Ok, topquote:Op zondag 15 maart 2015 23:20 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks tegen Turken, zijn altijd gezellige mensen om mee te praten.
Niet kritisch genoeg denkende pussy gespot.quote:Op zondag 15 maart 2015 23:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik schrok wel een beetje toen ik de titel las. Ik ben slachtoffer van de bangmakerij van de media.
*insert grap over wat is jou probleem?*quote:Op zondag 15 maart 2015 23:20 schreef SideEffect het volgende:
Ik heb helemaal niks tegen Turken, zijn altijd gezellige mensen om mee te praten.
Het was maar voor een paar seconden. Wordt gewoon weer GL.quote:Op zondag 15 maart 2015 23:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Volgens de Telegraaf zijn alle booslims slecht DP, veel plezier met PVV stemmen woensdag.
GLquote:Op zondag 15 maart 2015 23:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het was maar voor een paar seconden. Wordt gewoon weer GL.
quote:Op zondag 15 maart 2015 23:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
*insert grap over wat is jou probleem?*
etto plsquote:
Hoink, dat zeggen Marokkanen alleen...quote:Op zondag 15 maart 2015 23:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
*insert grap over wat is jou probleem?*
Versta ze nooitquote:Op zondag 15 maart 2015 23:20 schreef SideEffect het volgende:
[..]
racistquote:Op zondag 15 maart 2015 23:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ze hebben toch niets interessants te vertellen
Jij komt uit Groningen, jij kunt er verder ook niets aan doen.quote:
"Sta niet langs de lijn te roepen, maar stem 18 maart SP! (dan doen wij dat wel voor u)"quote:Op zondag 15 maart 2015 23:26 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik kreeg een paar dagen geleden een flyer van de SP in m'n handen gedrukt, met de vraag of ik de bende die de VVD en de PvdA ervan gemaakt hebben niet helemaal zat ben? DE SP NAMELIJK WEL. Lees ik een paar dagen daarna op nu.nl dat Roemer ''een samenwerking met de vvd en pvda niet uitsluit''.______
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |