Goedemorgen!quote:
Koffie?quote:
Beetje melk en suiker, lekker.quote:
quote:
Goedemorgen vriend.quote:
Regel ik. Ik ga even bonen scoren in Colombia! brbquote:
Belachelijk lekker. Jij dan?quote:
Rosabaya de Colombia is wel lekker inderdaad.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 08:53 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Regel ik. Ik ga even bonen scoren in Colombia! brb
Ja, niet slecht... zit nu toch al een half uur op kantoor te zwoegen..quote:
Same here. Maar het schijnt wel lekker weer te worden vandaag.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja, niet slecht... zit nu toch al een half uur op kantoor te zwoegen..
Ik ook!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja, niet slecht... zit nu toch al een half uur op kantoor te zwoegen..
Ja daar heb ik dus helemaal niets aan he ;Dquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:02 schreef Matip het volgende:
[..]
Same here. Maar het schijnt wel lekker weer te worden vandaag.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:04 schreef TARDIS. het volgende:
Hallo! Goedemorgen vriendjes van de KLB SC!
Swaggerboii.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:04 schreef TARDIS. het volgende:
Hallo!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:04 schreef TARDIS. het volgende:
Moet nog mensen regelen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij ziet met lede ogen de donderdag dichterbij komen zeker?
Gister probeerde hij weer maar werd al gauw afgepoederd door de volwassen Hermann.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:16 schreef TARDIS. het volgende:
Klopt het dat ik MGRMIGORJG al een tijdje niet gezien hebt met z'n badboystruggles?
volgens mij alleen 's avondsquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:16 schreef TARDIS. het volgende:
Klopt het dat ik MGRMIGORJG al een tijdje niet gezien hebt met z'n badboystruggles?
Oh da's wel leuk. Tot hoe laat is dat.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:17 schreef hoink581 het volgende:
Maar zodadelijk eerst College Tour bijwonen.
Overdag is hij AHpoetsmedewerker maar s'avonds veranderd hij in een FOK! gespuis.quote:
Hij kwam inderdaad niet meer terug.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gister probeerde hij weer maar werd al gauw afgepoederd door de volwassen Hermann.
Je had het er geen eens bij hoeven te zetten, las het automatisch met een Jambers stemquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Overdag is hij AHpoetsmedewerker maar s'avonds veranderd hij in een FOK! gespuis.
*lees dit met Jambers zijn stem.
Hehehequote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:22 schreef Matip het volgende:
[..]
Je had het er geen eens bij hoeven te zetten, las het automatisch met een Jambers stem![]()
omdat st paddy?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:20 schreef Chloroform het volgende:
Echt kutleven als je vandaag aan het werk bent.
Van 12.30 tot nog wat. In Paradiso.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh da's wel leuk. Tot hoe laat is dat.
Ik hoop dat je het naar je zin hebt hoink. Vind je dat leuk? Dat ik je dat gun?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Van 12.30 tot nog wat. In Paradiso.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |