quote:Op maandag 16 maart 2015 23:57 schreef DjeDje het volgende:
Ik word hier gewoon gekoppeld. Ik moet maar eens gaan..
Dat bepaal ik wel voor ons.quote:Op maandag 16 maart 2015 23:57 schreef SideEffect het volgende:
[..]
mag ik niet geven, maar jullie zouden een leuk stelletje zijn
Pijn zit tussen de orenquote:Op maandag 16 maart 2015 23:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat zijn diezelfde die "pijn is fijn, bloed is goed."
hermann kijk ze wil onsquote:
ik vertrouw volledig op DjeDje.quote:Op maandag 16 maart 2015 23:59 schreef SideEffect het volgende:
[..]
wow, hermann heeft dus niets te zeggen?
Neequote:Op maandag 16 maart 2015 23:59 schreef SideEffect het volgende:
[..]
wow, hermann heeft dus niets te zeggen?
hehequote:
Soms verbaast het me dat jij een talenstudie volgt.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als ik in mijn zak wordt gestamp voel ik de pijn toch echt daar.
Ey elfje, wat brengt jou hier?quote:
Joh Engels, geen Nederlands.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:01 schreef deadprez het volgende:
Soms verbaast het me dat jij een talenstudie volgt.
Jou irriteren.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wat de neuk doe jij hier nou weer
Gezellig.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gewoon even hoi zeggen. Verder niks
Jeuk is leuk, spastisch is fantastisch.quote:Op maandag 16 maart 2015 23:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat zijn diezelfde die "pijn is fijn, bloed is goed."
Dat laatste is wel herkenbaar inderdaad. Een simpel smsje typen kost me al een paar minuten op mijn telefoon.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Joh Engels, geen Nederlands.En daarbij typ ik de helft van wat ik zeg op een smartphone waar MN duimen te groot voor zijn
hey, je kent me niet maar heb jij misschien nog goede woordjes over mij te zeggen tegen DjeDje?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gewoon even hoi zeggen. Verder niks
Ik moest denken aan het stripje van Joop Klepzeiker die een sextheater bezocht, waar een viespeuk optrad met een strijkijzer dat aan zijn prince Albert bevestigd zat en er vrolijk mee ging zwaaien.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als ik in mijn zak wordt gestamp voel ik de pijn toch echt daar.
Sletquote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk veel te weinig in KLB de laatste tijd.
De meeste spelfouten (op ik wordt naquote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:03 schreef deadprez het volgende:
Dat laatste is wel herkenbaar inderdaad. Een simpel smsje typen kost me al een paar minuten op mijn telefoon.
Klöpt.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
jij bent nieuw bij de redactie frontpage?
Het is over het algemeen ook wel erg matig in KLB de laatste tijd. De SC is wel tof tho.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk veel te weinig in KLB de laatste tijd.
gelukkig dat de frontpage niet dieper kan zinkenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:04 schreef deadprez het volgende:
Oh ja, valt me nu pas op dat hij redactie is.
Ik kom niet veel verder dan dat laatste helaas.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:06 schreef hoink581 het volgende:
En ook hou ik meer van de semantische en creatieve kant van taal ipv dat ik een spellingsfacist ben.
yolo tochquote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Krijg de nijging een lemming te maken
trustequote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:08 schreef Remqo het volgende:
Nou dan ga ik ook maar, moet weer vroeg m'n nest uit
Vorige week donderdag moest ik me wel inhouden om een medestudent te corrigeren omdat hij een vraag stelde die alleen ontstond door dat hij het verschil tussen bold en bald niet kende.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik kom niet veel verder dan dat laatste helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |