quote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
luk feitje:
zrwat rdoo goren bwula glee magtena
precies, het boeit niet hoe je het schrijft, zolang je maar het zelfde aantal letters en dezelfde letters gebruiktquote:
ja maar ik snap het nog steeds nietquote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
precies, het boeit niet hoe je het schrijft, zolang je maar het zelfde aantal letters en dezelfde letters gebruikt
het zijn kleurenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja maar ik snap het nog steeds niet
al mijn mogelijke liefde is al naar een ander persoon gegaan.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dan nog kun je wel van me houden
joodquote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
al mijn mogelijke liefde is al naar een ander persoon gegaan.
neger watquote:Op dinsdag 17 maart 2015 01:18 schreef deadprez het volgende:
Het wrangen is dat het OM de lijst met verdachten voornamelijk bezeert op een de telefoonnummers gevonden in de telefoon van verdachten. Wie weet, als die Loverboy als die loverboy al niet zo'n lekker jongen is, dan houdt hij er ook een marktplaatshandeltje in gestolen waar op na.
ik weet het ook nietquote:
Opnieuw zelfmoord in loverboy-zaak Valkenburgquote:Op dinsdag 17 maart 2015 01:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik dacht dat ik in het verkeerde topic zat toen ik het las
wat ga je allemaal over iets praten als je de bron niet geeft dan, pfffftquote:Op dinsdag 17 maart 2015 01:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Opnieuw zelfmoord in loverboy-zaak Valkenburg
what else is newquote:
Neequote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heel goed supergirl, heel goed!
Goedemorgen!quote:
Koffie?quote:
Beetje melk en suiker, lekker.quote:
quote:
Goedemorgen vriend.quote:
Regel ik. Ik ga even bonen scoren in Colombia! brbquote:
Belachelijk lekker. Jij dan?quote:
Rosabaya de Colombia is wel lekker inderdaad.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 08:53 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Regel ik. Ik ga even bonen scoren in Colombia! brb
Ja, niet slecht... zit nu toch al een half uur op kantoor te zwoegen..quote:
Same here. Maar het schijnt wel lekker weer te worden vandaag.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja, niet slecht... zit nu toch al een half uur op kantoor te zwoegen..
Ik ook!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja, niet slecht... zit nu toch al een half uur op kantoor te zwoegen..
Ja daar heb ik dus helemaal niets aan he ;Dquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:02 schreef Matip het volgende:
[..]
Same here. Maar het schijnt wel lekker weer te worden vandaag.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:04 schreef TARDIS. het volgende:
Hallo! Goedemorgen vriendjes van de KLB SC!
Swaggerboii.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:04 schreef TARDIS. het volgende:
Hallo!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:04 schreef TARDIS. het volgende:
Moet nog mensen regelen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij ziet met lede ogen de donderdag dichterbij komen zeker?
Gister probeerde hij weer maar werd al gauw afgepoederd door de volwassen Hermann.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:16 schreef TARDIS. het volgende:
Klopt het dat ik MGRMIGORJG al een tijdje niet gezien hebt met z'n badboystruggles?
volgens mij alleen 's avondsquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:16 schreef TARDIS. het volgende:
Klopt het dat ik MGRMIGORJG al een tijdje niet gezien hebt met z'n badboystruggles?
Oh da's wel leuk. Tot hoe laat is dat.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:17 schreef hoink581 het volgende:
Maar zodadelijk eerst College Tour bijwonen.
Overdag is hij AHpoetsmedewerker maar s'avonds veranderd hij in een FOK! gespuis.quote:
Hij kwam inderdaad niet meer terug.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gister probeerde hij weer maar werd al gauw afgepoederd door de volwassen Hermann.
Je had het er geen eens bij hoeven te zetten, las het automatisch met een Jambers stemquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Overdag is hij AHpoetsmedewerker maar s'avonds veranderd hij in een FOK! gespuis.
*lees dit met Jambers zijn stem.
Hehehequote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:22 schreef Matip het volgende:
[..]
Je had het er geen eens bij hoeven te zetten, las het automatisch met een Jambers stem![]()
omdat st paddy?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:20 schreef Chloroform het volgende:
Echt kutleven als je vandaag aan het werk bent.
Van 12.30 tot nog wat. In Paradiso.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh da's wel leuk. Tot hoe laat is dat.
Ik hoop dat je het naar je zin hebt hoink. Vind je dat leuk? Dat ik je dat gun?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Van 12.30 tot nog wat. In Paradiso.
quote:
Echt.quote:
Die gedachte zal ik vandaag koesteren.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het naar je zin hebt hoink. Vind je dat leuk? Dat ik je dat gun?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |