SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stiften, potloden en markers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestelsites:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amarantha's photobucket
Onze held Amaranthaheeft een photobucket gemaakt waarop zij kleurplaten verzamelt om te kunnen printen.
Toevoegingen voor de photobucket kun je doorsturen aan haar via kleurplatenvoorvolwassenen @ outlook.com.
En verder!Your beauty never ever scared me.![]()
Bedankt voor de tips! Deze week eens even kijken voor iets nieuws.
En ik woon idd in Rotterdam (weet even niet meer wie het vroeg)
S. 2014
J. 2016![]()
Die zien er wel heel erg leuk uit!quote:Op zondag 15 maart 2015 22:24 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Van de week de linker gekregen van mijn vriend. Maar papier is te dun
Deze liggen bij de Aldi. ¤3,50Ja, die met de ballen in de bek.![]()
Ikquote:Op zondag 15 maart 2015 23:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Bedankt voor de tips! Deze week eens even kijken voor iets nieuws.
En ik woon idd in Rotterdam (weet even niet meer wie het vroeg)
![]()
Maximus op de Bergsedorpstraat in Hillegersberg heeft een mooie tafel staan met best veel kleurboeken. Van Gennep op de Binnenweg had pas in de etalage ook wat staan, maar ben niet binnen geweest. Ik gok dat Donner ook een assortiment heeft. Bij Snoek op de Meent zag ik Van Gogh staan en Kleuren voor Volwassen.![]()
Sylvana, fijn dat het weekend goed ging!
Ik ben even wat minder aan het kleuren, eerst even een ander projectje wat gedaan moet worden.Fake it till you make it...![]()
Ik wilde gisteren nog even kleuren, maar had een etentje en was een beetje laat thuis
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
Yeah, ben uitgekozen om kleurambassadeur te worden
Net als een paar andere meiden hier.Your beauty never ever scared me.![]()
Jaaaaa
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
Had alleen maar neer gezet als reden: Ik vind het leuk om te kleuren.En ook volgens mij dat ik hier lid ben.
Your beauty never ever scared me.![]()
Gefeliciteerd meiden!!
Het zijn best veel mensen!!"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
Jij, Bubsel, biancavia..ik...[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
automatic heeft het te lang voor zich uitgeschoven
Ah jammer. Je was anders vast wel uitgekozen!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:47 schreef automatic_ het volgende:
automatic heeft het te lang voor zich uitgeschovenYour beauty never ever scared me.![]()
Leuk meiden! Gefeliciteerd!
Ik moet zeggen dat ik toch wel een beetje teleurgesteld ben dat ik er niet bij zat![]()
![]()
Snap ik. Is ook balen. Het lijkt wel een beetje willekeurig gekozen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:21 schreef danic het volgende:
Ik moet zeggen dat ik toch wel een beetje teleurgesteld ben dat ik er niet bij zatJa, die met de ballen in de bek.![]()
Ik denk het ook hoor.
Vond de stomste naam toch wel van die OppergerdaLinda![]()
En ergens onderaan stond 'volwassen kleuren'. Das toch geen naam??![]()
Snap ikquote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:21 schreef danic het volgende:
Ik moet zeggen dat ik toch wel een beetje teleurgesteld ben dat ik er niet bij zat![]()
Dacht ook dat ik er niet bij zat.
Dat kleuren volwassenen is ook een pagina.![]()
De zus van oppergerda ook.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:30 schreef danic het volgende:
Ik denk het ook hoor.
Vond de stomste naam toch wel van die OppergerdaLinda![]()
En ergens onderaan stond 'volwassen kleuren'. Das toch geen naam??![]()
Kleurambassadeuren van harte. Leuk dat er best een aantal van hier ook zijn gekozen
.
Fake it till you make it...![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:35 schreef Nijna het volgende:
Kleurambassadeuren van harte. Leuk dat er best een aantal van hier ook zijn gekozen
.
![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:56 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb gewoon gezegd dat ik dit topic gestart heb.![]()
![]()
Jammer danic.....quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:21 schreef danic het volgende:
dikke knuffel![]()
![]()
Snap ik. Had het leuk gevonden als je er ook bij had gezetenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:21 schreef danic het volgende:
Ik moet zeggen dat ik toch wel een beetje teleurgesteld ben dat ik er niet bij zat.
Jullie moeten ons wel op de hoogte houden wat je allemaal krijgt en moet doen
Volgens mij is dat part of the deal
Ja precies![]()
Ik krijg morgen mijn boek binnen van bol. Eens kijken of het wat is. Floral Mosaïks van creative haven. Wel raar, ik heb hem besteld voor ¤5,49. Nu is hij weer ¤8,49
Het valt me heel erg op dat bol aan het klooien is met zijn prijzen.
Vorige week kocht ik verjaardagscadeautjes en terwijl er spullen in mijn winkelwagentje zaten kreeg ik de melding dat er iets ¤5,- duurder was geworden!
Daar heb ik over gebeld, vond ik zo belachelijk!!
Later kwam ik in de stad iets tegen voor ¤12,99 wat ik bij hen voor ¤21,99 had gekocht. Wilde hierover ook contact opnemen, maar toen zag ik dat het andere verjaardagscadeau in de winkel stond voor ¤29,95 en ik het bij bol had gekocht voor ¤17,95 (+ ook nog een klein cadeautje gratis erbij!). Dus toen liet ik het maar gaan.
Maar die prijzen......ze doen echt raar!![]()
Ik ben benieuwd maar dat boek danic!
En ja dat viel mij pas ook al op bij bol.com ja dat die prijzen steeds zo raar waren en wisselden.
2 afspraken deze week (woensdag en vrijdag) gaan niet door dus meer tijd om te kleuren gelukkigAnders werd het helemaal niet wat deze week. Donderdag weer meeloopdag in revalidatiecentrum
![]()
![]()
Haha doen we. Ik ga sowieso ook naar de bijéénkomst, als het mag maak ik foto's en plaats ik ze hier ook wel.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:07 schreef automatic_ het volgende:
Jullie moeten ons wel op de hoogte houden wat je allemaal krijgt en moet doenYour beauty never ever scared me.![]()
Ik baal wel een beetje dat 6de niet gaat lukken. Maar ik kan mijn man niet het verjaardagscadeau geven dat ie heel de dag de dreumes moet doenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha doen we. Ik ga sowieso ook naar de bijéénkomst, als het mag maak ik foto's en plaats ik ze hier ook wel.Normaal kan ik altijd
![]()
![]()
Ben wel benieuwd hoe ze 5 uur lang vol willen lullenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:05 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik baal wel een beetje dat 6de niet gaat lukken. Maar ik kan mijn man niet het verjaardagscadeau geven dat ie heel de dag de dreumes moet doenNormaal kan ik altijd
Tuurlijk mag dat! Je moet het promoten toch?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha doen we. Ik ga sowieso ook naar de bijéénkomst, als het mag maak ik foto's en plaats ik ze hier ook wel.![]()
![]()
5?!?!?! Damnquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe ze 5 uur lang vol willen lullen"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
Wanneer: 6 mei 2015 van 12.00 tot 17.00 uur (inclusief lunch)
Haha. 5 uur lang ja
Ik werk in principe ook op woensdag, maar ik zou op zich wel kunnen schuiven. Ik kijk tegen die tijd nog wel of ik er zin in heb.
Ja, die met de ballen in de bek.![]()
Nouja als jullie allemaal die ene priegelkleurplaat met die rare mannetjes gaan kleuren dan heb je aan 5 uur nog te weinigquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:08 schreef Amarantha het volgende:
Wanneer: 6 mei 2015 van 12.00 tot 17.00 uur (inclusief lunch)
Haha. 5 uur lang ja![]()
![]()
Volgens mij is het toch vooral heel veel informatie wat we krijgen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:31 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nouja als jullie allemaal die ene priegelkleurplaat met die rare mannetjes gaan kleuren dan heb je aan 5 uur nog te weinigYour beauty never ever scared me.![]()
Dat is gewoon een test. Degene die dat lukt, mogen door naar de volgende ronde
. Uiteindelijk blijven er 5 ambassadeurs over ofzo
. Expeditie Kleur. Wie kan het langst een potlood op zn wijsvinger balanceren, etc etc
.
Lolquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
. Expeditie Kleur. Wie kan het langst een potlood op zn wijsvinger balanceren, etc etc
.
![]()
![]()
Hahaquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
.
Ff voor mij... wat is een kleurambassadeur?
Oh en wat is deze....
https://m.bol.com/nl/p/he(...)%20kleurboek/sf/true
Senioren.... for real??!! Zijn de lijntjes dan dikker en de plaatjes groter ofzo....
[ Bericht 60% gewijzigd door gewoonmezelf87 op 17-03-2015 23:11:31 ]S. 2014
J. 2016![]()
http://www.bbnc.nl/kleurambassadeur/quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Oh en wat is deze....
Senioren.... for real??!! Zijn de lijntjes dan dikker en de plaatjes groter ofzo....
En ja bij dat boek voor senioren heb je grotere oppervlaktes zeg maar![]()
![]()
Hoop het niet hoor..quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:16 schreef danic het volgende:
Misschien hebben ze kleurtijd ingecalculeerd?
Ja, precies dat. Maar mijn oma vindt een kleurplaat van een disneyprinses ook al heel leuk.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Oh en wat is deze....
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
.
Misschien een workshop kleurgebruik en technieken of zo.Ja, die met de ballen in de bek.![]()
Nee liever nietquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:40 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Misschien een workshop kleurgebruik en technieken of zo.![]()
doe dat de volgende keer maar
![]()
![]()
Haha die meeting wordt heel erg gezelligAlle OpperGerda's zullen aanwezig zijn. En laat er 1 zijn die mij nu echt niet meer aardig vindt hehe.
Scherp geslepen potloden in de aanslag!quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:45 schreef Amarantha het volgende:
Haha die meeting wordt heel erg gezelligAlle OpperGerda's zullen aanwezig zijn. En laat er 1 zijn die mij nu echt niet meer aardig vindt hehe.
Dan moet je je wel even aan haar voorstellen hèquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:45 schreef Amarantha het volgende:
![]()
Ik wil wel mee als vlieg
Ben benieuwd of ze ons erop aanspreken. Vast niet. Maar ze zullen ons niet opzoeken denk ikquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:45 schreef Amarantha het volgende:
.
Nou ja ik was verbaasd omdat ik dacht dat senioren ook de "gewone" volwassen platen kunnen kleuren. Maar t zou zomaar n uitkomst kunnen zijnquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zo raar is dat voor senioren niet toch?S. 2014
J. 2016![]()
Ik heb iets gemist in Gerdaland blijkbaar.
Ik probeer op mijn werk toch iets te regelen. Maar ik vind nieuwe mensen eng. Zeker in kuddevorm.Ik ben nog nooit naar een meet gegaan. Ok, 1x, en met dat exemplaar ben ik getrouwd. Die intentie heb ik nu niet.
![]()
Wie heeft dat nou niet, denk ik altijd als ik zelf naar zoiets moet....quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:33 schreef _Arual_ het volgende:
Ik probeer op mijn werk toch iets te regelen. Maar ik vind nieuwe mensen eng. Zeker in kuddevorm.Ik ben nog nooit naar een meet gegaan. Ok, 1x, en met dat exemplaar ben ik getrouwd. Die intentie heb ik nu niet.
Ik bedoel, onbekende mensen in groepen. Niet dat je gelijk gaat trouwen![]()
![]()
Paar meiden van hier hebben in een groep op Facebook het lef gehad om wat kritiek te uiten en wat plaagstootjes uit te delen over het gevoerde beleid daar. Dat resulteerde erin dat iedereen die ook lid was van de kleurgroep van fok op Facebook, zonder een woord van toelichting zijn geband. Dus ook de mensen die niks hadden gedaan. Die konden ineens niet meer in die groep en hadden zoiets van wtfquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:33 schreef _Arual_ het volgende:
.
En nieuwe mensen zijn ook eng.
Ik was er ook uitgegooid, had daar niets gepost, hier volgens mij ook nietquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Paar meiden van hier hebben in een groep op Facebook het lef gehad om wat kritiek te uiten en wat plaagstootjes uit te delen over het gevoerde beleid daar. Dat resulteerde erin dat iedereen die ook lid was van de kleurgroep van fok op Facebook, zonder een woord van toelichting zijn geband. Dus ook de mensen die niks hadden gedaan. Die konden ineens niet meer in die groep en hadden zoiets van wtf.
En nieuwe mensen zijn ook eng.
![]()
![]()
Je zit wel in de fokgroep op facebook? Daarom ben je er uit gegooid.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:55 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik was er ook uitgegooid, had daar niets gepost, hier volgens mij ook niet![]()
Nouja, dat dus
Ook niet, volgens mij hadden ze gewoon alle nieuwe leden eruit gegooidquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Je zit wel in de fokgroep op facebook? Daarom ben je er uit gegooid.maar goed, ik was dan ook eigenlijk alleen lid geworden voor de fitties
![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:18 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ook niet, volgens mij hadden ze gewoon alle nieuwe leden eruit gegooidmaar goed, ik was dan ook eigenlijk alleen lid geworden voor de fitties
![]()
![]()
Ik weet niet hoor dames, maar hebben jullie nog in je achterhoofd dat fok voor iedereen openbaar te lezen is? Ik las dat iemand bij die kleur organisatie had aangegeven dit topic te hebben opgericht. Als ze hier vervolgens gaan lezen en zien de teksten over dat gedoe van fb en gerda's etc, weet ik niet of ze dit wel zo geslaagd vinden ter promotie. Zou zonde zijn als dat dan consequenties heeft.
Just my 2 cents. Ik sta verder buiten dat alles, maar schoot door mijn hoofd heen.![]()
Iemand interesse in het Creative Haven taartjes boek?
Ik heb twee platen gekleurd, maar ik vind hem toch niet zo leuk
Ik sla over automatic! Ik eet liever taartjes dan dat ik ze in moet kleuren.
Na drie tekeningen met potlood te hebben gedaan, vanavond weer met markers bezig geweest en daar word ik toch wat blijer van. Potlood is handig, want ik kan in de boeken kleuren, maar ik houd toch echt meer van het gelikte van de markers. Erg blij met deze. Ikdeze stijl
.
Goed puntquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:25 schreef NedKelly het volgende:
Ik weet niet hoor dames, maar hebben jullie nog in je achterhoofd dat fok voor iedereen openbaar te lezen is? Ik las dat iemand bij die kleur organisatie had aangegeven dit topic te hebben opgericht. Als ze hier vervolgens gaan lezen en zien de teksten over dat gedoe van fb en gerda's etc, weet ik niet of ze dit wel zo geslaagd vinden ter promotie. Zou zonde zijn als dat dan consequenties heeft.
Just my 2 cents. Ik sta verder buiten dat alles, maar schoot door mijn hoofd heen.Laten we er idd maar over ophouden haha.
Oeh die is leuk! ik hou ook wel van soort dingenquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Na drie tekeningen met potlood te hebben gedaan, vanavond weer met markers bezig geweest en daar word ik toch wat blijer van. Potlood is handig, want ik kan in de boeken kleuren, maar ik houd toch echt meer van het gelikte van de markers. Erg blij met deze. Ikdeze stijl
.
[ afbeelding ]Your beauty never ever scared me.![]()
Mooi! Ik heb precies andersom ik kleur nu liever met potlood, want dat kan ik wat "creativer" doen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
.
[ afbeelding ]![]()
Beetje saai maar ach... ;-)
ik vind hem mooi hoor!quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:08 schreef automatic_ het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ik ben niet creatief genoeg voor potlood vrees ikquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Mooi! Ik heb precies andersom ik kleur nu liever met potlood, want dat kan ik wat "creativer" doen.. In ieder geval niet handig genoeg ermee. En het blijft altijd streperig en dat stoort me
.
Mooie plaat zeg. Heb je dat uit een boek (zo ja, welke) of van internet?quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
.
[ afbeelding ]
Die stijl is inderdaad altijd erg mooi.![]()
Leuk juist! Lekker lente-achtig!quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:08 schreef automatic_ het volgende:
[ afbeelding ]![]()
+1quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben niet creatief genoeg voor potlood vrees ik. In ieder geval niet handig genoeg ermee. En het blijft altijd streperig en dat stoort me
.
![]()
Ik krijg snel last van mijn pols als ik met potloden kleur, wellicht druk ik te hard maar anders zie ik amper kleur op het papier
Inderdaad.....quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Mooi! Ik heb precies andersom ik kleur nu liever met potlood, want dat kan ik wat "creativer" doen.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind deze ook heel mooi automaticquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:08 schreef automatic_ het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ook als je het in een paar laagjes opzet? Ik heb niet zo snel strepen. Echt creatief ben ik ook niet hoor.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben niet creatief genoeg voor potlood vrees ik. In ieder geval niet handig genoeg ermee. En het blijft altijd streperig en dat stoort me
.
Amarantha dat heb ik ook met goedekope potloden.![]()
Ja, ook dan. Kijk:quote:Op donderdag 19 maart 2015 08:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ook als je het in een paar laagjes opzet? Ik heb niet zo snel strepen. Echt creatief ben ik ook niet hoor.
Amarantha dat heb ik ook met goedekope potloden.
![]()
Ik word daar niet echt blij van. Het is wel aardig, maar meh. Het is gelijk zo kleurplaterig, zo kinds ofzo.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Stom is dat he? Ik ben dan na 2 bloemetjes inkleuren er wel weer klaar meequote:Op donderdag 19 maart 2015 08:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
Amarantha dat heb ik ook met goedekope potloden.
Kan ook het papier zijn. Ik vind hem wel leuk geworden.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, ook dan. Kijk:
[ afbeelding ]
Ik word daar niet echt blij van. Het is wel aardig, maar meh. Het is gelijk zo kleurplaterig, zo kinds ofzo.![]()
Dank jullie wel!
Ik vind hem ook leuk
Zelf merk ik dat ik vaker van een afstandje moet kijken (bij potloden en stabilo) of een dag later, dan is het mooier haha."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
Het papier is fijn. Mijn geheime tuin en volgens mij van gerecycled wc papierquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Kan ook het papier zijn. Ik vind hem wel leuk geworden.. Ze hebben duidelijk de kwaliteit verbeterd bij het betoverde woud. Dat is echt beter papier.
Ik heb ein-de-lijk ook weer eens een kleurplaat afgerond!
(ik kan er écht bijna geen tijd voor vinden)
Mama van Lars & Femke![]()
Mooie kleuren Shandaly!
Vanmiddag ff een snelle gedaanNiet heel bijzonder, maar wel leuk
.
Ff een snelle...?? Daar die ik 4 avonden over....quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mooie kleuren Shandaly!
Vanmiddag ff een snelle gedaan
[ afbeelding ].
S. 2014
J. 2016![]()
Met markers gaat dat een stuk sneller.quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ff een snelle...?? Daar die ik 4 avonden over.....
Mooi xm!!![]()
Wat een mooie!!!quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mooie kleuren Shandaly!
.
[ afbeelding ]"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
Gedaanquote:Op donderdag 19 maart 2015 20:38 schreef Biancavia het volgende:
Allemaal stemmen voor de paasronde!
CRE / [Creatief kleuren]11e ronde - Stemtopic Pasen
Ik vind hem echt prachtig hoor! Mooie kleuren!quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mooie kleuren Shandaly!
.
[ afbeelding ]![]()
Wauw! Mooi zeg. En tof gedaan zo met dat rood tussendoor. Daar was ik nooit op gekomen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:45 schreef Shandaly het volgende:
Ik heb ein-de-lijk ook weer eens een kleurplaat afgerond!
[ afbeelding ]
(ik kan er écht bijna geen tijd voor vinden)
XM ook weer mooi zeg. En 'even snel tussendoor'![]()
Dat kost mij 3 dagen.![]()
Wauw, die kleurplaten zien er weer supermooi uit allemaal! Ikzelf ben een kleurpotloodkleurster, wegens falende motoriek en notoire kliederraar.![]()
Jemig XM, kom ik aan met mijn vlekkerige goedkope bruynzeelstiften mandala waar ik weken over gedaan heb tussendoor... Je zou hier je werk van moeten maken! Carriereswitch!
Het zijn idd wat grote vlakken, danic, maar zo ingekleurd ziet ie er wel gaaf uit. Instant lente!
(En er zitten drie tinten roze in bij de mijne, maar onhandig formaat voor de scanner / brakke telefoonfoto bij lamplicht)Mama van Lars & Femke![]()
Wehehe Shandaly, daar "zou ik voor tekenen". Maar ik zie op tze webz veel mooiere exemplaren voorbij komen dat wat ik in elkaar flans hoor.
En danic, mooi! Leuk is dat he, dat een plaat ingekleurd zo anders is. Ik heb er net ook weer eentje gedaan, waarvan ik blanco dacht 'meh', maar ingekleurd is ie toch tof!
Welke markers/stiften/potloden vinden jullie echt goed/fijn? Ik heb bruynzeel potloden en stabilo .68 stiften... tips?S. 2014
J. 2016![]()
Faber Castell Polychromos vind ik erg fijn wel duur.
En promarkers en Spectrum Noir markers. Zijn ook fijn.![]()
Touch Liit markers
[ Bericht 14% gewijzigd door Ama op 19-03-2015 23:40:52 ]Your beauty never ever scared me.![]()
Deze is echt prachtig hoor.......niks kinds aan. Mooi met die verschillende kleuren groen en bruinquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, ook dan. Kijk:
[ afbeelding ]
Ik word daar niet echt blij van. Het is wel aardig, maar meh. Het is gelijk zo kleurplaterig, zo kinds ofzo.![]()
![]()
Promarkers en Spectrum Noirs, maar de TouchLiits zijn ook fijn
Even snel?!!quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mooie kleuren Shandaly!
.
[ afbeelding ]
Heel mooi
Just Breathe![]()
http://www.ebay.com/itm/M(...)&hash=item339ee8633c
De zwarte markers zijn nu ook weer aanklikbaar! Nu dankzij mij ineens niet meer verkrijgbaar maar komt vast heel snel terug.
Net een nieuwe set besteld![]()
[ Bericht 15% gewijzigd door Ama op 20-03-2015 14:25:42 ]Your beauty never ever scared me.![]()
Hahaha. Hoeveel heb je gekocht...?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:19 schreef Amarantha het volgende:
De zwarte markers zijn nu ook weer aanklikbaar! Nu dankzij mij ineens niet meer verkrijgbaar maar komt vast heel snel terug.
Net een nieuwe set besteld
Jij krijgt ook een goede verzameling zo!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:19 schreef Amarantha het volgende:
Net een nieuwe set besteld![]()
![]()
60quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hahaha. Hoeveel heb je gekocht...?Deze maand nog geld voor dus meteen maar even goed doen.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Jij krijgt ook een goede verzameling zo!
Lekker Amarantha!
Hier na ga ik ook pas nieuwe bestellen als ik meerdere heb die leeg zijn en vervangen moeten worden. Zal wel een tijd duren
Je moet straks wel vaker kleurenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:16 schreef Amarantha het volgende:
Hier na ga ik ook pas nieuwe bestellen als ik meerdere heb die leeg zijn en vervangen moeten worden. Zal wel een tijd duren![]()
![]()
Ja, das mooi balen hier. Veel tijd, dus veel aan het kleuren, maar daardoor inmiddels wel wat haperende stiften. Toch maar vaker m'n poly's pakken...
Oooo straks een foto van je stash Amarantha!"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
Mooi automatic
Komt goedquote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:57 schreef automatic_ het volgende:
Oooo straks een foto van je stash Amarantha!Die is tof geworden!quote:
--
Ik heb inmiddels 2 markers weg gegooid, waren echt te leeg aan het gaanNu heb ik geen knalroze kleuren meer, maar als het goed is heb ik 1 van de 2 al opnieuw besteld.
Mijne zijn binnen, maar ben niet thuis
En dank jullie wel!"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
Ik was vannacht hier aan begonnen en net even afgemaakt
Ik vind hem zelf erg leuk geworden!
Wat een leuke zeg!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:10 schreef automatic_ het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Die heb ik ook ooit eens gemaakt. Maar ik zie nu dat er delen weggevallen zijn. Ik Vond het een drama plaat. Ik snapte niet hoe de lijnen lopen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:10 schreef automatic_ het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ik begrijp dat hij uit square mandala's komt dus dan kan ik het nog eens proberen![]()
![]()
Ik moest soms ook even goed kijken haha.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:36 schreef danic het volgende:
[..]
Die heb ik ook ooit eens gemaakt. Maar ik zie nu dat er delen weggevallen zijn. Ik Vond het een drama plaat. Ik snapte niet hoe de lijnen lopen.
Maar ik begrijp dat hij uit square mandala's komt dus dan kan ik het nog eens proberen"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
Oeh leukquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:05 schreef automatic_ het volgende:
Mijne zijn binnen, maar ben niet thuis
En dank jullie wel!Zie graag foto's verschijnen
Oh echt? Bij mij misschien ook welquote:![]()
Ik ben op dreef dit weekend...:
Iemand nog tips voor fijne potloden? Ik krijg een zere hand van de bruynzeel potloden..
Stabilo's vind ik niet meer zo mooi kleuren, markers zijn me te duur. Ik zoek dus fijne, zachte potloden die niet zo duur zijn als de poly's, iets er tussen in. Thanks alvast!![]()
Komt deze uit lotus designs?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh echt? Bij mij misschien ook wel![]()
Ik ben op dreef dit weekend...:
[ afbeelding ]![]()
Mooie kleurencombinatie!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:17 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb deze net af (ook uit Lotus Designs):
[ link | afbeelding ]
Lekker frisse kleuren zeg!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:17 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb deze net af (ook uit Lotus Designs):
[ link | afbeelding ]![]()
Koh i noor misschien?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:28 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Iemand nog tips voor fijne potloden? Ik krijg een zere hand van de bruynzeel potloden..
Stabilo's vind ik niet meer zo mooi kleuren, markers zijn me te duur. Ik zoek dus fijne, zachte potloden die niet zo duur zijn als de poly's, iets er tussen in. Thanks alvast!
Mooie platen uit lotus dames!![]()
![]()
Deze staat in diverse boeken. De scan heeft hem niet helemaal goed gedaan. Ik zal kijken of ik hem straks kan fotograferen.![]()
Supermooiquote:Op maandag 23 maart 2015 11:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Deze staat in diverse boeken. De scan heeft hem niet helemaal goed gedaan. Ik zal kijken of ik hem straks kan fotograferen.Waarmee gedaan?
Serieus? Doe eens een cursus geven dan, want zoiets krijg ik écht niet voor elkaar met mn poly's.
quote:Op maandag 23 maart 2015 11:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Tnx!!
Met kleurpotloden![]()
[ afbeelding ]
Hier zijn de kleuren wat beter.![]()
![]()
Schitterend
Jij talentje jij
Just Breathe![]()
Geweldigquote:Op maandag 23 maart 2015 11:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Tnx!!
Met kleurpotloden![]()
[ afbeelding ]
Hier zijn de kleuren wat beter.![]()
![]()
Mijn nibs zijn er nog niet
Ik heb wel een nieuw kleuroverzicht gemaakt, aangezien ik nieuwe TouchLiits had.
Jammer! Ik had ze de 14e besteld en de 21e binnen. Echt snel!quote:Op maandag 23 maart 2015 17:34 schreef automatic_ het volgende:
Mijn nibs zijn er nog niet
Ik heb wel een nieuw kleuroverzicht gemaakt, aangezien ik nieuwe TouchLiits had.
[ afbeelding ]
En mooi kleurenoverzicht!![]()
![]()
Super! Wat voor potloden heb je?quote:Op maandag 23 maart 2015 11:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Tnx!!
Met kleurpotloden![]()
[ afbeelding ]
Hier zijn de kleuren wat beter.Ja, die met de ballen in de bek.![]()
Ja, ik ook en de 16e zijn ze verzonden. Naja, ik wacht even deze week af en anders ga ik mailen. Dan kan ik ook jouw bestelling als referentie geven.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:51 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Jammer! Ik had ze de 14e besteld en de 21e binnen. Echt snel!
En mooi kleurenoverzicht!"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
Dank je voor het compliment maar ik pruts ook maar wat hoorquote:Op maandag 23 maart 2015 16:41 schreef bloem4 het volgende:
Wij gaan allemaal op cursus bij bubsel....... nieuwe carrière![]()
![]()
Echt mooi weerquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:51 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb er ook weer een af. Eigenlijk helemaal niet de kleuren die ik leuk vind, maar ik vond het het beste bij die hulstblaadjes passen.
![]()
Ook leuk!!
Ooo meiden! Ik kan binnenkort dingen gaan shoppen om mijn spullen op te bergen, want wij hebben een huis gekocht
Gefeliciteerd!! Shop ze! Hier in de buurt?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:29 schreef automatic_ het volgende:
Ook leuk!!
Ooo meiden! Ik kan binnenkort dingen gaan shoppen om mijn spullen op te bergen, want wij hebben een huis gekocht![]()
Gefeliciteerd! En shopsequote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:29 schreef automatic_ het volgende:
Ook leuk!!
Ooo meiden! Ik kan binnenkort dingen gaan shoppen om mijn spullen op te bergen, want wij hebben een huis gekocht![]()
![]()
Jup, Etten-Leurquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:58 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!! Shop ze! Hier in de buurt?![]()
Nu kan ik eens gaan denken hoe ik het ga opbergen
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:29 schreef automatic_ het volgende:
Ook leuk!!
Ooo meiden! Ik kan binnenkort dingen gaan shoppen om mijn spullen op te bergen, want wij hebben een huis gekocht
quote:
Ik ben nu met een kleurplaat bezig waarin ik ze dus voor het eerst gebruik. Wat ontzettend fijn kleuren zo![]()
![]()
Hoera!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:29 schreef automatic_ het volgende:
![]()
Lijkt mij best leuk om een keer een meeting ofzo te doen met de kleurdames van hier. Komt ineens in mij op hoor.. Als jullie het niks vinden hoor ik het graagYour beauty never ever scared me.![]()
Lijkt me leuk hoor!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:22 schreef Amarantha het volgende:
Lijkt mij best leuk om een keer een meeting ofzo te doen met de kleurdames van hier. Komt ineens in mij op hoor.. Als jullie het niks vinden hoor ik het graag![]()
![]()
met potlood?!?!quote:Op maandag 23 maart 2015 11:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Tnx!!
Met kleurpotloden![]()
[ afbeelding ]
Hier zijn de kleuren wat beter.wauw, echt super!
![]()
![]()
Hello, nieuwkomer hier! Al honderd keer met de kleurboeken in mijn handen gestaan, maar altijd weer weggelegd, en jullie topicreeks heeft me overgehaald, wat een prachtige dingen maken jullie!!! Ik heb vandaag het creatief kleurboek voor grote mensen (oranje boekje) gekocht, en een doos potloden. Het kleurvirus begon toe te slaan toen ik met dochter mee ging kleuren (minnie mouse enzo ;-) ). Alleen... kan al zo weinig tijd vinden voor mijn andere hobby's :-( (borduren, naaien, series kijken).
En ik doe mee met een cursus van Bubseltje! ;-)![]()
Lijkt me best leukquote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:22 schreef Amarantha het volgende:
Lijkt mij best leuk om een keer een meeting ofzo te doen met de kleurdames van hier. Komt ineens in mij op hoor.. Als jullie het niks vinden hoor ik het graag![]()
![]()
Count me in.
Ja, misschien wel leuk! Ligt er voor mij wel aan waar en wanneer.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:22 schreef Amarantha het volgende:
Lijkt mij best leuk om een keer een meeting ofzo te doen met de kleurdames van hier. Komt ineens in mij op hoor.. Als jullie het niks vinden hoor ik het graagJa, die met de ballen in de bek.![]()
+1quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:59 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, misschien wel leuk! Ligt er voor mij wel aan waar en wanneer.![]()
![]()
Daar moeten we het dan nog over hebben.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:59 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, misschien wel leuk! Ligt er voor mij wel aan waar en wanneer.Your beauty never ever scared me.![]()
Lijkt mij ook wel leukquote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:22 schreef Amarantha het volgende:
Lijkt mij best leuk om een keer een meeting ofzo te doen met de kleurdames van hier. Komt ineens in mij op hoor.. Als jullie het niks vinden hoor ik het graag
Als ik kleurplaten heb met een vriendin doen we alleen weinig haha."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
Sommigen schijnen het kleuren te kunnen combineren met het kijken van series.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:58 schreef Love_spring het volgende:
Hello, nieuwkomer hier! Al honderd keer met de kleurboeken in mijn handen gestaan, maar altijd weer weggelegd, en jullie topicreeks heeft me overgehaald, wat een prachtige dingen maken jullie!!! Ik heb vandaag het creatief kleurboek voor grote mensen (oranje boekje) gekocht, en een doos potloden. Het kleurvirus begon toe te slaan toen ik met dochter mee ging kleuren (minnie mouse enzo ;-) ). Alleen... kan al zo weinig tijd vinden voor mijn andere hobby's :-( (borduren, naaien, series kijken).
En ik doe mee met een cursus van Bubseltje! ;-)
Wow! Echt supermooi!quote:Op maandag 23 maart 2015 11:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Tnx!!
Met kleurpotloden![]()
[ afbeelding ]
Hier zijn de kleuren wat beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:05 schreef Liesanne het volgende:
[..]
Wow! Echt supermooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk idee, n meeting.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:09 schreef Cygne het volgende:
Leuk idee, n meeting.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
+1quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:59 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, misschien wel leuk! Ligt er voor mij wel aan waar en wanneer.verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:21 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ehhhhh....! Das kei verquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:35 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik stel Groningen voor als meetingplek!![]()
Hij is prachtig geworden Spuuglokjequote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:51 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb er ook weer een af. Eigenlijk helemaal niet de kleuren die ik leuk vind, maar ik vond het het beste bij die hulstblaadjes passen.
![]()
Dat klinkt als een uitspraak van mijn nichtje uit Geldrop, dus jij woont vast ook ergens in die buurt?quote:Ik denk dat het midden van het land (Utrecht? Amsterdam?) een goede meetingplek is hoor, ik ben gewend om te reizen voor afspraken.
![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:35 schreef Cygne het volgende:
[..]Dat ben ik ook cygne. Sterker nog, daar word ik voor behandeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dus zoiets is voor mij ook Enorm Eng, maar mensen die van kleuren houden en op fok zitten, dat kan toch bijna niet mis gaan?
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:09 schreef Cygne het volgende:
Leuk idee, n meeting.Heb ik ook last van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mij maakt plek ook weinig uit. Koop dan toch zo'n actie treinkaart dus dan ben ik toch op iedere plek voor zelfde bedrag.quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:34 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Dat klinkt als een uitspraak van mijn nichtje uit Geldrop, dus jij woont vast ook ergens in die buurt?Ik denk dat het midden van het land (Utrecht? Amsterdam?) een goede meetingplek is hoor, ik ben gewend om te reizen voor afspraken.
Vanavond weer verder kleuren, moet nog 3 kleurplaten afmaken haha. Ondertussen nieuwe opbergbak erbij gehaald voor mijn bestelling
(Ben inmiddels aangekomen bij #12 qua bijlezen, nog een poosje te gaan dus 🙊. Leuk alle kleurplaten te zien en alle verhalen over promarkers enzo)![]()
Mooie eerste plaat love_spring!
Die van jou is inderdaad wat oosters geworden Spuugmooie kleuren combi.
Mooie roos Bubseltje, ben benieuwd naar het eind resultaat.![]()
+1quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:35 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik stel Groningen voor als meetingplek!![]()
![]()
Toffe platen weer dames. Mooie kleurkeuzes gemaakt. Vind ik altijd erg leuk om te zien om weer ideetjes op te doen voor eigen kleurcombi's (ben er niet zo'n ster in).![]()
Toffe platen weer gezien! Ik ben even ontkleurd op het moment, wil fysiek even niet. Zelfs niet met penverdikkers en aanverwanten.![]()
![]()
Love-spring, je doet je naam eer aan! Leuke plaat
Bubs wauw wat wordt die al mooi zeg!
Spuuglokje, ik wou dat ik jouw talent had qua kleurencombinaties!
Jannuk, rot dat je momenteel niet kunt kleuren!
Ik heb mijn eerste plaat gekleurd met nibs af
Kan nu veel meer platen doen dan eerst, echt fijn
Moet alleen na het wisselen van marker ff onthouden dat ik eerst op ander papiertje andere kleur eruit kleur zeg maar
Ik had er 10 gekocht, maar sommige krijg ik er echt met geen mogelijkheid op![]()
![]()
Precies! En ook als je niet veel zegt kan het nog steeds gezellig zijn. Ik ben zelf ook niet bepaald een kletskous.quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat ben ik ook cygne. Sterker nog, daar word ik voor behandeld. Dus zoiets is voor mij ook Enorm Eng, maar mensen die van kleuren houden en op fok zitten, dat kan toch bijna niet mis gaan?
Nou heb ik sowieso het idee dat het kleuren wel iets is voor de wat meer introverte mens.
O jee! Ga je spaarpot maar vast omkeren.quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:06 schreef Love_spring het volgende:
(Ben inmiddels aangekomen bij #12 qua bijlezen, nog een poosje te gaan dus 🙊. Leuk alle kleurplaten te zien en alle verhalen over promarkers enzo)
Sylvana daar heb ik ook last van.
Ik ben ook niet zo'n prater maar het lijkt me leuk jullie te ontmoeten.
Heb nog een plaat die nog afgemaakt moet worden. Maar eerst mijn roos afmaken
Daarna die priegel haas proberen maar geen idee nog![]()
![]()
Hahaquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:15 schreef Biancavia het volgende:
[..]
O jee! Ga je spaarpot maar vast omkeren.Your beauty never ever scared me.![]()
Spuug, Bubs en Sylvana, mooi weer!
Fijn zijn die nibs he? Je moet ze de eerste keer er vaak echt op en af wringen idd.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Zit niet zoveel in de spaarpot meer 😩. Ben volgende week jarig, dan wil ik graag stabilo's 68. Van mijn man krijg ik al een opleiding patroontekenen van de LOI 👍 (maar dat is offtopic 😜)![]()
Ik ga mijn nibs ook testen, ben benieuwd.
Ik heb er 6 en de vijfde kreeg ik er bij eentje pas op. Maar... Hoe krijg je ze er handig af?![]()
Heb nu een stift waar er geen op past, hoe moet dat dan?
[ Bericht 35% gewijzigd door automatic_ op 25-03-2015 20:37:07 ]"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
Er zijn ook goedkopere markers te koop. Uit China. Wel ander merk maar stuk goedkoper. En werken prima!quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:57 schreef Love_spring het volgende:
Zit niet zoveel in de spaarpot meer 😩. Ben volgende week jarig, dan wil ik graag stabilo's 68. Van mijn man krijg ik al een opleiding patroontekenen van de LOI 👍 (maar dat is offtopic 😜)Your beauty never ever scared me.![]()
Hij is dus eigenlijk verticaal, maar dat lijkt photobucket niet op te slaan. In het echt vind ik de kleuren wat dieper en feller geloof ik 😊![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Spuug, Bubs en Sylvana, mooi weer!
Fijn zijn die nibs he? Je moet ze de eerste keer er vaak echt op en af wringen idd.Dankje en qua kleuren zijn ze idd fijn jaquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:27 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga mijn nibs ook testen, ben benieuwd.
Ik heb er 6 en de vijfde kreeg ik er bij eentje pas op. Maar... Hoe krijg je ze er handig af?![]()
Heb nu een stift waar er geen op past, hoe moet dat dan?Maar erop en eraf halen is idd flink duwen en trekken. En ik had dus ook een paar stiften waar ik er geen 1 op kreeg. En ik heb er 10... Dus dat is wel jammer idd
![]()
![]()
Mooi! Die achtergrond heb je mooi ingekleurd zeg. Zie de potloodstreepjes, maar deze zijn heel mooi. Mijn potloodstrepen lijken op die van een kleuterquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:43 schreef Love_spring het volgende:
Nu wel gelukt om verticaal te tonen.
![]()
Erg mooi geworden Love_springquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:43 schreef Love_spring het volgende:
![]()
Thanks! En ik vind kleurencombi's best lastig, dus als jullie denken dat een bepaalde kleur niet helemaal past, of een idee hebben hoe het ook had gekund, vind ik dat leuk om te horen! (ik kan wel tegen constructieve feedback 😜😜)![]()
Ik zou hem zo laten! Zo is hij prachtig en ben bang dat een achtergrond hem gaat verpesten.quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
En af! Nou ja ik twijfel over de achtergrond, dus dat doe ik maar even niet![]()
![]()
geen achtergrond! Hij is super zo..quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
En af! Nou ja ik twijfel over de achtergrond, dus dat doe ik maar even niet![]()
![]()
![]()
Iemand van jullie die ook het oranje boekje heeft van creatief kleuren en daar in gekleurd heeft? Lijkt me wel leuk om te kijken hoe verschillend het uitvalt. Ik ben nu met de derde bezig, met bloemen en blaadjes, maar die lijkt niet helemaal te kloppen op sommige plekken. Dat lijntjes van bladeren zomaar ophouden en overgaan in een ander blad zeg maar. Dat vind ik wel lastig, als ik niet helemaal kan zien of het nu een bloemblad is, of een blaadje aan de stengel, of juist achtergrond. Zit soms echt even lang te kijken 😊![]()
Zo tof zeg! Mooi hoor.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:55 schreef Biancavia het volgende:
Eens een keer geen roze/rood/paars gepakt.![]()
Uit Lotus Designs.
[ afbeelding ]![]()
Wauw mooi zeg! En idd wel eens goed om een keer niet naar de meest voor de hand liggende /favoriete kleuren te grijpen ja. Vind ik ook lastig hoor.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:55 schreef Biancavia het volgende:
Uit Lotus Designs.
[ afbeelding ]![]()
Heel mooi!quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:55 schreef Biancavia het volgende:
Uit Lotus Designs.
[ afbeelding ]![]()
Ik heb jouw kleurplaat op FB gespotquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:43 schreef Love_spring het volgende:
[ link | afbeelding ]
Prachtig geworden.....quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:55 schreef Biancavia het volgende:
Uit Lotus Designs.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik had even wat minder tijd om te kleuren, maar ik hoop dat ik daar nu weer wat meer aan toe zal komen.
Fake it till you make it...![]()
Was er zelf ook positief verrast over.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:16 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Wauw mooi zeg! En idd wel eens goed om een keer niet naar de meest voor de hand liggende /favoriete kleuren te grijpen ja. Vind ik ook lastig hoor.
Heel mooi Bianca, die kleuren zou ik ook nooit kiezen.
Gelukkig had ik een foto gemaakt voordat ik begin met de achtergrond![]()
![]()
![]()
Had het graag iets gelijkmatiger gehad. Maar moet nog oefenen.
![]()
Mijn nieuwe kleurtjes had ik nog niet laten zien en mijn waterbrushes zijn nu ook binnen![]()
![]()
![]()
ja klopt, zitten veel fouten in. Heb m weggegooidquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:15 schreef Love_spring het volgende:
Iemand van jullie die ook het oranje boekje heeft van creatief kleuren en daar in gekleurd heeft? Lijkt me wel leuk om te kijken hoe verschillend het uitvalt. Ik ben nu met de derde bezig, met bloemen en blaadjes, maar die lijkt niet helemaal te kloppen op sommige plekken. Dat lijntjes van bladeren zomaar ophouden en overgaan in een ander blad zeg maar. Dat vind ik wel lastig, als ik niet helemaal kan zien of het nu een bloemblad is, of een blaadje aan de stengel, of juist achtergrond. Zit soms echt even lang te kijken 😊Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Ik heb nog amper tijd om te kleuren maar wel kleurspullen gekocht... voor mn moeder. Ze gaat momenteel door een vreselijke tijd heen en kan wel wat afleiding gebruiken waarbij ze niet teveel hoeft na te denken. Dus een pak potloden, een pak stiften en vintage patterns voor haar gekocht. Kan ze daar lekker mee aan de slag.![]()
Ik ga mijn promarkers verkopen. 1,- per stuk ex verzenden. Is er hier iemand die interesse heeft, dan kan ik wel foto´s maken.![]()
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:14 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik ga mijn promarkers verkopen. 1,- per stuk ex verzenden. Is er hier iemand die interesse heeft, dan kan ik wel foto´s maken.
Ik ook wel. Vaak gebruikt?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:14 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik ga mijn promarkers verkopen. 1,- per stuk ex verzenden. Is er hier iemand die interesse heeft, dan kan ik wel foto´s maken.![]()
Dat is jammer! Ik vind hem net zo leuk. Eerst maar even goed bekijken dus voor ik echt aan het kleuren sla...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja klopt, zitten veel fouten in. Heb m weggegooid
Maar hij is wel af gekomen:
En nog één uit het feel good kleurboek, met stiften. Maar die vind ik niet echt helemaal kloppen qua kleuren:![]()
![]()
Die bovenste is echt prachtig......mooie kleurtjes gekozenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:23 schreef Love_spring het volgende:
[..]
Dat is jammer! Ik vind hem net zo leuk. Eerst maar even goed bekijken dus voor ik echt aan het kleuren sla...
Maar hij is wel af gekomen:
[ link | afbeelding ]
En nog één uit het feel good kleurboek, met stiften. Maar die vind ik niet echt helemaal kloppen qua kleuren:
![]()
Vandaag nieuw boek (Kleurrijke Lente) gehad van mijn vriend en meteen twee platen gedaan;
![]()
De foto´s volgen nog. Hier kun je de kleuren ook zien. http://www.letraset.com/shopcontent.asp?type=ProMarker-Colour
sandstone
blender
canary
gold
buttercup
sky blue
[ Bericht 12% gewijzigd door _Ingrid_ op 29-03-2015 17:18:57 ]![]()
Ik zou graag de volgende willen:
Warm grey 3
Tan
Raw sienna
Coral
Alle metallic
Warm grey 3 en Tan zijn ook naar automatic gegaan. Heb je nog interesse in de rest?quote:Op zondag 29 maart 2015 15:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou graag de volgende willen:
Warm grey 3
Tan
Raw sienna
Coral
Alle metallic![]()
Ja graag
Ik zou deze graag van je overnemen:
Hot pink
Amethyst
Lavender
Leaf greenJa, die met de ballen in de bek.![]()
Hoeveel heb jij er automatic
Te veel...quote:
15 denk ik... Ik heb weer ruimte in mijn tas, dus die moest ik opvullen
Kapert!
quote:Op zondag 29 maart 2015 16:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Te veel...
15 denk ik... Ik heb weer ruimte in mijn tas, dus die moest ik opvullen![]()
![]()
Lekkere verzameling krijg jij zo.
![]()
Sorryquote:![]()
WG3 mag je anders nog wel hebben! Want die lijkt toch veel op een kleur die ik al heb."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
Ik heb nog:.quote:
cocoa
sandstone
terracotta
red
blender
canary
gold
buttercup
sky blue
En ik vond nog 3 zakjes met nibs. Zitten er 3 in een zakje. 1,50 per zakje. (nieuw waren ze 3,-)![]()
Haha nee joh! Je hebt groot gelijkquote:Op zondag 29 maart 2015 17:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Sorry![]()
WG3 mag je anders nog wel hebben! Want die lijkt toch veel op een kleur die ik al heb..
Mag ik:quote:Op zondag 29 maart 2015 17:04 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ik heb nog:.
cocoa
sandstone
terracotta
red
blender
canary
gold
buttercup
sky blue
En ik vond nog 3 zakjes met nibs. Zitten er 3 in een zakje. 1,50 per zakje. (nieuw waren ze 3,-)
Cocoa
terracotta
Red
En de 3 zakjes nibs?![]()
Ze zijn voor jou!quote:Op zondag 29 maart 2015 17:14 schreef danic het volgende:
[..]
Mag ik:
Cocoa
terracotta
Red
En de 3 zakjes nibs?![]()
#30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.![]()
quote:![]()
Ik stuur je vanavond even een pm om alles te regelen. Nu eten, verjaardagszooi opruimen en kindjes naar bed.![]()
quote:Op zondag 29 maart 2015 16:49 schreef _Ingrid_ het volgende:
Scheelt een boel ruimte en extra centjes!ik verkoop ook nagellakjes die ik niet meer gebruik.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: