Haha zijn allemaal bruin met een raar accent en dito luchtje tog?quote:Op zondag 15 maart 2015 23:24 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hoink, dat zeggen Marokkanen alleen...
weet even niet zeker of dit sarcastisch isquote:Op zondag 15 maart 2015 23:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Buma is wel een 10/10 of niet, Houses?
Beetje PVV-niveau, al is dat ook niet heel vreemd van de SP.quote:Op zondag 15 maart 2015 23:26 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik kreeg een paar dagen geleden een flyer van de SP in m'n handen gedrukt, met de vraag of ik de bende die de VVD en de PvdA ervan gemaakt hebben niet helemaal zat ben? DE SP NAMELIJK WEL. Lees ik een paar dagen daarna op nu.nl dat Roemer ''een samenwerking met de vvd en pvda niet uitsluit''.______
Geef maar gewoon je meningquote:Op zondag 15 maart 2015 23:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
weet even niet zeker of dit sarcastisch is
Hoink toch, wat een vooroordelenquote:Op zondag 15 maart 2015 23:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Haha zijn allemaal bruin met een accent en dito luchtje tog?
Ik heb op zijn zachts uitgedrukt echt niets met conservatieven, Buma is geen uitzondering.quote:
Kan slechter.quote:Op zondag 15 maart 2015 23:34 schreef VanderWoodsen het volgende:
Het zal wel weer niemand interesseren maar ik ga D66 stemmen.
andere is Rutte zeker?quote:Op zondag 15 maart 2015 23:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
letterlijk 1 van de 2 politici waarvan ik de naam weet
Als Etto hier was kreeg je nu een flinke lading kritiek over je heen.quote:Op zondag 15 maart 2015 23:34 schreef VanderWoodsen het volgende:
Het zal wel weer niemand interesseren maar ik ga D66 stemmen.
Maar als hij doorgaat kan Asscher nog meer open deuren intrappenquote:Op zondag 15 maart 2015 23:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Geert heeft inmiddels wel genoeg haat gepredikt inderdaad.
Om mensen oogkanker te bezorgen met die kutkop van 'm.quote:Op zondag 15 maart 2015 23:35 schreef deadprez het volgende:
Waarom de kop van de partijleider op een poster voor provinciale verkiezingen zetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |