SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door JR-Style-93 op 17-03-2015 16:09:12 ]Oh.
Stand is sowieso irritant om telkens bij te houden.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Stand, speelschema en managers updaten
En niet alle gifjes doen het nog
Atouba en Jol kunnen goed samen, dus ik denk dat Atouba wel die extra stap zou kunen makenquote:Op maandag 16 maart 2015 22:42 schreef Downwards het volgende:
[..]
VInd ik momenteel niet zoveel beter dan Van Aanholt.
Pakt waarsch. een half miljoen als ze erin blijven.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:50 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Zou die het net als Henk ten Cate gewoon voor niets doen?
Voor niets gaat de zon op bij Dickquote:Op maandag 16 maart 2015 22:50 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Zou die het net als Henk ten Cate gewoon voor niets doen?
Teringquote:Op maandag 16 maart 2015 22:50 schreef Downwards het volgende:
[..]
Pakt waarsch. een half miljoen als ze erin blijven.
#babbelziekquote:Op maandag 16 maart 2015 22:51 schreef Downwards het volgende:
Petrovic wordt de assistent. Lekker mannetje om erbij te hebben als je tegen degradatie strijdt.
Yes, you can call me Dick Lawyer.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:56 schreef Downwards het volgende:
Eerste thuiswedstrijd zou dan Sunderland - Newcastle worden voor Dickie (5 april).
Potje om mee te starten hoor.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:56 schreef Downwards het volgende:
Eerste thuiswedstrijd zou dan Sunderland - Newcastle worden voor Dickie (5 april).
Had mezelf perongeluk gequotequote:Op maandag 16 maart 2015 23:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hoezo: is gewoon een fucking derby om mee te starten.
quote:Op maandag 16 maart 2015 23:10 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Nou zeg. Je hoeft niet meteen met die termen te gaan smijten
Donequote:Op maandag 16 maart 2015 23:19 schreef Downwards het volgende:
Ook voor in de OP.
[ afbeelding ]
//
[ afbeelding ]
Feyenoord-PSV gaat toch nergens meer om.quote:Op maandag 16 maart 2015 23:25 schreef Wicky15 het volgende:
Jammer dat Liverpool-Man Utd op hetzelfde tijdstip is als Feyenoord-PSV.
Klopt. Maar als Feyenoord fan wil ik het toch graag zienquote:Op maandag 16 maart 2015 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord-PSV gaat toch nergens meer om.
Denk niet dat ze nog bereid zijn om Liverpool - Man. United te verplaatsen.quote:Op maandag 16 maart 2015 23:25 schreef Wicky15 het volgende:
Jammer dat Liverpool-Man Utd op hetzelfde tijdstip is als Feyenoord-PSV.
Proberen kan altijdquote:Op maandag 16 maart 2015 23:26 schreef Downwards het volgende:
[..]
Denk niet dat ze nog bereid zijn om Liverpool - Man. United te verplaatsen.
Twee schermenquote:Op maandag 16 maart 2015 23:26 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Klopt. Maar als Feyenoord fan wil ik het toch graag zien
Bij Liverpool-Manure staat er wat op het spel. Het andere is plat vermaak.quote:
Ja klopt helemaal. Is natuurlijk ook een veel mooiere wedstrijd. Ach, ik zie het zondag welquote:Op maandag 16 maart 2015 23:35 schreef Morendo het volgende:
[..]
Bij Liverpool-Manure staat er wat op het spel. Het andere is plat vermaak.
Een prima potje om mee te beginnen denk ik zo. West Ham is ook niet in goede doen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:27 schreef Downwards het volgende:
Zaterdag zijn eerste wedstrijd (West Ham-uit).
[ afbeelding ]
http://www.safc.com/news/(...)ats-appoint-advocaat
Thuis moet je dan de punten pakken.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:04 schreef Downwards het volgende:
Wel jammer dat hij uitsluit langer dan 2 maanden te blijven. Had wel graag gezien dat hij erin was gebleven en dan eens kijken hoe hij het over een heel seizoen zou hebben gedaan in de PL.
Ze spelen nog thuis tegen Newcastle, Palace, Southampton en Leicester en moeten nog uit naar West Ham, Arsenal, Stoke, Everton & Chelsea..
