kutquote:Op maandag 16 maart 2015 21:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
"door dit nummer heb ik ineens zin om aan 5 lullen tegelijk te zuigen"
je whatsappt met DjeDje?quote:Op maandag 16 maart 2015 21:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
"Noem me geen aandachtshoer meer. :s
Jij leeft waarschijnlijk echt alleen maar op fok waardoor je de echte wereld niet ziet. En dan verander je wel van mening :s
En dan ben ik ook benieuwd waarom je mij de "grootste aandachtshoer ooit" vindt..."
haha
watquote:Op maandag 16 maart 2015 21:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Jij leeft waarschijnlijk echt alleen maar op fok waardoor je de echte wereld niet ziet. En dan verander je wel van mening :s
En dan ben ik ook benieuwd waarom je mij de "grootste aandachtshoer ooit" vindt..."
haha
whutquote:Op maandag 16 maart 2015 21:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
haha
Djedje?quote:Op maandag 16 maart 2015 21:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
haha
quote:
wolkentaart recept:quote:
quote:
aiquote:Op maandag 16 maart 2015 21:25 schreef SideEffect het volgende:
[..]
wolkentaart recept:
200 ml slagroom
200 gram zelfrijzend bakmeel
200 gram suiker
8 gram vanillesuiker(optioneel)
4 eieren
Snufje zout
Bakpoeder
Bereidingswijze:
Er zijn twee manieren om een luchtige cake te krijgen;
Methode 1:
Verwarm je oven op 160 graden. Neem alle ingrediënten en mix het op de middelste stand tot een luchtig beslag. Vet de vorm in. Doe het beslag erin en verdeel het gelijk. Stop het in de oven voor 50-60 minuten. Alle ovens zijn verschillend. Check daarom na 40 minuten al met een satéprikker of de cake klaar is. Komt ie er schoon uit? Haal de cake eruit en laat hem een uur goed afkoelen. Niet schoon? Laat het nog even in de oven.
sinaasappelvulling:
-200ml slagroom
-scheut sinaasappelsap
– 1 zakje klopfix
– rasp van sinaasappelschil
– 25gr poedersuiker
Klop de slagroom stijf samen met de klopfix, de sinaasappelsap en de 25gr poedersuiker. Smeer een helft in met de vulling, rasp er wat schil over en plaats het andere deel er voorzichtig boven.
Als laats een reep chocola smelten en over de taart smeren
kan dit in de magnetron?quote:Op maandag 16 maart 2015 21:25 schreef SideEffect het volgende:
[..]
wolkentaart recept:
200 ml slagroom
200 gram zelfrijzend bakmeel
200 gram suiker
8 gram vanillesuiker(optioneel)
4 eieren
Snufje zout
Bakpoeder
Bereidingswijze:
Er zijn twee manieren om een luchtige cake te krijgen;
Methode 1:
Verwarm je oven op 160 graden. Neem alle ingrediënten en mix het op de middelste stand tot een luchtig beslag. Vet de vorm in. Doe het beslag erin en verdeel het gelijk. Stop het in de oven voor 50-60 minuten. Alle ovens zijn verschillend. Check daarom na 40 minuten al met een satéprikker of de cake klaar is. Komt ie er schoon uit? Haal de cake eruit en laat hem een uur goed afkoelen. Niet schoon? Laat het nog even in de oven.
sinaasappelvulling:
-200ml slagroom
-scheut sinaasappelsap
– 1 zakje klopfix
– rasp van sinaasappelschil
– 25gr poedersuiker
Klop de slagroom stijf samen met de klopfix, de sinaasappelsap en de 25gr poedersuiker. Smeer een helft in met de vulling, rasp er wat schil over en plaats het andere deel er voorzichtig boven.
Als laats een reep chocola smelten en over de taart smeren
volledig mee eensquote:Op maandag 16 maart 2015 21:27 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja :s
Is toch gvd niet voor niets dm jezus
Als je sneren wil uitdelen doe je dat maar lekker in de sc pop.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:27 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja :s
Is toch gvd niet voor niets dm jezus
lief hequote:
dankje remqoquote:
Volgende week maak ik weer een nieuwe taart, kies maar.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wil ook wel alleen lust ik geen chocoladetaart, kun je voor mij ff snel een nieuwe taart bakken?
Groningenquote:
tardis ofzo komt toch uit breda?quote:Op maandag 16 maart 2015 21:27 schreef Toto69 het volgende:
dp weer bezig?
Man schiet op politieauto's in Breda
eerst word ik ervan beschuldigd dat ik een jihadnetwerk opgezet zou hebben, daarna dat ik een PVV'er geslagen zou hebben en nu dit.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:27 schreef Toto69 het volgende:
dp weer bezig?
Man schiet op politieauto's in Breda
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |