F. is toen toch achter de Mirador gaan zoeken met fruit bij zich voor de meiden?quote:Op maandag 16 maart 2015 23:32 schreef ootjekatootje het volgende:
ik zit even in de OP te neuzen, en zie dus wederom op donderdag 3 april helemaal niets:f deed niets?
Ja, deze, ootje.quote:Op maandag 16 maart 2015 23:34 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
F. is toen toch achter de Mirador gaan zoeken met fruit bij zich voor de meiden?
en dan bedoelen jullie de paddocks ten noorden van de trail?quote:Op maandag 16 maart 2015 23:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, deze, ootje.
"ik zag geen sporen op de paddocks" zei ie toen toch?
De exacte tijden van de oproepen erbij zou nog mooi zijn, in de zin, niet als lijst ofzo.quote:Op maandag 16 maart 2015 23:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
en dan bedoelen jullie de paddocks ten noorden van de trail?
Ik vond op de fb van L&K, ook de eerste vragen en opsporingsflyers van de families op 3 april.
Dus op 3 april:
families openen een fb pagina
F zoekt op de trail
maar wat deed Miriam?
en de politie? Die zijn zeker gebeld door de families die dag.
Ik probeer de tijdslijn in de OP volledig te krijgen en op 3 apil zit een gat.
Ik wilde hem hier posten maar kon hem ff niet vinden, stond er wel in. Kijk nog ffquote:Op maandag 16 maart 2015 23:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De exacte tijden van de oproepen erbij zou nog mooi zijn, in de zin, niet als lijst ofzo.
Myriam had nu eenmaal weinig met de meiden te maken lijkt me, ze sliepen gewoon in haar huisje, maar verder niet.
Planden ze die dag niet de eerste zoektochten? Die zouden op 4 april van start gaan maar werden uitgesteld door het slechte weer.
Staat het schema van Geruisloos al in de OP (nog niet gekeken)?
Hangt een beetje af hoe je loopt, volgens mij verschilt dat nogal. Punta Robalo is een stuk dichterbij dan Almirante.quote:Op maandag 16 maart 2015 23:43 schreef ootjekatootje het volgende:
Ook voor de kaartenlezers/zoekers hier een vraag:
vanavond in de discussie met El Mata kwam naar voren dat de trail met toeristen gelopen kan worden in 3-4 dagen, als f alleen gaat dat doet hij er 2 dagen over.
vraag 1:
waar overnachten deze hikers?
vraag 2:
Is er een sluiproute? Ik vermoed zelf via de q2 naar Matteo's paddock en dan richting het noorden, dus niet over de paddocks bekend uit de video's. Wat is jullie mening hierover?
en dat vraag ik me dus af, ik kan daar geen foto's van vinden. Op de kaarten lijkt het redelijk begaanbaar en niet steil, de hoogte verschillen vallen daar juist meequote:Op maandag 16 maart 2015 23:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hangt een beetje af hoe je loopt, volgens mij verschilt dat nogal. Punta Robalo is een stuk dichterbij dan Almirante.
Ik neem aan in die hutten langs het pad, zijn er geen foto's van online?
De Q2 is niet echt een sluiproute lijkt me, en sowieso duurt dat langer dan over de makkelijke paddocks.
F stond op 3 april in de ochtend de Sinaproccers in te delen om op het Pianista te gaan zoeken.quote:Op maandag 16 maart 2015 23:34 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
F. is toen toch achter de Mirador gaan zoeken met fruit bij zich voor de meiden?
Maar met wie hebben de ouders dan contact gemaakt op 3 april, ik zou denken met F omdat hij de aangifte had gedaan of met Ingrid in Costa, maar ws was die druk met haar eigen groep of met Eileen?quote:Op maandag 16 maart 2015 23:48 schreef jackie12 het volgende:
[..]
F stond op 3 april in de ochtend de Sinaproccers in te delen om op het Pianista te gaan zoeken.
Net toen hij ze aan het indelen was werd een van de mannen gebeld door Panama-city dat ze niet mochten.
Hij is toen niet gaan zoeken omdat ie niet mocht en had ie zn tasje met fruit voor niks ingepakt.
Later zegt ie dat ie wel hele 2 hele trails op 3 april heeft afgelopen zelfs helemaal tot Bocas.
Ook zegt ie dat ie in AFK dat hij bij de paddock wel kon zien dat K en L daar niet waren geweest.
In een artikel van La Prensa staat dat ie op 3 april 's middags bij de DIJ zat (politie) in Boquete.
Wat F nou echt heeft gedaan heeft op 3 april is dus niet bekend.
Al het bovenstaande op 1 dag lijkt me onmogelijk
Prima, Miriam stuurt F naar de politie. Maar wie onderhield gedurende de dag 3 april het contact met de familie in Nederland?quote:Op maandag 16 maart 2015 23:59 schreef El_Matador het volgende:
Wel iets over Myriam:
- al 6 jaar logeerden buitenlanders bij haar, in al die jaren nooit iemand kwijtgeweest
- "ze zijn niet bij de Baru, hield ze vol"
- 25 trails zijn onderzocht?! al op 8 april...
- op aanraden van Myriam ging Feliciano naar de pliesie
"El señor Feliciano me dice a mí (el miércoles 2 de abril) que él venía a buscarlas para un tour. O sea, ellas no pueden estar lejos de Boquete, en el Volcán Barú no pueden estar", sostuvo Guerra.
Las operaciones de búsqueda de las holandesas continuaban este martes desarrolladas por el Sistema Nacional de Protección Civil (Sinaproc) de Panamá en las turísticas provincias de Chiriquí y Bocas del Toro, fronterizas con Costa Rica.
Han incluido al Parque Nacional Volcán Barú, de 14.322,5 hectáreas, donde los socorristas especializados han bajado por acantilados de al menos 450 pies (137,25 metros) y entrado en el Sendero Ecológico de Los Quetzales, de acuerdo a la información oficial.
cuando la Policía fue alertada por el guía turístico Feliciano por sugerencia de la señora Guerra, según el testimonio de la casera.
nunca le había ocurrido en los seis años que tiene alojando jóvenes turistas y estudiantes extranjeros en su casa.
http://noticias.lainforma(...)YWVEXzi7bI6sYAiOo3t/
huh?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:06 schreef El_Matador het volgende:
En een nieuwe getuigenis !!??
" I need to talk to the waiter that says he served them lunch on tuesday afternoon in the Bistro Boquete. "
Bistro Boquete, dinsdagmiddag 1 april. gepost op 4 april door Ingrid L:
- waren 2 andere meiden (Kris en Lisanne stonden al op de Mirador en lunchten daar -een van de vragen van de Lijst Kloothommel)
- was een vergissing in de dag?
- was een vergissing met Nelvis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eerste post was dus eerder, op die post stond de flyer al. Ook wist Martijn toen dat ze waren gaan wandelen, van wie?
edit: 7 uur eerder dus 12:00 uur tijd Boquete.
eerste tekst op FB:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is ook allemaal nieuw voor mij, goed om dit op te zoeken...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:28 schreef ootjekatootje het volgende:
wie is Sonja K????
Die heb ik ook nog niet gehoord en vervolgens haar achternaam, die gaat goed bezocht worden....
Die Sonja K (edit. Nee.) was volgens mij niet eens in Boquete maar op het strand.....quote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is ook allemaal nieuw voor mij, goed om dit op te zoeken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |