Jij mag wel naar het prachtige Zuiden komen.quote:
Jij niet.quote:Op zondag 15 maart 2015 23:10 schreef Remqo het volgende:
Mensen met een zachte G eten friet, alleen om die reden zie ik ze als minderwaardig.
zeg jij ook patat?quote:Op zondag 15 maart 2015 23:10 schreef Remqo het volgende:
Mensen met een zachte G eten friet, alleen om die reden zie ik ze als minderwaardig.
Hebben ze in '40 al geprobeerd maar die ratten hadden Rotterdam in notime weer opgebouwd, vies onkruid.quote:Op zondag 15 maart 2015 23:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gewoon die hele regio platbombarderen en er vervolgens enkel van die flatgebouwen zoals in de Bijlmer neerzetten.
Paar fabrieken neerzetten waar ze kunnen werken.
Ja, net zoals berenhap en pindasausquote:
Misschien kan ik een club beginnen met de 5 andere allochtonen daarquote:Op zondag 15 maart 2015 23:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij mag wel naar het prachtige Zuiden komen.
Samen met de hinkende PTSS neger uit mijn dorp.quote:Op zondag 15 maart 2015 23:11 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Misschien kan ik een club beginnen met de 5 andere allochtonen daar
Ik heb ook geen flauw idee hoe je dat uit moet sprekenquote:Op zondag 15 maart 2015 23:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Met dat accent van Remqo is het fysiek onmogelijk om friet te zeggen.
whehequote:Op zondag 15 maart 2015 23:11 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Remqo's accentquote:Op zondag 15 maart 2015 23:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Met dat accent van Remqo is het fysiek onmogelijk om friet te zeggen.
voel niet veel culturele affiniteit met ptss negers ;squote:Op zondag 15 maart 2015 23:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Samen met de hinkende PTSS neger uit mijn dorp.
mag ik je joinen?quote:Op zondag 15 maart 2015 23:11 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ben jij allochtoon dan :squote:
Hij is ook niet wijs en is ook nogal boos op witte mannen.quote:Op zondag 15 maart 2015 23:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
voel niet veel culturele affiniteit met ptss negers ;s
Terecht.quote:Op zondag 15 maart 2015 23:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij is ook niet wijs en is ook nogal boos op witte mannen.
quote:Op zondag 15 maart 2015 23:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij is ook niet wijs en is ook nogal boos op witte mannen.
Oh, dan was ik dat vergeten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |