Niks mis mee. Jammer he? Is gewoon onderdeel van KPN hoor, voor mensen die wel een goed netwerk willen en die maandelijks willen kunnen opzeggen aan alles aanpassen.quote:
hahahahahahahaquote:Op donderdag 19 maart 2015 00:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Niks mis mee. Jammer he? Is gewoon onderdeel van KPN hoor, voor mensen die wel een goed netwerk willen en die maandelijks willen kunnen opzeggen aan alles aanpassen.
Tja, het staat letterlijk op de website in die link. Dat jij nog te dom bent om te lezen zal wel niet aan mij liggen toch?quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tja, het staat letterlijk op de website in die link. Dat jij nog te dom bent om te lezen zal wel niet aan mij liggen toch?
Jij zit natuurlijk veel liever 2 jaar aan een stug abonnement vast dat je niet kunt veranderen of opzeggen. Veel plezier ermee, onderknuppel.
Het is goed schatje, nu oogjes dicht en snaveltjes toequote:
hahahahaquote:Op donderdag 19 maart 2015 00:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het is goed schatje, nu oogjes dicht en snaveltjes toe![]()
Oh nee jij werkt niet want je bent zo'n vuile mislukte die nergens aan de slag kan en daarom elke dag tot 14:00 in zijn bed rot.
Leuk, maar ik kom met feiten.quote:
I'm busy, you're ugly, have a nice day.quote:Op donderdag 19 maart 2015 01:45 schreef renwan het volgende:
Deze OP slaat als lul op bloemkool. TS is geestelijk beperkt
hahaha... Nog gepijpt door politiesletten de laatste tijd?quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Leuk, maar ik kom met feiten.
Jij komt met domme smilies.
Ik weet waar het over gaat.
Jij totaal niet.
Ik ben van een fatsoenlijke intelligentie.
Jij bent een sociale drol.
I win. You lose.
Geregeld, gaat dit weekend weer gebeuren. Wanneer had jij recent nog eens een triootje? Toen de zakdoekjes in de aanbieding waren?quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:21 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
hahaha... Nog gepijpt door politiesletten de laatste tijd?
Waarom doe je gemeen? Ik ben een fan.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Geregeld, gaat dit weekend weer gebeuren. Wanneer had jij recent nog eens een triootje? Toen de zakdoekjes in de aanbieding waren?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |