heb je wat tegen koerden dan?quote:Op zondag 15 maart 2015 23:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
aii ik ben turk, gaat dit wel lukken
Kinkel haar ruiten in. Dat doen ze iig hier in Amersfoort bij elkaar.quote:Op zondag 15 maart 2015 23:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
aii ik ben turk, gaat dit wel lukken
Heeft hij aan je snor getrokken in een boze bui?quote:Op zondag 15 maart 2015 23:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij is ook niet wijs en is ook nogal boos op witte mannen.
nee, maar uit eigen ervaring weet ik dat velen van hen een al dan niet subtiele afkeer jegens Turken hebbenquote:
Nee, hij wilde me wegjagen omdat ik een pakje voor de buren had.quote:Op zondag 15 maart 2015 23:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
Heeft hij aan je snor getrokken in een boze bui?
als je een zwarte golf 6 voor je huis ziet dan ben ik gekomen om je in elkaar te trappenquote:Op zondag 15 maart 2015 23:16 schreef hoink581 het volgende:
En niet vergeten hard en lang te toeteren houses.
mocro pride world widequote:Op zondag 15 maart 2015 23:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wacht ben jij serieus allochtoon
nu nog wachten totdat dp het eindelijk toegeeft
Is het niet zo dat Putin alleen gezegd heeft bereid te zijn kernwapens te gebruiken in de strijd om de Krim?quote:Op zondag 15 maart 2015 23:17 schreef deadprez het volgende:
waar blijft die kernaanval van rusland nou
Gewoon dat pakje naar z'n hoofd gooien, wat denkt ie wel?quote:Op zondag 15 maart 2015 23:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, hij wilde me wegjagen omdat ik een pakje voor de buren had.
Zijn die witte alleen voor petjesvolk?quote:Op zondag 15 maart 2015 23:18 schreef housesoftheholy het volgende:
als je een zwarte golf 6 voor je huis ziet dan ben ik gekomen om je in elkaar te trappen
Nee, was een of ander bericht van een wazige site.quote:Op zondag 15 maart 2015 23:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Is het niet zo dat Putin alleen gezegd heeft bereid te zijn kernwapens te gebruiken in de strijd om de Krim?
Duurt nu al een uurquote:Op zondag 15 maart 2015 23:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ligt aan groot je harde schijf is/wat voor shit je allemaal erop hebt staan
Ja, waarschijnlijk dat ik hem stalkte met een bomquote:Op zondag 15 maart 2015 23:18 schreef Remqo het volgende:
Gewoon dat pakje naar z'n hoofd gooien, wat denkt ie wel?
Waarom zou dat niet kunnen. Zijn die namen alleen voor kaaskoppen?quote:Op zondag 15 maart 2015 23:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft een Marokkaan de naam van een Apostel?
Ik heb helemaal niks tegen Turken, zijn altijd gezellige mensen om mee te praten.quote:Op zondag 15 maart 2015 23:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nee, maar uit eigen ervaring weet ik dat velen van hen een al dan niet subtiele afkeer jegens Turken hebben
Klinkt betrouwbaar.quote:Op zondag 15 maart 2015 23:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, was een of ander bericht van een wazige site.
http://www.eutimes.net/20(...)repare-first-strike/
en het oorspronkelijke bericht komt van deze site: http://www.whatdoesitmean.com/index1846.htm
Ik schrok wel een beetje toen ik de titel las. Ik ben slachtoffer van de bangmakerij van de media.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |