abonnement Unibet Coolblue
pi_150762071
quote:
99s.gif Op woensdag 18 maart 2015 00:53 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Cool, dan ga ik de komende maanden me een beetje orienteren met die programma's, zodat ik straks wat mods in die game kan gooien, zoals Japanse en Chinese gebouwen enzo.
Het zijn wel Scandinavische ontwikkelaars he? Dan horen er dus geen Aziatische gebouwen in
pi_150762113
quote:
99s.gif Op woensdag 18 maart 2015 00:53 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Cool, dan ga ik de komende maanden me een beetje orienteren met die programma's, zodat ik straks wat mods in die game kan gooien, zoals Japanse en Chinese gebouwen enzo.
Ben ik ook van plan. Chinese gebouwen vooral dan. Al is de meeste nieuwbouw gewoon blokkendoos 2.0.

Wat wel jammer is, is dat je niet kunt combineren. Met de eerste twee verdiepingen winkels/restaurants en dan alles daarboven residences. Dan kun je het iets beter doen.

Verder moet er nog iets met muurtjes gedaan worden, zodat je closed communities kunt maken.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_150762141
quote:
14s.gif Op woensdag 18 maart 2015 02:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh, en daarnet was het nog half 12.

Kutspel.
Rede nummero uni waarom ik deze game niet haal.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_150762607
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 00:09 schreef mschol het volgende:

[..]

in mijn volgende stad ga ik voetpaden een centrale plek geven in het wegendesign
Kun je serieus voetpaden aanleggen?
History became legend, legend became myth.
pi_150762706
Gisteravond een grote slag geslagen mijn verkeer issues op te lossen :Y. Het loopt nu redelijk door allemaal, minder goods gezeur van commercie. Nu het gebied dat ik gesloopt hebt hiervoor vanavond denk ik opnieuw inrichten.
  woensdag 18 maart 2015 @ 09:19:18 #281
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_150763648
Gisteren die Tree Brush mod geïnstalleerd en wat is die ontzettend handig. Mijn stad ziet er gelijk ook zo veel beter uit met meer bomen. Verder gebruik ik alleen assets om het visueel mooier en gevarieerder te maken.

Qua verkeer loopt alles redelijk door en kwam er ook achter dat die free transform tool veel handiger is om mooie en vloeiende op- en afritten te maken. Wel vind ik dat het maken van mooie wissels met rails niet altijd lekker gaat. De game maakt al snel veel te scherpe bochten of gaan totaal de andere richting uit die je zelf wil...

Op Reddit nog een mooie stad gezien die gebouwd was op een San Francisco map. Heb nu wel havens unlocked voor mijn eigen stad maar heb alleen een miezerig riviertje. Lijkt me leuk om tzt eens een costal map te gaan gebruiken en dan echt een haven te bouwen met industrie er omheen.
pi_150763760
quote:
14s.gif Op woensdag 18 maart 2015 01:16 schreef Divje het volgende:
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=409641585
[ afbeelding ]

[..]

Mwoah :P
Eigenlijk pas sinds ik die mods heb. En m'n 1ste stad was gefikst door die mods, maar zakte daarna hopeloos in omdat de balans weg was. Dus overnieuw begonnen. Wel vol ideeën :Y
HEBBE.

Alleen heb ik nog steeds het probleem dat huizen etc niet in geladen worden. Alleen de assets die ik zelf kan plaatsen bij parken en snelwegen worden getoond, en een mod die garbage door de helft doet werkt, rest van de mods niet, zoals recycling center etc en huisjes en dergelijke al helemaal niet. Snap er helemaal niets van en frustreert mij een beetje :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2015 09:24:06 ]
pi_150764162


Het gaat eindelijk goed met dat uv unwrappen. Blender is qua interface wel echt kut met peren.

Nu eerst deze simpele versie zo testen in-game en dan detailen en texturen.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_150764444
Steeds als ik een mooie stad heb, en over de 15k inwoners ga raakt het totaal in verval. Om de haverklap verlaten huisjes, en iedereen klaagt over afval, terwijl er genoeg van die dumpplaatsen en dat andere gebouwtje staan er ook meerdere van.

Hoe lossen jullie dit op? Budget van het afval staat altijd op het hoogst.
pi_150764553
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 08:21 schreef valek het volgende:

[..]

Kun je serieus voetpaden aanleggen?
:Y
pi_150764628
Ook maar eens gedownload. Altijd wel (eventjes) leuk, die city management games. :P
pi_150764808
Hmm de boel wordt hier na 2 minuten draaien gigantisch traag, en als ik dan opnieuw de stad laad dan gaat het weer 2 minuten goed en wordt het opnieuw kut.
Bij het afsluiten crasht de boel ook, volgens mij zit er een gare plugin tussen. :+
pi_150764895


Schaal en dergelijke klopt in ieder geval allemaal wel. Nu eerst maar eens een snelle texture ronde, dan airco-bakken toevoegen aan de buitenkant. High density level 1.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  woensdag 18 maart 2015 @ 10:13:28 #289
277865 Sejt
Ondertitel
pi_150765136
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 10:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]

Schaal en dergelijke klopt in ieder geval allemaal wel. Nu eerst maar eens een snelle texture ronde, dan airco-bakken toevoegen aan de buitenkant. High density level 1.
Goed bezig ^O^
I love my mispoken words.
pi_150765240
ziet er al goed uit
  woensdag 18 maart 2015 @ 10:25:07 #291
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_150765490
tvp, serieus interesse in de game maar twijfel nog...
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_150765624
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 10:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]

Schaal en dergelijke klopt in ieder geval allemaal wel. Nu eerst maar eens een snelle texture ronde, dan airco-bakken toevoegen aan de buitenkant. High density level 1.
Baas! _O_

Jij word de huismodder van Fok! Cities: Skylines _O_
  Admin woensdag 18 maart 2015 @ 10:30:36 #293
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_150765646
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 10:25 schreef DeeCruise het volgende:
tvp, serieus interesse in de game maar twijfel nog...
nergens voor nodig. Het spel is nu anderhalve week ofzo uit en er zijn nu al zoveel mods dat je nog jaren vooruit kunt. Daarnaast is de simulatie zoveel beter dan in SimCity dat het voor de schappelijke prijs een absolute no-brainer is.
Enige wat misschien ontbreekt zijn wat meer road-building tools om meteen een grid ofzo aan te leggen zoals in CitiesXL, en het geheel heeft wat minder speelse humor die SimCity wel heeft, maar verder kun je hier weinig buil aan vallen. Echt.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_150765760
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 10:30 schreef Danny het volgende:

[..]

nergens voor nodig. Het spel is nu anderhalve week ofzo uit en er zijn nu al zoveel mods dat je nog jaren vooruit kunt. Daarnaast is de simulatie zoveel beter dan in SimCity dat het voor de schappelijke prijs een absolute no-brainer is.
Enige wat misschien ontbreekt zijn wat meer road-building tools om meteen een grid ofzo aan te leggen zoals in CitiesXL, en het geheel heeft wat minder speelse humor die SimCity wel heeft, maar verder kun je hier weinig buil aan vallen. Echt.
Vooral voor de prijs is het echt een bazengame. Ik had hier ook makkelijk 60 of 70 voor neergeteld als het moest. Qua speelplezier/waarde is het je geld zo dubbel en dwars waard.

Iemand zei het hier ook al eens geloof ik; wat ik mis is het mogelijk maken van aanleggen van beekjes, kanaaltjes, meertjes, etc.
pi_150766316
Iemand een idee hoe ik het afvalprobleem kan oplossen?
pi_150766347
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 10:30 schreef Danny het volgende:

[..]

nergens voor nodig. Het spel is nu anderhalve week ofzo uit en er zijn nu al zoveel mods dat je nog jaren vooruit kunt. Daarnaast is de simulatie zoveel beter dan in SimCity dat het voor de schappelijke prijs een absolute no-brainer is.
Enige wat misschien ontbreekt zijn wat meer road-building tools om meteen een grid ofzo aan te leggen zoals in CitiesXL, en het geheel heeft wat minder speelse humor die SimCity wel heeft, maar verder kun je hier weinig buil aan vallen. Echt.
Ik mis recreatie/hobby's..

Dat is wat simcity 4 zo tof maakte
  woensdag 18 maart 2015 @ 11:00:32 #297
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_150766558
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 16:14 schreef yosander het volgende:

[..]

Zelfde probleem hier. Mijn desktop stamt uit 2007 en heeft alleen een kleine upgrade gehad tussendoor. Laatste game die ik serieus speelde was COD4, jaaaren geleden dus :P.

Ga ook maar even een 'test' versie proberen :o
Hier een desktop uit 2008, maar gelukkig heb ik voor mezelf al goed gepraat dat deze Cities het verdiend om een nieuwe desktop aan te schaffen. 8-)
Okay, het feit dat deze van ellende uit elkaar begint te vallen speelt ook een kleine rol. :s)
  woensdag 18 maart 2015 @ 11:21:26 #298
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150767176
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 10:53 schreef Ratsnest89 het volgende:
Iemand een idee hoe ik het afvalprobleem kan oplossen?
Mod installeren.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_150767258
Ik heb over een paar uur tentamen en moet eigenlijk leren, maar fuck it. :@



37k, genoeg ruimte zoals je kan zien, en pas 5 van de 25 tiles unlocked.

Nieuwste district:



Bijna geen drukke wegen door de grote rotonde en goed OV. :)

Oude district:



I fucking LOVE trees. O+
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  woensdag 18 maart 2015 @ 11:24:31 #300
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150767277
Vanavond toch maar eens de 1/4 aging mod erop gooien voor een kleine beetje extra moeilijkheid. Ik heb het gister met 1/16 de geprobeerd maar daar wordt je echt droevig van :'). Zodra je een school neerzet moet je dus op volle snelheid volgens mij nog 2 uur wachten voor men de basisschool heeft doorlopen dus dat is gewoon kansloos maar toen ik het uitzette zat ik binnen een paar seconden weer op 14,000 per week winst op een dorp van 5000 inwoners :'). Dat is het ook niet echt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')