Ik vind het een mooi (beschaafd) beginnetje hoor. Mijn 8 weken bol is boller momenteel. Zal vanavond ook weer n foto delen!quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:15 schreef Sara82 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zwembandje zat er al. Ik kan hem nu alleen niet meer intrekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 04:21 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Ik kan hier wel posten, en dan bestaat er zelfs de kans dat mensen gaan roepen: "ooohhh, een buikje!" Maar da's dan heel slecht voor mijn ego, want die zit er altijd.![]()
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 07:24 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik vind het een mooi (beschaafd) beginnetje hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vlindur, 34 weken en nog een taille hebben. Dafuq!![]()
Wat een mooi bolleke, IMA!
Ben benieuwd hoe hard je buik verder groeit Daui!
Lekker kontje Sillie!![]()
quote:Op zondag 29 maart 2015 05:43 schreef Sara82 het volgende:
[..]
[..]Ja dit dus.
Hoe lang ben jij Sara? Ik ben namelijk een kleine uk (1.61), dus minder ruimte voor dos babies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vlindur, 34 weken en nog een taille hebben. Dafuq!![]()
Wat een mooi bolleke, IMA!
Ben benieuwd hoe hard je buik verder groeit Daui!
Lekker kontje Sillie!
Enne geen klachten, geen buik en een mooie echo met ermen en benen! Pas je je eigen kleren nog aan? Grappig hoe verschillend een zwangerschap kan verlopen per persoon.
Wel een mooi bolletje alquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:03 schreef MissBliss het volgende:
Mooie buikjes zijn er weer bijgekomen!
Ik dacht dat mijn buik eindelijk wat gegroeid was, maar als ik deze foto vergelijk met de vorige zie ik eigenlijk geen verschil![]()
Vorige bij 12+6 dagen:
[ afbeelding ]
Vandaag 16+1 dag:
[ afbeelding ]
1.68, dus een vrij gemiddeld vrouwkequote:Op zondag 29 maart 2015 11:09 schreef Daui het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij Sara? Ik ben namelijk een kleine uk (1.61), dus minder ruimte voor dos babies.
Enne geen klachten, geen buik en een mooie echo met ermen en benen! Pas je je eigen kleren nog aan? Grappig hoe verschillend een zwangerschap kan verlopen per persoon.
+1. Zat gister nig te bedenken hoe het ook alweer precies voeldequote:Op zaterdag 28 maart 2015 06:47 schreef DJMO het volgende:
als ik jullie zo zie, mis ik het getrappel in mijn buik![]()
terugplooitje ca twee weken pp
In een babyquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:31 schreef Jagärtrut het volgende:
allemaal. Ik ben een beetje bang voor waar dit zal eindigen..
Dit zegt niks hoor! Niet iedereen groeit elke week even hard!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:31 schreef Jagärtrut het volgende:
allemaal. Ik ben een beetje bang voor waar dit zal eindigen..
+1! Mooi hoor Jagar!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 april 2015 21:08 schreef Mariposas het volgende:
Nee, het valt niet echt mee, Lijnloos. De rommel is echt nog náuwelijks weggewerkt in al die maanden.![]()
Wel een mooie buik, trouwens!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
quote:Op zaterdag 4 april 2015 08:38 schreef Daui het volgende:
Die shaduwfoto is heel mooi. En alle andere buiken ook!![]()
Hier een foto van bovenaf
Ik doe een vergelijkingsfoto van bovenaf dan! Volgens mij lopen we qua termijn redelijk gelijk toch? Alleen heb jij er 2 in je buik!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:09 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik doe een vergelijkingsfoto van bovenaf dan! Volgens mij lopen we qua termijn redelijk gelijk toch? Alleen heb jij er 2 in je buik!
Op die foto lijkt mijn buik megabuik. Volgens mij ga ik iets achterlopen op jMaar dat weet ik pas na de termijnecho. Deze is van de zijkantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het ligt vast aan het tijdstip en slaapgebrek maar ik vat m nietquote:Op maandag 6 april 2015 21:38 schreef Kyara het volgende:
Chanty, graag ook nog even een foto met krant en stopcontact.
Wat een prachtige foto's!![]()
Je lijkt wel een beetje op Chantal Jansen, leuk hoorquote:Op maandag 6 april 2015 20:49 schreef Chanty het volgende:
Het is tijd voor mijn (voorlopig) allerlaatste buikfoto's. Vandaag is Lucas even lang uit als in de buik (41 +2)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zegt me niets maar er zijn genoeg mensen in OUD die kunnen bevestigen dat ik echt benquote:Op maandag 6 april 2015 22:06 schreef Kyara het volgende:
Dan weten we zeker dat je "echt" bent
(nav de missjones affaire tijd geleden)
Tnx dat hoor ik vakerquote:Op maandag 6 april 2015 22:11 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Je lijkt wel een beetje op Chantal Jansen, leuk hoor
Wow wat een mooie foto's!quote:Op maandag 6 april 2015 20:49 schreef Chanty het volgende:
Het is tijd voor mijn (voorlopig) allerlaatste buikfoto's. Vandaag is Lucas even lang uit als in de buik (41 +2)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb altijd al een crush gehad op Chantalquote:Op maandag 6 april 2015 22:14 schreef Chanty het volgende:
[..]
Tnx dat hoor ik vakerblond haar doet een hoop
Het was dan ook een grapjequote:Op maandag 6 april 2015 22:13 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat zegt me niets maar er zijn genoeg mensen in OUD die kunnen bevestigen dat ik echt ben
Dank jequote:Op maandag 6 april 2015 23:12 schreef Kyara het volgende:
[..]
Het was dan ook een grapje
En dus ook een compliment dat je zo mooi bent en zo'n mooi figuurtje hebtTe mooi om waar te zijn. Dat idee.
Ik kan hem gelukkig nog prima wegtoveren met een spijkerbroek+vestje... toch maar een fotootje gemaakt in de categorie:"het komt vast goed, en dan heb je spijt dat je ze niet hebt..."quote:Op woensdag 8 april 2015 18:26 schreef Mariposas het volgende:
Gelukkig maar van je buikspieren Sara, anders had je dat mooie buikje niet! Al kan ik me het voorstellen als dat je op dit moment dat ff niet wilt...
Dank je! En mijn oudste, jaquote:Op maandag 6 april 2015 22:59 schreef klaprooss het volgende:
LE!!mooi ben je! En wat ga je snel
en wat zie ik dat je oudste heeeul veel op je lijkt op deze foto!
Ik heb ze eens naast elkaar gezet en je hebt best gelijkquote:Op vrijdag 10 april 2015 20:08 schreef Krisvc het volgende:
Vlindur, jouw buik lijkt al een tijdje ongeveer even groot, of niet?
Ik maakte vandaag een liftselfie op het werk van mijn bollie olietankertje.
[ afbeelding ]
Tot de 12e week zit de baby nog achter het schaambot, bij een eventuele val is de baby dan nog beschermd, vandaarquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:15 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben juist na twaalf weken weer gaan rijden, ik had met vijf weken na de les bloedverlies, dat gaat nu goed. Wist niet dat het na twaalf weken werd afgeraden? Overigens rijd ik western,gewoon in spijkerbroek en zometeen in positie broek
Hier ook op een paard wat ik al drie jaar rijd,kan lezen en schrijven met haar, is ook super bomproof. Straks alleen geen stops meer rijden anders heb ik een knop in mijn buik haha
quote:Op woensdag 8 april 2015 16:42 schreef twist02 het volgende:
Chanty wat een heerlijk mannetje en prachtige foto's!
Sara, mooi beginpuntje!
Vorige week een kleine fotoshoot gedaanM'n buik met 35 weken:
plop navelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mooie foto!quote:Op woensdag 8 april 2015 18:26 schreef Mariposas het volgende:
Gelukkig maar van je buikspieren Sara, anders had je dat mooie buikje niet! Al kan ik me het voorstellen als dat je op dit moment dat ff niet wilt...
Twist, mooi hoor!
Chanty, goed lichaam!
En jij mag er zelf ook zijn!
[ afbeelding ]
Lekker gereden na werk, 25+4![]()
Ik durf dat niet eens zonder babybol!![]()
Wel een toffe foto!Schudden voor gebruik
Wat een mooie buik! Staat hoog!quote:Op donderdag 9 april 2015 10:41 schreef Vlindur het volgende:
Heel gaaf Twist!
En oh, wat mis ik paardrijden als ik dat zo zie
36 weken zwanger vandaag![]()
[ afbeelding ]
Die hond die zo kijkt "Doe jij nou?"quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:26 schreef Cassandra87 het volgende:
Mariposas gaaf! Hopelijk hou ik het ook lang vol.
Mooi voorproefje mooie buik twist!
En Vlindur ook al zo mooi met de laatste loodjes
Ik heb mijn eigen mijlpaal bereikt. [ afbeelding ] met bonus hond. Stopcontact ontbreekt en krant hebben we niet..
Liftselfiequote:Op vrijdag 10 april 2015 20:08 schreef Krisvc het volgende:
Mooi Cassandra! Dat is heus niet alleen maar darm hoor. Dat is gewoon een mooi beginnetje!
Vlindur, jouw buik lijkt al een tijdje ongeveer even groot, of niet?
Mariposas, leuk uitzicht! Kan je tot ver in je zwangerschap door blijven paardrijden?
Twist, wauw, mooi!
Sara, mooi beginnetje!
Ik maakte vandaag een liftselfie op het werk van mijn bollie olietankertje.
[ afbeelding ]
Wat een avontuurlijk typje die Henkquote:Op maandag 13 april 2015 14:07 schreef Lijnloos het volgende:
Al die mooie bollen en kleine beginnetjes!
Henk was ook op het strand dit weekend![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |