Zo groot is ze niet geworden hoor. Heb je ooit het einde gelezen?quote:Op zondag 15 maart 2015 23:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey, Anne Frank is er ook groot mee geworden.
Ik had ook ooit zo'n boek gelezen "donald duck" ofzo fucking lang bezig op de wc joh.quote:Op zondag 15 maart 2015 23:22 schreef Deuce92 het volgende:
Moet er niet aan denken om het boek te lezen. Die Joden zijn zo langdradig.
zal ik me arm eens voor je flexxen?quote:Op zondag 15 maart 2015 23:28 schreef Awesome_ het volgende:
Ah dat flexend armpje doet ie niet mobiel
quote:Op zondag 15 maart 2015 23:29 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
zal ik me arm eens voor je flexxen?
Mijn gymfoldertje barst bijna uit haar voegen, zal binnenkort eens kaap zetten jatog.quote:Op zondag 15 maart 2015 23:29 schreef Awesome_ het volgende:
Ik wou dat vms weer een keer de TS was. Die wist echt goede OP's te maken. Alsof het niks kost.
DAT ZEI IK TOCH AL UREN GELEDEN OF NIETquote:Op zondag 15 maart 2015 23:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Beide pilots gezien, BB wint definitely.
nou okquote:Op zondag 15 maart 2015 23:29 schreef Awesome_ het volgende:
Ik wou dat vms weer een keer de TS was. Die wist echt goede OP's te maken. Alsof het niks kost.
i would be so happy. Je kunt ook gewoon een spinoff van deze reeks maken. Zou gewoon joinen vriend.quote:Op zondag 15 maart 2015 23:31 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Mijn gymfoldertje barst bijna uit haar voegen, zal binnenkort eens kaap zetten jatog.
het één sluit het ander niet uit kklul stop met janken ofso jsusquote:Op zondag 15 maart 2015 23:32 schreef no1uknow het volgende:
kk dan lekker op awesome
matenaaier
hey kaasplankje
Ja maat sry maar je hebt niks gedaan nog en zal wel weer van die deathmetal in komen of zo. Ben gewoon een rustige jongen snapje, die trekken dat niet.quote:
quote:Op zondag 15 maart 2015 23:32 schreef no1uknow het volgende:
kk dan lekker op awesome
matenaaier
hey kaasplankje
quote:Op zondag 15 maart 2015 23:33 schreef VMSDKR het volgende:
anyway, ik kwam hier om te neuk shit omhoog. iemand nog leuk lif topicje ofzo?!
We hebben vanmiddag al alles verwoest.quote:Op zondag 15 maart 2015 23:33 schreef VMSDKR het volgende:
anyway, ik kwam hier om te neuk shit omhoog. iemand nog leuk lif topicje ofzo?!
Sorry had niet aan je moeten twijfelen. Ik was een beetje teleurgesteld omdat ik de glutenudes niet kreeg dus negeerde je, maar had beter moeten weten.quote:Op zondag 15 maart 2015 23:31 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
DAT ZEI IK TOCH AL UREN GELEDEN OF NIET
word kk spannend denk ikquote:Op zondag 15 maart 2015 23:42 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
better call saul is na BB wel een tegenvaller!
spoiler
die broer is wel gek
srs?quote:Op zondag 15 maart 2015 23:42 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
better call saul is na BB wel een tegenvaller!
spoiler
die broer is wel gek
bassie en adriaan is nog spannender vriend!quote:Op zondag 15 maart 2015 23:42 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
word kk spannend denk ik
die traagheid hoort gewoon bij die series man; kan daar wel van genieten
komt door die hoge test levels momenteel denk ikquote:Op zondag 15 maart 2015 23:43 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
srs?
ik vind het kknice, helemaal die laatste aflevering.
breaking bad was na 5 afleveringen ook nog geen flikker aan
ewa man allemaal administratie aan het regelen as we speakquote:Op zondag 15 maart 2015 23:33 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja maat sry maar je hebt niks gedaan nog en zal wel weer van die deathmetal in komen of zo. Ben gewoon een rustige jongen snapje, die trekken dat niet.
Dit is echt het slechtste voorbeeld in de geschiedenis van slechte voorbeelden. Je praat echt tegen de voorzitter, penningmeester en erelid van de B&A Never Dies fanclub.quote:Op zondag 15 maart 2015 23:43 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
bassie en adriaan is nog spannender vriend!
bananenkwarkquote:Op zondag 15 maart 2015 23:34 schreef fathank het volgende:
Welke hondenkop heeft mijn foto in de OP gezet?
Ik ga stoppen met FOK! Dm en pm hoeft niet. Ik ga wel naar het viva-forum daar is nog minder wijvengezeik.
Welke whey hebben jullie?
Vertel!quote:Op zondag 15 maart 2015 23:46 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Weetje; ik wou dit eigenlijk niet openlijk toegeven
Maar ik heb een weddenschap verloren, en nu moet ik iets heel doen wat echt tegen mijn principe is!
weissman zei dat ray aan de aas zat man zo jammerquote:
ik zou voor maart 300 deadliften als niet zou ik in mn volgende cruise onder de 15 % gaan cutten.quote:
Ik denk dat ray het internet kan breken als die terug komt. Fuck Kim K, fuck leo met een oscar. RaymondK van het FOK!forum die op een dm reageert. Wow.quote:
dat onterven zou dan wel een beetje onnodig zijn, niet?quote:Op zondag 15 maart 2015 23:52 schreef VMSDKR het volgende:
als mijn vader zou zien hoe vaak ik 'kk' hier roep zou hij me onterven en doden.
ik heb zoonquote:Op zondag 15 maart 2015 23:53 schreef no1uknow het volgende:
[..]
dat onterven zou dan wel een beetje onnodig zijn, niet?
Melk wordt een laffe 0% vet aardbeienoptimel.quote:Op zondag 15 maart 2015 23:52 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
ik zou voor maart 300 deadliften als niet zou ik in mn volgende cruise onder de 15 % gaan cutten.
maar zit nu op 280 dus je weet hoelaat het is vanaf eind volgende maand
ik ben echt sad, straks ga ik nog ripped lijken
dacht eerst dat dit weer een of ander slecht grapje over arme grieken was maar viel mee gelukkig.quote:Op zondag 15 maart 2015 23:53 schreef no1uknow het volgende:
[..]
dat onterven zou dan wel een beetje onnodig zijn, niet?
echt he kk gaar, thnx god t3 en tren are friends!quote:Op zondag 15 maart 2015 23:54 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Melk wordt een laffe 0% vet aardbeienoptimel.
RIP
haha ging 'ie ookquote:Op zondag 15 maart 2015 23:55 schreef VMSDKR het volgende:
d
[..]
dacht eerst dat dit weer een of ander slecht grapje over arme grieken was maar viel mee gelukkig.
oja vms krijg nog geld van je xDquote:Op zondag 15 maart 2015 23:55 schreef VMSDKR het volgende:
d
[..]
dacht eerst dat dit weer een of ander slecht grapje over arme grieken was maar viel mee gelukkig.
denk wel dat ik dan keer met c_c ga daten.quote:Op zondag 15 maart 2015 23:54 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Melk wordt een laffe 0% vet aardbeienoptimel.
RIP
waitwhat. Wie vernedert wie now?quote:Op maandag 16 maart 2015 00:14 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
denk wel dat ik dan keer met c_c ga daten.
puur om te vernederen
nog ff geduld jij okquote:Op maandag 16 maart 2015 00:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
waitwhat. Wie vernedert wie now?
Need for seed.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:25 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
godver
kutwijven altijd zo ongeduldig
dan moet je ff langs appie, daar krijgt je heel veel seed bij je aankoop.quote:
Is niet meer.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:31 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
dan moet je ff langs appie, daar krijgt je heel veel seed bij je aankoop.
awesome help!
Zou goed kunnen is een mooi meisje.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:53 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
zij is vast knapper als u
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |