Wat is carpacciorollade?quote:Op maandag 16 maart 2015 11:39 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanochtend een sultana met yoghurtlaagje.
Vanmiddag crackers met carpaccio en carpacciorollade
Gekruide rollade gevuld met carpaccio. Lekker joh!quote:Op maandag 16 maart 2015 11:48 schreef PluisigNijntje het volgende:
Meergranen triangel met filet américain, ui, ei en sla. Kop koffie.
Straks fruit: appel, peer, minneola.
[..]
Wat is carpacciorollade?
Lekker, ziet er goed uitquote:Op maandag 16 maart 2015 12:41 schreef Iwanius het volgende:
Burgertje met spiegeleitje,uitjes en lichte mostermayo Tis tenslotte maandag!![]()
Tof zeg!quote:Op maandag 16 maart 2015 12:49 schreef Windigo het volgende:
[..]
Lekker, ziet er goed uit
Ik heb een ouderwetse fles dropwater gemaakt
Ik heb 3 rolletjes lakrisal tabletten overgoten met heet water, dat goed geschud; nu is het volledig opgelost en ijskoud uit de koelkastquote:Op maandag 16 maart 2015 13:26 schreef minilot het volgende:
[..]
Tof zeg!
Waar koop jij salmiakzout, als ik vragen mag?
Zodat je het snel kon posten ?quote:Op maandag 16 maart 2015 14:13 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb in hoog tempo 2 boterhammen met 2 plakken ham en gebakken ei weggewerkt.
Gewoon gelopen of hard?quote:Op maandag 16 maart 2015 14:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Omdat ik net 8 km gelopen heb en honger had.
Klopt twijfelde bijna om buiten, ot pils te drinken, maar beetje windquote:Op maandag 16 maart 2015 14:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Gewoon. Met hond in het bos. Het was heerlijk
Ga dan uit de wind zittenquote:Op maandag 16 maart 2015 14:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Klopt twijfelde bijna om buiten, ot pils te drinken, maar beetje wind
Ah, okee. Geen traditioneel dropwater dus. Niettemin vast lekker!quote:Op maandag 16 maart 2015 14:11 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik heb 3 rolletjes lakrisal tabletten overgoten met heet water, dat goed geschud; nu is het volledig opgelost en ijskoud uit de koelkastHet is echt heel lekker geworden
Ja dat zou ik normaal ook doen, maar dit was budgettechnisch even verantwoorderquote:Op maandag 16 maart 2015 14:55 schreef minilot het volgende:
[..]
Ah, okee. Geen traditioneel dropwater dus. Niettemin vast lekker!
Volgende keer oplossen in wodka, da's helemaal dikke pret
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |