Hier ook zoiets vanavond, maar dan een maaltijdsalade met honing-mosterdressingquote:Op maandag 23 maart 2015 14:10 schreef Skeletor. het volgende:
Pangasiusfilet bordelaise, gepofte aardappel en salade in honing-mosterddressing vanavond.
Die sconesquote:Op maandag 23 maart 2015 13:22 schreef Windigo het volgende:
Had vanochtend deze heerlijke sultana scones met Cornish clotted cream en bosbessengelei, en een kopje thee
Nu net rozemarijncrackers met fetaspread, dadels en een banaan.
Zoete of pittige chocoladesausquote:Op maandag 23 maart 2015 14:30 schreef Waaghals het volgende:
Mijn ouders zijn op vakantie dus vanavond friet met chocoladesaus![]()
En het bewijsquote:Op maandag 23 maart 2015 14:14 schreef Windigo het volgende:
[..]
Hier ook zoiets vanavond, maar dan een maaltijdsalade met honing-mosterdressing
Botersla, restje broccoli, komkommer, perzik, nieuwe aardappelen en een beetje geraspte jonge boerenkaas
Toe ga ik een ijsje halen bij de Italiaanse salon
Dat is een flinke paffertquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:55 schreef Iwanius het volgende:
Erg laat,maar had gewoon trek in iets ongewoons op dit late tijdstip. Moet zeggen; Smaakte gewoon! Daarna acclimatiseren.![]()
Tis tenslotte dinsdagmorgen...
Wow, da's wel erg lang.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:51 schreef PluisigNijntje het volgende:
Flink lunchen met een restje pasta van gisterenMoet er nog op door tot half elf
Ik kan wel een banaan meenemen om tegen 8 uur snel even in m'n hoofd te drukken, maar tijd voor een broodje heb ik niet, nee..quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:52 schreef minilot het volgende:
[..]
Wow, da's wel erg lang.Tussendoor echt geen tijd om snel iets te snacken?
Je mag mijn banaan weleens proberen/ ot plop biertje als straks de monteur is geweest ff pizza halen!!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:54 schreef minilot het volgende:
Ik doe langer over een banaan dan over een broodje!
Ziet er mooi uit, leuke glazequote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:42 schreef minilot het volgende:
Toast, avocado/limoen-crema + tamelijk hete tofu![]()
[ afbeelding ]
Ach ja. Was ook op he.quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:04 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ach ja. Was ook op he.
On topic:
Stevig Thais soepje i.c.m. wat drank bij mijn favoriete Thai.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |