abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150720657
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 23:32 schreef ootjekatootje het volgende:
ik zit even in de OP te neuzen, en zie dus wederom op donderdag 3 april helemaal niets:f deed niets?
F. is toen toch achter de Mirador gaan zoeken met fruit bij zich voor de meiden?
pi_150720697
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 23:34 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

F. is toen toch achter de Mirador gaan zoeken met fruit bij zich voor de meiden?
Ja, deze, ootje.

"ik zag geen sporen op de paddocks" zei ie toen toch?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 16 maart 2015 @ 23:40:09 #128
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_150720877
quote:
14s.gif Op maandag 16 maart 2015 23:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, deze, ootje.

"ik zag geen sporen op de paddocks" zei ie toen toch?
en dan bedoelen jullie de paddocks ten noorden van de trail?
Ik vond op de fb van L&K, ook de eerste vragen en opsporingsflyers van de families op 3 april.

Dus op 3 april:
families openen een fb pagina
F zoekt op de trail

maar wat deed Miriam?
en de politie? Die zijn zeker gebeld door de families die dag.

Ik probeer de tijdslijn in de OP volledig te krijgen en op 3 apil zit een gat.
pi_150720942
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 23:40 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

en dan bedoelen jullie de paddocks ten noorden van de trail?
Ik vond op de fb van L&K, ook de eerste vragen en opsporingsflyers van de families op 3 april.

Dus op 3 april:
families openen een fb pagina
F zoekt op de trail

maar wat deed Miriam?
en de politie? Die zijn zeker gebeld door de families die dag.

Ik probeer de tijdslijn in de OP volledig te krijgen en op 3 apil zit een gat.
De exacte tijden van de oproepen erbij zou nog mooi zijn, in de zin, niet als lijst ofzo.

Myriam had nu eenmaal weinig met de meiden te maken lijkt me, ze sliepen gewoon in haar huisje, maar verder niet.

Planden ze die dag niet de eerste zoektochten? Die zouden op 4 april van start gaan maar werden uitgesteld door het slechte weer.

Staat het schema van Geruisloos al in de OP (nog niet gekeken)?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

maandag 16 maart 2015 @ 23:43:31 #130
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_150720974
Ook voor de kaartenlezers/zoekers hier een vraag:
vanavond in de discussie met El Mata kwam naar voren dat de trail met toeristen gelopen kan worden in 3-4 dagen, als f alleen gaat dat doet hij er 2 dagen over.

vraag 1:
waar overnachten deze hikers?

vraag 2:
Is er een sluiproute? Ik vermoed zelf via de q2 naar Matteo's paddock en dan richting het noorden, dus niet over de paddocks bekend uit de video's. Wat is jullie mening hierover?
  maandag 16 maart 2015 @ 23:44:21 #131
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_150720996
quote:
12s.gif Op maandag 16 maart 2015 23:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De exacte tijden van de oproepen erbij zou nog mooi zijn, in de zin, niet als lijst ofzo.

Myriam had nu eenmaal weinig met de meiden te maken lijkt me, ze sliepen gewoon in haar huisje, maar verder niet.

Planden ze die dag niet de eerste zoektochten? Die zouden op 4 april van start gaan maar werden uitgesteld door het slechte weer.

Staat het schema van Geruisloos al in de OP (nog niet gekeken)?
Ik wilde hem hier posten maar kon hem ff niet vinden, stond er wel in. Kijk nog ff
  maandag 16 maart 2015 @ 23:46:22 #132
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_150721061
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 23:43 schreef ootjekatootje het volgende:
Ook voor de kaartenlezers/zoekers hier een vraag:
vanavond in de discussie met El Mata kwam naar voren dat de trail met toeristen gelopen kan worden in 3-4 dagen, als f alleen gaat dat doet hij er 2 dagen over.

vraag 1:
waar overnachten deze hikers?

vraag 2:
Is er een sluiproute? Ik vermoed zelf via de q2 naar Matteo's paddock en dan richting het noorden, dus niet over de paddocks bekend uit de video's. Wat is jullie mening hierover?
Hangt een beetje af hoe je loopt, volgens mij verschilt dat nogal. Punta Robalo is een stuk dichterbij dan Almirante.

Ik neem aan in die hutten langs het pad, zijn er geen foto's van online?

De Q2 is niet echt een sluiproute lijkt me, en sowieso duurt dat langer dan over de makkelijke paddocks.

maandag 16 maart 2015 @ 23:48:03 #134
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_150721107
quote:
12s.gif Op maandag 16 maart 2015 23:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hangt een beetje af hoe je loopt, volgens mij verschilt dat nogal. Punta Robalo is een stuk dichterbij dan Almirante.

Ik neem aan in die hutten langs het pad, zijn er geen foto's van online?

De Q2 is niet echt een sluiproute lijkt me, en sowieso duurt dat langer dan over de makkelijke paddocks.
en dat vraag ik me dus af, ik kan daar geen foto's van vinden. Op de kaarten lijkt het redelijk begaanbaar en niet steil, de hoogte verschillen vallen daar juist mee
pi_150721140
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 23:34 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

F stond op 3 april in de ochtend de Sinaproccers in te delen om op het Pianista te gaan zoeken.
Net toen hij ze aan het indelen was werd een van de mannen gebeld door Panama-city dat ze niet mochten.
Hij is toen niet gaan zoeken omdat ie niet mocht en had ie zn tasje met fruit voor niks ingepakt.

Later zegt ie dat ie wel hele 2 hele trails op 3 april heeft afgelopen zelfs helemaal tot Bocas.
Ook zegt ie dat ie in AFK dat hij bij de paddock wel kon zien dat K en L daar niet waren geweest.

In een artikel van La Prensa staat dat ie op 3 april 's middags bij de DIJ zat (politie) in Boquete.

Wat F nou echt heeft gedaan heeft op 3 april is dus niet bekend.
Al het bovenstaande op 1 dag lijkt me onmogelijk
  maandag 16 maart 2015 @ 23:56:58 #136
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_150721388
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 23:48 schreef jackie12 het volgende:

[..]

F stond op 3 april in de ochtend de Sinaproccers in te delen om op het Pianista te gaan zoeken.
Net toen hij ze aan het indelen was werd een van de mannen gebeld door Panama-city dat ze niet mochten.
Hij is toen niet gaan zoeken omdat ie niet mocht en had ie zn tasje met fruit voor niks ingepakt.

Later zegt ie dat ie wel hele 2 hele trails op 3 april heeft afgelopen zelfs helemaal tot Bocas.
Ook zegt ie dat ie in AFK dat hij bij de paddock wel kon zien dat K en L daar niet waren geweest.

In een artikel van La Prensa staat dat ie op 3 april 's middags bij de DIJ zat (politie) in Boquete.

Wat F nou echt heeft gedaan heeft op 3 april is dus niet bekend.
Al het bovenstaande op 1 dag lijkt me onmogelijk
Maar met wie hebben de ouders dan contact gemaakt op 3 april, ik zou denken met F omdat hij de aangifte had gedaan of met Ingrid in Costa, maar ws was die druk met haar eigen groep of met Eileen?
  maandag 16 maart 2015 @ 23:59:06 #137
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_150721451
maar f was dus achter de CD dus die had geen bereik, die dag.
Ik snap het ff niet, als ouders zijnde wil je toch even weten hoe of wat?

wanneer heeft Eileen of F gesproken met de ouders, die op 3 april al de flyers klaar hadden?
pi_150721470
Wel iets over Myriam:

- al 6 jaar logeerden buitenlanders bij haar, in al die jaren nooit iemand kwijtgeweest
- "ze zijn niet bij de Baru, hield ze vol"
- 25 trails zijn onderzocht?! al op 8 april...
- op aanraden van Myriam ging Feliciano naar de pliesie

"El señor Feliciano me dice a mí (el miércoles 2 de abril) que él venía a buscarlas para un tour. O sea, ellas no pueden estar lejos de Boquete, en el Volcán Barú no pueden estar", sostuvo Guerra.

Las operaciones de búsqueda de las holandesas continuaban este martes desarrolladas por el Sistema Nacional de Protección Civil (Sinaproc) de Panamá en las turísticas provincias de Chiriquí y Bocas del Toro, fronterizas con Costa Rica.

Han incluido al Parque Nacional Volcán Barú, de 14.322,5 hectáreas, donde los socorristas especializados han bajado por acantilados de al menos 450 pies (137,25 metros) y entrado en el Sendero Ecológico de Los Quetzales, de acuerdo a la información oficial.

cuando la Policía fue alertada por el guía turístico Feliciano por sugerencia de la señora Guerra, según el testimonio de la casera.

nunca le había ocurrido en los seis años que tiene alojando jóvenes turistas y estudiantes extranjeros en su casa.

http://noticias.lainforma(...)YWVEXzi7bI6sYAiOo3t/

dinsdag 17 maart 2015 @ 00:01:14 #139
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_150721520
quote:
12s.gif Op maandag 16 maart 2015 23:59 schreef El_Matador het volgende:
Wel iets over Myriam:

- al 6 jaar logeerden buitenlanders bij haar, in al die jaren nooit iemand kwijtgeweest
- "ze zijn niet bij de Baru, hield ze vol"
- 25 trails zijn onderzocht?! al op 8 april...
- op aanraden van Myriam ging Feliciano naar de pliesie

"El señor Feliciano me dice a mí (el miércoles 2 de abril) que él venía a buscarlas para un tour. O sea, ellas no pueden estar lejos de Boquete, en el Volcán Barú no pueden estar", sostuvo Guerra.

Las operaciones de búsqueda de las holandesas continuaban este martes desarrolladas por el Sistema Nacional de Protección Civil (Sinaproc) de Panamá en las turísticas provincias de Chiriquí y Bocas del Toro, fronterizas con Costa Rica.

Han incluido al Parque Nacional Volcán Barú, de 14.322,5 hectáreas, donde los socorristas especializados han bajado por acantilados de al menos 450 pies (137,25 metros) y entrado en el Sendero Ecológico de Los Quetzales, de acuerdo a la información oficial.

cuando la Policía fue alertada por el guía turístico Feliciano por sugerencia de la señora Guerra, según el testimonio de la casera.

nunca le había ocurrido en los seis años que tiene alojando jóvenes turistas y estudiantes extranjeros en su casa.

http://noticias.lainforma(...)YWVEXzi7bI6sYAiOo3t/

Prima, Miriam stuurt F naar de politie. Maar wie onderhield gedurende de dag 3 april het contact met de familie in Nederland?
pi_150721555
http://boquete.ning.com/f(...)5%3AComment%3A502245

3 april 18:03 werd de flyer op Boquetening gepost.

pi_150721596
Eerste zoektocht met helikopter was niet 3, maar 4 april:

19:21:
The local authorities are doing lots of searches on all trails; today also with an helicopter. Also volunteers have been going around everywhere. There are also lots of flyers everywhere. Tomorrow we are going with more people searching.

Zelfde link als hierboven.

pi_150721710
En een nieuwe getuigenis !!??

" I need to talk to the waiter that says he served them lunch on tuesday afternoon in the Bistro Boquete. "

Bistro Boquete, dinsdagmiddag 1 april. gepost op 4 april door Ingrid L:

- waren 2 andere meiden (Kris en Lisanne stonden al op de Mirador en lunchten daar -een van de vragen van de Lijst Kloothommel)
- was een vergissing in de dag?
- was een vergissing met Nelvis?

dinsdag 17 maart 2015 @ 00:11:04 #143
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_150721814
quote:
11s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 00:06 schreef El_Matador het volgende:
En een nieuwe getuigenis !!??

" I need to talk to the waiter that says he served them lunch on tuesday afternoon in the Bistro Boquete. "

Bistro Boquete, dinsdagmiddag 1 april. gepost op 4 april door Ingrid L:

- waren 2 andere meiden (Kris en Lisanne stonden al op de Mirador en lunchten daar -een van de vragen van de Lijst Kloothommel)
- was een vergissing in de dag?
- was een vergissing met Nelvis?
huh?

Ze had ze gezien in Bocas en roept dit op 4 april?
Flyers waren klaar en werden al verspreid, weer een getuigen verklaring die niet klopt?
Deze had ik nog niet gehoord, jij wel Jackie?
pi_150721823
Zijn ook met paarden gaan zoeken (bericht 5 april):

4/5/2014 @ 20:06:
As we speak there is a search on foot, horseback and helicopter for 2 missing gals from Holland.

http://earthdrifter.com/b(...)rs-became-separated/

dinsdag 17 maart 2015 @ 00:24:42 #145
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_150722154
fb was actief op 3 april, tweede post was rond 19:00 uur NL tijd door Martijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eerste post was dus eerder, op die post stond de flyer al. Ook wist Martijn toen dat ze waren gaan wandelen, van wie?

edit: 7 uur eerder dus 12:00 uur tijd Boquete.

eerste tekst op FB:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_150722197
Eileen dacht dat ze de Quetzales gingen doen - bericht 4 april:
http://www.boqueteguide.com/?p=10964

Hier zegt iemand dat ze ook met kleine vliegtuigjes gingen zoeken (onbekend welke dag):
https://www.lonelyplanet.(...)ls-missing-in-panama

3 april, Sjors K. (broer van Kris) die beroemdheden op Twitter opriep bericht over de vermissing te posten:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)isanne-en-Kris.dhtml

Hier staat ook "een sms-bericht" (maar dat kan ook een appje zijn natuurlijk), laatste contact op MAANdagavond 31 maart, ze zouden elke dag contact houden:

De familie in Amersfoort heeft maandagavond voor het laatst contact met de twee gehad via een sms-bericht. De afspraak was dat de vriendinnen dagelijks iets van zich zouden laten horen. 'Toen ze na een dag niets meer lieten horen, zijn we gaan bellen,' zegt vader Hans Kuit Amersfoort. 'Toen bleek dat ze na die wandeling 's avonds niet meer bij hun gastgezin terug zijn gekeerd, is alles in gang gezet.'

Heel ander verhaal dus dan dat van de ouders van Lisanne!

Maar wel NOG een getuige (Kloothommel, lees je mee?):

In Panama is het Amersfoortse duo zondag nog gezien door Sonja K.. De in Boquete woonachtige Nederlandse schrijft op Facebook dat ze de meiden zag in een restaurantje. 'We hebben verder niet met ze gepraat, dus geen extra informatie. Ze waren met de ober in gesprek over hun vrijwilligerswerk', aldus Keessen.

- was dit Nelvis?
- was dit Bistro Boquete?

Bericht van 4 april (vrijdag) dat de meiden sinds 31 maart (!?) vermist waren:

http://laestrella.com.pa/(...)das-boquete/23448447

Las turistas de nacionalidad holandesa de nombre Lisanne Fronn de 22 años de edad y Kris Kremers de 21 se mantienen desaparecidas desde el pasado lunes 31 de marzo.

Zoektocht op 4 april met helikopter gehinderd door slecht weer:

http://www.prensa.com/ang(...)as_0_3904859567.html

Begonnen op 3 april al met zoeken:

Arturo A., director del Sistema Nacional de Protección Civil (Sinaproc), confirmó que esta entidad se encuentra en la búsqueda de las turistas desde ayer.

dinsdag 17 maart 2015 @ 00:28:57 #147
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_150722239
wie is Sonja K????

Die heb ik ook nog niet gehoord en vervolgens haar achternaam, die gaat goed bezocht worden....
pi_150722302
quote:
11s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 00:28 schreef ootjekatootje het volgende:
wie is Sonja K????

Die heb ik ook nog niet gehoord en vervolgens haar achternaam, die gaat goed bezocht worden....
Is ook allemaal nieuw voor mij, goed om dit op te zoeken...

pi_150722350
Bingo, dat "sms-bericht" was waarschijnlijk een appje (wat mij sterkt in het idee dat ze alleen wifi en GEEN bereik hadden):

" They sent every day whatsapp messages, but after Monday held that suddenly , " says Hans Kremers, the father of Kris.

http://projectavalon.net/(...)re-missing-in-Panama

En zie dit:

So far, for the police is this not yet an crime alarm.
In this area is little crime and there has never been a case of kidnapping or violence against tourists in the past. According to Hans Kremers, his daughter and girlfriend are not the types who run into trouble. They never just go along with a stranger and if they change their plans, they always report that.

_O_

dinsdag 17 maart 2015 @ 00:34:13 #150
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_150722352
quote:
12s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 00:31 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Is ook allemaal nieuw voor mij, goed om dit op te zoeken...
Die Sonja K (edit. Nee.) was volgens mij niet eens in Boquete maar op het strand.....

[ Bericht 0% gewijzigd door jogy op 17-03-2015 12:25:58 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')