abonnement Unibet Coolblue
  maandag 30 maart 2015 @ 22:18:09 #176
159761 Arn0
Abbey Road
pi_151207442
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 21:12 schreef TC03 het volgende:
Je kan foto's dus vooralsnog helaas niet ook automatisch op een Windows pc downloaden, dat moet handmatig via iCloud.com.
Hmm, bij mij lukt het wel op mijn Windows 7 laptop? Heb een hele tijd terug de iCloud applicatie geïnstalleerd en sindsdien staat er bij "favorieten" in de verkenner een link naar een iCloud map die gesynchroniseerd wordt.

By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_151207582
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 22:18 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Hmm, bij mij lukt het wel op mijn Windows 7 laptop? Heb een hele tijd terug de iCloud applicatie geïnstalleerd en sindsdien staat er bij "favorieten" in de verkenner een link naar een iCloud map die gesynchroniseerd wordt.

[ afbeelding ]
Ja, dat is de Photo Stream methode. Dan kan het wel.

quote:
Regular Photo Stream:
• Only stores your most recent 1000 photos or the last 30 days of images, whichever is greater
• Does not use your iCloud storage allotment
• Compatible across all devices including iPhone, iPad, Mac, and PC
• Stores web-optimized versions of your photos, which may degrade quality
• Does not upload and sync videos
• You can still sync photos and albums from your Mac or PC via iTunes when Photo Stream is enabled

iCloud Photo Library:
• Stores all your photos and personal video and has no limits as long as you have the iCloud storage space to support it
• Uses your iCloud storage allotment
• Accessible on iPhone, iPad, and online via iCloud.com; a new Photos app for Mac is coming in early 2015, and presumably iCloud for Windows will receive access around that time as well
• Stores full-resolution photos on the server and on your devices and supports many file formats including JPG, RAW, PNG, GIF, TIFF, and others
• Uploads and syncs videos as well as photos
• You can not sync albums and photos from your Mac or PC via iTunes when using iCloud Photo Library, and any existing albums will be removed when you enable the service
pi_151211108
Iemand hier ervaring met Play Box HD? (Jailbreak)
Want ik vind het vooralsnog niet echt een ideale app. 8 van de 10 keer duurt het laden zo lang dat het voor mij al niet meer hoeft (en dat is dus 5+ minuten zonder dat er iets gebeurd). Ook krijg ik het idee dat een hoop van wat wordt aangeboden in de lijsten eigenlijk niet eens daadwerkelijk te downloaden is. Want je kan namelijk ook de file downloaden ipv streamen, maar dan is de download opeens na 3 seconden klaar en het gedownloade bestand is nutteloos.
People assume too much.
  dinsdag 31 maart 2015 @ 00:34:31 #179
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_151212074
Wat doet het?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_151212655
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 00:34 schreef Skull-splitter het volgende:
Wat doet het?
Alternatief voor Popcorn Time, maar eentje die wel kan streamen naar mijn Chromecast.
People assume too much.
  dinsdag 31 maart 2015 @ 07:05:31 #181
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_151213724
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 23:57 schreef very het volgende:
Iemand hier ervaring met Play Box HD? (Jailbreak)
Want ik vind het vooralsnog niet echt een ideale app. 8 van de 10 keer duurt het laden zo lang dat het voor mij al niet meer hoeft (en dat is dus 5+ minuten zonder dat er iets gebeurd). Ook krijg ik het idee dat een hoop van wat wordt aangeboden in de lijsten eigenlijk niet eens daadwerkelijk te downloaden is. Want je kan namelijk ook de file downloaden ipv streamen, maar dan is de download opeens na 3 seconden klaar en het gedownloade bestand is nutteloos.
Waarom gebruik je niet gewoon Movie Box? Als die blijft hangen, werkt de iPhone herstarten of de app opnieuw installeren meestal wel. Verre van ideaal, maar sneller dan 5 minuten wachten. En dit soort gezeik heb je sneller met jailbreak apps. Moviebox kan overigens zonder jailbreak geïnstalleerd worden.
pi_151214110
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 07:05 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Waarom gebruik je niet gewoon Movie Box? Als die blijft hangen, werkt de iPhone herstarten of de app opnieuw installeren meestal wel. Verre van ideaal, maar sneller dan 5 minuten wachten. En dit soort gezeik heb je sneller met jailbreak apps. Moviebox kan overigens zonder jailbreak geïnstalleerd worden.
Moviebox kan niet streamen naar chromecast
People assume too much.
  dinsdag 31 maart 2015 @ 08:35:41 #183
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_151214307
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 08:10 schreef very het volgende:

[..]

Moviebox kan niet streamen naar chromecast
Oke. Goed om te weten, aangezien ik mijn broer een Chromecast had aangeraden voor de iPad van zijn vriendin. Moet hem even laten weten dat dat dus niet werkt.

Dit zijn de dingen waarin iOS toch ver achter blijft bij Android. Als ik zie hoe makkelijk, goedkoop en goed de Shield Tablet van mijn broertje via HDMI op de televisie gebruikt kan worden, baal ik er toch wel van dat mijn iPad dat niet kan.
pi_151215016
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 08:35 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Oke. Goed om te weten, aangezien ik mijn broer een Chromecast had aangeraden voor de iPad van zijn vriendin. Moet hem even laten weten dat dat dus niet werkt.

Dit zijn de dingen waarin iOS toch ver achter blijft bij Android. Als ik zie hoe makkelijk, goedkoop en goed de Shield Tablet van mijn broertje via HDMI op de televisie gebruikt kan worden, baal ik er toch wel van dat mijn iPad dat niet kan.
Nou, er is een workaround, maar die houdt in dat je het bestand eerst in zijn geheel moet downloaden en dan via een trucje afspeelbaar moet maken in realplayer (dacht ik).
Niet echt ideaal dus.
People assume too much.
pi_151215046
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 21:12 schreef TC03 het volgende:

[..]

De library is op 3 manieren te benaderen:
1. Foto's app op iOS-apparaat
2. Foto's app op OS X
3. iCloud.com

Je kan foto's dus vooralsnog helaas niet ook automatisch op een Windows pc downloaden, dat moet handmatig via iCloud.com.
Over 1, ik zie inderdaad nu die foto's in de app staan (neem aan dus dat dat die standaard app is van Ios), maar nu staan ze dan alsnog lokaal daar opgeslagen?
Mijn idee is namelijk (of dat zou ik willen) dat het gewoon niet meer lokaal staat maar dat ie ze bv via die app ophaalt van internet als ik Wifi heb. (of desnoods dat ie alleen de thumbnails lokaal zet)
Dit is nu zo of zie ik dat verkeerd?

Kleine edit even tussendoor, als ik ze van icloud verwijder dan gaan ze inderdaad wel van mijn telefoon af ook, dus daar zit wel een link in. Maar staan ze nu nog lokaal of haalt ie het echt van internet?

3. werkt inderdaad, kom nooit op Icloud.com, maar eens gekeken en inderdaad daar staan sinds ik die instellingen heb verandert netjes de foto's die ik sindsdien maakte.
Do what you love, love what you do!
pi_151215222
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 22:18 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Hmm, bij mij lukt het wel op mijn Windows 7 laptop? Heb een hele tijd terug de iCloud applicatie geïnstalleerd en sindsdien staat er bij "favorieten" in de verkenner een link naar een iCloud map die gesynchroniseerd wordt.

[ afbeelding ]
Dit werkte bij mij ook, maar het hele doel van deze "operatie" :') is dus dat het geheugen van mijn telefoon niet vol raakt door de foto's.

Vandaar dat ik de tip van hierboven opvolgde en photostream heb uitgezet omdat ie dan dus alsnog alles lokaal blijft behouden ;)

Het meest optimale zoals ik het nu zie zou zijn dat er een programma voor windows komt die dus hetzelfde doet als nu met de foto's die je via Icloud kunt zien en verwijderen en ook van je telefoon gaan als je ze daar uit haalt.

Dus bij wijze van net als fotostream een map lokaal op de computer, sleep alles uit die map en het is ook weg van je telefoon en van de cloud, maar toch heb ik dan mijn foto's nog alleen lokaal.

Maar dat is er dus (nog) niet zoals ik het nu begrijp.
Hopelijk komt dat er dan nog aangezien er ook beta bij staat, dus ze zullen er nog wel aan werken (hopelijk) :)

[ Bericht 23% gewijzigd door kree op 31-03-2015 09:43:31 ]
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 31 maart 2015 @ 10:06:03 #187
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_151215893
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 01:09 schreef very het volgende:

[..]

Alternatief voor Popcorn Time, maar eentje die wel kan streamen naar mijn Chromecast.
Dan snap ik het probleem en ben ik blij vooral gewoon te downloaden of te kopen. Netflix bokt soms al of ramt de kwaliteit naar beneden...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 31 maart 2015 @ 12:35:09 #188
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_151220480
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 09:28 schreef kree het volgende:

[..]

Over 1, ik zie inderdaad nu die foto's in de app staan (neem aan dus dat dat die standaard app is van Ios), maar nu staan ze dan alsnog lokaal daar opgeslagen?
Mijn idee is namelijk (of dat zou ik willen) dat het gewoon niet meer lokaal staat maar dat ie ze bv via die app ophaalt van internet als ik Wifi heb. (of desnoods dat ie alleen de thumbnails lokaal zet)
Dit is nu zo of zie ik dat verkeerd?

Kleine edit even tussendoor, als ik ze van icloud verwijder dan gaan ze inderdaad wel van mijn telefoon af ook, dus daar zit wel een link in. Maar staan ze nu nog lokaal of haalt ie het echt van internet?

3. werkt inderdaad, kom nooit op Icloud.com, maar eens gekeken en inderdaad daar staan sinds ik die instellingen heb verandert netjes de foto's die ik sindsdien maakte.
De foto's worden lokaal op je telefoon opgeslagen, als er geen ruimte meer is worden de originele foto's verwijderd. Wel blijft er een thumbnail van elke foto bewaard. Je zal dus al je foto's in het overzicht nog wel terugzien, maar dat zijn slechts thumbnails.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_151229042
Ik heb onderdelen voor de 5S nodig.
Welke webshop is een beetje betrouwbaar?
pi_151350480
Kan je de resolutie aanpassen van apps ?

Op de iPhone 6, worden oudere apps upgescaled, kan dit ook uit ?
  zaterdag 4 april 2015 @ 07:21:18 #191
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_151351470
Nee en nee.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 4 april 2015 @ 15:16:58 #192
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_151358480
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 16:15 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb onderdelen voor de 5S nodig.
Welke webshop is een beetje betrouwbaar?
sw-box.com heb ik goede ervaringen mee :)
pi_151360469
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 07:21 schreef Skull-splitter het volgende:
Nee en nee.
jammer en gemiste kans
  zaterdag 4 april 2015 @ 17:05:50 #194
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_151361772
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 01:56 schreef eddehaas het volgende:
Kan je de resolutie aanpassen van apps ?

Op de iPhone 6, worden oudere apps upgescaled, kan dit ook uit ?
Je kan wel de resolutie van de iPhone 6 als geheel aanpassen bij instellingen > beeldscherm. Dan heb je de resolutie van een iPhone 5 op een groter scherm. :P
Ten percent faster with a sturdier frame
  zaterdag 4 april 2015 @ 17:35:21 #195
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_151362595
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 16:22 schreef eddehaas het volgende:

[..]

jammer en gemiste kans
Want?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 4 april 2015 @ 22:44:27 #196
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_151373570
Waar moet je op letten bij het kopen van een tweedehands iPhone? :?

Lees namelijk dingen met "Find My iPhone" en activation lock?
Irene is bae <3
  zaterdag 4 april 2015 @ 22:58:43 #197
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_151374099
quote:
5s.gif Op zaterdag 4 april 2015 22:44 schreef Jiang153 het volgende:
Waar moet je op letten bij het kopen van een tweedehands iPhone? :?

Lees namelijk dingen met "Find My iPhone" en activation lock?
In iOS zit iCloud ingebakken. Een onderdeel van iCloud is "Find My iPhone". Daarmee kan je op afstand je iPhone localiseren (via iCloud.com) en deze op afstand vergrendelen.

Als een iPhone is gestolen, is de kans groot dat de oorspronkelijke eigenaar deze heeft vergrendeld via Find My iPhone. Zonder het wachtwoord van het Apple ID van de oorspronkelijke eigenaar kan je de iPhone dan niet gebruiken.

Je moet er dus op letten dat de iPhone niet vergrendeld is en gewoon kan opstarten.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zaterdag 4 april 2015 @ 22:59:53 #198
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_151374142
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 22:58 schreef TC03 het volgende:

[..]

In iOS zit iCloud ingebakken. Een onderdeel van iCloud is "Find My iPhone". Daarmee kan je op afstand je iPhone localiseren (via iCloud.com) en deze op afstand vergrendelen.

Als een iPhone is gestolen, is de kans groot dat de oorspronkelijke eigenaar deze heeft vergrendeld via Find My iPhone. Zonder het wachtwoord van het Apple ID van de oorspronkelijke eigenaar kan je de iPhone dan niet gebruiken.

Je moet er dus op letten dat de iPhone niet vergrendeld is en gewoon kan opstarten.
Zusje heeft bijv. deze op het oog.

Kan met de IMEI en serienummer het ergens controleren neem ik aan?
Irene is bae <3
  zaterdag 4 april 2015 @ 23:11:04 #199
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_151374505
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 22:59 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Zusje heeft bijv. deze op het oog.

Kan met de IMEI en serienummer het ergens controleren neem ik aan?
Nee kan niet, je moet het gewoon ter plekke checken.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 5 april 2015 @ 12:22:34 #200
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_151383646
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 22:58 schreef TC03 het volgende:

[..]

In iOS zit iCloud ingebakken. Een onderdeel van iCloud is "Find My iPhone". Daarmee kan je op afstand je iPhone localiseren (via iCloud.com) en deze op afstand vergrendelen.

Als een iPhone is gestolen, is de kans groot dat de oorspronkelijke eigenaar deze heeft vergrendeld via Find My iPhone. Zonder het wachtwoord van het Apple ID van de oorspronkelijke eigenaar kan je de iPhone dan niet gebruiken.

Je moet er dus op letten dat de iPhone niet vergrendeld is en gewoon kan opstarten.
Dus ik moet dit controleren?
- Find My iPhone moet uitstaan
- Serienummer
- IMEI nummer

Nog andere dingen of...?
Irene is bae <3
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')