Maar dat komt omdat jij nog te lelijk bent om op te schijten, graftak.quote:
Op je teentjes getrapt lieverd?quote:Op maandag 16 maart 2015 21:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat jij nog te lelijk bent om op te schijten, graftak.
Nee hoor, ik maak aleen een opmerking over je banale uiterlijk. Met je bolle ogenquote:
Hey ik ben een vogel en jij een vogeltjesdans. We moeten wel wat liever zijn hoorquote:Op maandag 16 maart 2015 21:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee hoor, ik maak aleen een opmerking over je banale uiterlijk. Met je bolle ogen
Bek houwe.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:27 schreef Grielen het volgende:
[..]
Hey ik ben een vogel en jij een vogeltjesdans. We moeten wel wat liever zijn hoor
waarom ben jij nou weer een vogel.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:27 schreef Grielen het volgende:
[..]
Hey ik ben een vogel en jij een vogeltjesdans. We moeten wel wat liever zijn hoor
quote:
Nope, bij 50,- gaat er een slot op. Maar er zijn bv ook blox van 2,- per dag, heb je 30 Mb, 20 minuten bellen en 20 minuten gebeld worden voor. Kan je ook gratis aanzetten.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:33 schreef Ferrari_Tape het volgende:
als je in het buitenland komt wordt je internet toch automatisch geblokkeerd?
Jij bent een negerquote:
haha goede post weer vogeltjesdansquote:Op maandag 16 maart 2015 21:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nope, bij 50,- gaat er een slot op. Maar er zijn bv ook blox van 2,- per dag, heb je 30 Mb, 20 minuten bellen en 20 minuten gebeld worden voor. Kan je ook gratis aanzetten.
Tja het is wel waar. Dat jij dat nou niet weet heeft te maken met dat jij een neger bent.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:35 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
haha goede post weer vogeltjesdans
Geen tegenargument, maar een negerargumentquote:Op maandag 16 maart 2015 21:36 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
haha goede tegenargument weer vogeltjesdans
haha goede post weer vogeltjesdansquote:Op maandag 16 maart 2015 21:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tja het is wel waar. Dat jij dat nou niet weet heeft te maken met dat jij een neger bent.
haha goede comeback weer vogeltjesdansquote:Op maandag 16 maart 2015 21:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Geen tegenargument, maar een negerargument![]()
quote:Op maandag 16 maart 2015 21:37 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
haha goede comeback weer vogeltjesdans
Kom mensen, niet onder een andere naam in iemands topic klieren.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:37 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
En nu terug katoenplukken jij!quote:Op maandag 16 maart 2015 21:37 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Andere naam? Ik snap je nietquote:Op maandag 16 maart 2015 21:38 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Kom mensen, niet onder een andere naam in iemands topic klieren.
Denk dat je het mis hebtquote:Op maandag 16 maart 2015 21:40 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een kloon. Maar ik kan het mis hebben.
Haha goede kloon weer vaatwastabletquote:
Vast wel, je bent immers een vrouw.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:40 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een kloon. Maar ik kan het mis hebben.
haha goede comeback weer vogeltjesdansquote:Op maandag 16 maart 2015 21:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Haha goede kloon weer vaatwastablet
VD, pofferdorie, wees nou eens aardig voor vrouwen.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Vast wel, je bent immers een vrouw.
Waarom? Jij bent toch ook niet aardig voor mij?quote:Op maandag 16 maart 2015 21:44 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
VD, pofferdorie, wees nou eens aardig voor vrouwen.
Als je grof doet niet nee.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waarom? Jij bent toch ook niet aardig voor mij?
a) this is fokquote:
quote:Op maandag 16 maart 2015 21:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat jij nog te lelijk bent om op te schijten, graftak.
quote:
quote:Op maandag 16 maart 2015 21:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tja het is wel waar. Dat jij dat nou niet weet heeft te maken met dat jij een neger bent.
Wauw. Jij bent ECHT ergens blijven steken. Volgens mij ben je ergens in de 30 a 40 toch? En je gedraagt je als een falend puisterig pubertje dat gepest wordt op school en daarom (mislukte) pogingen doet extra gevat en stoer over te komenquote:Op maandag 16 maart 2015 21:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Geen tegenargument, maar een negerargument![]()
Goed hequote:Op maandag 16 maart 2015 22:26 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Wauw. Jij bent ECHT ergens blijven steken. Volgens mij ben je ergens in de 30 a 40 toch? En je gedraagt je als een falend puisterig pubertje dat gepest wordt op school en daarom (mislukte) pogingen doet extra gevat en stoer over te komen
quote:Op maandag 16 maart 2015 21:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
In radar wordt vodafone weer eens onderuit geschoffeld want klanten zijn blijkbaar te dom om zelf hun dataverbruik in de gaten te houden. "ik weet niet waar het dataverbruik vandaan komt boehoehoe" Kijk dan op je rekening lullo
![]()
En anders zet je blox bepert internet aan, dat is gratis en zorgt dat je nooit buitenbundelkosten zult hebben
"Roaming? Wasdatte"
Klacht: idioten die nog te dom zijn om te poepen krijgen weer een platform geboden om langs oneigenlijke weg hun gelijk te halen en de rekening van hun eigen stupiditeit bij vodafone neer te leggen, en daardoor indirect de abo's van andere, wel nadenkende klanten te verhogen.
Nee ik zit zelf bij simyo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |