veel plezier op kwoetanamo beequote:Op maandag 16 maart 2015 21:13 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ik geef geen shit om zion mind control en NSA metadata onderzoek
doen ze bij mij ook altijdquote:Op maandag 16 maart 2015 21:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
vind het wel jammer dat men mijn naam altijd afkort..
zo kan het dus ookquote:Op maandag 16 maart 2015 21:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
doen ze bij mij ook altijd
ik denk dan altijd
hetzalallemaalwel
uiteraardquote:Op maandag 16 maart 2015 21:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Was gewoon een degelijke username man.
Met sinaasappelvulling?quote:Op maandag 16 maart 2015 21:16 schreef SideEffect het volgende:
Kom allemaal haten op mijn zelfgemaakte chocoladetaart dan.![]()
[ afbeelding ]
ik had lapo ;squote:Op maandag 16 maart 2015 21:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
had van jou wel wat meer support verwacht eigenlijks ;s
deden ze dat bij mij maarquote:Op maandag 16 maart 2015 21:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
vind het wel jammer dat men mijn naam altijd afkort..
mag ik stukje komen proeven?quote:Op maandag 16 maart 2015 21:16 schreef SideEffect het volgende:
[ afbeelding ]
ik wil welquote:Op maandag 16 maart 2015 21:16 schreef SideEffect het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 maart 2015 21:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mag ik stukje komen proeven?
ja kom maar, er is nog genoeg overquote:
deze gastvrijheidquote:Op maandag 16 maart 2015 21:19 schreef SideEffect het volgende:
[..]
[..]
ja kom maar, er is nog genoeg over
Ziet er goed uitquote:Op maandag 16 maart 2015 21:16 schreef SideEffect het volgende:
[ afbeelding ]
ik wil ook wel alleen lust ik geen chocoladetaart, kun je voor mij ff snel een nieuwe taart bakken?quote:Op maandag 16 maart 2015 21:19 schreef SideEffect het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 16 maart 2015 21:19 schreef SideEffect het volgende:
[..]
[..]
als iemand 1x iets vertelt onthoud ik het wel jaquote:Op maandag 16 maart 2015 21:22 schreef voederbietel het volgende:
jij weet dat ook weer direct he toto
je bent echt een enge kerel wat dat betreft
Misschien heeft hij ook zo'n database met al onze verzamelde informatiequote:Op maandag 16 maart 2015 21:22 schreef voederbietel het volgende:
jij weet dat ook weer direct he toto
je bent echt een enge kerel wat dat betreft
wat postte ik op 18 november 2014?quote:Op maandag 16 maart 2015 21:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
als iemand 1x iets vertelt onthoud ik het wel ja
ookquote:Op maandag 16 maart 2015 21:23 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Misschien heeft hij ook zo'n database met al onze verzamelde informatie
kutquote:Op maandag 16 maart 2015 21:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
"door dit nummer heb ik ineens zin om aan 5 lullen tegelijk te zuigen"
je whatsappt met DjeDje?quote:Op maandag 16 maart 2015 21:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
"Noem me geen aandachtshoer meer. :s
Jij leeft waarschijnlijk echt alleen maar op fok waardoor je de echte wereld niet ziet. En dan verander je wel van mening :s
En dan ben ik ook benieuwd waarom je mij de "grootste aandachtshoer ooit" vindt..."
haha
watquote:Op maandag 16 maart 2015 21:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Jij leeft waarschijnlijk echt alleen maar op fok waardoor je de echte wereld niet ziet. En dan verander je wel van mening :s
En dan ben ik ook benieuwd waarom je mij de "grootste aandachtshoer ooit" vindt..."
haha
whutquote:Op maandag 16 maart 2015 21:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
haha
Djedje?quote:Op maandag 16 maart 2015 21:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
haha
quote:
wolkentaart recept:quote:
quote:
aiquote:Op maandag 16 maart 2015 21:25 schreef SideEffect het volgende:
[..]
wolkentaart recept:
200 ml slagroom
200 gram zelfrijzend bakmeel
200 gram suiker
8 gram vanillesuiker(optioneel)
4 eieren
Snufje zout
Bakpoeder
Bereidingswijze:
Er zijn twee manieren om een luchtige cake te krijgen;
Methode 1:
Verwarm je oven op 160 graden. Neem alle ingrediënten en mix het op de middelste stand tot een luchtig beslag. Vet de vorm in. Doe het beslag erin en verdeel het gelijk. Stop het in de oven voor 50-60 minuten. Alle ovens zijn verschillend. Check daarom na 40 minuten al met een satéprikker of de cake klaar is. Komt ie er schoon uit? Haal de cake eruit en laat hem een uur goed afkoelen. Niet schoon? Laat het nog even in de oven.
sinaasappelvulling:
-200ml slagroom
-scheut sinaasappelsap
– 1 zakje klopfix
– rasp van sinaasappelschil
– 25gr poedersuiker
Klop de slagroom stijf samen met de klopfix, de sinaasappelsap en de 25gr poedersuiker. Smeer een helft in met de vulling, rasp er wat schil over en plaats het andere deel er voorzichtig boven.
Als laats een reep chocola smelten en over de taart smeren
kan dit in de magnetron?quote:Op maandag 16 maart 2015 21:25 schreef SideEffect het volgende:
[..]
wolkentaart recept:
200 ml slagroom
200 gram zelfrijzend bakmeel
200 gram suiker
8 gram vanillesuiker(optioneel)
4 eieren
Snufje zout
Bakpoeder
Bereidingswijze:
Er zijn twee manieren om een luchtige cake te krijgen;
Methode 1:
Verwarm je oven op 160 graden. Neem alle ingrediënten en mix het op de middelste stand tot een luchtig beslag. Vet de vorm in. Doe het beslag erin en verdeel het gelijk. Stop het in de oven voor 50-60 minuten. Alle ovens zijn verschillend. Check daarom na 40 minuten al met een satéprikker of de cake klaar is. Komt ie er schoon uit? Haal de cake eruit en laat hem een uur goed afkoelen. Niet schoon? Laat het nog even in de oven.
sinaasappelvulling:
-200ml slagroom
-scheut sinaasappelsap
– 1 zakje klopfix
– rasp van sinaasappelschil
– 25gr poedersuiker
Klop de slagroom stijf samen met de klopfix, de sinaasappelsap en de 25gr poedersuiker. Smeer een helft in met de vulling, rasp er wat schil over en plaats het andere deel er voorzichtig boven.
Als laats een reep chocola smelten en over de taart smeren
volledig mee eensquote:Op maandag 16 maart 2015 21:27 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja :s
Is toch gvd niet voor niets dm jezus
Als je sneren wil uitdelen doe je dat maar lekker in de sc pop.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:27 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja :s
Is toch gvd niet voor niets dm jezus
lief hequote:
dankje remqoquote:
Volgende week maak ik weer een nieuwe taart, kies maar.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wil ook wel alleen lust ik geen chocoladetaart, kun je voor mij ff snel een nieuwe taart bakken?
Groningenquote:
tardis ofzo komt toch uit breda?quote:Op maandag 16 maart 2015 21:27 schreef Toto69 het volgende:
dp weer bezig?
Man schiet op politieauto's in Breda
eerst word ik ervan beschuldigd dat ik een jihadnetwerk opgezet zou hebben, daarna dat ik een PVV'er geslagen zou hebben en nu dit.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:27 schreef Toto69 het volgende:
dp weer bezig?
Man schiet op politieauto's in Breda
quote:Op maandag 16 maart 2015 21:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
tardis ofzo komt toch uit breda?
arme jijquote:Op maandag 16 maart 2015 21:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
eerst word ik ervan beschuldigd dat ik een jihadnetwerk opgezet zou hebben, daarna dat ik een PVV'er geslagen zou hebben en nu dit.
rijstevlaai heb ik wel zin inquote:Op maandag 16 maart 2015 21:28 schreef SideEffect het volgende:
Volgende week maak ik weer een nieuwe taart, kies maar.
nahquote:Op maandag 16 maart 2015 21:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat terwijl dp de eerste is die klikt bij de juf wanneer iemand een ander slaat
Klopt.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
oh, dan kan je het gewoon in de magnetron doen.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb zo'n combimagnetron toch ;s
quote:
quote:Op maandag 16 maart 2015 21:30 schreef deadprez het volgende:
ik zet hier ook altijd een tr als ik iets zie dat niet door de beugel kan
boksquote:Op maandag 16 maart 2015 21:30 schreef deadprez het volgende:
quote:Op maandag 16 maart 2015 21:30 schreef deadprez het volgende:
Wat een snitch!quote:Op maandag 16 maart 2015 21:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
ahaha ;D ;Pquote:Op maandag 16 maart 2015 21:30 schreef Toto69 het volgende:
dus jij tr't elke post van meloewa DP?
snap je?
beugel?
AHAHAHAAHH XD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |