abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150690325
Max Verstappen Scuderia Toro Rosso

Bio
Geboren: 30 september 1997
Huidig kampioenschap: Formula One
Huidig Team: Scuderia Toro Rosso
Engine: Renault
Chassis: STR10

Media:

(vrij naar Wikipedia)

Max in Actie:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Links:
Max Verstappen
Scuderia Toro Rosso
Formula 1
Max Verstappen on F1.com
Official news message on F1.com
U MAD?
  maandag 16 maart 2015 @ 11:01:12 #2
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_150690334
quote:
2s.gif Op maandag 16 maart 2015 10:58 schreef Fopje het volgende:

[..]

Ik weet niet waar je woont, maar met de Nederlandse tijd is hij om 09:00, en dat is helemaal prettig :P
Tien uur hier. Ideaal :D

Afgelopen zondag wakker geworden toen de race net gelopen was :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Redactie Sport maandag 16 maart 2015 @ 11:01:33 #3
274204 crew  Mexicanobakker
pi_150690338
Jos :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_150690730
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 11:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jos :')
Haten op Jos :')
U MAD?
  Redactie Sport maandag 16 maart 2015 @ 11:17:57 #5
pi_150690744
quote:
3s.gif Op maandag 16 maart 2015 11:17 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Haten op Jos :')
Hij kent weinig nuance, in zijn racecarriere al niet. Ik vind Max nu al volwassener overkomen dan zn pa ooit heeft gedaan.
pi_150690784
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij kent weinig nuance, in zijn racecarriere al niet. Ik vind Max nu al volwassener overkomen dan zn pa ooit heeft gedaan.
Jos is van het woonwagenkamp en nogal explosief, Max heeft gelukkig de rustige genen van z'n moeder. Derhalve blijft Jos de beste F1 coureur die we ooit hebben gehad in NL.
U MAD?
  Redactie Sport maandag 16 maart 2015 @ 11:20:28 #7
pi_150690810
quote:
3s.gif Op maandag 16 maart 2015 11:19 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Jos is van het woonwagenkamp en nogal explosief, Max heeft gelukkig de rustige genen van z'n moeder. Derhalve blijft Jos de beste F1 coureur die we ooit hebben gehad in NL.
Klopt. Monteiro is ook de beste Portugese coureur ooit. Het zegt soms zo weinig. Ik wil niet alleen maar vergelijken met andere Nederlanders.
pi_150690839
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Klopt. Monteiro is ook de beste Portugese coureur ooit. Het zegt soms zo weinig. Ik wil niet alleen maar vergelijken met andere Nederlanders.
:').!!!!!!!!!!!!!
U MAD?
  Redactie Sport maandag 16 maart 2015 @ 11:23:54 #9
pi_150690898
quote:
3s.gif Op maandag 16 maart 2015 11:21 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

:').!!!!!!!!!!!!!
Jos heeft twee podia gehaald. Leuk, maar het had echt meer kunnen zijn. Dat ligt niet alleen aan hem, maar ik verwacht dat Max dat ook zou kunnen als hij een goede auto krijgt. Nu maar eerst die goede auto krijgen.

Ik zie niet waarom je nu blind :')!!!!! moet posten. Het is toch gewoon onzin om alleen Nederlanders te vergelijken? Er zijn meer coureurs. En sommige landen stoppen er extreme sponsoring en training in, die haal je niet bij (Italie, Engeland, Finland, Zuid-Amerika) op normale wijze. Dat maakt het moeilijker voor Nederlanders. Maar het is sowieso lastig om coureurs uit andere tijden met elkaar te vergelijken.
pi_150690948
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 11:23 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Jos heeft twee podia gehaald. Leuk, maar het had echt meer kunnen zijn. Dat ligt niet alleen aan hem, maar ik verwacht dat Max dat ook zou kunnen als hij een goede auto krijgt. Nu maar eerst die goede auto krijgen.

Ik zie niet waarom je nu blind :')!!!!! moet posten. Het is toch gewoon onzin om alleen Nederlanders te vergelijken? Er zijn meer coureurs. En sommige landen stoppen er extreme sponsoring en training in, die haal je niet bij (Italie, Engeland, Finland, Zuid-Amerika) op normale wijze.
Je begint zelf met het posten van ' Jos :') '.
Nee, Jos was geen wereldtop en qua potentie lijkt er voor Max veel meer in te zitten, maar Jos kreeg doordat hij amper financiele steun had ook geen kans in dat circus. Jos was een uitstekende coureur die met meer geld ook veel meer had kunnen bereiken. En hij is nog steeds de beste coureur van Nederland in de F1. Daar kunnen rijkeluiskutjes als Giedooooow van der Garde en Christion Albers alleen van dromen.
U MAD?
  Redactie Sport maandag 16 maart 2015 @ 11:27:11 #11
pi_150690978
quote:
3s.gif Op maandag 16 maart 2015 11:26 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Je begint zelf met het posten van ' Jos :') '.
Nee, Jos was geen wereldtop en qua potentie lijkt er voor Max veel meer in te zitten, maar Jos kreeg doordat hij amper financiele steun had ook geen kans in dat circus. Jos was een uitstekende coureur die met meer geld ook veel meer had kunnen bereiken. En hij is nog steeds de beste coureur van Nederland in de F1. Daar kunnen rijkeluiskutjes als Giedooooow van der Garde en Christion Albers alleen van dromen.
Dat 'Jos' :') was meer om hoe Jos meteen boos werd over de kapotte Renault. Natuurlijk is het niet leuk als je motor kapot gaat maar het is vast niet het doel van Renault om elke race een kapotte motor te leveren
pi_150690997
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 11:27 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dat 'Jos' :') was meer om hoe Jos meteen boos werd over de kapotte Renault. Natuurlijk is het niet leuk als je motor kapot gaat maar het is vast niet het doel van Renault om elke race een kapotte motor te leveren
nee, maar Jos heeft wel gelijk. Plus Jos heeft er verstand van want die kent het wereldje.
U MAD?
pi_150691002
Zonder Jos geen Max. Nog buiten het zaad en eicel verhaal, heeft Jos Max toch knap klaar gestoomd voor de F1. Zo'n Spartaanse opleiding als Jos gaf, leidt vaak tot een gebrouilleerde relatie tussen vader en zoon; Jos heeft blijkbaar het beste van twee werelden weten te combineren
  maandag 16 maart 2015 @ 18:38:45 #14
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_150706320
Voor Jos Verstappen hebben ze het woord lul uitgevonden. *O*

Mooi compliment toch? :+
Wie dit leest is gek
  dinsdag 17 maart 2015 @ 23:08:42 #15
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_150756062
Kamphues :')
Epic sadness dat Sport1, om over de NOS maar niet te spreken

da'n liever RTL+ voor live en Skyrip downen voor later
Feyenoord!!! * Barça
  woensdag 18 maart 2015 @ 14:50:49 #17
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_150774816
quote:
404 :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_150774915
quote:
14s.gif Op woensdag 18 maart 2015 14:50 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

404 :').
Hahahah wtf opeens overal weggehaald

https://twitter.com/searc(...)endin_van_Max__.html
  woensdag 18 maart 2015 @ 15:06:29 #19
198365 Morendo
The Real Deal
pi_150775247
Die Lebenslust bringt dich um.
  donderdag 19 maart 2015 @ 13:54:19 #20
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_150811364
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 11:23 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik zie niet waarom je nu blind :')!!!!! moet posten. Het is toch gewoon onzin om alleen Nederlanders te vergelijken? Er zijn meer coureurs. En sommige landen stoppen er extreme sponsoring en training in, die haal je niet bij (Italie, Engeland, Finland, Zuid-Amerika) op normale wijze. Dat maakt het moeilijker voor Nederlanders. Maar het is sowieso lastig om coureurs uit andere tijden met elkaar te vergelijken.
Wat voor soort speciale training is dat? is dat kostbaar?
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_150975863
Leuk om te zien, een rondje kwali tussen Ricciardo en Verstappen. Max is 1 met de wagen, heel mooi om te zien

Rijstijl doet me echt een beetje denken aan M Schumacher. Zo clean mogelijk, maar bochtensnelheid heel goed
  dinsdag 24 maart 2015 @ 10:28:26 #22
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_150976032
Ricciardo lijkt een stuk zenuwachtigere rijstijl te hebben. Trekt als het ware veel meer aan z'n stuur terwijl je bij Verstappen veel vloeierende stuurbewegingen ziet. Ricciardo stuurt in en moet halverwege de bocht nog een extra tikje bijsturen of corrigeren. Kan natuurlijk ook het verschil in auto en setup zijn maar dat is wat me zo opvalt in eerste instantie.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_150976051
Heel erg vloeiend idd, je ziet dat ondanks wat schoonheidsfoutjes, Max de auto rijdt.. Ricciardo daarentegen wordt gereden door zijn auto lijkt wel :+
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_151095422
Mooi interview met Verstappen op formula1.com

http://www.formula1.com/c(...)o-rosso-in-2015.html
pi_151109475
De BBC heeft op de racedag in Australië zowel Verstappen als Sainz gevolgd in aanloop naar hun eerste race en dat zit zondag in hun voorbeschouwing.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')