Dat moeten ze sowieso eens wat vaker doen. Tot nu toe haalden ze in de thuiswedstrijden net zo weinig punten als in de uitwedstrijden (26 punten in totaal uit 15 thuiswedstrijden en 14 uitwedstrijden).quote:
Madquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:35 schreef Cavaliers het volgende:
http://www.chelseafc.com/(...)/penalty-puzzle.html
Misschien moeten die huilbaby's eens wat vaker naar hun bankrekening kijken.. dan gaat ze vast weer lachenquote:Radamel Falcao voelt zich totaal niet happy bij Manchester United. De Colombiaanse topaanvaller zit geregeld op de bank naast Louis van Gaal en moest onlangs zelfs meedoen met de reserves. Een ware verschrikking voor de spits, zo stelt zijn ex-zaakwaarnemer Silvano Espindola.
"Ik praat vaak met Radamel en samen huilen we ook vaak. Hij zit in een moeilijke periode. Elke voetballer wil spelen en elke topscorer wil doelpunten maken."
Als mijn pa zoveel miljoenen bij elkaar had gesprokkeld zou ik het misschien wel door de vingers zienquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:57 schreef tong80 het volgende:
Leuk, op je 65ste pas aandacht gaan geven aan je familie die ze de jaren ervoor niet hebben gehad.
Advocaatje bewonderen?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:06 schreef Downwards het volgende:
Vandaag gewoon 3 partijtjes kijken?
Man. City - West Brom
Newcastle - Arsenal
West Ham - Sunderland
Ben wel benieuwd of hij nog wat wijzigingen doorvoert. Gun Advocaat ook wel wat succes, al zal het nog lastig zat worden om vanavond een resultaat te halen.quote:
Ik gun Sunderland helemaal nietsquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:43 schreef Downwards het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of hij nog wat wijzigingen doorvoert. Gun Advocaat ook wel wat succes, al zal het nog lastig zat worden om vanavond een resultaat te halen.
Hopelijk kan Bony het een keer laten zien.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:01 schreef Downwards het volgende:
Man City XI: Hart, Zabaleta, Kompany, Mangala, Clichy, Navas, Fernando, Lampard, Silva, Bony, Aguero.
v
West Brom XI: Myhill, Dawson, McAuley, Olsson, Lescott, Baird, Morrison, Gardner, Fletcher, Sessegnon, Berahino.
Gelukkig is City uit niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:47 schreef Downwards het volgende:
En daar is dan al de rode kaart voor Dawson.
Dan krijg je achteraf vrijspraakquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:49 schreef Downwards het volgende:
En dan ook nog de verkeerde wegsturen.
Schakel net in, wat gebeurde er?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:52 schreef Downwards het volgende:
Hoogst merkwaardige opening toch al met al. Na 1,5 minuut een rode kaart en dan dus voor de verkeerde speler.
Dawson maakte een overtreding op de doorgebroken Bony, maar hij gaf McAuley rood (die later nog wel een duel aanging met Bony, maar toen was er al gefloten voor een vrije trap).quote:
Merkwaardig? Tis al geen al te beste competitie, nog net geen amateurniveau.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:52 schreef Downwards het volgende:
Hoogst merkwaardige opening toch al met al. Na 1,5 minuut een rode kaart en dan dus voor de verkeerde speler.
Oke, Emile.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Merkwaardig? Tis al geen al te beste competitie, nog net geen amateurniveau.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Godverquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje zijn draai te hebben gevonden nu. Voetbalt ook aardig mee (bijv. die pass een minuut geleden)quote:
Zat hem natuurlijk ook niet echt mee met alleen maar invalbeurten en een team uit vormquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:15 schreef Downwards het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje zijn draai te hebben gevonden nu. Voetbalt ook aardig mee (bijv. die pass een minuut geleden)
Dat is zeker zo en hij had er natuurlijk ook een Afrika Cup opzitten.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Zat hem natuurlijk ook niet echt mee met alleen maar invalbeurten en een team uit vorm
gelukkig maar.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hopelijk kan Bony het een keer laten zien.
Die spelen nu niet meer om de nul te houden, maar om er niet met 7-0 af te gaanquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:26 schreef Downwards het volgende:
Dat gaat nog een hele vervelende tweede helft worden voor Albion.
Ja precies, bij 1-0 blijf je nog een beetje hoop houden, maar nu er eigenlijk geen enkel uitzicht meer is op een resultaat..quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Die spelen nu niet meer om de nul te houden, maar om er niet met 7-0 af te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |