http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)oor-na-ongeval.dhtmlquote:Oud-profvoetballer Edwin de Graaf is afgelopen weekeinde aangehouden nadat hij dronken een ongeluk op de A12 had veroorzaakt en was doorgereden. Dat meldt De Telegraaf.
In de nacht van zaterdag op zondag reed hij om half drie met zijn lease-Opel van Feyenoord, waarvoor hij werkt als jeugdtrainer, in op zijn voorganger op de snelweg ter hoogte van Zoetermeer. De auto van het slachtoffer zou total loss zijn. De Graaf is doorgereden na het ongeluk en werd enkele kilometers verderop aangehouden door de politie.
Een woordvoerder van de politie bevestigt dat de aanrijding heeft plaatsgevonden. ,,De man in kwestie heeft inderdaad een ongeluk veroorzaakt, dat gebeurde onder invloed. Hij heeft een blaastest gedaan en daar kwam het uit naar voren."
Hoezo? Wat heeft het een met het ander te maken?quote:Op maandag 16 maart 2015 10:14 schreef Downwards het volgende:
Kan een keer gebeuren, maar als jeugdtrainer ben je ongeloofwaardig geworden.
Als jeugdtrainer ben je ook in een voorbeeldfunctie richting die kids. Dit soort gedrag laat zien dat je daar totaal ongeschikt voor bent. Bovendien drukt een ontslag je wel met de neus op de feiten.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:14 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ja, laten we alle mensen die iets strafbaars doen gelijk ontslaan. dat gaat helpen
Net of die kinderen hier achter gaan komen. En ja, laten we mensen vooral dubbel gaan straffen. Iemand zonder werk is echt wel een mooie garantie dat hij niet meer gaat drinkenquote:Op maandag 16 maart 2015 10:16 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Als jeugdtrainer ben je ook in een voorbeeldfunctie richting die kids. Dit soort gedrag laat zien dat je daar totaal ongeschikt voor bent. Bovendien drukt een ontslag je wel met de neus op de feiten.
Grappig wel, als een paar Ajax kutspelertjes een vrouw op haar hoofd tikken is het ineens landelijk nieuws, maar nu is het 'wat doet z'n werkgever er toe'?quote:Op maandag 16 maart 2015 10:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat is de nieuwswaarde van "jeugdtrainer Feyenoord"
Ik lees ook geen koppen als :
"accountant PWC rijdt door na ongeval"
of
"stagebegeleider HBO de huppelkut rijdt door na ongeval"
Omdat je als opleider en begeleider van de jeugd van een BVO ook wordt geacht een voorbeeld te zijn en i.i.g. een bepaalde mate van verantwoordelijkheidsgevoel te bezitten.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:15 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Hoezo? Wat heeft het een met het ander te maken?
Nee, maar het zet wel een precedent i.p.v. dat zachte gedoe in dit land.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:14 schreef Tja..1986 het volgende:
Ja, laten we alle mensen die iets strafbaars doen gelijk ontslaan. dat gaat helpen
Wie zegt dat ze er niet achter gaan komen? Hij is gewoon totaal ongeschikt voor zijn voorbeeldfunctie. Tevens wat Iwanius zegt.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:18 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Net of die kinderen hier achter gaan komen. En ja, laten we mensen vooral dubbel gaan straffen. Iemand zonder werk is echt wel een mooie garantie dat hij niet meer gaat drinken
Ik praat helemaal niets goed, ik snap alleen niet waarom die man ontslagen zou moeten worden.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:22 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nee, maar het zet wel een precedent i.p.v. dat zachte gedoe in dit land.
Iemand aanrijden en dan vervolgens doorrijden en dat proberen goed te praten.
Ik vraag me ook af of het kan. Of dit als geldige reden voor een ontslagvergunning geldt, bedoel ik.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:27 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ik praat helemaal niets goed, ik snap alleen niet waarom die man ontslagen zou moeten worden.
Als het aan mij ligt staat zijn gezicht ook op een speciale lijst zodat werkgevers dit ook kunnen inzien.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:27 schreef Tja..1986 het volgende:
Ik praat helemaal niets goed, ik snap alleen niet waarom die man ontslagen zou moeten worden.
Ik denk het niet, maar het idee dat er blijkbaar mensen zijn die dat een goed idee vinden verbaasd mij.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:28 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af of het kan. Of dit als geldige reden voor een ontslagvergunning geldt, bedoel ik.
Dus iemand die een fout maakt moet daar zijn leven lang voor boeten? Je weet dat dat soort maatregelen de kans op herhaling alleen maar enorm vergroten neem ik aan?quote:Op maandag 16 maart 2015 10:30 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt staat zijn gezicht ook op een speciale lijst zodat werkgevers dit ook kunnen inzien.
Moet jij je maar leren te gedragen ongeacht of het wel of niet direct met je persoonlijke levenssfeer heeft te maken.
Dit is niet zomaar "een fout". En met die argumentatie kan je beter niemand meer aanpakken. Dan kan je ook zeggen "na deze zware mishandeling sturen we je toch niet de cel in, dat is alleen maar een criminele school voor je".quote:Op maandag 16 maart 2015 10:32 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dus iemand die een fout maakt moet daar zijn leven lang voor boeten? Je weet dat dat soort maatregelen de kans op herhaling alleen maar enorm vergroten neem ik aan?
Ja,die verhalen/argumenten heb ik eerder gehoord. Komt met name uit de psychologische hoek. Lieden die nooit verantwoording nemen voor hun analyses en alleen maar dwepen met hun lijvige rapporten en daar vervolgens het uurtje-factuurtje graag voor indienen.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:32 schreef Tja..1986 het volgende:
Dus iemand die een fout maakt moet daar zijn leven lang voor boeten? Je weet dat dat soort maatregelen de kans op herhaling alleen maar enorm vergroten neem ik aan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |