SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links:
Max Verstappen
Scuderia Toro Rosso
Formula 1
Max Verstappen on F1.com
Official news message on F1.comU MAD?
Tien uur hier. Ideaalquote:Op maandag 16 maart 2015 10:58 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je woont, maar met de Nederlandse tijd is hij om 09:00, en dat is helemaal prettig
Hij kent weinig nuance, in zijn racecarriere al niet. Ik vind Max nu al volwassener overkomen dan zn pa ooit heeft gedaan.quote:
Jos is van het woonwagenkamp en nogal explosief, Max heeft gelukkig de rustige genen van z'n moeder. Derhalve blijft Jos de beste F1 coureur die we ooit hebben gehad in NL.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij kent weinig nuance, in zijn racecarriere al niet. Ik vind Max nu al volwassener overkomen dan zn pa ooit heeft gedaan.
Klopt. Monteiro is ook de beste Portugese coureur ooit. Het zegt soms zo weinig. Ik wil niet alleen maar vergelijken met andere Nederlanders.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jos is van het woonwagenkamp en nogal explosief, Max heeft gelukkig de rustige genen van z'n moeder. Derhalve blijft Jos de beste F1 coureur die we ooit hebben gehad in NL.
quote:Op maandag 16 maart 2015 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Klopt. Monteiro is ook de beste Portugese coureur ooit. Het zegt soms zo weinig. Ik wil niet alleen maar vergelijken met andere Nederlanders.
Jos heeft twee podia gehaald. Leuk, maar het had echt meer kunnen zijn. Dat ligt niet alleen aan hem, maar ik verwacht dat Max dat ook zou kunnen als hij een goede auto krijgt. Nu maar eerst die goede auto krijgen.quote:
Je begint zelf met het posten van ' Josquote:Op maandag 16 maart 2015 11:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jos heeft twee podia gehaald. Leuk, maar het had echt meer kunnen zijn. Dat ligt niet alleen aan hem, maar ik verwacht dat Max dat ook zou kunnen als hij een goede auto krijgt. Nu maar eerst die goede auto krijgen.
Ik zie niet waarom je nu blind!!!!! moet posten. Het is toch gewoon onzin om alleen Nederlanders te vergelijken? Er zijn meer coureurs. En sommige landen stoppen er extreme sponsoring en training in, die haal je niet bij (Italie, Engeland, Finland, Zuid-Amerika) op normale wijze.
Dat 'Jos'quote:Op maandag 16 maart 2015 11:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je begint zelf met het posten van ' Jos'.
Nee, Jos was geen wereldtop en qua potentie lijkt er voor Max veel meer in te zitten, maar Jos kreeg doordat hij amper financiele steun had ook geen kans in dat circus. Jos was een uitstekende coureur die met meer geld ook veel meer had kunnen bereiken. En hij is nog steeds de beste coureur van Nederland in de F1. Daar kunnen rijkeluiskutjes als Giedooooow van der Garde en Christion Albers alleen van dromen.
nee, maar Jos heeft wel gelijk. Plus Jos heeft er verstand van want die kent het wereldje.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat 'Jos'was meer om hoe Jos meteen boos werd over de kapotte Renault. Natuurlijk is het niet leuk als je motor kapot gaat maar het is vast niet het doel van Renault om elke race een kapotte motor te leveren
404quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:49 schreef LouisLitt het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)endin_van_Max__.html
Uh dit is toch zijn ex?
Wat voor soort speciale training is dat? is dat kostbaar?quote:Op maandag 16 maart 2015 11:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jos heeft twee podia gehaald. Leuk, maar het had echt meer kunnen zijn. Dat ligt niet alleen aan hem, maar ik verwacht dat Max dat ook zou kunnen als hij een goede auto krijgt. Nu maar eerst die goede auto krijgen.
Ik zie niet waarom je nu blind!!!!! moet posten. Het is toch gewoon onzin om alleen Nederlanders te vergelijken? Er zijn meer coureurs. En sommige landen stoppen er extreme sponsoring en training in, die haal je niet bij (Italie, Engeland, Finland, Zuid-Amerika) op normale wijze. Dat maakt het moeilijker voor Nederlanders. Maar het is sowieso lastig om coureurs uit andere tijden met elkaar te vergelijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |