Zoals we eerder lazen in een blog over een gids die exact dat deed op de Quetzal Trail. De groep stond erbij en keek ernaar...nou ja,,..hij was ineens foetsie.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:46 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Zou het kunnen dat K een foto van L wilde maken en hiervoor even een stapje te ver na achteren deed en daarbij de afgrond in gleed?
Nog eentje:quote:Op maandag 16 maart 2015 20:46 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Vraag toegevoegd aan De Lijst.
Ja, maar andersom kan ook.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:50 schreef doorgaan het volgende:
[..]
Zoals we eerder lazen in een blog over een gids die exact dat deed op de Quetzal Trail. De groep stond erbij en keek ernaar...nou ja,,..hij was ineens foetsie.
> Nee, want daar is geen foto van gemaakt.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nog eentje:
Heeft de langstlevende -vermoedelijk Lisanne, maar kan ook Kris zijn- een graf gemaakt voor haar eerder overleden vriendin?
• Nee, want de rivier sleurde haar mee en ze kon haar niet meer vinden
• Nee, want beide meiden werden meegesleurd door de rivier en de langstlevende kon de eerder overleden meid niet vinden
• Nee, want daar was de langstlevende al te zwak voor
• Ja, maar het graf is later verstoord door wilde dieren
De fotografe lijkt me niet degene die viel, want probeer een camera maar es heel te houden als je een ravijn in dondert...quote:Op maandag 16 maart 2015 20:52 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Ja, maar andersom kan ook.
Als A. de foto wilde maken, maar B. niet helemaal op het beeld kreeg, kan A. tegen B. hebben geroepen: kun je nog een klein stukje naar achter?
Ik zie op 3 april 27 minuten en op 5 april zie ik 3 uur. De rest is onsamenhangend.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zie:
- 36 sec
- 1 min
- 1 min
etc. Vraag me ten eerste af hoe die Reddit-poster eraan komt, zeker met die 36 sec, want wij hebben die data nooit gezien.
Dan nog zie ik nergens de telefoon lang aanstaan, jij wel dan?
Omdat eerst Osman op raadselachtig wijze om het leven komt, daarna de taxichauffeur. En dadelijk is Plinio aan de beurt.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb een verkrachting altijd als mogelijk misdrijf gezien, maar wel zo:
Logisch:
- man (of meer, want in je eentje 2 vrouwen aankunnen is niet makkelijk) komt twee makkelijke slachtoffers tegen
- verkracht ze
- laat ze aan de natuur over/gooit ze in een ravijn
- neemt de waardevolle spullen en het geld sowieso mee
Onlogisch:
- man (of meer dus) verkracht de dames
- gaat dan een week later terug om nepnachtfoto's te maken
- neemt de moeite om neptelefoontjes te gaan maken
- neemt de moeite om een schoon broekje ergens neer te leggen
- neemt de moeite om een rugzak vol inhoud ergens neer te zetten
- dat alles met handschoenen aan want hij weet niet dat er geen DNA/vingerafdrukken-onderzoek gaat plaatsvinden
- neemt niet het makkelijke geld mee
- neemt niet de makkelijke buit (telefoons en camera) mee, maar gaat die planten op een plek waar rijstboeren langskomen (de kans om gezien te worden bij het neerzetten is aanzienlijk)
- verzint een alibi voor al die dagen in de jungle voor als ie gepakt wordt
Je linkt hem niet aan deze verkrachting, maar brengt wel Plinio ter sprake, waarom dan?
3 April 9:32 am: powered on 9:33 am: call 911 4:00 PM: Phone Lights up again 1:50 PM: the phone calls without lights. 50 seconds after it is turned off. 4:19 PM: the phone is turned on. No Callsquote:Op maandag 16 maart 2015 20:57 schreef lekarO het volgende:
[..]
Ik zie op 3 april 27 minuten en op 5 april zie ik 3 uur. De rest is onsamenhangend.
Dat is een dan een grote deceptie, staan niet zoveel gegevens in het NFI rapport.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:57 schreef lekarO het volgende:
[..]
Ik zie op 3 april 27 minuten en op 5 april zie ik 3 uur. De rest is onsamenhangend.
Wat zullen we kwijlen he als we dat NFI rapport in handen krijgen. Voor de waarheidszoekers dan he niet de lijkenpikkers.
Whuut??quote:Op maandag 16 maart 2015 20:58 schreef ootjekatootje het volgende:
En dadelijk is Plinio aan de beurt.
1000 pagina's informatie noem jij "niet zoveel"?quote:Op maandag 16 maart 2015 21:00 schreef ootjekatootje het volgende:
staan niet zoveel gegevens in het NFI rapport.
Draai hier 1000 pagina's uit, wat hou je over wat echt zinnig is?quote:Op maandag 16 maart 2015 21:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Whuut??
Laten we de zaak es omdraaien, falsifieer je eigen stelling eens; wat maakt dat het voor jou geen misdrijf meer wordt?
Ideetjes:
- als blijkt dat er ook naar andere nummers dan 112/911 is gebeld
- als blijkt dat Leonardo niet K&L's taxichauf was
- ....?
[..]
1000 pagina's informatie noem jij "niet zoveel"?
Hoe weet je dat allemaal zo zeker?quote:Op maandag 16 maart 2015 21:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Draai hier 1000 pagina's uit, wat hou je over wat echt zinnig is?
trek alle poespas en dure woorden weg en je houdt 10 a4tjes over, en niets meer dan hier al bekend is. Ja wat extra foto's. Zo'n 90.
En wat inventarisatielijsten van de spullen en adressen van miss P en vrienden
Ah sorry, nog 1 waar ik gisteren al aan dacht:quote:Op maandag 16 maart 2015 21:07 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
A. Voorbereiding reis, reis naar Panama, verblijf in Bocas del Toro
Geen vragen.
• Blijkbaar waren ze goed voorbereid aan hun reis begonnen, is de reis zelf zonder problemen verlopen en zijn er ook over hun verblijf in Bocas del Toro geen vragen.
Denk toch eens even na, in die hele persverklaring staat geen verwijzing naar het NFI rapport.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe weet je dat allemaal zo zeker?
Heb jij dat rapport ingezien dan?
Staat erbij!quote:Op maandag 16 maart 2015 21:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah sorry, nog 1 waar ik gisteren al aan dacht:
A. Voorbereiding reis, reis naar Panama, verblijf in Bocas del Toro
Hebben Kris en Lisanne mensen ontmoet -bij dezelfde taalschool of elders- die naast zijzelf ook naar Boquete gingen -naar dezelfde taalschool of anders-?
• Nee, niemand uit Bocas ging naar Boquete
• Ja, maar die hebben ze in Boquete niet meer opgezocht/geen contact mee gehad
• Ja, en met hen hebben ze in Boquete contact gehad
Waarom nou weer zo aanvallend?quote:
Keuze van de ouders/NvP, ze zijn daartoe toch niet verplicht?quote:in die hele persverklaring staat geen verwijzing naar het NFI rapport.
Dat zegt toch niet dat in een 1000 pagina's tellend rapport "niets nieuws staat, dat wordt een deceptie"?quote:Ja dat de resten inderdaad van K zijn. Totaal geen verwijzing naar een gedegen onderzoek...
Sjjiiiiit, For real!!???. Dit neem ik niet serieus...quote:Op maandag 16 maart 2015 21:09 schreef ootjekatootje het volgende:
De pincode was 0566 toch?
Misschien hebben ze het getal geroepen in de hoop dat die ze liet gaan en er met de tas vandoor zou gaan.
en een man kan 2 meiden aan:
wel achter je viendin aanduiken een kloof in
maar haar alleen achterlaten bij een man, niet logisch
Oeps sorry, onervarenheid...quote:Op maandag 16 maart 2015 21:17 schreef lekarO het volgende:
When examining Lisanne's bone fragments, the researchers found 'periostitis', which is a medical condition caused by inflammation of the periosteum, a layer of connective tissue that surrounds bone. It appears when the person accelerates their level of training, which causes the muscles to be pulled. No such condition was found in Kris's fragments.
Heeft iemand hier meer info over? Of rijk der fabelen? Zogenaamd een dude die meerdere 'reports' heeft gelezen.
Link:
http://www.reddit.com/r/U(...)on_kris_kremers_two/
Was dat niet die oude volleybalblessure die Lisanne aan haar scheenbeen had?quote:Op maandag 16 maart 2015 21:17 schreef lekarO het volgende:
When examining Lisanne's bone fragments, the researchers found 'periostitis', which is a medical condition caused by inflammation of the periosteum, a layer of connective tissue that surrounds bone. It appears when the person accelerates their level of training, which causes the muscles to be pulled. No such condition was found in Kris's fragments.
Heeft iemand hier meer info over? Of rijk der fabelen?
Link:
http://www.reddit.com/r/U(...)on_kris_kremers_two/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |