ja kloptquote:Op dinsdag 17 maart 2015 01:47 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Je moet btw ff die slashes corrigeren in je signature.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 01:46 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Moet te doen zijn. Wel een gezond konijn, ik wil geen rabies.
Dudequote:
kutpartijquote:Op dinsdag 17 maart 2015 01:51 schreef Scuidward het volgende:
Denk er ook over om Partij voor de Dieren te stemmen.
Echt iets voor mij.
one issue partijen bahquote:Op dinsdag 17 maart 2015 01:51 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Heb je ook argumenten?
Vind dat ze er een prima ethos op na houden m.b.t. de bio-industrie.
Ze hebben wel meer issues hoor.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 01:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
one issue partijen bah
sowieso dieren in je naam hebben
dieren
Hoe ze over relaties met kinderen denken weet ik niet. Even zoeken. Nee hebben ze geen mening over.quote:Duurzame groene energie moet gestimuleerd worden - dat geldt ook voor windenergie. De Partij voor de Dieren wil dat er een gecoördineerde aanpak komt voor de ontwikkeling van de elektriciteitsinfrastructuur op zee. Zo kan windenergie mogelijk gemaakt worden op locaties waar dieren en natuur er geen hinder van ondervinden.
Homo?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:43 schreef timmmmm het volgende:
ik niet trouwens, schei eens uit joh. Dat je alleen al zo naar 12-jarige meisjes kijktIk vind het maar eng.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:38 schreef darkmond het volgende:
Hoe wil je met haar over moeilijkere wiskunde praten
Als je op twaalfjarige meisjes valt als puber, meisjes met nog haast geen secundaire geslachtskenmerken? Dat zou kunnen ja, hoe dan ook vind ik het foutquote:
Verschillende fasequote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:38 schreef darkmond het volgende:
Val je uberhaubt wel op zo'n klein meisje? Of is 't meer dat je het gewoon wil omdat ze er toch wel is.
Ik vind het raar ja, jullie zitten in verschillende fases. Hoe wil je met haar over moeilijkere wiskunde praten als zij 't nog nooit heeft gehad bv. Ze zit pas in de eerste zekerZelf zou ik er niet op kunnen vallen, alhoewel ik soms wel een gezicht zie van een wat jonger meisje en ik denk dat die als ze wat ouder wordt zeker wel wat geflirt krijgt, maar erop vallen? Nee joh ... Lijkt wel m'n zusje of zo.
Okay.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:44 schreef Fopje het volgende:
Kan toch gewoon? Zo'n enorm verschil is het nou ook weer niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |