij is zelf toch ook nog jong?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:43 schreef timmmmm het volgende:
Dat zegt Stichting Martijn ookquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:30 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Wat een onzin, is totaal niks mis mee, mits ze geestelijk (en het liefst lichamelijk ^^) wel wat verder is natuurlijk.
Dit gaat over een jongen van 15, en een meisje van bijna 13. En al zijn ze 16 en 13, je zit gewoon beide nog in de puberteit. Stichting Martijn is wel ff heel iets anders imoquote:
Waar ligt de grens dan? Iemand uit de 3de/4de met iemand die op de basisschool had kunnen zitten, gaat voor mij veel te ver. Vind ik inderdaad Martijneske toestandenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:43 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dit gaat over een jongen van 15, en een meisje van bijna 13. En al zijn ze 16 en 13, je zit gewoon beide nog in de puberteit. Stichting Martijn is wel ff heel iets anders imo
Straks zijn ze 45 en 42...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 01:02 schreef Scuidward het volgende:
Beetje raar wel. Klein beetje. Over 2 jaar ben jij bijna 18 en is zij pas 14. Dat is ook raar. Als jij 21 bent en zij 17 is het wat meer 'normaal'. Dus ik zou haar laten wachten. Tenzij ze over 3 jaar ontzettend populair gaat worden, dan moet je er nu bij zijn natuurlijk.
edit: ow wacht scheelt 3 jaar.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:21 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Straks als hij 18 is en zij 15, dan gaan mensen er pas echt raar van opkijken, en als hij straks 21 is en zij 18, dan is het weer heel normaal en kraait en geen haan meer naar.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waar ligt de grens dan? Iemand uit de 3de/4de met iemand die op de basisschool had kunnen zitten, gaat voor mij veel te ver. Vind ik inderdaad Martijneske toestanden
18 en 15 vind ik beduidend minder raar dan 12 en 15. Factor 10. Overigens een kutargument, die vergelijkingen. 45 en 55 is vinden we heel normaal. Maakt 12 en 22 niet minder raarquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:49 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Straks als hij 18 is en zij 15, dan gaan mensen er pas echt raar van opkijken, en als hij straks 21 is en zij 18, dan is het weer heel normaal en kraait en geen haan meer naar.
Blijft toch wel iets raars hebben. Dus ik zeg, als je elkaar echt heel erg leuk vind, gewoon doen! Binnenkort als je 18 gaat worden breekt er een lastigere periode aan, maar als je eventjes doorzet en je niks van andere aantrekt is dat zo weer voorbij.
Uiteraard, maar 3 jaar verschil is ook wel even heel iets anders dan 10 jaar. 10 jaar kan inderdaad echt niet op de leeftijden die jij noemt. Maar 3 jaar zou wel altijd kunnen, ook al vind jij 12 en 15 al heel erg raar, maar dat valt nog best mee hoor. Volgens mij heb ik op mijn 17e nog een vriendin van 14 gehad. Je weet toch dat meiden doorgaans een paar jaar voorlopen op mannenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
18 en 15 vind ik beduidend minder raar dan 12 en 15. Factor 10. Overigens een kutargument, die vergelijkingen. 45 en 55 is vinden we heel normaal. Maakt 12 en 22 niet minder raar
Haha, ik wilde ermee aangeven dat ze er ook heel volwassen uitzag voor haar leeftijd. Op andere vlakken van haar uiterlijk zag ze er ook ouder uit.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:13 schreef Polenbatser het volgende:
Ik zou nog even wachten tot je weet hoe groot d'r tieten worden. Nu blijft dat maar een gok natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |