abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150673659




Dit pareltje van Paradox kwam op 10 maart 2015 uit *O*

Pre-release streams op Twitch
http://www.twitch.tv/directory/game/Cities:%20Skylines

Let's play youtube clips
https://www.youtube.com/r(...)uery=cities+skylines

Heule handige Traffic Management Guide:
http://www.reddit.com/r/C(...)ion_gaming_the_game/

Alvast een paar mooie features in dit spel.

• In het spel krijg je een 'Asset editor' waar je gebouwen, voertuigen, mensen, wegen en 'props' kan wijzigen. Volledige steam workshop support waar je vanuit het spel al je creaties kan delen zonder enige moeite.

• maximaal 36km2 aan ruimte om te bouwen

• Elke inwoner van de stad zou je kunnen volgen, heeft een vaste verblijfplaats en vast werk dus het werkt niet puur op statistieken en ook niet op opgeblazen nummers

• Je kan districten maken en in die districten zogeheten policies instellen zodat een beleid voor een verplichte roetfilter alleen in de industrie geld en niet in een woonwijk bijvoorbeeld of maak het zo gek als je zelf wil

• Alle soorten wegen waar je wild mee kan gaan

• Openbaar vervoer die je redelijk diep in kan stellen (Niet zo diep als in Cities in Motion natuurlijk)

• Meerder klimaten om in te spelen (heeft nog geen effect op het soort huizen die er gebouwd worden helaas) Noordelijk, Warm en Tropisch

SPOILER: Klimaten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Je kan de hele stad hun eigen poep laten drinken.







Die hypetrain hebben we al gehad.
pi_150673688
Dus het is verstandiger om gewoon een EU-code te kopen schol? Heb het vroeger best vaak gedaan zo via VPN overigens.
pi_150673711
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 19:54 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Dus het is verstandiger om gewoon een EU-code te kopen schol? Heb het vroeger best vaak gedaan zo via VPN overigens.
persoonlijk zou ik niet het risico gaan lopen met VPN activated keycodes/gifts
maar ik heb dan ook een steam account met >1000 games :')
pi_150673737
Nja ikzelf heb ook wel 200 games ofzo :)

Zoek ik wel een EU-code ergens :)
pi_150673769
Ziet er tof uit, maar ik weet niet of mijn PC het trekt.

Ik zag net op een site dat iemand GTA V had nagemaakt _O_
pi_150673793
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 19:55 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Nja ikzelf heb ook wel 200 games ofzo :)

Zoek ik wel een EU-code ergens :)
http://www.kinguin.net/category/15089/cities-skylines-steam-key/
19/22 euro voor een world wide key..

http://www.kinguin.net/ca(...)e-edition-steam-key/
deluxe vanaf 25 euro
pi_150673872

Mijn laptop moet dit spel toch kunnen draaien? :'(
pi_150673895
Zelf
quote:
Zelf deze gevonden idd: http://www.instant-gaming(...)eam-cities-skylines/

Is Deluxe aan te raden btw? Ik hoef dit extra gebouwtjes niet perse eigenlijk.
pi_150673904
quote:
8s.gif Op zondag 15 maart 2015 19:59 schreef Max-Westerman het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn laptop moet dit spel toch kunnen draaien? :'(
met die gtx 850 moet het enigsinds te draaien zijn, maar ik betwijfel hoe goed om eerlijk te zijn
pi_150673933
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 20:00 schreef mschol het volgende:

[..]

met die gtx 850 moet het enigsinds te draaien zijn, maar ik betwijfel hoe goed om eerlijk te zijn
Het hapert als een gek..
Zelf's met alles op low draait het niet geweldig ;(
pi_150673947
quote:
die site ken ik niet :P
quote:
Is Deluxe aan te raden btw? Ik hoef dit extra gebouwtjes niet perse eigenlijk.
mja, dan zou ik voor normale versie gaan.. zelf wil ik altijd de meest uitgebreide versie hebben :D
pi_150673969
Maar voor de rest heeft het geen voordelen toch :)?

Heb zelf instang-gaming wel eens gebruikt :)
pi_150673976
quote:
8s.gif Op zondag 15 maart 2015 20:00 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Het hapert als een gek..
Zelf's met alles op low draait het niet geweldig ;(
wat zegt: www.canyourunit.com
pi_150673995
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 20:01 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Maar voor de rest heeft het geen voordelen toch :)?

Heb zelf instang-gaming wel eens gebruikt :)
nope, de gebouwen die geven niet een extra boost ergens aan..
pi_150674017
Prima. Niet nodig dus :p
pi_150674030
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 20:01 schreef mschol het volgende:

[..]

wat zegt: www.canyourunit.com
Dat het op minimum moet draaien
pi_150674034
Als ik nu een mod aanzet zijn de achievements dan voor altijd geblokt of enkel tot ik de mod weer uit zet?
  zondag 15 maart 2015 @ 20:03:52 #18
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_150674041
quote:
8s.gif Op zondag 15 maart 2015 19:59 schreef Max-Westerman het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn laptop moet dit spel toch kunnen draaien? :'(
Nvidia openen en het spel op krachtige nvidia laten draaien
RED ONS HENNIEGOD
pi_150674166
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 20:03 schreef G3F het volgende:
Als ik nu een mod aanzet zijn de achievements dan voor altijd geblokt of enkel tot ik de mod weer uit zet?
voor die savegames zijn achievements permanent gelockt..

begin je een nieuw spel, waar je mods uitstaan, kan je wel weer achievements binnen halen
pi_150674377
quote:
8s.gif Op zondag 15 maart 2015 20:03 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Dat het op minimum moet draaien
hmm.. zelfs op alles low doet hij het dan niet? dan werkt het dus niet :+ ;(
dit is volgens mij vooral een CPU intensief spelletje..
pi_150674448
Kan iemand mij dat linkje drope van automatische demolish voor brand en dat ze leave?? En ik moet me toch alleen abboneren en dan krijg ik het ingame?
Geniet van het leven:):)
pi_150674554
Gekauft :)

Downloading now :)

Edit: Of najah... Als de steamserver meewerkt :p
pi_150674777
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 20:15 schreef prefix1 het volgende:
Kan iemand mij dat linkje drope van automatische demolish voor brand en dat ze leave?? En ik moet me toch alleen abboneren en dan krijg ik het ingame?
hij staat bovenin de lijsten, dus als je cities opstart of de workshop bekijkt vind je em vrij snel..

je moet je inderdaad "abonneren" op het item, vervolgens wordt hij gedownload en is het beschikbaar ingame
pi_150674916
quote:
9s.gif Op zondag 15 maart 2015 20:03 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Nvidia openen en het spel op krachtige nvidia laten draaien
oh my gawd thank you so much powerloungegod
  zondag 15 maart 2015 @ 20:33:04 #25
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_150675259
Mijn dam wordt steeds verkeerd gezet, dus andersom. Iemand enig idee hoe je het kan veranderen?
pi_150675448
Zo, we gaan eens kijken of het wat is :)

*Peter start Cities Skylines op :)

Edit: Hmm, dit lijkt me niet helemaal zoals het hoort :p :?

  zondag 15 maart 2015 @ 20:38:32 #27
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_150675565
quote:
8s.gif Op zondag 15 maart 2015 20:27 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

oh my gawd thank you so much powerloungegod
geen dank hoor :{
RED ONS HENNIEGOD
pi_150675738
quote:
9s.gif Op zondag 15 maart 2015 20:38 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

geen dank hoor :{
Oke

:{²
pi_150676009
TT :D _O_
No amount of money ever bought a second of time.
  zondag 15 maart 2015 @ 20:48:22 #30
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150676100
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 20:36 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Zo, we gaan eens kijken of het wat is :)

*Peter start Cities Skylines op :)

Edit: Hmm, dit lijkt me niet helemaal zoals het hoort :p :?

[ afbeelding ]
Heb je een Mac? Dan moet je die steam overlay uitzetten of zo.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_150676120
Ik probeer het spel optestarte laden duurt fucking lang hoedan?? Ligt dit aan mij of? Heb van de week gespeeld en alles liep goed
Geniet van het leven:):)
pi_150676130
Ja op Mac inderdaad. Hij doet het nu ineens wel :p
  zondag 15 maart 2015 @ 21:01:34 #33
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150676892
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 20:48 schreef prefix1 het volgende:
Ik probeer het spel optestarte laden duurt fucking lang hoedan?? Ligt dit aan mij of? Heb van de week gespeeld en alles liep goed
Bij mij is het binnen no-time opgestart iig. Misschien ff in steam een consistancy check doen oid?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_150677538
Geweldig spel, heb er al 28 uur op zitten :7 Dit is wat SimCity 5 had moeten zijn, hebben ze voortreffelijk op ingespeeld!

Vallen me een paar dingen op, ik mis terrein vorm geven op kleine schaal, dus in het spel een heuveltje glad poetsen of juist omhoog werken.

En weet iemand hoe je in één keer bv. je metro- of buslijnen kan deleten? Ik heb geen overzicht meer in welke routes nu langs welke stations gaan en wil ze opnieuw aanleggen door uitbreiding van de stad.

Tevens ben ik nog niet bezig geweest met die districten. Is dat leuk/ handig/ toegevoegde waarde?
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  zondag 15 maart 2015 @ 21:28:39 #35
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_150678218
Is het normaal dat huizen en andere gebouwen zo nu en dan geen stroom hebben?



Eerste stad btw, net begonnen.
  Lieve Belg zondag 15 maart 2015 @ 21:33:07 #36
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_150678440
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 21:28 schreef Le_Professeur het volgende:
Is het normaal dat huizen en andere gebouwen zo nu en dan geen stroom hebben?

[ afbeelding ]

Eerste stad btw, net begonnen.
Toevallig twee aparte stroomnetwerken Die infotoonttotale productie.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  Moderator / Redactie FP zondag 15 maart 2015 @ 21:36:46 #37
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_150678608
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 21:28 schreef Le_Professeur het volgende:
Is het normaal dat huizen en andere gebouwen zo nu en dan geen stroom hebben?

[ afbeelding ]

Eerste stad btw, net begonnen.
Meer windmills bouwen :P
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  zondag 15 maart 2015 @ 21:37:30 #38
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_150678634
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 21:33 schreef Jump het volgende:

[..]

Toevallig twee aparte stroomnetwerken Die infotoonttotale productie.
Hoe kan je dat dan checken per netwerk? Alles met elkaar verbinden is dus geen optie zo te zien?
  zondag 15 maart 2015 @ 21:38:11 #39
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_150678660
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 21:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Meer windmills bouwen :P
Ik produceer 62MW nu en heb 16MW nodig.. en toch werkt het niet? Alles is verbonden.
  zondag 15 maart 2015 @ 21:38:53 #40
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_150678696
Stroommasten worden ook zwart wtf.
pi_150679028
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 21:38 schreef Le_Professeur het volgende:
Stroommasten worden ook zwart wtf.
Alles in je eerste screen lijkt goed te zijn... Spoel de tijd ff door en kijk wat ie doet?
  zondag 15 maart 2015 @ 21:47:25 #42
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_150679118
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 21:45 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Alles in je eerste screen lijkt goed te zijn... Spoel de tijd ff door en kijk wat ie doet?
Ze blijven zeiken om stroom totdat op een punt de afvoer uitviel, die ik aan het uiteinde van de map heb geplaatst. Werd gewoon een stuk van de masten zwart, het laatste stukje.

Zit er een max reach aan het begeleiden van stroom?
pi_150679235
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 21:47 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Ze blijven zeiken om stroom totdat op een punt de afvoer uitviel, die ik aan het uiteinde van de map heb geplaatst. Werd gewoon een stuk van de masten zwart, het laatste stukje.

Zit er een max reach aan het begeleiden van stroom?
Nee maar als je twee netwerken hebt kunnen ze wel genoeg op wekken, maar als er eentje niet verbonden is levert ie toch geen stroom.. Goed ff alles nalopen, ik heb op 4 posities kolencentrales staan en alles is doorgelust (en heeft een backup-lijn)
pi_150679834
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 20:46 schreef TigerXtrm het volgende:
TT :D _O_
nu pas iemand die het opvalt? :D
pi_150680062
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 21:49 schreef Thrilled het volgende:
(en heeft een backup-lijn)
heel handig.. ik was gegeven moment lekker rails of wegen aan het bouwen ergens aan de buitenkant van mijn stad.. had ik perongelijk de hoofdstroom lijn weggehaald _O-
  Lieve Belg zondag 15 maart 2015 @ 22:12:48 #46
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_150680209
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 21:38 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Ik produceer 62MW nu en heb 16MW nodig.. en toch werkt het niet? Alles is verbonden.
Kan je eens een screenshot maken met een groter overwicht, voor mocht het nog niet opgelost zijn :)
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  zondag 15 maart 2015 @ 22:13:33 #47
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_150680238
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 21:49 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Nee maar als je twee netwerken hebt kunnen ze wel genoeg op wekken, maar als er eentje niet verbonden is levert ie toch geen stroom.. Goed ff alles nalopen, ik heb op 4 posities kolencentrales staan en alles is doorgelust (en heeft een backup-lijn)
Ik heb een los industriegebied aan de overkant van het water, misschien komt het daardoor. Raar dat wanneer je op een individuele molen klikt hij niet aangeeft wat zijn bereik en verbruikt is maar je enkel het totaalbeeld ziet?
  Lieve Belg zondag 15 maart 2015 @ 22:18:56 #48
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_150680456
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 22:13 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Ik heb een los industriegebied aan de overkant van het water, misschien komt het daardoor. Raar dat wanneer je op een individuele molen klikt hij niet aangeeft wat zijn bereik en verbruikt is maar je enkel het totaalbeeld ziet?
Het bereik is oneindig zolang het maar aan elkaar hangt. Het zou inderdaad handig zijn als je bijvoorbeeld op een windmolen klikt, alles wat stroom krijgt van dat een andere kleur krijgt. Dan zie je direct als je meerdere netwerken hebt.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  zondag 15 maart 2015 @ 22:22:13 #49
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150680626
Gallig hoerenspel :r IK WIL TERRAFORMING.

Perfecte rotonde gemaakt, wil er een andere weg aan vastknopen verandert dat hele ding in een mismaakt ei :( HUEAHH :'(
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_150681074




Hij gaat lekker. Nog steeds nergens echt files.
  zondag 15 maart 2015 @ 22:35:06 #51
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150681147
Mooie stad hierboven ^O^

Ben weer afgekoeld en het lukt :') nondeju

oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_150681285
Nice!!! :D
  zondag 15 maart 2015 @ 22:40:19 #53
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_150681382
zoveel lijken in mijn stad wtf
moet gewoon op elke hoek een crematorium bouwen :')
pi_150681671






Even 3 mooie plaatjes van mijn stadje O+
pi_150682368
waarom wil iedereen hier toch rotondes hebben ;(
  zondag 15 maart 2015 @ 23:05:25 #56
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150682488
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 23:02 schreef mschol het volgende:
waarom wil iedereen hier toch rotondes hebben ;(
Kon geen andere manier bedenken om de snelweg te beëindigen zonder dat al het verkeer vast komt te zitten :P
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_150683456
Ook weer even een updateje van Genesis City. Zo'n 45k inwoners inmiddels en de groei vindt nu voornamelijk plaats aan de westelijke kant van de stad.

Overview:


Graag ook nog wat aandacht voor een knooppunt en de afslagen de nieuwe wijken in. Best goed gelukt al zeg ik het zelf :)




En dan wil ik graag afsluiten met nog wat scenische beelden:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  zondag 15 maart 2015 @ 23:39:26 #58
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_150683630
Hehe ziet eruit als een toffe game. Morgen maar eens bekijken.
  zondag 15 maart 2015 @ 23:43:18 #59
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_150683759
Ik zit op zo'n 50k inwoners maar 0 demand. Het wordt een beetje saai nu, heb veel te veel geld en het inwoneraantal kruipt heel langzaam omhoog.

Demand voor commercie is al dagen lang 0, ik vraag me af of dat ooit weer terugkomt. Ik ben alleen maar offices aan het bouwen :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_150683898
quote:
11s.gif Op zondag 15 maart 2015 23:43 schreef Fir3fly het volgende:
Ik zit op zo'n 50k inwoners maar 0 demand. Het wordt een beetje saai nu, heb veel te veel geld en het inwoneraantal kruipt heel langzaam omhoog.

Demand voor commercie is al dagen lang 0, ik vraag me af of dat ooit weer terugkomt. Ik ben alleen maar offices aan het bouwen :').
ja, die RCI meter is een beetje kapot ofzo bij grotere inwoners aantallen..

kan je bij 50k niet al hi-density bouwen?
dan zou ik langzaam low density naar hi omvormen..
  zondag 15 maart 2015 @ 23:53:11 #61
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150684103
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 23:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ook weer even een updateje van Genesis City. Zo'n 45k inwoners inmiddels en de groei vindt nu voornamelijk plaats aan de westelijke kant van de stad.

Graag ook nog wat aandacht voor een knooppunt en de afslagen de nieuwe wijken in. Best goed gelukt al zeg ik het zelf :)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi!

Kom ik aan met mijn spaghettimonster :{.

Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  Moderator / Redactie FP zondag 15 maart 2015 @ 23:54:27 #62
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_150684151
Denk dat ik een van de weinigen ben die nog helemaal geen snelweg in z'n gebied heeft aangelegd :')
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  zondag 15 maart 2015 @ 23:55:46 #63
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150684199
quote:
11s.gif Op zondag 15 maart 2015 23:43 schreef Fir3fly het volgende:
Ik zit op zo'n 50k inwoners maar 0 demand. Het wordt een beetje saai nu, heb veel te veel geld en het inwoneraantal kruipt heel langzaam omhoog.

Demand voor commercie is al dagen lang 0, ik vraag me af of dat ooit weer terugkomt. Ik ben alleen maar offices aan het bouwen :').
Herkenbaar, ik negeer het gewoon nu, als ik een wijk erbij wil bouwen doe ik dat gewoon en het gaat ot nu toe altijd goed. Heb nu 100.000 inwoners *O*.

Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  zondag 15 maart 2015 @ 23:57:44 #64
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_150684268
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 23:47 schreef mschol het volgende:

[..]

ja, die RCI meter is een beetje kapot ofzo bij grotere inwoners aantallen..

kan je bij 50k niet al hi-density bouwen?
dan zou ik langzaam low density naar hi omvormen..
Heb al best veel high density. Maar ik wil eigenlijk meer commercial maar de demand daarvoor is volgens mij negatief :'). Ze willen alleen maar offices en industrie.

Woonwijken maar blijven bouwen dus.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_150684304
quote:
11s.gif Op zondag 15 maart 2015 23:43 schreef Fir3fly het volgende:
Ik zit op zo'n 50k inwoners maar 0 demand. Het wordt een beetje saai nu, heb veel te veel geld en het inwoneraantal kruipt heel langzaam omhoog.

Demand voor commercie is al dagen lang 0, ik vraag me af of dat ooit weer terugkomt. Ik ben alleen maar offices aan het bouwen :').
Vanaf 65k gaat die nooit meer omlaag kan ik je vertellen uit ervaring, da's ook niet echt je van het.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_150684470
net weer tijdje lope knalle op cities nu 20k gaat langzaam omhoog wat een TOP spel!
Geniet van het leven:):)
pi_150684646
Kruispuntje

  maandag 16 maart 2015 @ 00:11:12 #68
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_150684753
quote:
10s.gif Op zondag 15 maart 2015 23:58 schreef Rezania het volgende:

[..]

Vanaf 65k gaat die nooit meer omlaag kan ik je vertellen uit ervaring, da's ook niet echt je van het.
Ik hoor net op een stream dat parks de commerical demand laten tanken. Een bug dus. Hopen dat het gefixt wordt.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_150685083
quote:
11s.gif Op maandag 16 maart 2015 00:11 schreef Fir3fly het volgende:
Ik hoor net op een stream dat parks de commerical demand laten tanken
en nu in nederlands?
  maandag 16 maart 2015 @ 00:25:40 #70
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_150685135
quote:
10s.gif Op maandag 16 maart 2015 00:23 schreef mschol het volgende:

[..]

en nu in nederlands?
:').

Vooruit. Parken zijn niet goed voor commercie :o!
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_150685245
quote:
11s.gif Op maandag 16 maart 2015 00:11 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ik hoor net op een stream dat parks de commerical demand laten tanken. Een bug dus. Hopen dat het gefixt wordt.
Dat zou het wel verklaren. Heb altijd veel parken, nu ook weer, en de demand is zo hoog dat alle winkels aangeven dat ze niks hebben om te verkopen. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  maandag 16 maart 2015 @ 00:32:35 #72
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_150685296
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 00:30 schreef Rezania het volgende:

[..]

Dat zou het wel verklaren. Heb altijd veel parken, nu ook weer, en de demand is zo hoog dat alle winkels aangeven dat ze niks hebben om te verkopen. :')
Ik heb precies hetzelfde ja. En de industry/offices demand (die zou gescheiden moeten worden btw) zit tot de nok toe vol :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_150685417
quote:
14s.gif Op maandag 16 maart 2015 00:32 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ik heb precies hetzelfde ja. En de industry/offices demand (die zou gescheiden moeten worden btw) zit tot de nok toe vol :').
Oh ja, moet zeker gescheiden worden. Want nu pleur ik het ene neer terwijl ik de werkers voor de andere heb, zeer onhandig.

Heb nu trouwens ook weer overal lijken, gewoon onverklaarbaar veel lijken. Gezellig!
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_150685487
quote:
10s.gif Op maandag 16 maart 2015 00:38 schreef Rezania het volgende:

[..]

Oh ja, moet zeker gescheiden worden. Want nu pleur ik het ene neer terwijl ik de werkers voor de andere heb, zeer onhandig.

Heb nu trouwens ook weer overal lijken, gewoon onverklaarbaar veel lijken. Gezellig!
is het toevallig halloween?
pi_150685534
Trouwens, dit hè:



Die traffic AI is zo dom. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_150686028
Ik merk dat het beter is voor de AI om ze af en toe door een dunner stukje te duwen om ze daarna weer op een groter stuk weg los te laten. Dus zesbaans naar kortst mogelijke stukje one-way en dan weer openen naar zesbaans. Daardoor worden ze naar het midden gedwongen en blijven ze niet alleen rechts rijden.

Edit: Het ziet er helaas niet zo mooi uit alleen maar het werkt erg goed.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  maandag 16 maart 2015 @ 09:40:00 #77
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150688385
Mijn snelwegen beginnen nu wel vol te raken eigenlijk, ik zie niet echt meer een manier om het nog te verlichten. Misschien moet ik toch mijn rotonde-geilheid los laten en andere manieren verzinnen :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  PR/Manusje van alles maandag 16 maart 2015 @ 09:47:30 #78
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_150688513
Heb nu een 'express way' door mn stad naar de industrie. éénbaansweg vanaf de snelweg met af en toeritten van en naar het industrieterrein en het vrachtstation. Gaat als een tiet.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  maandag 16 maart 2015 @ 09:51:20 #79
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150688599
Ik begin vanavond gewoon een nieuwe stad met alles wat ik geleerd heb en ga gepland te werk. Gewoon elke mega district een eigen vrachtverwerking, langs de kust 2/3 vrachthavens en verder het land in een paar vrachtstations en op basis van 9 tegels een stuk of 4/5 van die mega districten. kijken wat het doet.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_150689123
Ik ga zelf beginnen met Blender vanavond. ;) Eerst maar eens een flatgebouw in Nederlandse stijl, denk ik.



Zoiets zeg maar. Met oranje zonneschermen. :P

En daarna ook misschien Nederlandse kleine assets die hergebruikt kunnen worden. Wat is allemaal typisch Nederlands bij huizen? Ik zat te denken aan die typische brievenbussen die mensen voorin de tuin hebben.



En misschien vuilnisbakken? Zwart, groen, en blauw.

Iemand nog ideeën?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  maandag 16 maart 2015 @ 10:17:44 #81
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150689182
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 10:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik ga zelf beginnen met Blender vanavond. ;) Eerst maar eens een flatgebouw in Nederlandse stijl, denk ik.

[ afbeelding ]

Zoiets zeg maar. Met oranje zonneschermen. :P
Sketchup pro is makkelijker (nog steeds moeilijk maar wel minder absurd moeilijk en wat overzichtelijker :P )
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_150689216
quote:
10s.gif Op maandag 16 maart 2015 10:17 schreef jogy het volgende:

[..]

Sketchup pro is makkelijker (nog steeds moeilijk maar wel minder absurd moeilijk en wat overzichtelijker :P )
Heb ik alleen nog geen tutorial voor gezien. Maar ik ben nog aan het rondkijken. Vind alleen zelf dingen maken en erin stoppen bijna leuker dan 't spel zelf. :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  maandag 16 maart 2015 @ 10:19:51 #83
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_150689228
Voor snelwegen: een 'ring' werkt ook prima.
pi_150689478
Zitten die extra dingen uit die Steam Workshop automatisch in de game zodra je je erop geabonneerd hebt? Extra huizen enzo?
  maandag 16 maart 2015 @ 10:36:10 #85
230788 n8n
Pragmatisch
pi_150689629
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 10:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik ga zelf beginnen met Blender vanavond. ;) Eerst maar eens een flatgebouw in Nederlandse stijl, denk ik.

[ afbeelding ]

Zoiets zeg maar. Met oranje zonneschermen. :P

En daarna ook misschien Nederlandse kleine assets die hergebruikt kunnen worden. Wat is allemaal typisch Nederlands bij huizen? Ik zat te denken aan die typische brievenbussen die mensen voorin de tuin hebben.

[ afbeelding ]

En misschien vuilnisbakken? Zwart, groen, en blauw.

Iemand nog ideeën?
een markt als commercial building. Vijvers in tuinen. Rond gesnoeide hagen. Vogelhuisjes. Hondenuitlaatgebieden. Winkelpanden met daar boven huizen (die ook als magazijn dienen voor de winkels). Een huge mediamarkt en Hema en Bijenkorf en V&D voor in de centra.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  maandag 16 maart 2015 @ 10:37:31 #86
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150689663
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 10:30 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Zitten die extra dingen uit die Steam Workshop automatisch in de game zodra je je erop geabonneerd hebt? Extra huizen enzo?
Jup!
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 16 maart 2015 @ 10:38:08 #87
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150689687
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 10:36 schreef n8n het volgende:

[..]

een markt als commercial building. Vijvers in tuinen. Rond gesnoeide hagen. Vogelhuisjes. Hondenuitlaatgebieden. Winkelpanden met daar boven huizen (die ook als magazijn dienen voor de winkels). Een huge mediamarkt en Hema en Bijenkorf en V&D voor in de centra.
Om mee te beginnen natuurlijk.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_150689698
Ze zouden de capaciteit die een vuilniswagen heeft moeten vertienvoudigen imo. Beetje onrealistisch. De helft van mijn verkeer bestaat uit vuilniswagens ofzo. OK, dat is overdreven, maar wel teveel in verhouding vind ik. Zelfde eigenlijk met lijkwagens. Hoe vaak zie je nou in het echte leven een lijkwagen rijden? In dit spel rijdt er eentje in elke straat. :D

Ik verwacht trouwens als ze de commercie-bug verwijderen, dat mijn hele stad raar gaat lopen doen. Zo weinig commercie op het moment.

Heb zelf helemaal geen industrie in mijn stad. Er zijn toch geen uneducated workers :) Ik importeer alles gewoon. Hele stad vol met offices. Had eigenlijk wel verwacht en gehoopt dat de kantoren wat hoger zouden worden. Zou wel tof zijn. Maar misschien doen modders er nog wat mee.

Verder is het nog steeds een meesterlijk spel :D
  maandag 16 maart 2015 @ 10:47:46 #89
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_150689964
Heb gisteren wat zitten klooien in de asset builder om wat eigen (kleine) parkjes te maken. Dat ging allemaal goed alleen lijkt die screenshot tool niet helemaal goed te werken. In het overzicht van assets zie ik die screens wel voorbijkomen maar als ik de asset ingame laad dan zie je dat default blanco plaatje in plaats van mijn zelfgemaakte screenshot.

Weet iemand hoe je dat goed kan instellen zodat je ingame ziet wat je plaatst?
  maandag 16 maart 2015 @ 10:58:25 #90
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150690243
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 10:47 schreef Black-Hole het volgende:
Heb gisteren wat zitten klooien in de asset builder om wat eigen (kleine) parkjes te maken. Dat ging allemaal goed alleen lijkt die screenshot tool niet helemaal goed te werken. In het overzicht van assets zie ik die screens wel voorbijkomen maar als ik de asset ingame laad dan zie je dat default blanco plaatje in plaats van mijn zelfgemaakte screenshot.

Weet iemand hoe je dat goed kan instellen zodat je ingame ziet wat je plaatst?
Is een bug wat ze volgens mij nog moeten herstellen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 16 maart 2015 @ 11:37:34 #91
230788 n8n
Pragmatisch
pi_150691237
quote:
10s.gif Op maandag 16 maart 2015 10:38 schreef jogy het volgende:

[..]

Om mee te beginnen natuurlijk.
precies
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  maandag 16 maart 2015 @ 11:46:09 #92
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_150691465
Is er al een mod om bijvoorbeeld bij de buslijnen alleen één buslijn te laten zien?
pi_150691484
Overigens hoe krijg je uneducated workers voor je farms?
En brengen die special buildings nog iets op?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  maandag 16 maart 2015 @ 11:49:11 #94
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_150691537
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 11:47 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Overigens hoe krijg je uneducated workers voor je farms?
En brengen die special buildings nog iets op?
Een wijk neerzetten een beetje buiten het gebied zonder goede toegang tot scholing. Special buildings geven Leisure en toerisme.

quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 10:38 schreef Binamin het volgende:
Ze zouden de capaciteit die een vuilniswagen heeft moeten vertienvoudigen imo. Beetje onrealistisch. De helft van mijn verkeer bestaat uit vuilniswagens ofzo. OK, dat is overdreven, maar wel teveel in verhouding vind ik. Zelfde eigenlijk met lijkwagens. Hoe vaak zie je nou in het echte leven een lijkwagen rijden? In dit spel rijdt er eentje in elke straat. :D
Er moeten gewoon meer type vuilniswagens komen; 't zelfde bij brandweerwagens en bussen.
quote:
Ik verwacht trouwens als ze de commercie-bug verwijderen, dat mijn hele stad raar gaat lopen doen. Zo weinig commercie op het moment.
Commercie-bug?
  maandag 16 maart 2015 @ 11:55:21 #95
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150691730
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 11:47 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Overigens hoe krijg je uneducated workers voor je farms?
En brengen die special buildings nog iets op?
Een arbeiderswijk bouwen met alle voorzieningen behalve onderwijs in de buurt van je industrie.

De speciale gebouwen an sich niet maar de monumenten zijn wel erg tof, zeker die fusion generator O+.

16000 megawat, nooit meer gezeur met stroom _O_. En die monumenten kan je unlocken door die speciale gebouwen :).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_150691846
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 11:49 schreef xzaz het volgende:

[..]

Een wijk neerzetten een beetje buiten het gebied zonder goede toegang tot scholing. Special buildings geven Leisure en toerisme.

[..]

Er moeten gewoon meer type vuilniswagens komen; 't zelfde bij brandweerwagens en bussen.

[..]

Commercie-bug?

Dat parken ervoor zorgen dat er minder behoefte is aan commercie

http://www.reddit.com/r/C(...)mand_bug_workaround/
pi_150691973
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 11:59 schreef Binamin het volgende:

[..]

Dat parken ervoor zorgen dat er minder behoefte is aan commercie

http://www.reddit.com/r/C(...)mand_bug_workaround/
Nee, juist extra veel toch?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_150691994
quote:
14s.gif Op maandag 16 maart 2015 11:55 schreef jogy het volgende:

[..]

Een arbeiderswijk bouwen met alle voorzieningen behalve onderwijs in de buurt van je industrie.

De speciale gebouwen an sich niet maar de monumenten zijn wel erg tof, zeker die fusion generator O+.

16000 megawat, nooit meer gezeur met stroom _O_. En die monumenten kan je unlocken door die speciale gebouwen :).
Als je een dam op de juiste locatie bouwt zit je ook wel even goed qua stroom. Had een keer een dam die 2000 MW genereerde. :9
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_150692043
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 12:03 schreef Rezania het volgende:

[..]

Nee, juist extra veel toch?
http://www.reddit.com/r/C(...)r_commercial_demand/

Lees maar. Maar ze hebben het al ontdekt, dus gewoon even op een patch wachten.
  maandag 16 maart 2015 @ 12:06:45 #100
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_150692055
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 12:03 schreef Rezania het volgende:

[..]

Nee, juist extra veel toch?
Nee meer offices, minder commercie (schijnbaar). Wat natuurlijk belachelijk is, iedereen werkt zich een ongeluk in die offices maar kan nergens wat kopen met hun salaris :')
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_150692081
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 12:06 schreef Binamin het volgende:

[..]

http://www.reddit.com/r/C(...)r_commercial_demand/

Lees maar. Maar ze hebben het al ontdekt, dus gewoon even op een patch wachten.
Maar waar komt dan die megebehoefte voor winkels vandaan die ik mijn steden heb? :? Of is het gewoon het spel dat de halve stad commercieel moet zijn op een gegeven moment? :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_150692137
Ben benieuwd naar de hoeveelheid parken die je hebt dan en de scholing
  maandag 16 maart 2015 @ 12:11:12 #103
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_150692196
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 12:07 schreef Rezania het volgende:

[..]

Maar waar komt dan die megebehoefte voor winkels vandaan die ik mijn steden heb? :? Of is het gewoon het spel dat de halve stad commercieel moet zijn op een gegeven moment? :')
Ik heb het ook; denk niet dat het alleen aan de parken ligt.
  maandag 16 maart 2015 @ 12:14:04 #104
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_150692275
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 12:07 schreef Rezania het volgende:

[..]

Maar waar komt dan die megebehoefte voor winkels vandaan die ik mijn steden heb? :? Of is het gewoon het spel dat de halve stad commercieel moet zijn op een gegeven moment? :')
Wat is je population?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_150692335
quote:
5s.gif Op maandag 16 maart 2015 12:14 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Wat is je population?
45k atm, maar grootste problemen kreeg ik in een andere stad bij een populatie van 75k.
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 12:09 schreef Binamin het volgende:
Ben benieuwd naar de hoeveelheid parken die je hebt dan en de scholing
Overal parken, echt overal. Scholen enkel in residential areas.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_150692445
Ben inmiddels ook een beetje aan het prutsen geslagen met het spel, maar waar ik tegenaan loop is dat niet gelijk alle (snel)wegen beschikbaar zijn.
Begon in oude city sims altijd met het grove wegennet, voordat ik de rest ging plannen.

Maar wil ook niet gelijk alle gebouwen hebben, dus die optie aanzetten is ook niet echt een optie.

Zou je zoiets via een mod op kunnen lossen?
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_150692560
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 12:20 schreef Asschen_sukar het volgende:
Maar wil ook niet gelijk alle gebouwen hebben, dus die optie aanzetten is ook niet echt
Vond het ook even vervelend. Maar je krijgt het redelijk snel. Gewoon zorgen dat je een klein beginnetje hebt met een positief inkomen. Dan kan e daarna het raamwerk aan gaan leggen.
  maandag 16 maart 2015 @ 12:24:29 #108
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_150692575
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 12:20 schreef Asschen_sukar het volgende:
Zou je zoiets via een mod op kunnen lossen?
Ja, zit er standaard bij. Ik heb hem ook aanstaan :P

nvm niet goed gelezen.
So we just called him Fred
pi_150692636
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 12:20 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ben inmiddels ook een beetje aan het prutsen geslagen met het spel, maar waar ik tegenaan loop is dat niet gelijk alle (snel)wegen beschikbaar zijn.
Begon in oude city sims altijd met het grove wegennet, voordat ik de rest ging plannen.

Maar wil ook niet gelijk alle gebouwen hebben, dus die optie aanzetten is ook niet echt een optie.

Zou je zoiets via een mod op kunnen lossen?
ik heb precies hetzelfde. Wil gewoon kunnen beginnen met highways :P

Zal vast iemand nog wel een mod voor maken.
pi_150692841
Je kunt ook je eigen map maken en daar de highways in zetten die je wil....
pi_150692860
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 12:33 schreef Binamin het volgende:
Je kunt ook je eigen map maken en daar de highways in zetten die je wil....
Dat is nog wel een goed idee eigenlijk.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_150693028
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 10:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik ga zelf beginnen met Blender vanavond. ;) Eerst maar eens een flatgebouw in Nederlandse stijl, denk ik.

Iemand nog ideeën?
Telefooncellen,fietsen, fietspaden. :D
pi_150693118
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 10:38 schreef Binamin het volgende:
. Zelfde eigenlijk met lijkwagens. Hoe vaak zie je nou in het echte leven een lijkwagen rijden? In dit spel rijdt er eentje in elke straat.

En dan ook het aantal crematoria, ik heb nu een stad van rond de 150.000 inwoners, met wel 10 crematoria en net zoveel begraafplaatsen. :D
  maandag 16 maart 2015 @ 12:58:55 #114
400841 Marcus_Zaagius
Ta eis heauton
pi_150693629
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 12:41 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Telefooncellen,fietsen, fietspaden. :D
Die zie je ook bijna niet meer in het straatbeeld. :@
  maandag 16 maart 2015 @ 13:03:11 #115
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_150693765
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 12:58 schreef Marcus_Zaagius het volgende:

[..]

Die zie je ook bijna niet meer in het straatbeeld. :@
Misschien de letterlijke vertaling van cell phone.
pi_150693800
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 12:07 schreef Rezania het volgende:

[..]

Maar waar komt dan die megebehoefte voor winkels vandaan die ik mijn steden heb? :? Of is het gewoon het spel dat de halve stad commercieel moet zijn op een gegeven moment? :')
Ik heb dat totaal niet. Zit nu boven de 100k en verdomd weinig commercial.
pi_150693870
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 12:20 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ben inmiddels ook een beetje aan het prutsen geslagen met het spel, maar waar ik tegenaan loop is dat niet gelijk alle (snel)wegen beschikbaar zijn.
Begon in oude city sims altijd met het grove wegennet, voordat ik de rest ging plannen.

Maar wil ook niet gelijk alle gebouwen hebben, dus die optie aanzetten is ook niet echt een optie.

Zou je zoiets via een mod op kunnen lossen?
Ruimte reserveren voor je snelweg en daar in eerste instantie kleine 1 richtingswegen neerleggen.
Rekening mee houden dat je er niet te dicht op bouwt.

Zodra de snelwegen vrij komen kan je deze neerleggen.
  Lieve Belg maandag 16 maart 2015 @ 13:13:36 #118
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_150694097
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  maandag 16 maart 2015 @ 13:23:50 #119
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150694467
oh ah toma toma vem vem vem vem
  maandag 16 maart 2015 @ 13:26:28 #120
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_150694559
Lijkt wel op Kerbal Space Programs; spelmakers / uitgevers die gewoon met hun klanten communiceren. Het kan dus wel.

quote:
We're also keeping a close eye on discussions on gameplay related issues. Specifically...

Commercial demand possibly being "killed" by parks and rec.
Potential traffic AI issues/improvements
Cause/effect for workers getting to their jobs
:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')